Ik kom het volgende deel wel terug jaquote:
Leave Simbaquote:Op donderdag 15 augustus 2019 00:14 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik kom het volgende deel wel terug ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 augustus 2019 00:15 schreef Flippiee het volgende:
@:amaranthaMooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Volgende deel is ONZ KATTEN SC.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 00:14 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik kom het volgende deel wel terug ja
Deel daarna is het ver in de nacht en doen we ONZ Pussy SC jaaaaaquote:Op donderdag 15 augustus 2019 00:15 schreef Amarantha het volgende:
Deel daarna doen we ONZ KITTENS SC
quote:Op donderdag 15 augustus 2019 00:15 schreef Amarantha het volgende:
Deel daarna doen we ONZ KITTENS SC
quote:Op donderdag 15 augustus 2019 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Deel daarna is het ver in de nacht en doen we ONZ Pussy SC jaaaaa
Pussy die jullie nooit krijgen hahahaha jaaaaquote:Op donderdag 15 augustus 2019 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Deel daarna is het ver in de nacht en doen we ONZ Pussy SC jaaaaa
KOEEEKOEEEKquote:Op donderdag 15 augustus 2019 00:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Pussy die jullie nooit krijgen hahahaha jaaaa
Altijd zo naar tegen mijquote:Op donderdag 15 augustus 2019 00:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zodanquote:Op donderdag 15 augustus 2019 00:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.verwijder dit account.
quote:Op donderdag 15 augustus 2019 00:17 schreef CharlesKinbote het volgende:
@:amarantha @:flippieegoeie fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
@:amarantha @:flippieeOuwe nagelbijterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
quote:Op donderdag 15 augustus 2019 00:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
@:amarantha @:flippieeJij wintSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op donderdag 15 augustus 2019 00:15 schreef Flippiee het volgende:
@:amaranthaNicee 8/10SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:
@:amarantha @:flippieeNiet op je nagels bijten!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 augustus 2019 00:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
[..]
Niet op je nagels bijten!!
quote:Op donderdag 15 augustus 2019 00:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wordt dit nu de standaard van jou, elke post editten ofzo?quote:
Al die aardigheid allemaal stank voor dankquote:
hou je bek dichtquote:Op donderdag 15 augustus 2019 00:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wordt dit nu de standaard van jou, elke post editten ofzo?
quote:
Lekker wel jaquote:Op donderdag 15 augustus 2019 00:24 schreef Tjacka het volgende:
Aioli is echt mega lekker. Maar wel dik toch
Gatverdarriequote:Op donderdag 15 augustus 2019 00:25 schreef I. het volgende:
Ik heb van die diepzwarte rouwrandjes onder m'n nagels.
Geil hè.
vet jaquote:Op donderdag 15 augustus 2019 00:24 schreef Tjacka het volgende:
Aioli is echt mega lekker. Maar wel dik toch
Wow.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 00:25 schreef Fok-it het volgende:
aioli> kruidenboter>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>humus
quote:Op donderdag 15 augustus 2019 00:26 schreef Fok-it het volgende:
Nu ga ik emogifs krijgen van Flips en I.
En mij dan emogiffen. Jij weet niks I. sneeuwquote:
Ik ook ja. Godenspulquote:
Echt!!!quote:
Je snapt niets van het levenquote:Op donderdag 15 augustus 2019 00:26 schreef Fok-it het volgende:
Nu ga ik emogifs krijgen van Flips en I.
Bij jou staat aioli ook op 1. Had je ook kunnen aangeven he? Maar nee meteen weer negatieve punten eruit pakkenquote:Op donderdag 15 augustus 2019 00:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Echt!!!
[..]
Je snapt niets van het leven
Aioli -> tzatziki -> heksenkaas -> humus -> kruidenboter
Oefquote:Op donderdag 15 augustus 2019 00:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat zie je gelijk terug in je gedrag.
Sowieso. Leven is te kort om maar positief te doenquote:Op donderdag 15 augustus 2019 00:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bij jou staat aioli ook op 1. Had je ook kunnen aangeven he? Maar nee meteen weer negatieve punten eruit pakken
Ik denk steeds vaker dat wij broer en zus zijn.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 00:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Echt!!!
[..]
Je snapt niets van het leven
Aioli -> tzatziki -> heksenkaas -> humus -> kruidenboter
Poeh dat is een goeie combi ja.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 00:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Had het vanavond met bugles gegeten#viesdik
Voor een broer-zus relatie heb jij al teveel ongepaste incestueuze opmerkingen gemaaktquote:Op donderdag 15 augustus 2019 00:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik denk steeds vaker dat wij broer en zus zijn.
Heb altijd een broer gewildquote:Op donderdag 15 augustus 2019 00:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik denk steeds vaker dat wij broer en zus zijn.
Die Epstein en Hitler hebben ook nooit aioli gegeten. Ik wil niet stoken.quote:
Dat zijn grapjes. Flippie is een super mooie vrouw, maar ik zie haar wel als maatin. Echt een schat. Zou haar niet raken. Jij wel zéker?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 00:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voor een broer-zus relatie heb jij al teveel ongepaste incestueuze opmerkingen gemaakt
Nee. Mijn gevoelens voor Flips zijn puur platonischquote:Op donderdag 15 augustus 2019 00:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat zijn grapjes. Flippie is een super mooie vrouw, maar ik zie haar wel als maatin. Echt een schat. Zou haar niet raken. Jij wel zéker?
Keihard!!!!!!quote:Op donderdag 15 augustus 2019 00:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat zijn grapjes. Flippie is een super mooie vrouw, maar ik zie haar wel als maatin. Echt een schat. Zou haar niet raken. Jij wel zéker?
Heb je mindhunter gezienquote:Op donderdag 15 augustus 2019 00:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee. Mijn gevoelens voor Flips zijn puur platonischMaar ik ben benieuwd waar je uit opmaakt dat ik haar `zeker' wel zou raken?
Uhh geloof de eerste paar afleveringen maar toen ben ik een beetje afgedwaald en niet meer verder gekekenquote:
Wat. Dat is een geweldige seriequote:Op donderdag 15 augustus 2019 00:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhh geloof de eerste paar afleveringen maar toen ben ik een beetje afgedwaald en niet meer verder gekeken
Why?
denk dat hij het vraagt omdat hij dat een vet slechte serie vindt en je ervan wil behoeden het te kijkenquote:Op donderdag 15 augustus 2019 00:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhh geloof de eerste paar afleveringen maar toen ben ik een beetje afgedwaald en niet meer verder gekeken
Why?
Ja I know, moet hem nog keertje kijkenquote:Op donderdag 15 augustus 2019 00:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wat. Dat is een geweldige serie
quote:Op donderdag 15 augustus 2019 00:39 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
denk dat hij het vraagt omdat hij dat een vet slechte serie vindt en je ervan wil behoeden het te kijken
Oh let me return the favorquote:Op donderdag 15 augustus 2019 00:39 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
denk dat hij het vraagt omdat hij dat een vet slechte serie vindt en je ervan wil behoeden het te kijken
:3quote:Op donderdag 15 augustus 2019 00:40 schreef skysherrif het volgende:
De dag dat ik niet meer kan vertrouwen op de smaak van fokkie, is de dag dat ik nergens meer op vertrouw
*its so big dwaddy*quote:Op donderdag 15 augustus 2019 00:49 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
*notices your buldge*
OwO whats this??
Deze mention werkt niet.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 00:38 schreef skysherrif het volgende:
@:jr-style93 mindhunter gezien?
seizoen 2 komt 16 augustus lees ik net
bohhhhhhhh
Wat is er sneeuwvlokje?quote:
Vakantie loopt een beetje ten einde geloof ik. Wordt weer langzaam drukker in het OVquote:
Het is anders ongeloveloos rustig in de trein richting Den haagquote:Op donderdag 15 augustus 2019 06:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vakantie loopt een beetje ten einde geloof ik. Wordt weer langzaam drukker in het OV
Ik zit er nu niet in. Wel in tram richting stad. En die is kaolo druk.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 06:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het is anders ongeloveloos rustig in de trein richting Den haag
Zo druk dat je spontaan straattaal gaat typen?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 06:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zit er nu niet in. Wel in tram richting stad. En die is kaolo druk.
Haha ja klopt, het giet echt onafgebroken sinds gisteren 18.00 of zoquote:Op donderdag 15 augustus 2019 06:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zo druk dat je spontaan straattaal gaat typen?
Het weer wordt steeds slechter richting Den haag trouwens. Utrecht was droog maar ik zie een boel regen en wind richting Den Haag.
Niet cool. Misschien doe ik dan maar lui en pak de tram wel ipv te lopen.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 06:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha ja klopt, het giet echt onafgebroken sinds gisteren 18.00 of zo
Volgens mij gaat het zo wel droger wordenquote:Op donderdag 15 augustus 2019 06:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Niet cool. Misschien doe ik dan maar lui en pak de tram wel ipv te lopen.
Ben net Gouda voorbij dus ik heb nog even.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 06:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het zo wel droger worden
Ach, er valt meer naast je dan op je.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 06:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ben net Gouda voorbij dus ik heb nog even.
Niet als je zo dik bent als ik.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 06:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ach, er valt meer naast je dan op je.
Uiteraard. Heb verdomme toch nog een partij honger.quote:
Niks bij je?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 06:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Uiteraard. Heb verdomme toch nog een partij honger.
Jawel maar dan heb ik om 0930/1000 niks meer.quote:
Ja kloptquote:Op donderdag 15 augustus 2019 07:04 schreef dud0r het volgende:
En heb anderhalf uur terug nog drie boterhammen gegeten.
Hallo den haag![]()
Waar het zo te zien net droog is
Het miezert nog een beetje maar niet dat het vervelend isquote:
Liep er net ook doorheen. Is wel te doen.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 07:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het miezert nog een beetje maar niet dat het vervelend is
Ja dit gaat wel.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 07:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Liep er net ook doorheen. Is wel te doen.
Het is altijd prachtig weer in Den Haagquote:Op donderdag 15 augustus 2019 07:04 schreef dud0r het volgende:
En heb anderhalf uur terug nog drie boterhammen gegeten.
Hallo den haag![]()
Waar het zo te zien net droog is
quote:Op donderdag 15 augustus 2019 07:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het is altijd prachtig weer in Den Haag
Neequote:Op donderdag 15 augustus 2019 07:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het is altijd prachtig weer in Den Haag
De wat?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 07:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Neem hem niet te serieus. Hij is voor de neusjes.
zal wel iets met voetbal zijnquote:
Dat is een netnummer.quote:
Voetbalquote:
Laten bezorgen of paraplu pakken. Of als je echt hip wil zijn, een kek regenpak.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 08:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo kan ik toch geen broodjes halen?
moet wel een beetje opvallen in het grijze weerquote:Op donderdag 15 augustus 2019 08:42 schreef Flippiee het volgende:
Zo'n kek regenjas is wel leuk. Allerlei kleuren ditdat
Dacht meer aan zo ietsquote:Op donderdag 15 augustus 2019 08:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
moet wel een beetje opvallen in het grijze weer
dus gewoon wegenbouw oranje met reflecterende strepen
Anders worden je pijpen nat aan de onderkant.quote:
oke, wat jij wil.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 08:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dacht meer aan zo iets
[ afbeelding ]
Laarzen aantrekken.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 08:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Anders worden je pijpen nat aan de onderkant.
Die moeten dan ook kek zijn.quote:
Denk dat @Flippiee dat wel kan hebben om in zoiets rond te lopenquote:Op donderdag 15 augustus 2019 08:55 schreef Roepstand het volgende:
[..]
Of iets als dit:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 augustus 2019 08:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Anders worden je pijpen nat aan de onderkant.
Dat sowieso.quote:
Alsof je weet hoe ik er nu uit zie.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 09:00 schreef Roepstand het volgende:
Flips ziet er nog goed uit als ze een gebruikte vuilniszak zou dragen.
Dit zou me niets verbazenquote:Op donderdag 15 augustus 2019 09:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Alsof je weet hoe ik er nu uit zie.
Misschien ben ik na al die jaren moddervet, vol puisten, kort pittig paars haar.
Je bent bijna 30 flips. De tijd begint te dringenquote:Op donderdag 15 augustus 2019 09:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]![]()
![]()
We ervaren niet allemaal verval met de jaren, mortii
Duurt nog even joh. Niet zo dramatisch.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 09:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je bent bijna 30 flips. De tijd begint te dringen
Ik zeg niksquote:Op donderdag 15 augustus 2019 09:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]![]()
![]()
We ervaren niet allemaal verval met de jaren, mortii
hoe lang nog?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 09:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Duurt nog even joh. Niet zo dramatisch.
Toen je in april in Korea was zag je er nog min of meer hetzelfde uit als ik je herinner.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 09:02 schreef Flippiee het volgende:
Alsof je weet hoe ik er nu uit zie.
Misschien ben ik na al die jaren moddervet, vol puisten, kort pittig paars haar.
jullie hebben gemeet in korea?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 09:13 schreef Roepstand het volgende:
[..]
Toen je in april in Korea was zag je er nog min of meer hetzelfde uit als ik je herinner.
Nee, Nederland.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 09:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jullie hebben gemeet in korea?
Dat dacht ook!quote:Op donderdag 15 augustus 2019 09:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Duurt nog even joh. Niet zo dramatisch.
Verrassendquote:
quote:
Dat was vorig jaarquote:Op donderdag 15 augustus 2019 09:13 schreef Roepstand het volgende:
[..]
Toen je in april in Korea was zag je er nog min of meer hetzelfde uit als ik je herinner.
Ga van mijn facebook pagina afquote:Op donderdag 15 augustus 2019 09:16 schreef Roepstand het volgende:
Maar, Flips, die foto van 50% jou en 50% Ronaldo is wel echt superslecht hoor.
En nu heb je geen tijd meer?quote:
Krijg tetten, inderdaad. Nou ja, toen zag je er hetzelfde uit iig.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 09:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat was vorig jaarKorea was echt genot 10/10
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIquote:
Okquote:Op donderdag 15 augustus 2019 09:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ga van mijn facebook pagina af
Kutquote:Op donderdag 15 augustus 2019 09:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
Hoi.
Hoe is het met je oog?
forever young, die flipsquote:Op donderdag 15 augustus 2019 09:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Verrassend
[..]paar jaar
[..]
Dat was vorig jaarKorea was echt genot 10/10
Heeft ze zelf veroorzaaktquote:Op donderdag 15 augustus 2019 09:36 schreef Roepstand het volgende:
Wisten jullie dat Flips het prettig vind om schattig genoemd te worden?
Klopt.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 09:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heeft ze zelf veroorzaakt
quote:Op donderdag 15 augustus 2019 09:36 schreef Roepstand het volgende:
Wisten jullie dat Flips het prettig vind om schattig genoemd te worden?
Nee niet in klb.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 09:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]kun je niet gewoon weet ik veel, weer jaren niet hier posten
of ga naar klb!! aangezien je ooit in een kaste zat
make klb great again!
Aftellen naar de 40quote:Op donderdag 15 augustus 2019 09:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ga van mijn facebook pagina af
[..]
En nu heb je geen tijd meer?
* Roepstand aait Flips over haar bolletje.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 09:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]kun je niet gewoon weet ik veel, weer jaren niet hier posten
of ga naar klb!! aangezien je ooit in een kaste zat
make klb great again!
Je zit nog aan de goede kant van de 30quote:
quote:Op donderdag 15 augustus 2019 09:43 schreef Roepstand het volgende:
[..]
* Roepstand aait Flips over haar bolletje.
Zien jullie nou hoe schattig ze kan zijn?
hoezo?quote:
Verandering moet met iemand beginnenquote:Op donderdag 15 augustus 2019 09:43 schreef Mortaxx het volgende:
Iemand naar klb sturen is wel echt mensonterend
quote:
quote:Op donderdag 15 augustus 2019 09:46 schreef gianni61 het volgende:
klb was vroeger een prachtige plek
18-11-2014 ging het misquote:Op donderdag 15 augustus 2019 09:46 schreef gianni61 het volgende:
klb was vroeger een prachtige plek
wat gebeurde er toen?quote:
Of ik verlost van klbquote:Op donderdag 15 augustus 2019 09:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
KLB eindelijk verlost van mortii
dat is niks nieuws.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 09:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee geen idee, ik lul maar wat.
kom vechten dan.quote:
Daar is het niet voor bedoeldquote:Op donderdag 15 augustus 2019 09:54 schreef Roepstand het volgende:
Ik wil ook tijdelijk mod worden zodat ik een paar notes bij lieve mensen kan zetten.
alle dima foto's die hij na 1 minuut weer weg haalde..quote:Op donderdag 15 augustus 2019 09:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Daar is het niet voor bedoeld
Leuke van mod zijn was wel dat je verwijderde foto's enzo kon terug zien
of een stickerquote:Op donderdag 15 augustus 2019 09:58 schreef Mortaxx het volgende:
Ik heb dit jaar maar 3 notes gehad
Denk dat ik nu wel bonus krijg van @:yvonne
Beter dan 50 wordt het nooitquote:Op donderdag 15 augustus 2019 10:04 schreef Flippiee het volgende:
Weervoorspelling voor zaterdag wordt al betervan 80% naar 50% kans op regen
quote:Op donderdag 15 augustus 2019 09:58 schreef Mortaxx het volgende:
Ik heb dit jaar maar 3 notes gehad
Denk dat ik nu wel bonus krijg van @:yvonne
gewoon binnen blijven voor de zekerheidquote:Op donderdag 15 augustus 2019 10:04 schreef Flippiee het volgende:
Weervoorspelling voor zaterdag wordt al betervan 80% naar 50% kans op regen
Te vroeg, hoort meer bij hertstquote:Op donderdag 15 augustus 2019 10:08 schreef Roepstand het volgende:
He Yv, is het niet weer eens tijd voor een bonkjes-en-sliertjes topic?
dat is meer iets voor Moira toch?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 10:08 schreef Roepstand het volgende:
He Yv, is het niet weer eens tijd voor een bonkjes-en-sliertjes topic?
Dat weet ik, neemt niet weg dat het wel tot de mogelijkheden behoort. Net als het terugzien van verwijderde foto's.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 09:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Daar is het niet voor bedoeld
Leuke van mod zijn was wel dat je verwijderde foto's enzo kon terug zien
Maakt niet uitquote:
Jaaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 15 augustus 2019 10:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
FEE kan weer bijna open
quote:
De moira.rarsquote:Op donderdag 15 augustus 2019 10:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is meer iets voor Moira toch?
Barbaar, n00b.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 10:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is meer iets voor Moira toch?
altijd genieten.quote:
weet ik.quote:
👊quote:Op donderdag 15 augustus 2019 10:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maakt niet uit
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaa
ik ga NU pics zoeken!quote:
Zijn die een beetje appetijtelijkquote:Op donderdag 15 augustus 2019 10:16 schreef Roepstand het volgende:
[..]
Anders kan je haar zus nog proberen. Of de zus van Mono.
jullie zijn altijd zo thirstyquote:Op donderdag 15 augustus 2019 10:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik heb ruimte gemaakt in mijn dmbox
Ja.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 10:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zijn die een beetje appetijtelijk
Fijn!quote:Op donderdag 15 augustus 2019 09:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
GoedHeb vannacht eindelijk goed geslapen
![]()
Met jou?
Goed bezig!quote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:12 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Foei. Jij moet mini-kiidjes gaan maken![]()
@:dud0r reachtruck gereden, geen gewonden
als ze op Moira lijkt welquote:
Ik ook. Rode currysoep erbijquote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik wil toch even zeggen dat ik lekker gegeten heb.
Hoi ama. Die regen was vanochtend hier.quote:
tijdje niet meer gezien eigenlijkquote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:09 schreef Roepstand het volgende:
Moira is goed te raken inderdaad. Komt ze hier eigenlijk nog?
SPT / [Turnen] #11 - EK 2019 in Szczecin van 10-14 april!quote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tijdje niet meer gezien eigenlijk
Je bent een poosje weggeweest, Ziek?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 11:42 schreef I. het volgende:
[..]
Fijn!Da's een goed teken.
Hier prima, beetje ziekjes maar ach.overleef ik wel.
Vakantie, 10 dagen Noorwegen, en direct toen ik thuiskwam werd ik hondsverkouden en grieperig.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 14:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je bent een poosje weggeweest, Ziek?
Kun je je voortaan even afmelden ja?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 14:37 schreef I. het volgende:
[..]
Vakantie, 10 dagen Noorwegen, en direct toen ik thuiskwam werd ik hondsverkouden en grieperig.Achja
Oeps.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 14:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kun je je voortaan even afmelden ja?
Nicequote:Op donderdag 15 augustus 2019 15:06 schreef Solotovski het volgende:
Straks naar lowlands
Benieuwd hoelang ik blijf plakken
Ja morgenochtend om 7 uur werken daarna weer terugquote:Op donderdag 15 augustus 2019 15:18 schreef I. het volgende:
[..]
NiceZal wel een aardig tijdje worden toch.
Blowlandsquote:Op donderdag 15 augustus 2019 15:06 schreef Solotovski het volgende:
Straks naar lowlands
Doe Mark de groetjesquote:Op donderdag 15 augustus 2019 15:06 schreef Solotovski het volgende:
Straks naar lowlands
Hahahahahahah ahahah zo heet onze groepsapps voor lowlands wajooo supertoevallig ditquote:
plottwist: haags zit in je groepsappquote:Op donderdag 15 augustus 2019 15:44 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hahahahahahah ahahah zo heet onze groepsapps voor lowlands wajooo supertoevallig dit
Ik denk dat je niet uniek bent daarin.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 15:44 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hahahahahahah ahahah zo heet onze groepsapps voor lowlands wajooo supertoevallig dit
Nou ik weet wel zeker van nietquote:Op donderdag 15 augustus 2019 15:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
plottwist: haags zit in je groepsapp
Gelukkig niet zegquote:Op donderdag 15 augustus 2019 15:49 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Nou ik weet wel zeker van niet
Zoveel coolheid kun jij niet aanquote:
ahahahquote:Op donderdag 15 augustus 2019 15:55 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Zoveel coolheid kun jij niet aan
quote:Op donderdag 15 augustus 2019 15:55 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Zoveel coolheid kun jij niet aan
Scheer je je dan ook kaal?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit ben ik op hardcore feestjes.
Nee toch.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
zo hoort het ookquote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee grapje hoor, als ik iets doe op zo'n feest dan lig ik vaak beetje in het gras te chillen ofzo.quote:
100% van de Nederlanders die hun mobiel gebruikt op het toilet draagt poepbacterie bij zich.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:12 schreef Fok-it het volgende:
https://www.ad.nl/show/dr(...)e-bij-zich~ab78fb68/
Lekker man
Kut Netflixquote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:21 schreef I. het volgende:
[..]
100% van de Nederlanders die hun mobiel gebruikt op het toilet draagt poepbacterie bij zich.
Kijk je die vissenserie niet als je zit te schijten?quote:
Echt he.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
i dont wanna live on this planet anymoreee
Oh dat heb ik echt nog nooit gedaanquote:
Haha nou soms wilde ik weleens la casa of zo kijken tijdens het schijten, dan bleef ik rustig drie kwartier zitten ja. Maar een aflevering van vis a vis duurt ruim een uur en een kwartier, dat is mij echt te lang voor op de pot.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kijk je die vissenserie niet als je zit te schijten?
Gebruik ik alleen om even te kijken met/bij vrienden als we niks weten voor we de tv aanzetten.quote:
Dat is wat anders ja. Zo'n hele aflevering op je mobiel kijken is echt heel kutquote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gebruik ik alleen om even te kijken met/bij vrienden als we niks weten voor we de tv aanzetten.
Ja zou ik ook nooit doen. Maar het is dus wel handig om snel het aanbod even te checken.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is wat anders ja. Zo'n hele aflevering op je mobiel kijken is echt heel kut
Ja of je leest een boek. luistert muziek, kijkt naar buiten.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:38 schreef dud0r het volgende:
Prima om in de trein te doen, Netflix op je mobiel kijken.
Die van mij heeft de gewoonte om mij midden in de nacht aan te vallen.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:40 schreef Amarantha het volgende:
Naja meestal dan. Vandaag ging mijn kat mij aanvallen nadat ik haar had geholpen om een afgebroken stukje nagel weg te halen. Ondankbaar beest.
Gelukkig kan mijn kat 's nachts niet bij me komen, anders zou ze dat ook doen hoor.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die van mij heeft de gewoonte om mij midden in de nacht aan te vallen.
Die strijd heb ik lang geleden al verlorenquote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:42 schreef Amarantha het volgende:
Maar ik vind het wel fijn dat mijn slaapkamer tenminste nog kattenhaar vrij is.
Boek lezen in de treinquote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:40 schreef Fok-it het volgende:
Ja of je leest een boek. luistert muziek, kijkt naar buiten.
Dat is het chillst ja. Ga je toch niet meteen weer je telefoon erbij pakken om een Netflix show te kijekn die je thuis ook kan zien op groot schermquote:
Ook allemaal mogelijk. Of ik kijk een serie of film. Of neem m'n 3ds mee en ga gamen.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja of je leest een boek. luistert muziek, kijkt naar buiten.
Weet je zeker dat het je kat is en niet je vriendin?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die van mij heeft de gewoonte om mij midden in de nacht aan te vallen.
Ja dat weet ik zeker. De kat wordt namelijk nog wel krolsequote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ook allemaal mogelijk. Of ik kijk een serie of film. Of neem m'n 3ds mee en ga gamen.
[..]
Weet je zeker dat het je kat is en niet je vriendin?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |