heeft ook veelal als cv gespeeld hiervoor.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:32 schreef Komkommerschijfje het volgende:
[..]
Ik ben wel te spreken over Martinez, maar hij heeft vooral LB gespeeld toch? Nu op LCV doet 'ie het naar behoren, maar ik vind 'm eigenlijk gewoon te klein voor het centrum. Dat is nu eigenlijk ook nogal een probleem: als Schuurs niet speelt, heb je gewoon een centrum van mannen met max. 1.81 meter volgens mij. Ik ben zelf 1,59 meter en ik word door mijn trainer ook echt niet in de verdediging geposteerd.Blind in de verdediging was vorig jaar prima, verstuurde ook goede passes, maar toen had hij natuurlijk ook De Ligt naast zich die het echte 'vuile' verdedigende werk voor hem opknapte. Volgens mij voelt Blind zich wel veel ongemakkelijker nu hij voor de verdediging staat, dus in die zin zou een plek als LCV misschien beter passen. Mja, dan heb je op RCV wel een snelle, slimme en grote verdediger nodig. Dat misverstand met Ziyech van afgelopen dinsdag was trouwens wel echt tenenkrommend.
Marin valt mij inderdaad ook zwaar tegen, hij heeft nog totaal niet door hoe hij moet lopen en ik vind hem ook zwak in zijn verdedigende taken. Vooral die goal van Bazoer vond ik hem wel te verwijten, hij wordt daar echt weggezet als een mietje.
eens met schuurs overigens, had goed geweest bij de vele corners tegen PAOKquote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:32 schreef Komkommerschijfje het volgende:
[..]
Ik ben wel te spreken over Martinez, maar hij heeft vooral LB gespeeld toch? Nu op LCV doet 'ie het naar behoren, maar ik vind 'm eigenlijk gewoon te klein voor het centrum. Dat is nu eigenlijk ook nogal een probleem: als Schuurs niet speelt, heb je gewoon een centrum van mannen met max. 1.81 meter volgens mij. Ik ben zelf 1,59 meter en ik word door mijn trainer ook echt niet in de verdediging geposteerd.Blind in de verdediging was vorig jaar prima, verstuurde ook goede passes, maar toen had hij natuurlijk ook De Ligt naast zich die het echte 'vuile' verdedigende werk voor hem opknapte. Volgens mij voelt Blind zich wel veel ongemakkelijker nu hij voor de verdediging staat, dus in die zin zou een plek als LCV misschien beter passen. Mja, dan heb je op RCV wel een snelle, slimme en grote verdediger nodig. Dat misverstand met Ziyech van afgelopen dinsdag was trouwens wel echt tenenkrommend.
Marin valt mij inderdaad ook zwaar tegen, hij heeft nog totaal niet door hoe hij moet lopen en ik vind hem ook zwak in zijn verdedigende taken. Vooral die goal van Bazoer vond ik hem wel te verwijten, hij wordt daar echt weggezet als een mietje.
die moet je echt niet op het middenveld zetten met Donny die daar al weg is, dan krijgt Blind echt te veel op zijn bord.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ziyech vind ik wel link met z'n balverlies
Ik verwacht dat plaatsen voor de groepsfase van de CL geen groot issue zal zijn. Er rammelt nog veel in de verdedigende linie en op de 'achterkant' van het middenveld, maar de voorhoede is van een dusdanig hoog niveau dat ik wel verwacht dat Ajax een aantal goals gaat maken en 'gewoon' wint van APOEL.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:27 schreef LorneMalvo het volgende:
[..]
Alvarez kan volgens mij ook uit de voeten als verdedigende middenvelder en heeft nog redelijk wat lengte ook.
Daarnaast moeten we eerst zien te plaatsen voor het toernooi voordat overwinteren aan de orde is
Tadic zou daar beter uit de voeten kunnen, is toch balvaster.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ziyech vind ik wel link met z'n balverlies
dan moet er wel een spits bij.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tadic zou daar beter uit de voeten kunnen, is toch balvaster.
zeker maar die is voorin ook belangrijk en het is natuurlijk niet zo dat alles fout gaat, er wordt genoeg gecreëerd, het gaat om het verdedigend goed staan bij balverlies.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind hem ook minder verdedigende arbeid leveren dan Ziyech. Die verspeelt natuurlijk vijftig keer de bal, maar probeert 'm daarna altijd weer terug te heroveren.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En controle in een wedstrijd kunnen houden uiteraard, dus dat is wel vrij essentieel. Dat voorin kansen creëren lukt altijd wel door de individuele kwaliteit daar.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
zeker maar die is voorin ook belangrijk en het is natuurlijk niet zo dat alles fout gaat, er wordt genoeg gecreëerd, het gaat om het verdedigend goed staan bij balverlies.
Muah Promes kan daar wel uit de voeten denk ik, dan heb je met Huntelaar ook nog een prima optie voor veel Eredivisiepotjes en anders toch Dolberg maar proberen. Traoré komt er ook nog aan waar ik erg van gecharmeerd ben.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:36 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dan moet er wel een spits bij.
@ErikTenHagquote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
-------------------------Onana-------------------------
Mazraoui --- Alvarez -- Martinez --- Tagliafico
--------------------------Blind---------------------------
--------------v/d Beek -------- Tadic ----------------
------Ziyech-----------------------------Neres--------
------------------------Promes--------------------------
voorvocht mensen zijn dat.quote:
lijkt me nietquote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
Oh, dat kon ik er niet uit afleiden. Dan keur ik het goed.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:43 schreef Komkommerschijfje het volgende:
[..]
Misschien in het feit dat ik een dame ben. ;-)
Daarnaast speelde je tegen het beste PAOK misschien wel in hun historie, heb het gevoel dat APOEL toch echt wel een stuk minder is. Van onderschatting zal bij Ajax ook geen sprake zijn na afgelopen tweeluik. Zou mooi zijn als we het deze keer wel meteen beslissen in het eerste duel.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:35 schreef Komkommerschijfje het volgende:
[..]
Ik verwacht dat plaatsen voor de groepsfase van de CL geen groot issue zal zijn. Er rammelt nog veel in de verdedigende linie en op de 'achterkant' van het middenveld, maar de voorhoede is van een dusdanig hoog niveau dat ik wel verwacht dat Ajax een aantal goals gaat maken en 'gewoon' wint van APOEL.
Nog steeds niet heel lang voor een dame (het gemiddelde is 1.68 m ofzo?), maar ik had me wel zwaar ongelukkig gevoeld als ik een man was geweest met deze lengte.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:44 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Oh, dat kon ik er niet uit afleiden. Dan keur ik het goed.
Leuke opstelling alleen zou ik Blind wel in het centrum willen.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
Eens. Ik zag ook ergens voorbij komen (waarschijnlijk Ajax Showtime?) dat iemand opteerde om Donny als enige 6 op te stellen.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:47 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Leuke opstelling alleen zou ik Blind wel in het centrum willen.
Denk dat Tadic te veel voorin blijft hangen als hij op het middenveld komt te spelen.
Meteen smerig proberen te versierwnquote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:44 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Oh, dat kon ik er niet uit afleiden. Dan keur ik het goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |