Ik kom het volgende deel wel terug jaquote:
Leave Simbaquote:Op donderdag 15 augustus 2019 00:14 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik kom het volgende deel wel terug ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 augustus 2019 00:15 schreef Flippiee het volgende:
@:amaranthaMooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Volgende deel is ONZ KATTEN SC.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 00:14 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik kom het volgende deel wel terug ja
Deel daarna is het ver in de nacht en doen we ONZ Pussy SC jaaaaaquote:Op donderdag 15 augustus 2019 00:15 schreef Amarantha het volgende:
Deel daarna doen we ONZ KITTENS SC
quote:Op donderdag 15 augustus 2019 00:15 schreef Amarantha het volgende:
Deel daarna doen we ONZ KITTENS SC
quote:Op donderdag 15 augustus 2019 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Deel daarna is het ver in de nacht en doen we ONZ Pussy SC jaaaaa
Pussy die jullie nooit krijgen hahahaha jaaaaquote:Op donderdag 15 augustus 2019 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Deel daarna is het ver in de nacht en doen we ONZ Pussy SC jaaaaa
KOEEEKOEEEKquote:Op donderdag 15 augustus 2019 00:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Pussy die jullie nooit krijgen hahahaha jaaaa
Altijd zo naar tegen mijquote:Op donderdag 15 augustus 2019 00:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zodanquote:Op donderdag 15 augustus 2019 00:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.verwijder dit account.
quote:Op donderdag 15 augustus 2019 00:17 schreef CharlesKinbote het volgende:
@:amarantha @:flippieegoeie fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
@:amarantha @:flippieeOuwe nagelbijterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
quote:Op donderdag 15 augustus 2019 00:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
@:amarantha @:flippieeJij wintSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op donderdag 15 augustus 2019 00:15 schreef Flippiee het volgende:
@:amaranthaNicee 8/10SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:
@:amarantha @:flippieeNiet op je nagels bijten!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 augustus 2019 00:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
[..]
Niet op je nagels bijten!!
quote:Op donderdag 15 augustus 2019 00:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wordt dit nu de standaard van jou, elke post editten ofzo?quote:
Al die aardigheid allemaal stank voor dankquote:
hou je bek dichtquote:Op donderdag 15 augustus 2019 00:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wordt dit nu de standaard van jou, elke post editten ofzo?
quote:
Lekker wel jaquote:Op donderdag 15 augustus 2019 00:24 schreef Tjacka het volgende:
Aioli is echt mega lekker. Maar wel dik toch
Gatverdarriequote:Op donderdag 15 augustus 2019 00:25 schreef I. het volgende:
Ik heb van die diepzwarte rouwrandjes onder m'n nagels.
Geil hè.
vet jaquote:Op donderdag 15 augustus 2019 00:24 schreef Tjacka het volgende:
Aioli is echt mega lekker. Maar wel dik toch
Wow.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 00:25 schreef Fok-it het volgende:
aioli> kruidenboter>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>humus
quote:Op donderdag 15 augustus 2019 00:26 schreef Fok-it het volgende:
Nu ga ik emogifs krijgen van Flips en I.
En mij dan emogiffen. Jij weet niks I. sneeuwquote:
Ik ook ja. Godenspulquote:
Echt!!!quote:
Je snapt niets van het levenquote:Op donderdag 15 augustus 2019 00:26 schreef Fok-it het volgende:
Nu ga ik emogifs krijgen van Flips en I.
Bij jou staat aioli ook op 1. Had je ook kunnen aangeven he? Maar nee meteen weer negatieve punten eruit pakkenquote:Op donderdag 15 augustus 2019 00:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Echt!!!
[..]
Je snapt niets van het leven
Aioli -> tzatziki -> heksenkaas -> humus -> kruidenboter
Oefquote:Op donderdag 15 augustus 2019 00:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat zie je gelijk terug in je gedrag.
Sowieso. Leven is te kort om maar positief te doenquote:Op donderdag 15 augustus 2019 00:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bij jou staat aioli ook op 1. Had je ook kunnen aangeven he? Maar nee meteen weer negatieve punten eruit pakken
Ik denk steeds vaker dat wij broer en zus zijn.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 00:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Echt!!!
[..]
Je snapt niets van het leven
Aioli -> tzatziki -> heksenkaas -> humus -> kruidenboter
Poeh dat is een goeie combi ja.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 00:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Had het vanavond met bugles gegeten#viesdik
Voor een broer-zus relatie heb jij al teveel ongepaste incestueuze opmerkingen gemaaktquote:Op donderdag 15 augustus 2019 00:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik denk steeds vaker dat wij broer en zus zijn.
Heb altijd een broer gewildquote:Op donderdag 15 augustus 2019 00:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik denk steeds vaker dat wij broer en zus zijn.
Die Epstein en Hitler hebben ook nooit aioli gegeten. Ik wil niet stoken.quote:
Dat zijn grapjes. Flippie is een super mooie vrouw, maar ik zie haar wel als maatin. Echt een schat. Zou haar niet raken. Jij wel zéker?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 00:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voor een broer-zus relatie heb jij al teveel ongepaste incestueuze opmerkingen gemaakt
Nee. Mijn gevoelens voor Flips zijn puur platonischquote:Op donderdag 15 augustus 2019 00:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat zijn grapjes. Flippie is een super mooie vrouw, maar ik zie haar wel als maatin. Echt een schat. Zou haar niet raken. Jij wel zéker?
Keihard!!!!!!quote:Op donderdag 15 augustus 2019 00:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat zijn grapjes. Flippie is een super mooie vrouw, maar ik zie haar wel als maatin. Echt een schat. Zou haar niet raken. Jij wel zéker?
Heb je mindhunter gezienquote:Op donderdag 15 augustus 2019 00:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee. Mijn gevoelens voor Flips zijn puur platonischMaar ik ben benieuwd waar je uit opmaakt dat ik haar `zeker' wel zou raken?
Uhh geloof de eerste paar afleveringen maar toen ben ik een beetje afgedwaald en niet meer verder gekekenquote:
Wat. Dat is een geweldige seriequote:Op donderdag 15 augustus 2019 00:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhh geloof de eerste paar afleveringen maar toen ben ik een beetje afgedwaald en niet meer verder gekeken
Why?
denk dat hij het vraagt omdat hij dat een vet slechte serie vindt en je ervan wil behoeden het te kijkenquote:Op donderdag 15 augustus 2019 00:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhh geloof de eerste paar afleveringen maar toen ben ik een beetje afgedwaald en niet meer verder gekeken
Why?
Ja I know, moet hem nog keertje kijkenquote:Op donderdag 15 augustus 2019 00:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wat. Dat is een geweldige serie
quote:Op donderdag 15 augustus 2019 00:39 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
denk dat hij het vraagt omdat hij dat een vet slechte serie vindt en je ervan wil behoeden het te kijken
Oh let me return the favorquote:Op donderdag 15 augustus 2019 00:39 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
denk dat hij het vraagt omdat hij dat een vet slechte serie vindt en je ervan wil behoeden het te kijken
:3quote:Op donderdag 15 augustus 2019 00:40 schreef skysherrif het volgende:
De dag dat ik niet meer kan vertrouwen op de smaak van fokkie, is de dag dat ik nergens meer op vertrouw
*its so big dwaddy*quote:Op donderdag 15 augustus 2019 00:49 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
*notices your buldge*
OwO whats this??
Deze mention werkt niet.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 00:38 schreef skysherrif het volgende:
@:jr-style93 mindhunter gezien?
seizoen 2 komt 16 augustus lees ik net
bohhhhhhhh
Wat is er sneeuwvlokje?quote:
Vakantie loopt een beetje ten einde geloof ik. Wordt weer langzaam drukker in het OVquote:
Het is anders ongeloveloos rustig in de trein richting Den haagquote:Op donderdag 15 augustus 2019 06:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vakantie loopt een beetje ten einde geloof ik. Wordt weer langzaam drukker in het OV
Ik zit er nu niet in. Wel in tram richting stad. En die is kaolo druk.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 06:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het is anders ongeloveloos rustig in de trein richting Den haag
Zo druk dat je spontaan straattaal gaat typen?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 06:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zit er nu niet in. Wel in tram richting stad. En die is kaolo druk.
Haha ja klopt, het giet echt onafgebroken sinds gisteren 18.00 of zoquote:Op donderdag 15 augustus 2019 06:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zo druk dat je spontaan straattaal gaat typen?
Het weer wordt steeds slechter richting Den haag trouwens. Utrecht was droog maar ik zie een boel regen en wind richting Den Haag.
Niet cool. Misschien doe ik dan maar lui en pak de tram wel ipv te lopen.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 06:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha ja klopt, het giet echt onafgebroken sinds gisteren 18.00 of zo
Volgens mij gaat het zo wel droger wordenquote:Op donderdag 15 augustus 2019 06:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Niet cool. Misschien doe ik dan maar lui en pak de tram wel ipv te lopen.
Ben net Gouda voorbij dus ik heb nog even.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 06:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het zo wel droger worden
Ach, er valt meer naast je dan op je.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 06:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ben net Gouda voorbij dus ik heb nog even.
Niet als je zo dik bent als ik.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 06:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ach, er valt meer naast je dan op je.
Uiteraard. Heb verdomme toch nog een partij honger.quote:
Niks bij je?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 06:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Uiteraard. Heb verdomme toch nog een partij honger.
Jawel maar dan heb ik om 0930/1000 niks meer.quote:
Ja kloptquote:Op donderdag 15 augustus 2019 07:04 schreef dud0r het volgende:
En heb anderhalf uur terug nog drie boterhammen gegeten.
Hallo den haag![]()
Waar het zo te zien net droog is
Het miezert nog een beetje maar niet dat het vervelend isquote:
Liep er net ook doorheen. Is wel te doen.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 07:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het miezert nog een beetje maar niet dat het vervelend is
Ja dit gaat wel.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 07:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Liep er net ook doorheen. Is wel te doen.
Het is altijd prachtig weer in Den Haagquote:Op donderdag 15 augustus 2019 07:04 schreef dud0r het volgende:
En heb anderhalf uur terug nog drie boterhammen gegeten.
Hallo den haag![]()
Waar het zo te zien net droog is
quote:Op donderdag 15 augustus 2019 07:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het is altijd prachtig weer in Den Haag
Neequote:Op donderdag 15 augustus 2019 07:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het is altijd prachtig weer in Den Haag
De wat?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 07:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Neem hem niet te serieus. Hij is voor de neusjes.
zal wel iets met voetbal zijnquote:
Dat is een netnummer.quote:
Voetbalquote:
Laten bezorgen of paraplu pakken. Of als je echt hip wil zijn, een kek regenpak.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 08:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo kan ik toch geen broodjes halen?
moet wel een beetje opvallen in het grijze weerquote:Op donderdag 15 augustus 2019 08:42 schreef Flippiee het volgende:
Zo'n kek regenjas is wel leuk. Allerlei kleuren ditdat
Dacht meer aan zo ietsquote:Op donderdag 15 augustus 2019 08:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
moet wel een beetje opvallen in het grijze weer
dus gewoon wegenbouw oranje met reflecterende strepen
Anders worden je pijpen nat aan de onderkant.quote:
oke, wat jij wil.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 08:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dacht meer aan zo iets
[ afbeelding ]
Laarzen aantrekken.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 08:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Anders worden je pijpen nat aan de onderkant.
Die moeten dan ook kek zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |