abonnement Unibet Coolblue
pi_188527773
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 21:36 schreef C.V.S het volgende:

[..]

Nou wat dan? Giorgo ook gezien kon mij weinig bekoren van die oude disco

Bad Nerves was het geluid drama...

Twenty One Pilots en Tala Impala word ik niet vrolijk van. Ronnie Flex vond ik ook niks.
Waarvoor heb je dan een kaartje gekocht?
  maandag 19 augustus 2019 @ 21:43:59 #202
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_188527830
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 20:32 schreef Eix het volgende:

[..]

:?
bij die etenslaan, tegenover de waterval, was een tent met de tekst "Where is Charlie" en ze hadden in die tent het logo van de Charlie geplaatst (dat ding wat op die pilaren staat).
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
pi_188527845
Kon de ingang van de echo niet vinden

:')
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_188528132
De heenweg en terugweg gingen allebei gingen allebei nog nooit zo soepel bij ons (met de auto). Dus dat was sowieso al top geregeld. Verder echt een top weekend gehad _O_ Mijn internet was wel slechter dan ooit, dat was af en toe vervelend voor whatsapp. Het weer was prima, een paar keer heeft het hard geregeld maar dan schuil je gezellig onder de partytent met zijn allen en dan is dat ook prima.

Qua acts heb ik niet zo veel gezien de eerste twee dagen, op de zondag werd het pas echt druk voor mij. FKJ vond ik tof, de show van Ronnie Flex was ook weer gewoon leuk (dan besef je hoeveel hitjes die man heeft), JUNGLE was weer te gek (maar ben dan ook fan), Anderson .Paak heeft niet normaal veel charisma, daar kan je naar blijven kijken en het zit muzikaal ook goed in elkaar, toffe show dus, en The National was prachtig. Giorgio Moroder was ook leuk, al kon ik dat niet zo goed zien door de drukte. Helaas HONNE gemist omdat ik brak was en emotioneel wilde worden bij Tamino, dat is gelukt. Franz Ferdinand was als vanouds leuk. Modeselektor heb ik helaas ook gemist, maar Parcels was het meer dan waard. Parcels is écht het beste wat ik heb gezien dit weekend, wat een show.

Maar het allerbeste: de Armadillow O+ Wat een leuke plek blijft dat. Ik heb ‘m gewoon doorgehaald de laatste nacht en met iedereen daar staan om 8 uur ‘s ochtends is gewoon heerlijk. De sfeer van heel Lowlands was, net als vorig jaar, gewoon weer top.

Ik mis het nu al
pi_188528160
Dus tot volgend jaar iedereen
  maandag 19 augustus 2019 @ 21:59:35 #206
20720 brother52
Dus..........
pi_188528258
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 21:36 schreef C.V.S het volgende:

[..]

Nou wat dan? Giorgo ook gezien kon mij weinig bekoren van die oude disco

Bad Nerves was het geluid drama...

Twenty One Pilots en Tala Impala word ik niet vrolijk van. Ronnie Flex vond ik ook niks.
The Good, the Bad & the Queen uiteraard maar ook bijvoorbeeld Pond, Julia Jacklin en New Order om maar een paar te noemen.
Vooral de onderkant van de programmering was behoorlijk sterk en daar moet je vooral naar kijken op Lowlands. De hoofdacts zijn altijd bijzaak op een paar uitzonderingen na.

Wat ik van Tame Impala heb gezien was trouwens juist erg sterk.

En van Ronnie Flex kun je vinden wat je wil (het is absoluut niet mijn smaak) maar wat hij doet, doet hij wel heel erg goed.
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
pi_188528314
Zo wel een stuk bijgekomen al. Wat een top weekend weer. De sfeer was top, het weer dikke prima, dat buitje op de zaterdag kon de pret niet bederver, het was donderdag, vrijdag en zondag gewoon perfect.

Aantal leuke dingen gezien, De Staat heeft het prima gedaan, wat mij betreft nog steeds geen Lowlands headliner maar ze hebben alles uit de kast gehaald en gezien de omstandigheden gewoon een vette show. Verder Vrijdag ook The Growlers, Jungle en Ziggy Marley wat voor mij prima was

Zaterdag Anderson.Paak, Dub Inc en Giorgio Moroder die er wel uitsprongen, Zondag Willem, Kokoko! Loyle Carner, Modeselector, Flohio, en Tame Impale. En dan nog hier en daar was los spul gezien en wat dingen in de nacht wat ook vet was.

Nog een paar pluspunten (en wat opbouwende kritiek)

+de Sfeer was prima, misschien kwam het door het voorspelde weer en de verkoop van kaarten, maar minder hipster publiek en instagram meisjes gespot
+het terrein hield zich prima na de bui van zaterdag, ook netjes houtsnippers bijgestrooid
+daarover, de geur van houtsnippers. Typisch Lowlands
+bediening bij de eet en drink tenten. De meeste hadden er echt zin in, waren vrolijk, werkte door, geintje hier en daar. Leuke mensen! Plus respect voor het omgaan met de wespen
+het eten überhaupt, wat een genot weer
+silent disco op donderdag, hilarisch blijft dat. Iedereen die opeens naar een ander kanaal Switcht omdat er een tof nummer is, zie je alles opeens groen worden op de hoofden. Dit is en blijft een fantastische vondst van Lowlands. Goede sfeer ook op donderdag.

Minpuntje, als je het zo mag noemen, is voor mij nog steeds de Bravo tent. De tent zelf is niks mis mee, fantastisch ding blijft het. Maar juist door de “nieuwe” tent heeft het ook nadelen. Je kan van buiten minder makkelijk kijken/iets meekrijgen. Waardoor iedereen bij een van de drie ingangen staat. Dat creëert ook een trechter effect naar de linker en rechter achterkant waar de toiletten en drinkstands zijn. En de bravo is altijd druk, maar dit maakt het niet beter. Eigenlijk moeten de hoeken open, maar ja, dat verpest weer die sfeer binnen.

Verder nu al zin in volgend jaar. Maar eerst ff bijkomen nog
  maandag 19 augustus 2019 @ 22:03:39 #208
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_188528367
Ik vond het een geweldige editie zonder dat ik nou echt enorme ontdekkingen heb gedaan. Zowel de kleinere als grotere acts die ik gezien heb waren gewoon top. Gewoon veel goeie concerten gezien, genoten van de sfeer en af en toe ook nog een lekker hapje gegeten. De regen op de zaterdag was wel vervelend maar niet iets wat de gemiddelde Lowlandsganger niet al kende. Prima editie wat mij betreft. Ik ben alweer plannen aan het maken voor volgend jaar.
  maandag 19 augustus 2019 @ 22:04:20 #209
20720 brother52
Dus..........
pi_188528381
Die 2 extra drankpunten bij de Alpha waren trouwens een gouden zet.
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
  maandag 19 augustus 2019 @ 22:13:38 #210
20720 brother52
Dus..........
pi_188528565
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 22:01 schreef alopio het volgende:
Nog een paar pluspunten (en wat opbouwende kritiek)

+de Sfeer was prima, misschien kwam het door het voorspelde weer en de verkoop van kaarten, maar minder hipster publiek en instagram meisjes gespot
+het terrein hield zich prima na de bui van zaterdag, ook netjes houtsnippers bijgestrooid
+daarover, de geur van houtsnippers. Typisch Lowlands
+bediening bij de eet en drink tenten. De meeste hadden er echt zin in, waren vrolijk, werkte door, geintje hier en daar. Leuke mensen! Plus respect voor het omgaan met de wespen
+het eten überhaupt, wat een genot weer
+silent disco op donderdag, hilarisch blijft dat. Iedereen die opeens naar een ander kanaal Switcht omdat er een tof nummer is, zie je alles opeens groen worden op de hoofden. Dit is en blijft een fantastische vondst van Lowlands. Goede sfeer ook op donderdag.

Minpuntje, als je het zo mag noemen, is voor mij nog steeds de Bravo tent. De tent zelf is niks mis mee, fantastisch ding blijft het. Maar juist door de “nieuwe” tent heeft het ook nadelen. Je kan van buiten minder makkelijk kijken/iets meekrijgen. Waardoor iedereen bij een van de drie ingangen staat. Dat creëert ook een trechter effect naar de linker en rechter achterkant waar de toiletten en drinkstands zijn. En de bravo is altijd druk, maar dit maakt het niet beter. Eigenlijk moeten de hoeken open, maar ja, dat verpest weer die sfeer binnen.

Verder nu al zin in volgend jaar. Maar eerst ff bijkomen nog
Volledig mee eens.
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
  maandag 19 augustus 2019 @ 22:15:11 #211
267352 Belabor
Why stay? Explore!
pi_188528601
Goede editie ja, ontzettend weinig te klagen.

Hoogtepunten waren IDLES (met stip op 1 wat mij betreft qua energie, performance, binding met publiek en strakheid!), Parcels, My Baby, Rimon en De Staat (voor die waanzinnige productie, de tracks ken ik inmiddels wel na ze vier keer eerder gezien te hebben in twee jaar).

Iets tegenvallen vond ik The Growlers (toch iets te nonchalant, zelfs voor hun normale doen), Fontaines DC (de hype blijft mij verbazen: wat een slechte drummer en stijve performance voor postpunk, mijlen verwijderd van IDLES!), Black Midi (goede drummer, slechte show), POND (ook hier te nonchalant, was niet erg strak) en als meest verrassende mislukking toch wel The National.

Bami Kompleet toch opnieuw mijn favo maaltijd en inderdaad: lang leve de Armadillow!
  maandag 19 augustus 2019 @ 22:30:18 #212
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_188528886
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 22:01 schreef alopio het volgende:

Nog een paar pluspunten (en wat opbouwende kritiek)

+de Sfeer was prima, misschien kwam het door het voorspelde weer en de verkoop van kaarten, maar minder hipster publiek en instagram meisjes gespot
+bediening bij de eet en drink tenten. De meeste hadden er echt zin in, waren vrolijk, werkte door, geintje hier en daar. Leuke mensen! Plus respect voor het omgaan met de wespen
+silent disco op donderdag, hilarisch blijft dat. Iedereen die opeens naar een ander kanaal Switcht omdat er een tof nummer is, zie je alles opeens groen worden op de hoofden. Dit is en blijft een fantastische vondst van Lowlands. Goede sfeer ook op donderdag.

De sfeer is genoeg over gezegd qua pillengebruik en hoog gehalte MeTootjes.
De bediening is af en toe ruk. Mensen overslaan die duidelijk al heeeeeel lang in de rij staan en van hot naar her springen. Vergeten dat je net een fust hebt aangesloten en deze niet door te spoelen voor je bier tapt. Te weinig personeel, terwijl je qua programma kan verwachten dat het er dan druk is. en die wespen zijn er al jaren. gewoon geen aandacht aan geven. (maar ik zeur er niet over, daar hebben we een te goede tijd voor. deal with it and move on)

Silent disco... techniek die niet werkt, zelfs in de tent valt het signaal weg. je kan nauwelijks communiceren met je medemens en ze doen op gegeven moment gewoon pijn aan je oren. Tis leuk, maar niet zo massaal.
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
  maandag 19 augustus 2019 @ 22:49:04 #213
20720 brother52
Dus..........
pi_188529211
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 22:30 schreef ebeaydojraes het volgende:

[..]

De sfeer is genoeg over gezegd qua pillengebruik en hoog gehalte MeTootjes.
De sfeer was gewoon meer dan prima.
En liever dat mensen aan de pillen zitten dan dat ze stomdronken zijn.
quote:
De bediening is af en toe ruk. Mensen overslaan die duidelijk al heeeeeel lang in de rij staan en van hot naar her springen. Vergeten dat je net een fust hebt aangesloten en deze niet door te spoelen voor je bier tapt. Te weinig personeel, terwijl je qua programma kan verwachten dat het er dan druk is. en die wespen zijn er al jaren. gewoon geen aandacht aan geven. (maar ik zeur er niet over, daar hebben we een te goede tijd voor. deal with it and move on)
De bediening was niks mis mee. Nergens langer dan 5 minuten hoeven wachten, ook op momenten dat het druk was. En iedereen was vrolijk en vriendelijk.
En bij de drankpunten werken ze overigens niet met fusten. Het bier wordt met tankwagens aangesleept.
quote:
Silent disco... techniek die niet werkt, zelfs in de tent valt het signaal weg. je kan nauwelijks communiceren met je medemens en ze doen op gegeven moment gewoon pijn aan je oren. Tis leuk, maar niet zo massaal.
Ja, het signaal stoorde soms een beetje maar dat kan je verwachten met 30k aan koptelefoons.
Comminuceren gaat juist prima, even een schelp ietsjes omhoog en je verstaat elkaar duidelijk.
En pijn aan je oren... tja, het zijn on-ears, dan kun je daar last van krijgen. Zelf trouwens geen last van gehad en heb toch wel een paar uur zo'n ding op mijn kop gehad.
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
pi_188529343
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2019 21:59 schreef brother52 het volgende:
The Good, the Bad & the Queen uiteraard maar ook bijvoorbeeld Pond, Julia Jacklin en New Order om maar een paar te noemen.
Vooral de onderkant van de programmering was behoorlijk sterk en daar moet je vooral naar kijken op Lowlands. De hoofdacts zijn altijd bijzaak op een paar uitzonderingen na.
Hij maakt er een show van Ronnie Flex maar zingen en rappen kan die niet....

Die bands die je noemt zijn wel aardig maar nou niet echt dat ik denk shit wat jammer dat ik die gemist heb. Heb vele uren Spotify geluisterd maar weinig wat me echt kon bekoren :)

Ik snap dat gezeik over drugs nooit zo na 01:00 zit volgens mij een groot gedeelte er aan maar heb er geen centje last van. Laat iederen lekker zijn ding doen.
  maandag 19 augustus 2019 @ 23:05:16 #215
20720 brother52
Dus..........
pi_188529513
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 22:56 schreef C.V.S het volgende:

[..]

Hij maakt er een show van Ronnie Flex maar zingen en rappen kan die niet....

Die bands die je noemt zijn wel aardig maar nou niet echt dat ik denk shit wat jammer dat ik die gemist heb. Heb vele uren Spotify geluisterd maar weinig wat me echt kon bekoren :)
Daarom luister ik ook bijna nooit van te voren. Er kan een groot verschil zitten tussen hoe iets op plaat klinkt en de live beleving (en dat kan uiteraard beide kanten op gaan). Ik heb genoeg goede optredens gezien van bands/artiesten waar ik daarna thuis nooit meer naar geluisterd heb.
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
pi_188530508
ook mn 12e LL was weer fijn.

ik zeg maar 1 ding!!!

OTOBOKE BEAVER!!!!!!!!!!!!
pi_188531522
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 22:30 schreef ebeaydojraes het volgende:

[..]

De sfeer is genoeg over gezegd qua pillengebruik en hoog gehalte MeTootjes.
De bediening is af en toe ruk. Mensen overslaan die duidelijk al heeeeeel lang in de rij staan en van hot naar her springen. Vergeten dat je net een fust hebt aangesloten en deze niet door te spoelen voor je bier tapt. Te weinig personeel, terwijl je qua programma kan verwachten dat het er dan druk is. en die wespen zijn er al jaren. gewoon geen aandacht aan geven. (maar ik zeur er niet over, daar hebben we een te goede tijd voor. deal with it and move on)

Silent disco... techniek die niet werkt, zelfs in de tent valt het signaal weg. je kan nauwelijks communiceren met je medemens en ze doen op gegeven moment gewoon pijn aan je oren. Tis leuk, maar niet zo massaal.
Ik vond de bediening echt prima, snel en netjes. Nooit lang in de rij hoeven staan. Ja soms dat je net “verkeerd” staat dat het wat langer duurt, maar das niet omdat ze je overslaan, ze werken gewoon van links naar rechts (of van rechts naar links) per bar gebied. Als je dan pech hebt en je sluit aan, en ze is net voorbij je, dan beginnen ze weer vooraan ja. En dan kan het zijn dat iemand die later is eerder is geholpen. Dat is gewoon het systeem wat ze hebben. Ze gaan toch niet in de gaten houden wie er eerst stonden of niet. En fusten? Die hebben ze niet hoor. En qua wespen dealen ze er inderdaad mee, maar dan mag ik er toch wel respect voor hebben?

En die silent disco, ja soms viel het even weg. Maar met 30K koptelefoons viel het prima mee, bizar dat het juist zo goed werkt. Als je kwaliteit verwacht die je thuis hebt met je draadloze koptelefoon zit je inderdaad mis. En als je wilt praten doe je hem af. Niet zo moeilijk doen
  dinsdag 20 augustus 2019 @ 07:31:02 #218
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_188531754
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 00:03 schreef kesselman het volgende:
ook mn 12e LL was weer fijn.

ik zeg maar 1 ding!!!

OTOBOKE BEAVER!!!!!!!!!!!!
ARE YOU ENJOY!?
Wat doe ik hier?
pi_188532061
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 21:36 schreef C.V.S het volgende:

[..]

Nou wat dan? Giorgo ook gezien kon mij weinig bekoren van die oude disco

Bad Nerves was het geluid drama...

Twenty One Pilots en Tala Impala word ik niet vrolijk van. Ronnie Flex vond ik ook niks.
Er bestaat meer dan de Alpha en het nachtprogramma. :Y En zoveel heeft het niet geregend. :P
Sterkheidsbaas van alles.
pi_188532083
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 00:03 schreef kesselman het volgende:
ook mn 12e LL was weer fijn.

ik zeg maar 1 ding!!!

OTOBOKE BEAVER!!!!!!!!!!!!
_O_ Strak, hard en ook bizar. Awesome was het _O_
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 20 augustus 2019 @ 08:36:59 #221
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_188532163
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 06:00 schreef alopio het volgende:

[..]
Als je dan pech hebt en je sluit aan, en ze is net voorbij je, dan beginnen ze weer vooraan ja. En dan kan het zijn dat iemand die later is eerder is geholpen. Dat is gewoon het systeem wat ze hebben. Ze gaan toch niet in de gaten houden wie er eerst stonden of niet.
Als ze gewoon de bar van links naar rechts bedienen dan gaat goed. Ik had ook niet het idee dat ze willekeurig maar wat deden. Maar ik heb het ook wel eens anders meegemaakt.

quote:
En fusten? Die hebben ze niet hoor.
Ja wat een bagger systeem. Bar rete druk, eindelijk aan de beurt, krijg ik mijn twee biertjes voorgezet vol schuim. :') Dacht het dus even niet. :{w Daarentegen na New Order nog even bij die Tommy Jeans-disco beland en het barmeisje daar tapte perfect. O+
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
pi_188532343
Wat een top weekend! The Streets, The National, The Good The Bad & The Queen, Otoboke Beaver, New Order en nog veel meer _O_
  dinsdag 20 augustus 2019 @ 08:57:09 #223
405621 eteen
dial t for techno
pi_188532344
Ondanks het gemis aan grote bands (vooraf) toch een van de leukste edities gehad. Heel veel bands ontdekt, heel veel gezelligheid en gekkigheid.
Ik zou zo weer blind kaarten voor komend jaar kopen hoor. Volgend jaar mijn 10e keer dus extra feest!
  dinsdag 20 augustus 2019 @ 10:28:27 #224
479125 Mamiya
Uit dat boek
pi_188533378
Prima editie. Hoogtepuntjes waren FKJ, The National en James Blake. Channel Tres had hier bijgehoord als de techniek het niet halverwege liet afweten. Nachten waren ook top met Hunee op vrijdag en Agoria / Denis Sulta op zaterdag, ook al draaide Denis Sulta op het laatst wel heule foute hitjes.
  dinsdag 20 augustus 2019 @ 12:25:56 #225
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_188535252
Ik ben niet zo'n fan van Vice maar dit artikel (en het artikel eronder) is dan wel weer grappig: We vroegen Lowlands-bezoekers naar de keren dat ze moesten janken op festivals
pi_188535298
Zo, net wakker. Was fantastisch. Verslag komt later, eerst vakantie :D
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
pi_188535353
Is er ook nog versierd op LL?
pi_188535849
Het was weer een mooie editie!

Ik weet niet of ik andere jaren geluk heb gehad maar de 2 uur die we hebben staan wachten voor de polsbandjestent was véél langer dan voorheen. En dan helemaal rechts allemaal mensen door de “fast lane” zien sneaken was al helemaal jankwaardig :’)

Silent disco op de donderdag was leuk, maar de koptelefoon van mij en mijn vriend hadden echt bagger slecht signaal. De rest van de groep kon prima alles ontvangen maar wij twee hoorden überhaupt geen blauw, en rood stoorde meer dan dat je wat kon horen :( groen ontvingen we daarentegen wel goed! :P
Wel mooi: Dat groepje mannen in kleurrijke leggings linksvoor in de india die ter plekke een hele choreografie á la nederland in beweging improviseerden en een stuk of 100 man daarin meekregen :D

Vrijdag begon leuk met een super enthousiaste Girl in red, kende het niet, maar was tof. Daarna even rondje gelopen over het terrein, en naar the Chats in de X-ray, één grote moshpit daar, het was een ongelofelijk feest. Toen naar two feet geweest, maar verveelde al snel. Daarna Jungle waar ik van tevoren veel zin in had, maar erg tegenviel. Het was prima als achtergrondmuziek bij een goed gesprek en zo gebruikten mensen het ook, ondanks dat ik ver vooraan stond :’) voor mij werd ondertussen nog even pillen in zakjes gestopt en dicht gebrand, ik heb me echt afgevraagd wat ik er deed... Toen my baby zien spelen op kinderinstrumenten van de intertoys bij de rabobank: was echt hilarisch! Royal blood was de volgende, maar eerst ook even bij 3FM wezen kijken en daar was het zó gezellig met silent disco dat we niks van royal blood mee hebben gekregen, uiteindelijk iets van 2 uur gefeest daar! En toen Neuromonakh Feofan... tsja, klassiek Lima-feestje! Geweldig! Daarna begonnen bij zeroes alternative en daar gebleven tot het einde, het was voor ik het wist al voorbij :p

Zaterdag bij Billie Eilish geweest, was mooi om te zien dat het zoveel mensen raakte, zelf niet echt fan maar prima show. Toen naar the vaccines, daar gelukkig wel droog gestaan maar niet echt van kunnen genieten omdat ik doorweekt en koud was. The national was prima maar ik was erg afgeleid omdat ik me stond te frustreren over alle mensen die op de rolstoelplank stonden, en zodoende het zicht blokkeerden voor iedereen in rolstoel! Twenty one pilots was gaaf, maar had aan de andere kant ook graag johnny marr gezien, hopen dat hij snel een keertje optreedt in NL... De rest van de avond in de weer geweest om te zorgen voor 2 kotsende dronken vrienden van mn zusje op de camping :’)____

Jungle by night vond ik een geweldig begin van de zondag, nadat ik me de hele ochtend vermaakt heb met de 2 brakke vrienden van mn zusje uitlachen. Toen Kokoko! wat ook ontzettend leuk was en weer een echte mooie voor de lima. Parcels was voor mij het absolute hoogtepunt van LL19, wat was dat ontzettend goed, ze kregen iedereen mee, zelfs heeelemaal achterin de Heineken. Toen Eskorzo want we hadden het vorig jaar zo ontzettend leuk gehad bij Txarango in de lima, dat moest herhaald worden, en dat gebeurde ook. Tame impala vond ik nogal tam (hihaho) dus na driekwartier bijna in slaap vallen toch naar Sir Reg gegaan en dat was tof! De juiste energie om daarna goed verder te feesten als piraten voor de rest van de avond!

Maandagochtend, ondanks de aangekondigde 50 minuten wachttijd voor de brug, in 35 minuten naar de K+R gelopen, dus dat was heel erg goed te doen.

Het was weer een mooi feest dit jaar! Op naar LL20!
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 20 augustus 2019 @ 13:10:54 #229
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_188536038
Bart_Heemskerk twitterde op maandag 19-08-2019 om 22:55:36 @Rapid_Razor_Bob Artists at Lowlands. Part I #LL19 https://t.co/mb7F2xY7Gi reageer retweet
Paar foto's van afgelopen editie :Y
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_188537486
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 13:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
Bart_Heemskerk twitterde op maandag 19-08-2019 om 22:55:36 @:Rapid_Razor_Bob Artists at Lowlands. Part I #LL19 https://t.co/mb7F2xY7Gi reageer retweet
Bart_Heemskerk twitterde op maandag 19-08-2019 om 22:56:37 @:Rapid_Razor_Bob @:MYBABYwashere @:Colin_Benders @:billieeilish @:Wevalmusic Artists at Lowlands. Part II #LL19 https://t.co/OcktF5w63t reageer retweet
Bart_Heemskerk twitterde op dinsdag 20-08-2019 om 11:40:23 @:Rapid_Razor_Bob @:MYBABYwashere @:Colin_Benders @:billieeilish @:Wevalmusic @:rauweboy @:asvpxrocky @:twentyonepilots Lowlands. Part III #LL19 https://t.co/tMwKp4v9Co reageer retweet
Paar foto's van afgelopen editie :Y
Je hebt weer wat gouden plaatjes gemaakt ja. O+
pi_188537633
Die van Helena Hauff is erg tof :Y
pi_188537743
En ontopic:

Tame Impala, the Streets, Joost, Neuromonakh, girl in red, Joep Beving, A$AP, Loyle O+ , Zwangere :Y, KOKOKO! en zoveel meer... ik heb enorm veel gezien van mijn must see lijst.

Mike Skinner was wel echt lekker bezig. Wat een kerel :7 O+

Absolute verrassing: Miele Powerwash met Feest DJ Ruud, drie uur lang op zaterdagmiddag. Daardoor ook wel wat acts gemist, maar was het dik waard.

Vogue Workshop was echt spot on. Wat een enthousiaste mother, en wat een heerlijke sfeer *;

Zijpe Stijl heeft al mijn munten gekregen want die fish en chips. Toiletissues bijna niet gehad, op 1 keer na (zondagmiddag), maar toen maar betaald voor Stichting Vluchteling wc. Toen kreeg ik Art Rooijakkers in de ballenbak er gratis bij. :7

Nadeel: Parcels gemist want niet te doen om anders nog een beetje alles te pakken. Erg jammer.
Nadeel: Ik had moeite met echt iets leuks te vinden 's nachts. Na meerdere rondjes over het hele terrein vond ik geen fijne fissa. Overal voelde het te druk, waardoor het meer praten dan dansen/feesten was. Waardoor ik het uiteindelijk ook niet echt laat heb gemaakt.

Kan iemand me nog vertellen hoe het stoplichtsysteem op maandag heeft gewerkt om de massa over de brug te helpen? Ik stond op camping 5 dus geen gedoe gehad. Sowieso, vertrokken om half tien zonder problemen of files _O_
  dinsdag 20 augustus 2019 @ 14:49:25 #233
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_188537828
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 14:45 schreef friekin_ het volgende:

Nadeel: Ik had moeite met echt iets leuks te vinden 's nachts. Na meerdere rondjes over het hele terrein vond ik geen fijne fissa. Overal voelde het te druk, waardoor het meer praten dan dansen/feesten was. Waardoor ik het uiteindelijk ook niet echt laat heb gemaakt.
Herkenbaar. Ook wel pogingen gedaan om daar in te komen maar het was altijd seriously overcrowded. Daardoor wel tot 2x bij de Juliet uitgekomen en daar nog een paar erg leuke voorstellingen gezien.
pi_188537881
Toevoeging: Arma blijft de absolute topspot. Goed ontbijt, goede zitplekken, lekkere sfeer. Dj line up kan daar nog iets beter, voelde soms iets te relaxt in de avond/nacht.
pi_188538081
Zoals al te vaak aangegeven, dit jaar niet gegaan en uiteraard vind ik het nu heeeeeeeel jammer. Hoor / zie veel enthousiaste verhalen en positieve geluiden over de line up, de sfeer etc, ook als niet-ganger erg leuk om te lezen!
Je favoriete onderbroek van vroeger, maar dan anders.
  dinsdag 20 augustus 2019 @ 15:24:18 #236
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_188538534
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 14:45 schreef friekin_ het volgende:
Kan iemand me nog vertellen hoe het stoplichtsysteem op maandag heeft gewerkt om de massa over de brug te helpen? Ik stond op camping 5 dus geen gedoe gehad. Sowieso, vertrokken om half tien zonder problemen of files _O_
Misschien dat de mensen die stoplichtbord konden zien dat zij hun plannen enigszins hebben gewijzigd (lees: langer hebben gewacht oid) maar ik stond op 0 en bord stond nog net niet op 1, dus zagen we het pas toen we al onderweg waren. Dan keer je ook niet meer terug.

Wel goed was dat ze voor brug een bord hadden waarbij ze opriepen dat mensen met karren rechts moesten houden en anderen konden links (ietsjes sneller) doorlopen. Sowieso is het gewoon een bottleneck, nu en straks met nieuwe brug ook lijkt me.

Wel heel snel eruit gekomen met auto, kon gewoon rustig doortuffen en daarna wel een kilometer over een fietspad en opeens waren we dichtbij een heel rustige weg. Dat was wel uitstekend geregeld.
  dinsdag 20 augustus 2019 @ 15:54:51 #237
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_188539091
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 14:52 schreef friekin_ het volgende:
Toevoeging: Arma blijft de absolute topspot. Goed ontbijt, goede zitplekken, lekkere sfeer. Dj line up kan daar nog iets beter, voelde soms iets te relaxt in de avond/nacht.
Heerlijke plek om 's ochtends weer even op gang te komen onder het genot van een uitsmijter met glas melk met wat lekkere muziek erbij. Iedere dag was dat voor mij vaste prik. _O_
pi_188539110
Als ik dit lees heb ik het idee dat ik als enige bij Durand Jones & the Initiations was. Niet origineel, wel retestrak.

Verder, The Streets, The Good, The Bad and The Queen, New Order, Moroder, Dub Inc, Parcels, Anderson .Paak. Genoeg goede dingen gezien.

Grootste misser vond ik persoonlijk Rutte. Had nog wel iets van inhoud verwacht bij zo'n 'openhartig gesprek' maar was vooral een PR praatje.
pi_188539223
Stuk van Black Midi gezien. Alsof de wereld verging wat een herrie. Wel gelachen. Het volume lag bij veel optredens wel hoog. Bij Dave blies de bass m'n kop er bijna af. Wel gelachen met Cas die z'n kans krijg om te Shinen. Echt genoten van James Blake ook.
pi_188539374
gaat de brug volgend jaar al verdwijnen?
  dinsdag 20 augustus 2019 @ 16:25:26 #241
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_188539605
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 16:11 schreef Craptacular het volgende:
gaat de brug volgend jaar al verdwijnen?
Dat is nog niet 100% zeker maar wel bijna: https://www.npo3fm.nl/low(...)p-lowlands-verdwijnt
quote:
"We zijn bezig om een permanent viaduct neer te zetten. Nog één jaartje geduld." Maarten hoopt dat ze hem volgend jaar afhebben, hij moet nog één groen vinkje krijgen en die brug is verleden tijd.
Zie ook https://www.telegraaf.nl/(...)an-brug-des-doods-af
pi_188539652
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 13:01 schreef Broccolitaartje het volgende:

Ik weet niet of ik andere jaren geluk heb gehad maar de 2 uur die we hebben staan wachten voor de polsbandjestent was véél langer dan voorheen. En dan helemaal rechts allemaal mensen door de “fast lane” zien sneaken was al helemaal jankwaardig :’)

Allemachtig ja, wij waren vrij vlot (eerder als voorgaande jaren) op de parkeerplaats. Toen we de rij zagen viel dat dus wel tegen. Kan me niet herinneren dat we eerder zo lang in de rij stonden.
  dinsdag 20 augustus 2019 @ 16:33:31 #243
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_188539758
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 16:28 schreef Irrem het volgende:

[..]

Allemachtig ja, wij waren vrij vlot (eerder als voorgaande jaren) op de parkeerplaats. Toen we de rij zagen viel dat dus wel tegen. Kan me niet herinneren dat we eerder zo lang in de rij stonden.
Was echt een bizarre rij, wij hebben 2 uur gestaan maar volgens mij is die rij alleen maar gegroeid.

Wel vermakelijke verhalen gehoord dus was op zich best te doen.
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
  dinsdag 20 augustus 2019 @ 16:38:21 #244
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_188539828
Muzikaal moment van de afgelopen editie voor mij: toen bij Elephant van Tame Impala de lazers door de lucht begonnen te dansen. Een "Holy crap!" next level soort momentje. Maar dat was het hele concert eigenlijk wel. _O_
pi_188540409
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 16:28 schreef Irrem het volgende:

[..]

Allemachtig ja, wij waren vrij vlot (eerder als voorgaande jaren) op de parkeerplaats. Toen we de rij zagen viel dat dus wel tegen. Kan me niet herinneren dat we eerder zo lang in de rij stonden.
Heb in jaren ook niet zo lang in de rij gestaan daar. Alles ging verder vlot, geen file, zo geparkeerd. Tot de rij. Toch bijna 2 uur in gestaan.

Ach het is niks geen record. Ergens rond 2004 iets van 6 uur gestaan daar. Dat was afzien. Was ook nog de tijd dat ze niet alle campings open deden en als je binnen was je ook nog eens een uur voor camping 5 kon staan wachten
pi_188540638
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 17:13 schreef alopio het volgende:

[..]

Heb in jaren ook niet zo lang in de rij gestaan daar. Alles ging verder vlot, geen file, zo geparkeerd. Tot de rij. Toch bijna 2 uur in gestaan.

Ach het is niks geen record. Ergens rond 2004 iets van 6 uur gestaan daar. Dat was afzien. Was ook nog de tijd dat ze niet alle campings open deden en als je binnen was je ook nog eens een uur voor camping 5 kon staan wachten
:X
pi_188540703
quote:
Hopelijk met goed afwateringssysteem.
Ik zie het al voor me: na een week regen moet iedereen door het viaduct met het water tot de knieën. Overal drijvende lege bierblikjes. _O-
Het weer zat niet mee
pi_188540741
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 17:13 schreef alopio het volgende:

[..]

Heb in jaren ook niet zo lang in de rij gestaan daar. Alles ging verder vlot, geen file, zo geparkeerd. Tot de rij. Toch bijna 2 uur in gestaan.

Ach het is niks geen record. Ergens rond 2004 iets van 6 uur gestaan daar. Dat was afzien. Was ook nog de tijd dat ze niet alle campings open deden en als je binnen was je ook nog eens een uur voor camping 5 kon staan wachten
En in 2004 moest je dan ook nog een paar uur verplicht naar Giel Beelen luisteren die in zijn caravan stond uit te zender voor de ingang.
pi_188540758
quote:
6s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 17:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:

[..]

En in 2004 moest je dan ook nog een paar uur verplicht naar Giel Beelen luisteren die in zijn caravan stond uit te zender voor de ingang.
De hel.
pi_188540783
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 17:33 schreef friekin_ het volgende:

[..]

De hel.
Naja, het gsm-hoogwerpen was wel vermakelijk.
Er zijn er nogal wat gesneuveld op de dixi's.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')