Al zie je het als een knakworst, even goede vrienden.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 17:59 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik zie dit als een excuus. het is je vergeven
bedankt kapi.
donderdag zijn wij hele goede vriendenquote:Op woensdag 14 augustus 2019 18:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Al zie je het als een knakworst, even goede vrienden.
Geniet er lekker vanquote:Op woensdag 14 augustus 2019 18:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb net wilde schotse zalm gehaald, wat haring en een gerookte paling.
Dan pas?quote:Op woensdag 14 augustus 2019 18:08 schreef KingRoland het volgende:
[..]
donderdag zijn wij hele goede vrienden
Ik zet mijn geld op een spiegelei.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 18:09 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Geniet er lekker vanik ben benieuwd wat onze vriend @:ggmm gaat eten (of heeft gegeten)
Klootzakquote:Op woensdag 14 augustus 2019 18:09 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Geniet er lekker vanik ben benieuwd wat onze vriend @:ggmm gaat eten (of heeft gegeten)
Een wijs man vertelde mij ooit eens dat je het weer nooit verder dan 48 uur vooruit kan voorspellen.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 18:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Einde van de maand schijnt nog mooi te worden.
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 18:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een wijs man vertelde mij ooit eens dat je het weer nooit verder dan 48 uur vooruit kan voorspellen.
Dat klopt nog steeds.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 18:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een wijs man vertelde mij ooit eens dat je het weer nooit verder dan 48 uur vooruit kan voorspellen.
Hey maat. Ik zag dat je het wat moeilijk had met al die messen in je rug. Als je me nodig hebt ben ik er niet voor jequote:
ze mogen wat mij betreft van een brug springen makker.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 18:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hey maat. Ik zag dat je het wat moeilijk had met al die messen in je rug. Als je me nodig hebt ben ik er niet voor je
In Den Haag is het altijd prachtig weerquote:Op woensdag 14 augustus 2019 18:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vertel ons meer over je date. (Pics mogen in DM)quote:Op woensdag 14 augustus 2019 18:16 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ze mogen wat mij betreft van een brug springen makker.
Waarom reageer je niet op mijn mentions?quote:Op woensdag 14 augustus 2019 18:14 schreef KingRoland het volgende:
[..]
sorry
wat heb je gegeten of wat ga je eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |