Geloven in iets? Wie gelooft wat? Lekker vage uitspraak. Het ging om ‘bek houden’.quote:Op maandag 26 augustus 2019 12:20 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Nee geloven in iets waarvan feiten (bewijzen) ontbreken maakt wel indruk.
Dat was mijn vraag niet.quote:Bij elkaar verzamelde ''getuigen'' die wat roepen is in ieder geval geen bewijs.
quote:Op maandag 26 augustus 2019 09:39 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Maw: als iemand is vrijgesproken is hij per definitie onschuldig?
Je moet gewoon geloven dat Michael in het echt een vrouw was. Bron/bewijs.quote:Op maandag 26 augustus 2019 12:20 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Nee geloven in iets waarvan feiten (bewijzen) ontbreken maakt wel indruk.
Bij elkaar verzamelde ''getuigen'' die wat roepen is in ieder geval geen bewijs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 augustus 2019 16:01 schreef MenzAgita het volgende:
Bewijs #17: Hier draagt ie make-up, verklaar dat eens?
[ afbeelding ]
Hij was gewoon een vrouw. Bron:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 26 augustus 2019 16:01 schreef MenzAgita het volgende:
Bewijs #17: Hier draagt ie make-up, verklaar dat eens?
[ afbeelding ]
Het was gewoon een vrouw. Bron:Want?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A child is born with no state of mind.
Zoals wie? En wat zijn die beschuldigingen precies?quote:Op maandag 26 augustus 2019 16:12 schreef MenzAgita het volgende:
[..]
Dat is het niveau hier van degenen die de beschuldigingen geloven.
Waar heb je het allemaal over? Wees eens duidelijk. Je zegt het gaat om bek houden maar vervolgens knoop je er heel wat met je wat voor bewijs verwacht je en een rechtspraak is geen exacte wetenschap blabla.quote:Op maandag 26 augustus 2019 15:53 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Geloven in iets? Wie gelooft wat? Lekker vage uitspraak. Het ging om ‘bek houden’.
[..]
Dat was mijn vraag niet.
Er is overigens wel meer dan alleen de mogelijke slachtoffers. En je mag ook wel inhoudelijk zijn over waarom je het ongeloofwaardig vindt. Jij bent degene die binnen komt vallen en roept dat men maar hun bek moet houden...
En:
[..]
Ah blij dat het jou ook opvalt.quote:Op maandag 26 augustus 2019 09:42 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Dus... je spreekt jezelf weer eens tegen?
quote:Op maandag 26 augustus 2019 16:51 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Waar heb je het allemaal over? Wees eens duidelijk. Je zegt het gaat om bek houden maar vervolgens knoop je er heel wat met je wat voor bewijs verwacht je en een rechtspraak is geen exacte wetenschap blabla.
Kennelijk geloof je erin dat MJ kinderen heeft misbruikt. Echter nog je hoort bij de groep die beweert dat MJ zich schuldig heeft gemaakt aan kindermisbruik. Bewijslast ligt ten alle tijde bij degene die iets beweert.
Met bek houden refereer ik naar mensen die niets kunnen bewijzen maar wel de aandacht van de media zoeken. Lekker makkelijk een overleden persoon beschuldigen. Wat schiet je ermee op? Wees eens reëel.
quote:Op maandag 26 augustus 2019 16:15 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Zoals wie? En wat zijn die beschuldigingen precies?
Goede docu. Zoals ook de eerste die je postte:quote:Op zondag 25 augustus 2019 09:34 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Nu ook op YouTube beschikbaar, eerder alleen via betaald Amazon Prime.
quote:
Je kan er dus gwn geen antwoord op gevenquote:Op maandag 26 augustus 2019 17:22 schreef MenzAgita het volgende:
[..]______!
Loop je hier pas of vanaf het begin van de reeks mee? Is het posten hier een bezigheidstherapie voor je of ben je een troll?
Kunnen en willen zijn twee verschillende dingen. Ik ga niet in op trollen met domme vragen, zeker niet als je een moderator bent en een zekere voorbeeldfunctie hebt.quote:Op maandag 26 augustus 2019 17:32 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Je kan er dus gwn geen antwoord op geven
Weet je zelf wel waar je het over hebt. Jij roept dat men maar zijn bek moet houden, want geen bewijs...quote:Op maandag 26 augustus 2019 16:51 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Waar heb je het allemaal over? Wees eens duidelijk. Je zegt het gaat om bek houden maar vervolgens knoop je er heel wat met je wat voor bewijs verwacht je en een rechtspraak is geen exacte wetenschap blabla.
Nu stop jij woorden in mijn mond.quote:Kennelijk geloof je erin dat MJ kinderen heeft misbruikt. Echter nog je hoort bij de groep die beweert dat MJ zich schuldig heeft gemaakt aan kindermisbruik. Bewijslast ligt ten alle tijde bij degene die iets beweert.
Oh, ik wist niet dat je dat bedoeldequote:Met bek houden refereer ik naar mensen die niets kunnen bewijzen maar wel de aandacht van de media zoeken. Lekker makkelijk een overleden persoon beschuldigen. Wat schiet je ermee op? Wees eens reëel.
Ik ben geen moderater van NWS en ben hier gwn user. Lekker makkelijk. Ook een inhoudelijk indrukwekkende postquote:Op maandag 26 augustus 2019 17:38 schreef MenzAgita het volgende:
[..]
Kunnen en willen zijn twee verschillende dingen. Ik ga niet in op trollen met domme vragen, zeker niet als je een moderator bent en een zekere voorbeeldfunctie hebt.
Zullen we het hierbij houden?quote:Op maandag 26 augustus 2019 17:41 schreef SuperHartje het volgende:
Oh, ik wist niet dat je dat bedoelde
Welk waterdicht bewijs wil je zien?quote:Op maandag 26 augustus 2019 16:18 schreef Bottendaal het volgende:
Er is in al die jaren nog geen waterdicht bewijs geweest
Je geeft dus toe dat je aan het trollen bent, omdat je jezelf hier verdedigd met dat je in NWS geen moderator bent.quote:Op maandag 26 augustus 2019 17:44 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Ik ben geen moderater van NWS en ben hier gwn user. Lekker makkelijk. Ook een inhoudelijk indrukwekkende post![]()
Wel iets roepen maar het niet kunnen onderbouwen, sterk hoor.
Ik zeg eerlijk, als ik een kind zou hebben dan zou ik hem ook niet achterlaten bij hem want 100 procent vertrouwen doe ik het ook niet, hij was een verknipt figuur en dat is reden genoeg om hem te wantrouwen.quote:Op maandag 26 augustus 2019 20:59 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Welk waterdicht bewijs wil je zien?
Als je de verhalen tegenover elkaar zet. Zijn er eigenlijk twee verhalen, of Michael Jackson is onschuldig, of Michael Jackson is schuldig.
Dan staat het verhaal van Michael Jackson tegenover dat van Jordan Chandler, Gavin Arvizo, Wade Robson en James Safechuck.
Let op, de verhalen van de slachtoffers hoeven niet voor 100% waar te zijn, er kunnen vervormingen in zitten. Maar die verhalen zouden wel allemaal helemaal onwaar moeten zijn om Michael Jackson gelijk te kunnen geven.
Daarbij zouden de aanvullende verhalen van Adrian McManus, Franca Brancia (die ook meer dan een miljoen dollar gekregen heeft van Michael Jackson) en Terry George ook geheel onwaar moeten zijn. Althans, als Michael Jackson geen seksuele interesse in kinderen zou hebben gehad.
Kortom, er ligt wel zoveel vuil, dat je eigenlijk het gedrag van Michael Jackson niet anders kan dan wantrouwen. En je eigen kinderen erbij weghouden natuurlijk.
Waar geef ik dat toe? Dat maak jij ervan...quote:Op maandag 26 augustus 2019 21:14 schreef MenzAgita het volgende:
[..]
Je geeft dus toe dat je aan het trollen bent, omdat je jezelf hier verdedigd met dat je in NWS geen moderator bent.![]()
Alsof het inhoudelijke vragen waren.
M.a.w. je mag trollenquote:Op maandag 26 augustus 2019 21:53 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Waar geef ik dat toe? Dat maak jij ervan...
Ik zeg dat ik hier ook gwn user ben.
En dat jij niks kan onderbouwen, wat je wederom bevestigt met je reactie.
Stoere taal, maar je hebt het zelf niet echt gelezen of wel?quote:Op maandag 26 augustus 2019 12:15 schreef Megalomaniac het volgende:
MJ-stans zijn net Holocaust-ontkenners.Wat een sneu volk, man man man.
https://themichaeljackson(...)e&utm_medium=ios_app
Van zijn 10e tot 17e misbruikt, dus het zogenaamde "trainstation wasn't built yet"-fabeltje kunnen jullie ook in jullie reet steken.
Nee.quote:het zogenaamde "trainstation wasn't built yet"-fabeltje kunnen jullie ook in jullie reet steken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |