Valt er wat achterover te drukken op dat kantoor?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 08:34 schreef Sushilover het volgende:
Waarom ik het precies zo irritant vind weet ik eigenlijk niet eens, maar mijn collega blijft altijd op kantoor totdat de rest weg is. Hij blijft ALTIJD zitten, terwijl iedereen een sleutel heeft. En gisteren ging ik anderhalf uur overwerken en bleef hij net zo lang als ik. En dan vraagt hij ook: tot hoe laat blijf jij? En dan ga ik buiten mijn fiets pakken en blijft hij net zo lang voor de deur staan tot ik weg ben. Alsof hij zijn territorium bewaakt.
Klacht: collega
FMCG artikelenquote:Op donderdag 15 augustus 2019 08:39 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Valt er wat achterover te drukken op dat kantoor?
Nou, ik weet dus niet precies waarom ik me hier zo aan ergerquote:
Hahaha fast moving consumer goods; toilet papier, keukenrol, koffie, thee, frisdrank, wasmiddel, dat soort dingen.quote:
ahzo ja dat is heel wat andersquote:Op donderdag 15 augustus 2019 08:44 schreef Sushilover het volgende:
[..]
Hahaha fast moving consumer goods; toilet papier, keukenrol, koffie, thee, frisdrank, wasmiddel, dat soort dingen.
Misschien doet hij even gratis boodschappen achteraf en heeft daarbij geen pottenkijkers nodigquote:Op donderdag 15 augustus 2019 08:44 schreef Sushilover het volgende:
[..]
Hahaha fast moving consumer goods; toilet papier, keukenrol, koffie, thee, frisdrank, wasmiddel, dat soort dingen.
Is hij getrouwd? Dan begrijp je waarom hij liever blijft werken. Je zou juist medelijden met hem moeten hebben.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 08:34 schreef Sushilover het volgende:
Waarom ik het precies zo irritant vind weet ik eigenlijk niet eens, maar mijn collega blijft altijd op kantoor totdat de rest weg is. Hij blijft ALTIJD zitten, terwijl iedereen een sleutel heeft. En gisteren ging ik anderhalf uur overwerken en bleef hij net zo lang als ik. En dan vraagt hij ook: tot hoe laat blijf jij? En dan ga ik buiten mijn fiets pakken en blijft hij net zo lang voor de deur staan tot ik weg ben. Alsof hij zijn territorium bewaakt.
Vervelend inderdaad, mensen die vragen tot hoe laat je blijft.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 08:34 schreef Sushilover het volgende:
Ruggengraatloze mannen die ongewenst getrouwd zijnquote:Op donderdag 15 augustus 2019 08:53 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Is hij getrouwd? Dan begrijp je waarom hij liever blijft werken. Je zou juist medelijden met hem moeten hebben.
Ja zogenaamd je huissleutels vergeten en 10 minuten nadat je op de fiets gestapt bent ineens terugkeren.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 09:10 schreef Filosoofert het volgende:
Blijf een keer ongezien hangen en bespioneer hem
Wellicht ergert die collega zich ook zo aan jou, dat jij zo op hem aan het letten bent. Toon eens een beetje respect naar je collega's, ja!quote:Op donderdag 15 augustus 2019 08:34 schreef Sushilover het volgende:
Dat heeft hij eerst gedaan gisteravond haha. Daarna weer terug achter zijn computer.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 09:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Misschien wil hij wel even op zijn gemak poepen.
Neequote:Op donderdag 15 augustus 2019 09:16 schreef Karstman het volgende:
Is die collega soms de beveiliger?
Dus toen zei jij natuurlijk, je hoeft niet op me te wachten hoor.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 08:43 schreef Sushilover het volgende:
[..]
Nou, ik weet dus niet precies waarom ik me hier zo aan erger![]()
Zoals gisteren als hij vraagt:
- Tot hoe laat blijf jij?
- Denk een uurtje, wil iets afmaken.
- Oh blijf je nog zo lang ja??
Dan denk ik: Man ga gewoon!!!
Het lijkt op wantrouwen.quote:
Of je voelt je niet zo snel op je tenen getrapt. Ik zou me er geen seconde druk om kunnen maken. Moet hij weten als hij lang op het werk wil blijven.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 09:37 schreef Werkman het volgende:
[..]
Het lijkt op wantrouwen.
Als het de baas is of iemand hoger dan jij oké.
Dan komt die verantwoordelijk met de functie.
Maar mensen die zichzelf bombarderen tot beveiliger en in je nek blijven hijgen stellen zichzelf boven je en ten tweede geven ze de boodschap af "Ik ben te vertrouwen en jullie niet."
In betonmolen ermeequote:Op donderdag 15 augustus 2019 09:37 schreef Werkman het volgende:
Hier op de betoncentrale kennen we die types ook, alleen maken we daar in de groep gelijk korte metten mee.
quote:Op donderdag 15 augustus 2019 09:37 schreef Werkman het volgende:
[..]
Hier op de betoncentrale kennen we die types ook, alleen maken we daar in de groep gelijk korte metsel mee.
Of je geeft hem gewoon een veeg uit de pan, maar snap niet dat ts dat niet doet.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 09:39 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Of je voelt je niet zo snel op je tenen getrapt. Ik zou me er geen seconde druk om kunnen maken. Moet hij weten als hij lang op het werk wil blijven.
Zeg dat je heel druk bent en de hele nacht door moet.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 08:43 schreef Sushilover het volgende:
[..]
Als hij dat moet weten moet hij dat vooral doen. Maar dat kan ook zonder andere collega's, die daar net zoveel recht op hebben, de deur uit te kijken.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 09:39 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Of je voelt je niet zo snel op je tenen getrapt. Ik zou me er geen seconde druk om kunnen maken. Moet hij weten als hij lang op het werk wil blijven.
Dan mag je nog steeds medelijden hebbenquote:Op donderdag 15 augustus 2019 08:59 schreef Chia het volgende:
[..]
Ruggengraatloze mannen die ongewenst getrouwd zijn_! En dan ondertussen passief blijven klagen en vluchtgedrag vertonen.
Weet je wat het nu is? Wat ts hier neerpleurd is op zichzelf nog niet eens zo erg, maar in mijn persoonlijke ervaring hebben die gasten nog meer "trekjes"quote:Op donderdag 15 augustus 2019 09:39 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Wellicht is hij homofiel en kan dat alleen op zijn werk.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:46 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Wellicht heeft deze persoon niks anders dan z'n werk?
Precies en afgeven op de collega's die 30 seconden eerder buiten staan.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:31 schreef WethouderHekking het volgende:
Niet precies om 16.00,00 uitklokken
Iedereen die eerder dan je vertrekt heeft een slechte werkmentaliteit en iedereen die na je vertrekt is een tryhard sukkeltjequote:Op donderdag 15 augustus 2019 14:25 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Precies en afgeven op de collega's die 30 seconden eerder buiten staan.
Wat je denkt kan hij niet horen he.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 08:43 schreef Sushilover het volgende:
[..]
Niemand is perfect behalve ik!quote:Op donderdag 15 augustus 2019 14:26 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Iedereen die eerder dan je vertrekt heeft een slechte werkmentaliteit en iedereen die na je vertrekt is een tryhard sukkeltje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |