Nee man, Bottas is gewoon niveautje Vettel hoor.quote:
Nou en!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 15:49 schreef vosss het volgende:
[..]
Beetje raar om Charles veren in zijn reet te steken.
Wat vond dit heerschap van Max toen hij een paar fouten maakte? Ongetwijfeld niet zo vol lof. Gok ik.
Je weet iets dat wij niet weten?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:07 schreef Gehrman het volgende:
Ocon naast Lewis dus. Ik ben benieuwd wat dat gaat opleveren.
Ik zag dit voorbij komen maar is blijkbaar fake news.quote:
twitter:Shwize twitterde op vrijdag 16-08-2019 om 11:14:20BREAKING NEWSEsteban Ocon will be replacing Valteri Bottas for the 2020 season driving for @MercedesAMGF1 https://t.co/wochHBwcjF reageer retweet
Pff ik gooide bijna met m'n telefoon gek!quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:11 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ik zag dit voorbij komen maar is blijkbaar fake news.twitter:Shwize twitterde op vrijdag 16-08-2019 om 11:14:20BREAKING NEWSEsteban Ocon will be replacing Valteri Bottas for the 2020 season driving for @:MercedesAMGF1 https://t.co/wochHBwcjF reageer retweet
Rustaaaghh. Denk aan je hart.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:22 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Pff ik gooide bijna met m'n telefoon gek!.
Blijkbaar was ook het officiële F1-account erin getrapt, want die hadden het ook gemeld vanmiddag. Toen ik nog eens keek was die tweet verdwenen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:11 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ik zag dit voorbij komen maar is blijkbaar fake news.twitter:Shwize twitterde op vrijdag 16-08-2019 om 11:14:20BREAKING NEWSEsteban Ocon will be replacing Valteri Bottas for the 2020 season driving for @:MercedesAMGF1 https://t.co/wochHBwcjF reageer retweet
Kvyat zit al langer in F1 en heeft nog nooit zijn meerwaarde aangetoond. Eerder zijn onkunde.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 11:53 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Niks is een zekerheid, maar Kvyat is aan een goed seizoen bezig. Denk dat hij, met de huidige RB, prima kan knokken met de Ferrari's.
LEC, RUS en NOR wisselvallig?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 15:57 schreef XL het volgende:
[..]
Nee man, Bottas is gewoon niveautje Vettel hoor.
Je hebt snel (HAM, VER, RIC, ALO) dan goed (VET, BOT, SAI, RAI) dan voldoende (PER, GIO, MAG, KVY, GAS) en onvoldoende (KUB, GRO)
Van een paar heb ik moeite er een stempel op te drukken (LEC, HUL, NOR, RUS, STR, ALB). Die vallen ertussen, rijden te kort of zijn wisselvallig.
RIC snel? Zelfs Hulk rijd hem er nu gewoon uit. Ik vind hem gewoon goed/voldoende tegenwoordig.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 15:57 schreef XL het volgende:
[..]
Je hebt snel (HAM, VER, RIC, ALO) dan goed (VET, BOT, SAI, RAI) dan voldoende (PER, GIO, MAG, KVY, GAS) en onvoldoende (KUB, GRO)
Van een paar heb ik moeite er een stempel op te drukken (LEC, HUL, NOR, RUS, STR, ALB). Die vallen ertussen, rijden te kort of zijn wisselvallig.
Lewis Hamilton ís natuurlijk ook gewoon een hele goede coureur. Het is belachelijk om dat te ontkennen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 13:30 schreef Nieuwschierig het volgende:
Het valt me wel op dat Hamilton nu ook hier veel meer als een snelle coureur gezien.
Vorig jaar om deze tijd was de teneur dat hij er niks van kon en alleen kon winnen met de snelste auto en als hij al vooraan reed. (Wat hij dan ook vrijwel altijd deed)
Dat was Weltschmerz, maar die post nogal veel.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 13:30 schreef Nieuwschierig het volgende:
Het valt me wel op dat Hamilton nu ook hier veel meer als een snelle coureur gezien.
Vorig jaar om deze tijd was de teneur dat hij er niks van kon en alleen kon winnen met de snelste auto en als hij al vooraan reed. (Wat hij dan ook vrijwel altijd deed)
LEC snel, maar veel fouten. Veel te veel. Dus wisselvallig. Als hij het oplost is hij top.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 11:19 schreef bianconeri het volgende:
[..]
LEC, RUS en NOR wisselvallig?
Ik denk dat die 3 wel aantonen het te kunnen hoor.
Natuurlijk heeft LEC zijn momentjes zo ineens in een topwagen, maar die laat al veel zien.
En zeker Russel. Die die flutwagen er gewoon tussen plaatst en Kubica een pak slaag geeft.
Natuurlijk afwachten wat hij midden in het pack kan, maar gewoon met de F1 wagen omgaan dat rauwe talent heeft hij zeker.
RIC heeft meer pech, maar is na moeizame start behoorlijk sneller dan HULquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 13:00 schreef needakill het volgende:
[..]
RIC snel? Zelfs Hulk rijd hem er nu gewoon uit. Ik vind hem gewoon goed/voldoende tegenwoordig.
Ik zou HUL bij voldoende plaatsen. Rijd met de Renault gewoon netjes.
Stroll gewoon onvoldoende want hij rijd vaak met de Williams terwijl Perez rond 13/14 rijd.
Norris is gewoon goed imo. Rijd lekker mee met Sainz en pakt ook zijn nodige punten.
Albon is wisselvallig. In Duitsland zeer goed maar dan in Budapest weer twijfelachtig.
FTFYquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 13:55 schreef aesop het volgende:
[..]
Dat was Weltschmerz, maar die post met een strakke Vettel plasser.
Herhaling werkt. Ziggo loopt de hele tijd te drammen hoe goed hij is, Sky nog erger. Het AD gaf hem een 9 voor de eerste seizoenshelft, want hij zou in Duitsland slechts een foutje gemaakt hebben.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 13:30 schreef Nieuwschierig het volgende:
Oh en had alleen nog maar gereageerd op de twijfels.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 15:57 schreef XL het volgende:
[..]
HAM heeft gwn goede 1e seizoenshelft hoor?quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 14:25 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Herhaling werkt. Ziggo loopt de hele tijd te drammen hoe goed hij is, Sky nog erger. Het AD gaf hem een 9 voor de eerste seizoenshelft, want hij zou in Duitsland slechts een foutje gemaakt hebben.
Uhm... De HRT en Toro Rosso waren topauto's wil je zeggen?quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 13:31 schreef Jane het volgende:
Je kunt aan Ricciardo merken dat hij niet (meer) gewend is om in een hork van een auto te rijden (want dat is de Renault gewoon). Of misschien is hij er überhaupt wel niet zo goed in om het beste uit een slechte auto te halen, wie zal het zeggen? Hij heeft het in de F1 niet vaak in deze mate hoeven doen, denk ik.
Hulk laat zich op het oog minder beīnvloeden door frustratie over de auto, maar maakt af en toe dan weer andere onbezonnen fouten. Hoe dan ook ontlopen ze elkaar niet veel en dat is voor Ricciardo niet anders dan slecht te noemen.
Ja dat hebben we gezien in Duitsland en Hongarije dat Danyric snel is. In die renault is hij gewoon zeer middelmatig en heeft niet zo zeer te maken met pech.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 14:20 schreef XL het volgende:
[..]
RIC heeft meer pech, maar is na moeizame start behoorlijk sneller dan HUL
STR heeft van die race waar hij top lijkt. Bij regen enzo, prima controle over zijn wagen. Bij normale omstandigheden haalt hij er te weinig uit.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 13:55 schreef aesop het volgende:
[..]
Dat was Weltschmerz, maar die post nogal veel.
Nee, dat zei ik niet. Ik zei dat hij het niet gewend was of niet MEER gewend was. Als toeschouwer kun je natuurlijk nooit precies weten welke auto's er goed en minder goed te besturen zijn.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 14:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Uhm... De HRT en Toro Rosso waren topauto's wil je zeggen?
??quote:Op zondag 18 augustus 2019 13:50 schreef Elan het volgende:
Baanrecord van Max in Assen met 2 seconden verbeterd
quote:Op zondag 18 augustus 2019 13:50 schreef Elan het volgende:
op de sim?quote:Op zondag 18 augustus 2019 13:50 schreef Elan het volgende:
Max had het baanrecord al niet meer. Dat werd vorig jaar gereden tijdens een Boss GP race.quote:Op zondag 18 augustus 2019 13:50 schreef Elan het volgende:
Klopt jaquote:Op zondag 18 augustus 2019 15:02 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Max had het baanrecord al niet meer. Dat werd vorig jaar gereden tijdens een Boss GP race.
Die baanrecords zeggen compleet niks. Dat is met banden waarmee niet geraced wordt.quote:Op zondag 18 augustus 2019 13:50 schreef Elan het volgende:
Die gaat er heel dik aan volgend jaar tijdens de GP.quote:Op zondag 18 augustus 2019 16:11 schreef Tijn het volgende:
[..]
1:19,511
https://www.circuitzandvoort.nl/en/consumer/lap-records/
Als de tijden op de sim een beetje representatief zijn, zit een 1:12 ofzo er wel in.quote:Op zondag 18 augustus 2019 17:50 schreef vosss het volgende:
[..]
Die gaat er heel dik aan volgend jaar tijdens de GP.
Hi-fucking-larisch ja.quote:Op zondag 18 augustus 2019 13:50 schreef Elan het volgende:
Sim zit er niet zo ver naast denk ik. En er komen nog wat aanpassingen die het sneller maken, lijkt me dat ze die 1.12 makkelijk halen.quote:Op zondag 18 augustus 2019 17:51 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als de tijden op de sim een beetje representatief zijn, zit een 1:12 ofzo er wel in.
Hulkenberg had toch 2 jaar geleden al dat baanrecord verbroken tijdens de Gamma Racing Days 2017?quote:Op zondag 18 augustus 2019 13:50 schreef Elan het volgende:
Ik doe zelf 1:09 in de sim.quote:Op zondag 18 augustus 2019 17:51 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als de tijden op de sim een beetje representatief zijn, zit een 1:12 ofzo er wel in.
Nicequote:Op zondag 18 augustus 2019 18:23 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ik doe zelf 1:09 in de sim.
Met goede setup en clean rondje moet 1:08 ook wel kunnen denk ik.
Mooi manquote:Op zondag 18 augustus 2019 19:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Nice
Ik heb mijn computer van zolder gehaald en ben bezig met installeren alles. Daarna mijn T300 Ferrari 599xx alcantara ook weer aansluiten en na dik 2 jaar weer eens racen
Is pCARS 2 waard om te kopen als ik pCARS 1 heb?
AC heb ik ook nog liggen als het goed isquote:Op zondag 18 augustus 2019 19:32 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Mooi man![]()
PC2 kan ik je niet veel over vertellen. Vond zelf PC1 tegenvallen, heb 2 nooit gespeeld.
AC is wel goed imo.quote:Op zondag 18 augustus 2019 19:57 schreef vosss het volgende:
[..]
AC heb ik ook nog liggen als het goed is
Thanks! Zal tzt eens kijkenquote:Op zondag 18 augustus 2019 23:23 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
AC is wel goed imo.
Als je nog F1 mods zoekt kan ik deze 2 aanraden:
F1 2019 Hybrid (zelfde mod als de ronde hierboven, komt zonder F1 skin pack)
https://sellfy.com/p/i4in/
ACFL F1 2019 (in F1 Cafe gebruiken ze de 2018 versie van deze mod, komt met F1 skin pack)
https://www.acfligue.fr/produit/acfl-f1-2019-for-assetto-corsa/
Beide simuleren ook het ERS gedeelte kan je mooi al die knoppen op dat stuur voor gebruiken![]()
Humm ik kom met moeite in de 1:14quote:Op zondag 18 augustus 2019 18:23 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Het is zomer, laat ze lekkerquote:Op maandag 19 augustus 2019 08:54 schreef Sinister-D- het volgende:
----> GAM / Het algemene sim race topic #2
![]()
Wel dus.quote:Op zondag 18 augustus 2019 17:50 schreef vosss het volgende:
[..]
Die gaat er heel dik aan volgend jaar tijdens de GP.
Dus ik snap desmiley niet zo goed. Ze zijn nooit bezig met records tijdens dat soort demonstraties.
Welnee. Het is voornamelijk de media die daar mee bezig is. Team knalt gewoon een redelijk snel rondje eruit tussen de burnouts door en als dat dan een record is dan is het dat en als niet dan niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And so is the past
Oh zo bedoel je. Op dat evenement was het wel een dingetje, voor de coureurs is het denk ik ook nog wel geinig maar niet veel meer dan dat.quote:Op maandag 19 augustus 2019 10:27 schreef vosss het volgende:
[..]
Welnee. Het is voornamelijk de media die daar mee bezig is. Team knalt gewoon een redelijk snel rondje eruit tussen de burnouts door en als dat dan een record is dan is het dat en als niet dan niet.
Ze rijden op demonstratiebanden. Daar kan je niet eens voluit mee gaan. Dus die records zeggen niet eens wat.
't is raceweekquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 augustus 2019 10:41 schreef Lola69 het volgende:
[..]
't is raceweek![]()
En bij CTT, en nog veel meer raceklassesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
quote:Op maandag 19 augustus 2019 10:41 schreef Lola69 het volgende:
[..]
't is raceweek![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
Damn, dat gaan echt ziek veel rondjes worden tijdens de GP volgend jaar. 75 of 80 laps omdat ze zo kort zijn?quote:Op zondag 18 augustus 2019 18:23 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ik neem aan 70 rondjes preciesquote:Op maandag 19 augustus 2019 15:23 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Damn, dat gaan echt ziek veel rondjes worden tijdens de GP volgend jaar. 75 of 80 laps omdat ze zo kort zijn?
Inderdaad. En bovendien is een gemiddelde racelap natuurlijk geen kwalificatietijd. Ze zullen op zondag over het algemeen gewoon ergens in de 1:15 tot 1:20 over die baan kachelen, al bandensparend met volle tanks.quote:Op maandag 19 augustus 2019 15:32 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik neem aan 70 rondjes precies
Want in rondje 70 wordt de vereiste 305 km gepasseerd
Alle races worden herhalingen van Duitslandquote:Op maandag 19 augustus 2019 17:55 schreef Bluurgh het volgende:
Natuurlijk wordt Max wereldkampioen. Max staat op dit moment 62 punten achter, als hij elke race wint en Lewis wordt tweede, dan wint Max met 1 punt verschil. Zo gebeurd. Geen probleem. De eerste seizoenshelft wijst er duidelijk op dat het gaat gebeuren.
Dan komt hij uiteindelijk dus tekort aangezien het verschil 68 punten is.quote:Op maandag 19 augustus 2019 17:55 schreef Bluurgh het volgende:
Natuurlijk wordt Max wereldkampioen. Max staat op dit moment 62 punten achter, als hij elke race wint en Lewis wordt tweede, dan wint Max met 1 punt verschil. Zo gebeurd. Geen probleem. De eerste seizoenshelft wijst er duidelijk op dat het gaat gebeuren.
Dan moet Max ook nog een aantal keer de snelste lap rijden, anders lukt het niet.quote:Op maandag 19 augustus 2019 17:55 schreef Bluurgh het volgende:
7 strafpunten voor Hamilton omdat hij een keer het publiek niet als 'beste fans ooit' aansprak.quote:Op maandag 19 augustus 2019 17:58 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Dan komt hij uiteindelijk dus tekort aangezien het verschil 68 punten is.
Weeronline voorspelt alvast regen in Spa op 1 september! Dat kan niet meer misgaan!quote:Op maandag 19 augustus 2019 17:57 schreef DKUp het volgende:
[..]
Alle races worden herhalingen van Duitsland
Het schijnt te gaan sneeuwen in Abu Dhabi!quote:Op maandag 19 augustus 2019 18:04 schreef Jane het volgende:
[..]
Weeronline voorspelt alvast regen in Spa op 1 september! Dat kan niet meer misgaan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |