abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 26 augustus 2019 @ 15:53:50 #226
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_188634341
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 12:20 schreef Werkperd het volgende:

[..]

Nee geloven in iets waarvan feiten (bewijzen) ontbreken maakt wel indruk.
Geloven in iets? Wie gelooft wat? Lekker vage uitspraak. Het ging om ‘bek houden’.

quote:
Bij elkaar verzamelde ''getuigen'' die wat roepen is in ieder geval geen bewijs.
Dat was mijn vraag niet.
Er is overigens wel meer dan alleen de mogelijke slachtoffers. En je mag ook wel inhoudelijk zijn over waarom je het ongeloofwaardig vindt. Jij bent degene die binnen komt vallen en roept dat men maar hun bek moet houden...

En:

quote:
1s.gif Op maandag 26 augustus 2019 09:39 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Maw: als iemand is vrijgesproken is hij per definitie onschuldig?

[ Bericht 16% gewijzigd door SuperHartje op 26-08-2019 16:03:38 ]
A child is born with no state of mind.
pi_188634390
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 12:20 schreef Werkperd het volgende:

[..]

Nee geloven in iets waarvan feiten (bewijzen) ontbreken maakt wel indruk.

Bij elkaar verzamelde ''getuigen'' die wat roepen is in ieder geval geen bewijs.
Je moet gewoon geloven dat Michael in het echt een vrouw was. Bron/bewijs.

Ja het autopsierapport beweert het tegenovergestelde, maar je moet mij maar gewoon op mijn blauwe puppy ogen geloven.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_188634455
Bewijs #17: Hier draagt ie make-up, verklaar dat eens?

Hij was gewoon een vrouw. Bron:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator maandag 26 augustus 2019 @ 16:06:31 #229
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_188634527
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 16:01 schreef MenzAgita het volgende:

[ afbeelding ]

Hij was gewoon een vrouw. Bron:

SPOILER
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 16:01 schreef MenzAgita het volgende:

[ afbeelding ]

Het was gewoon een vrouw. Bron:

SPOILER
Want?
pi_188634623
quote:
9s.gif Op maandag 26 augustus 2019 16:06 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

[..]

Want?
Dat is het niveau hier van degenen die de beschuldigingen geloven.
  Moderator maandag 26 augustus 2019 @ 16:15:17 #231
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_188634661
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 16:12 schreef MenzAgita het volgende:

[..]

Dat is het niveau hier van degenen die de beschuldigingen geloven.
Zoals wie? En wat zijn die beschuldigingen precies?
pi_188634700
Jackson was een vreemd en verknipt figuur maar dat hij zich vergreep aan jonge jongens geloof ik niet zo.
Er is in al die jaren nog geen waterdicht bewijs geweest en het draait veelal om geld.
Laat die dode man ook met rust, deze discussie draait steeds in hetzelfde rondje waar je niet uit komt.
Zowel de fans als diegene die in het misbruik geloven moeten het hebben van verhalen via via, Jackson zelf kan er niks meer over zeggen
  Moderator maandag 26 augustus 2019 @ 16:30:34 #233
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_188634901
Dan hoeft nog niemand ‘zijn bek te houden’.
pi_188635219
quote:
1s.gif Op maandag 26 augustus 2019 15:53 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Geloven in iets? Wie gelooft wat? Lekker vage uitspraak. Het ging om ‘bek houden’.
[..]

Dat was mijn vraag niet.
Er is overigens wel meer dan alleen de mogelijke slachtoffers. En je mag ook wel inhoudelijk zijn over waarom je het ongeloofwaardig vindt. Jij bent degene die binnen komt vallen en roept dat men maar hun bek moet houden...

En:
[..]

Waar heb je het allemaal over? Wees eens duidelijk. Je zegt het gaat om bek houden maar vervolgens knoop je er heel wat met je wat voor bewijs verwacht je en een rechtspraak is geen exacte wetenschap blabla.

Kennelijk geloof je erin dat MJ kinderen heeft misbruikt. Echter nog je hoort bij de groep die beweert dat MJ zich schuldig heeft gemaakt aan kindermisbruik. Bewijslast ligt ten alle tijde bij degene die iets beweert.

Met bek houden refereer ik naar mensen die niets kunnen bewijzen maar wel de aandacht van de media zoeken. Lekker makkelijk een overleden persoon beschuldigen. Wat schiet je ermee op? Wees eens reëel.
pi_188635274
quote:
1s.gif Op maandag 26 augustus 2019 09:42 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Dus... je spreekt jezelf weer eens tegen? :D
Ah blij dat het jou ook opvalt.
Scrummiegod is daar echt een expert in _O_
blablablabla
pi_188635688
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 16:51 schreef Werkperd het volgende:

[..]

Waar heb je het allemaal over? Wees eens duidelijk. Je zegt het gaat om bek houden maar vervolgens knoop je er heel wat met je wat voor bewijs verwacht je en een rechtspraak is geen exacte wetenschap blabla.

Kennelijk geloof je erin dat MJ kinderen heeft misbruikt. Echter nog je hoort bij de groep die beweert dat MJ zich schuldig heeft gemaakt aan kindermisbruik. Bewijslast ligt ten alle tijde bij degene die iets beweert.

Met bek houden refereer ik naar mensen die niets kunnen bewijzen maar wel de aandacht van de media zoeken. Lekker makkelijk een overleden persoon beschuldigen. Wat schiet je ermee op? Wees eens reëel.
pi_188635704
quote:
1s.gif Op maandag 26 augustus 2019 16:15 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Zoals wie? En wat zijn die beschuldigingen precies?
:') ______!

Loop je hier pas of vanaf het begin van de reeks mee? Is het posten hier een bezigheidstherapie voor je of ben je een troll?
pi_188635763
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2019 09:34 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]

Nu ook op YouTube beschikbaar, eerder alleen via betaald Amazon Prime.

Goede docu. Zoals ook de eerste die je postte:
quote:
  Moderator maandag 26 augustus 2019 @ 17:32:16 #239
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_188635856
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 17:22 schreef MenzAgita het volgende:

[..]

:') ______!

Loop je hier pas of vanaf het begin van de reeks mee? Is het posten hier een bezigheidstherapie voor je of ben je een troll?
Je kan er dus gwn geen antwoord op geven
pi_188635939
quote:
1s.gif Op maandag 26 augustus 2019 17:32 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Je kan er dus gwn geen antwoord op geven
Kunnen en willen zijn twee verschillende dingen. Ik ga niet in op trollen met domme vragen, zeker niet als je een moderator bent en een zekere voorbeeldfunctie hebt.
  Moderator maandag 26 augustus 2019 @ 17:41:05 #241
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_188635969
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 16:51 schreef Werkperd het volgende:

[..]

Weet je zelf wel waar je het over hebt. Jij roept dat men maar zijn bek moet houden, want geen bewijs...
Ik vraag jou of een vrijspraak betekent dat iemand per definitie onschuldig is, waar je dus geen antwoord op geeft.

quote:
Nu stop jij woorden in mijn mond.
Toon maar eerst aan wat ik heb beweerd en wat daar niet aan klopt, voordat je mijn uitspraken veroordeelt.
quote:
Oh, ik wist niet dat je dat bedoelde :@

Maar dan nog, waarom mogen slachtoffers niet voor het misbruik uitkomen als de mogelijke dader dood is... en wat voor soort bewijs verwacht je te zien bij zo’n soort zaak? :)
  Moderator maandag 26 augustus 2019 @ 17:44:56 #242
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_188636018
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 17:38 schreef MenzAgita het volgende:

[..]

Kunnen en willen zijn twee verschillende dingen. Ik ga niet in op trollen met domme vragen, zeker niet als je een moderator bent en een zekere voorbeeldfunctie hebt.
Ik ben geen moderater van NWS en ben hier gwn user. Lekker makkelijk. Ook een inhoudelijk indrukwekkende post :')
Wel iets roepen maar het niet kunnen onderbouwen, sterk hoor.
pi_188638403
quote:
1s.gif Op maandag 26 augustus 2019 17:41 schreef SuperHartje het volgende:

Oh, ik wist niet dat je dat bedoelde :@
Zullen we het hierbij houden?
pi_188639081
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 16:18 schreef Bottendaal het volgende:
Er is in al die jaren nog geen waterdicht bewijs geweest
Welk waterdicht bewijs wil je zien?

Als je de verhalen tegenover elkaar zet. Zijn er eigenlijk twee verhalen, of Michael Jackson is onschuldig, of Michael Jackson is schuldig.

Dan staat het verhaal van Michael Jackson tegenover dat van Jordan Chandler, Gavin Arvizo, Wade Robson en James Safechuck.

Let op, de verhalen van de slachtoffers hoeven niet voor 100% waar te zijn, er kunnen vervormingen in zitten. Maar die verhalen zouden wel allemaal helemaal onwaar moeten zijn om Michael Jackson gelijk te kunnen geven.

Daarbij zouden de aanvullende verhalen van Adrian McManus, Franca Brancia (die ook meer dan een miljoen dollar gekregen heeft van Michael Jackson) en Terry George ook geheel onwaar moeten zijn. Althans, als Michael Jackson geen seksuele interesse in kinderen zou hebben gehad.

Kortom, er ligt wel zoveel vuil, dat je eigenlijk het gedrag van Michael Jackson niet anders kan dan wantrouwen. En je eigen kinderen erbij weghouden natuurlijk.
pi_188639573
quote:
9s.gif Op maandag 26 augustus 2019 17:44 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Ik ben geen moderater van NWS en ben hier gwn user. Lekker makkelijk. Ook een inhoudelijk indrukwekkende post :')
Wel iets roepen maar het niet kunnen onderbouwen, sterk hoor.
Je geeft dus toe dat je aan het trollen bent, omdat je jezelf hier verdedigd met dat je in NWS geen moderator bent. _O-

Alsof het inhoudelijke vragen waren. :')
pi_188639765
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 20:59 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Welk waterdicht bewijs wil je zien?

Als je de verhalen tegenover elkaar zet. Zijn er eigenlijk twee verhalen, of Michael Jackson is onschuldig, of Michael Jackson is schuldig.

Dan staat het verhaal van Michael Jackson tegenover dat van Jordan Chandler, Gavin Arvizo, Wade Robson en James Safechuck.

Let op, de verhalen van de slachtoffers hoeven niet voor 100% waar te zijn, er kunnen vervormingen in zitten. Maar die verhalen zouden wel allemaal helemaal onwaar moeten zijn om Michael Jackson gelijk te kunnen geven.

Daarbij zouden de aanvullende verhalen van Adrian McManus, Franca Brancia (die ook meer dan een miljoen dollar gekregen heeft van Michael Jackson) en Terry George ook geheel onwaar moeten zijn. Althans, als Michael Jackson geen seksuele interesse in kinderen zou hebben gehad.

Kortom, er ligt wel zoveel vuil, dat je eigenlijk het gedrag van Michael Jackson niet anders kan dan wantrouwen. En je eigen kinderen erbij weghouden natuurlijk.
Ik zeg eerlijk, als ik een kind zou hebben dan zou ik hem ook niet achterlaten bij hem want 100 procent vertrouwen doe ik het ook niet, hij was een verknipt figuur en dat is reden genoeg om hem te wantrouwen.
Maar het draait in deze zaken veelal om geld en dat maakt de zaak allemaal wat minder gelovig is mijn mening
  Moderator maandag 26 augustus 2019 @ 21:53:07 #248
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_188640363
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 21:14 schreef MenzAgita het volgende:

[..]

Je geeft dus toe dat je aan het trollen bent, omdat je jezelf hier verdedigd met dat je in NWS geen moderator bent. _O-

Alsof het inhoudelijke vragen waren. :')
Waar geef ik dat toe? Dat maak jij ervan...

Ik zeg dat ik hier ook gwn user ben.
En dat jij niks kan onderbouwen, wat je wederom bevestigt met je reactie.
pi_188640482
quote:
9s.gif Op maandag 26 augustus 2019 21:53 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Waar geef ik dat toe? Dat maak jij ervan...

Ik zeg dat ik hier ook gwn user ben.
En dat jij niks kan onderbouwen, wat je wederom bevestigt met je reactie.
M.a.w. je mag trollen _O- door de mand
  maandag 26 augustus 2019 @ 22:10:56 #250
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_188640702
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 12:15 schreef Megalomaniac het volgende:
MJ-stans zijn net Holocaust-ontkenners. :') Wat een sneu volk, man man man.

https://themichaeljackson(...)e&utm_medium=ios_app
Van zijn 10e tot 17e misbruikt, dus het zogenaamde "trainstation wasn't built yet"-fabeltje kunnen jullie ook in jullie reet steken. :')
Stoere taal, maar je hebt het zelf niet echt gelezen of wel?

Pagina 13, punt 36:

Dat staat in het deel van de aanklacht waar de FACTUAL ALLEGATIONS (feitelijkheden volgens de aanklager) worden benoemd.

Daar staat ook nog dit:

Waar jij op doelt staat in de PENAL CODE sectie. Daarin worden de feitelijkheden vertaald naar strafbare feiten zoals die in de wet staan. In dit geval telt voor een leeftijd vanaf 10 tot onder de 18 een bepaalde strafmaat. Dus zegt Safechuck daar, ik was tussen de 10 en 17 toen het gebeurde.

Dus de onlogica van het treinstation is er nog steeds.

- Safechuck in de rechtszaak: misbruik tussen '88 en '92
- Safechuck in LN: tussen '87 en '90 werd ik ook misbruikt in het kamertje bovenin het treinstation
- Treinstation was pas gebouwd begin '94
- Dan Reed bevestigt dat: "klopt van het treinstation, Safechuck heeft zich vergist in de datum"
- Jackson woonde in die tijd in New York met Lisa Marie. Dat zou betekenen dat Safechuck al ergens rond 17 geweest zou zijn. En dat doet het hele verhaal teniet dat MJ Safechuck zou hebben afgedankt aan het begin vd puberteit en vervangen heeft door Brett Barnes.

Oftewel:
quote:
het zogenaamde "trainstation wasn't built yet"-fabeltje kunnen jullie ook in jullie reet steken. :')
Nee. :W
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')