abonnement Unibet Coolblue
pi_188457964
Voetbal, simpel spelletje. Ajax subforum Fokkers: ''check deze grafieken en hoor eventjes mijn pseudo gebabbel aan'' :')
Die engerd die altijd bij de ingang van de super staat.
pi_188457982
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 12:41 schreef standaard-viezerik het volgende:
Voetbal, simpel spelletje. Ajax subforum Fokkers: ''check deze grafieken en hoor eventjes mijn pseudo gebabbel aan'' :')
Dit klinkt als de account van Heitinga die mensen komt vertellen dat hij echt heus wel een goede trainer is die het spelletje snapt.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  donderdag 15 augustus 2019 @ 12:43:14 #203
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_188457985
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 11:34 schreef PicoMMP het volgende:
De mankementen van Blind komen wel aan het licht zonder De Jong en De Ligt.
Te makkelijk gesteld. Tekortkomingen komen aan het licht omdat organisatie niet klopt. Als organisatie wel staat zie je vooral zijn kwaliteiten. En dat geldt niet alleen voor Blind.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_188458012
quote:
14s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 12:43 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dit klinkt als de account van Heitinga die mensen komt vertellen dat hij echt heus wel een goede trainer is die het spelletje snapt.
LOL Heitinga doet het uitstekend met Ajax O-19.
Die engerd die altijd bij de ingang van de super staat.
  donderdag 15 augustus 2019 @ 12:46:02 #205
77227 SaferSephy
is een parodie op een user #1
pi_188458022
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 12:43 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Te makkelijk gesteld. Tekortkomingen komen aan het licht omdat organisatie niet klopt. Als organisatie wel staat zie je vooral zijn kwaliteiten. En dat geldt niet alleen voor Blind.
Eens, jongen staat én op een andere plek én met allemaal andere mensen om zich heen waarvan sommigen het niveau niet halen op dit moment (Marin/Mazza/Veltman)
Voor al uw FIFA lijstjes!
Op donderdag 7 november 2019 15:14 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb zó om je gelachen dinsdagavond, ouwe reus. :D
  donderdag 15 augustus 2019 @ 12:47:27 #206
77227 SaferSephy
is een parodie op een user #1
pi_188458045
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 12:41 schreef standaard-viezerik het volgende:
Voetbal, simpel spelletje. Ajax subforum Fokkers: ''check deze grafieken en hoor eventjes mijn pseudo gebabbel aan'' :')
je hebt inderdaad geen grafiek nodig om de stelling "vd Beek is geen middenvelder" te ontkrachten.
Voor al uw FIFA lijstjes!
Op donderdag 7 november 2019 15:14 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb zó om je gelachen dinsdagavond, ouwe reus. :D
pi_188458057
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 12:47 schreef SaferSephy het volgende:

[..]

je hebt inderdaad geen grafiek nodig om de stelling "vd Beek is geen middenvelder" te ontkrachten.
Een middenvelder die niet op het middenveld te vinden is.
Die engerd die altijd bij de ingang van de super staat.
pi_188458095
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 12:45 schreef standaard-viezerik het volgende:

[..]

LOL Heitinga doet het uitstekend met Ajax O-19.
Ik wist het.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_188458122
quote:
10s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 12:51 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik wist het.
och, Kampioen geworden met Ajax O19, de beker gewonnen en dat met name in de tweede helft van het seizoen goed voetbal. :')
Die engerd die altijd bij de ingang van de super staat.
  donderdag 15 augustus 2019 @ 12:57:44 #210
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_188458162
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 12:41 schreef standaard-viezerik het volgende:
Voetbal, simpel spelletje. Ajax subforum Fokkers: ''check deze grafieken en hoor eventjes mijn pseudo gebabbel aan'' :')
jij snapt er echt helemaal niks van.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  donderdag 15 augustus 2019 @ 12:58:01 #211
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_188458166
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 12:45 schreef standaard-viezerik het volgende:

[..]

LOL Heitinga doet het uitstekend met Ajax O-19.
fanboy gespot
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_188458174
quote:
19s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 12:57 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

jij snapt er echt helemaal niks van.
Maar jij wel mede fokker :')
Die engerd die altijd bij de ingang van de super staat.
pi_188458180
quote:
19s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 12:58 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

fanboy gespot
Van goed voetbal? ja.
Die engerd die altijd bij de ingang van de super staat.
  donderdag 15 augustus 2019 @ 12:59:14 #214
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_188458183
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 12:48 schreef standaard-viezerik het volgende:

[..]

Een middenvelder die niet op het middenveld te vinden is.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_188458197
quote:
19s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 12:59 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:')
Die engerd die altijd bij de ingang van de super staat.
pi_188458214
Marin heeft wat meer zelfvetrouwen nodig (ballen naar voren geven ipv breed en terug), potentie heeft die wel. Blind zou hem ook moeten aansturen in beter positie te kiezen, Schöne en Frenkie begrepen elkaar volledig daarin.

Ik ben ook zeer benieuwd hoe het middenveld en verdediging tegen VVV eruit gaat zien. Voordat deze maand voorbij is zou je toch wel de ideale balans moeten hebben aangezien je PSV halverwege september al zult treffen.
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.
pi_188458441
Ik vond het dinsdagavond niet goed. Vooral bij de uitbraken van PAOK zag je dat het middenveld en de verdediging totaal niet op elkaar afgestemd waren. Zonde zeg, er is nu gewoon geen (verdedigende) middenvelder in de selectie die daar oog voor heeft en in de verdediging was er ook niemand die de afstand tussen de verdediging en het middenveld kleiner wilde maken. Lijkt me toch vrij evident op het hoogste niveau; zelfs bij de dames in de vierde klasse (waar ik voetbal) wordt er constant gehamerd op 'klein' staan bij balbezit voor de tegenstander. :')

Zaterdag tegen VVV, dat zal in het begin ook vrij moeizaam gaan denk ik. Uiteindelijk maken ze waarschijnlijk wel goals (vooral in de tweede helft), maar er zullen vast ook wel weer verdedigingsissues gaan komen. Ben benieuwd hoe dit uiteindelijk opgelost gaat worden, anders heeft Ajax denk ik niet zo heel veel kansen om te overwinteren in de CL.
  donderdag 15 augustus 2019 @ 13:18:14 #218
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_188458444
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 11:52 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Niet dat ik denk dat hij haalbaar is maar dat is toch meer een 10/vleugelspeler? @:el-stinho kent hem misschien wel.
https://www.voetbalprimeu(...)-over-dani-olmo.html
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  donderdag 15 augustus 2019 @ 13:19:10 #219
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_188458459
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 13:18 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Ik vond het dinsdagavond niet goed. Vooral bij de uitbraken van PAOK zag je dat het middenveld en de verdediging totaal niet op elkaar afgestemd waren. Zonde zeg, er is nu gewoon geen (verdedigende) middenvelder in de selectie die daar oog voor heeft en in de verdediging was er ook niemand die de afstand tussen de verdediging en het middenveld kleiner wilde maken. Lijkt me toch vrij evident op het hoogste niveau; zelfs bij de dames in de vierde klasse (waar ik voetbal) wordt er constant gehamerd op 'klein' staan bij balbezit voor de tegenstander. :')

Zaterdag tegen VVV, dat zal in het begin ook vrij moeizaam gaan denk ik. Uiteindelijk maken ze waarschijnlijk wel goals (vooral in de tweede helft), maar er zullen vast ook wel weer verdedigingsissues gaan komen. Ben benieuwd hoe dit uiteindelijk opgelost gaat worden, anders heeft Ajax denk ik niet zo heel veel kansen om te overwinteren in de CL.
waarvan akte
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_188458520
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 13:18 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Ik vond het dinsdagavond niet goed. Vooral bij de uitbraken van PAOK zag je dat het middenveld en de verdediging totaal niet op elkaar afgestemd waren. Zonde zeg, er is nu gewoon geen (verdedigende) middenvelder in de selectie die daar oog voor heeft en in de verdediging was er ook niemand die de afstand tussen de verdediging en het middenveld kleiner wilde maken. Lijkt me toch vrij evident op het hoogste niveau; zelfs bij de dames in de vierde klasse (waar ik voetbal) wordt er constant gehamerd op 'klein' staan bij balbezit voor de tegenstander. :')

Zaterdag tegen VVV, dat zal in het begin ook vrij moeizaam gaan denk ik. Uiteindelijk maken ze waarschijnlijk wel goals (vooral in de tweede helft), maar er zullen vast ook wel weer verdedigingsissues gaan komen. Ben benieuwd hoe dit uiteindelijk opgelost gaat worden, anders heeft Ajax denk ik niet zo heel veel kansen om te overwinteren in de CL.
Blind is aan de bal prima, maar als de ruimtes zo groot worden komen ze zwakke punten wel naar voren als verdedigende middenvelder. Het zou mij niet verbazen als Blind en Martinez dit seizoen nog ruilen van positie. Blind kan wellicht als leider van de verdediger deze ook wat meer voorwaarts sturen.

En dan is het te hopen dat Marin nog een ontwikkeling doormaakt, maar die komt vooralsnog echt zwaar tekort.
pi_188458560
Ik heb zojuist in mijn welverdiende pauze nog eens dat filmpje van Martinez bekeken. Ook die strakke passes in één keer naar voren, echt voetballend zeer goed. Ik zou het gewoon gaan proberen als ten Hag om hem op 6 te zitten.

Mazraoui - Blind - Alvarez - Tagliafico
Martinez - Marin - Donny
Neres - Tadic/Huntelaar - Ziyech

Zoiets dan. Eventueel Marin eruit en Ziyech naar het middenveld zodat je voorin wat kunt rouleren.
pi_188458600
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 13:18 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Ik vond het dinsdagavond niet goed. Vooral bij de uitbraken van PAOK zag je dat het middenveld en de verdediging totaal niet op elkaar afgestemd waren. Zonde zeg, er is nu gewoon geen (verdedigende) middenvelder in de selectie die daar oog voor heeft en in de verdediging was er ook niemand die de afstand tussen de verdediging en het middenveld kleiner wilde maken. Lijkt me toch vrij evident op het hoogste niveau;

Ben benieuwd hoe dit uiteindelijk opgelost gaat worden, anders heeft Ajax denk ik niet zo heel veel kansen om te overwinteren in de CL.
Alvarez kan volgens mij ook uit de voeten als verdedigende middenvelder en heeft nog redelijk wat lengte ook.

Daarnaast moeten we eerst zien te plaatsen voor het toernooi voordat overwinteren aan de orde is :)
pi_188458628
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 13:25 schreef Simmertje het volgende:


Mazraoui - Schuurs - Blind - Tagliafico
Martinez - Alvarez - Donny
Neres - Tadic/Huntelaar - Ziyech

Ftfy
pi_188458665
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 13:22 schreef Dale__Cooper het volgende:

[..]

Blind is aan de bal prima, maar als de ruimtes zo groot worden komen ze zwakke punten wel naar voren als verdedigende middenvelder. Het zou mij niet verbazen als Blind en Martinez dit seizoen nog ruilen van positie. Blind kan wellicht als leider van de verdediger deze ook wat meer voorwaarts sturen.

En dan is het te hopen dat Marin nog een ontwikkeling doormaakt, maar die komt vooralsnog echt zwaar tekort.
Ik ben wel te spreken over Martinez, maar hij heeft vooral LB gespeeld toch? Nu op LCV doet 'ie het naar behoren, maar ik vind 'm eigenlijk gewoon te klein voor het centrum. Dat is nu eigenlijk ook nogal een probleem: als Schuurs niet speelt, heb je gewoon een centrum van mannen met max. 1.81 meter volgens mij. Ik ben zelf 1,59 meter en ik word door mijn trainer ook echt niet in de verdediging geposteerd. :') Blind in de verdediging was vorig jaar prima, verstuurde ook goede passes, maar toen had hij natuurlijk ook De Ligt naast zich die het echte 'vuile' verdedigende werk voor hem opknapte. Volgens mij voelt Blind zich wel veel ongemakkelijker nu hij voor de verdediging staat, dus in die zin zou een plek als LCV misschien beter passen. Mja, dan heb je op RCV wel een snelle, slimme en grote verdediger nodig. Dat misverstand met Ziyech van afgelopen dinsdag was trouwens wel echt tenenkrommend. :')

Marin valt mij inderdaad ook zwaar tegen, hij heeft nog totaal niet door hoe hij moet lopen en ik vind hem ook zwak in zijn verdedigende taken. Vooral die goal van Bazoer vond ik hem wel te verwijten, hij wordt daar echt weggezet als een mietje.
  donderdag 15 augustus 2019 @ 13:32:28 #225
131800 Tarado
capô de fusca
pi_188458672
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 13:25 schreef Simmertje het volgende:
Ik heb zojuist in mijn welverdiende pauze nog eens dat filmpje van Martinez bekeken. Ook die strakke passes in één keer naar voren, echt voetballend zeer goed. Ik zou het gewoon gaan proberen als ten Hag om hem op 6 te zitten.

Mazraoui - Blind - Alvarez - Tagliafico
Martinez - Marin - Donny
Neres - Tadic/Huntelaar - Ziyech

Zoiets dan. Eventueel Marin eruit en Ziyech naar het middenveld zodat je voorin wat kunt rouleren.
Ziyech vind ik wel link met z'n balverlies
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')