abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 14 augustus 2019 @ 15:07:36 #1
149959 SQ
snelle trees
pi_188443895
Welkom in de FOK-dieetclub!

De dieetclub is er voor mensen die graag af willen vallen of op gewicht willen blijven. Hier vind en geef je elkaar steun, tips en motivatie!

Probeer elkaar niet af te branden, en sta ook open voor tips en nieuwe inzichten. We streven allemaal naar een gezond(er) lichaam en leven en proberen dat op de voor ons meest aangename manier te bereiken. Er zijn tenslotte vele wegen die naar Rome leiden!

SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde recepten
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
pi_188443922
ja of laat het op zijn werk, bij een vriend, een familielid bezorgen.. genoeg mogelijkheden toch? :P
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  woensdag 14 augustus 2019 @ 18:45:03 #3
149959 SQ
snelle trees
pi_188447078
Ja, loopt vast wel los ;)

Vandaag geluncht in een broodjeszaak, halve baguette met tonijnsalade gehad, maar moeilijk in te voeren in de app.
Denk dat het al met al wel binnen de perken is gebleven :)

L: demi baguette tonijnsalade. Halve janhagel. Half worstenbroodje. Koffie met suiker :@
T: 2 fruittella's
D: halve portie risotto en halve portie paella
disclaimer
pi_188448403
Ik kom ook weer aanhaken na een vakantie van vier weken in Frankrijk. In die tijd redelijk stabiel kunnen blijven ondanks verschillende excessen, maar ook flink gewandeld in de bergen dus dat heeft het een en ander gecompenseerd. Nu weer in het gareel en proberen eindelijk die 2 kilo kwijt te raken om de 65 weer te zien (die heb ik sinds februari al niet meer gezien).
Het is fijn dat mijn vriend ook een aantal kilo's kwijt wil, dus we kunnen samen lekker gezond gaan eten.😏

Verder lijkt het erop dat mijn Fitbit een probleem heeft met de batterij, gaat ineens nog maar anderhalve dag mee sinds de vakantie. Ik kijk het nog even aan en anders ook contact zoeken met Fitbit. To be continued...
  woensdag 14 augustus 2019 @ 20:11:45 #5
149959 SQ
snelle trees
pi_188448517
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 20:07 schreef coucou het volgende:
Ik kom ook weer aanhaken na een vakantie van vier weken in Frankrijk. In die tijd redelijk stabiel kunnen blijven ondanks verschillende excessen, maar ook flink gewandeld in de bergen dus dat heeft het een en ander gecompenseerd. Nu weer in het gareel en proberen eindelijk die 2 kilo kwijt te raken om de 65 weer te zien (die heb ik sinds februari al niet meer gezien).
Het is fijn dat mijn vriend ook een aantal kilo's kwijt wil, dus we kunnen samen lekker gezond gaan eten.😏

Verder lijkt het erop dat mijn Fitbit een probleem heeft met de batterij, gaat ineens nog maar anderhalve dag mee sinds de vakantie. Ik kijk het nog even aan en anders ook contact zoeken met Fitbit. To be continued...
Factory reset doen, heeft hier prima geholpen tegen battery drain ;)
disclaimer
pi_188448519
quote:
1s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 18:45 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, loopt vast wel los ;)

Vandaag geluncht in een broodjeszaak, halve baguette met tonijnsalade gehad, maar moeilijk in te voeren in de app.
Denk dat het al met al wel binnen de perken is gebleven :)

L: demi baguette tonijnsalade. Halve janhagel. Half worstenbroodje. Koffie met suiker :@
T: 2 fruittella's
D: halve portie risotto en halve portie paella
Je bent wel van de halve porties. :D Alles gedeeld? Zo doe ik dat ook het liefst als ik buiten de deur eet met mijn vriend.
  woensdag 14 augustus 2019 @ 20:12:31 #7
149959 SQ
snelle trees
pi_188448530
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 20:11 schreef Myraela het volgende:

[..]

Je bent wel van de halve porties. :D Alles gedeeld? Zo doe ik dat ook het liefst als ik buiten de deur eet met mijn vriend.
Ik heb kinderen die meestal na 3 happen klaar zijn ja :')
disclaimer
pi_188448947
Tot nu toe heeft Fitbit keurig en snel gereageerd op mijn kapotte Fitbit. Maar dat ze zo vaak stuk gaan, en ze dat kennelijk normaal vinden, verbaast me wel.
Alleen al voor de waterdichtheid ben ik blij dat ik voor de Charge 3 ben gegaan... het is hier kindervakantieweek en ik help daar. Gisteren kregen we een enorme plensbui. Hoefde ik me in elk geval niet druk te maken om mijn Fitbit :P
En ook het aantal stappen tikt wel aan zo. Eigenlijk moet ik nog even doorlopen, mijn topbadge voor stappen op een dag zit op 30k en ik heb er nu 32 op zitten... Als ik niet zo moe was, zou ik het doen 8)7
Eten is op zo'n dag niet best, maar ik hoop dan maar dat het aantal actieve minuten dat compenseert.
pi_188454861
quote:
1s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 20:11 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Factory reset doen, heeft hier prima geholpen tegen battery drain ;)
Fitbit helaas helemaal dood nu, had hem gisteravond aan de lader liggen en toen ik wilde checken of hij opgeladen was, was hij helemaal warm en had ik een zwart scherm dat niet meer aanging. Ook toen hij afgekoeld was, kreeg ik hem met geen mogelijkheid aan.
Ik heb al contact gehad met Fitbit via de mail en binnen 45 min was het gepiept: ik kan hem opsturen en krijg binnen 5 dagen een nieuwe. Topservice van Fitbit👏
  donderdag 15 augustus 2019 @ 07:22:32 #10
149959 SQ
snelle trees
pi_188454906
Zou er een dodelijk fitbit virus heersen? :o ;(
disclaimer
pi_188455382
Dat hoop ik niet :o
pi_188458927
Dat het hier wegblijft. :{w
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 15 augustus 2019 @ 13:57:57 #13
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_188458963
Geen fitbit *O*

Wil wel proberen om m'n activitytracker dit weekend om te houden en wat zaken bij te houden. Ben wel benieuwd naar de stats erna.
pi_188458990
Over fitbit gesproken. Dat je halverwege het hardlopen ontdekt dat je run niet aan hebt gezet op je fitbit.helemaal voor niks hard gelopen :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_188459014
Na 2 weken vakantie Mexico was ik 2,7 kilo aangekomen.(mexico = middag en avond warm eten, onmogelijk om niet aan te komen)
De 1e week na terugkomst was deze er alweer vanaf door het reguliere ritme aan te houden (1x per dag warm eten).

Maandag mijn verstandskiezen links eruit gekregen, mijn mond is dermate gezwollen dat ik hem amper open krijg -> kan weinig eten. In 3 dagen alweer 1,2 kilo afgevallen. Ben benieuwd of deze er weer aan gaan komen als ik mn mond weer fatsoenlijk open krijg.
pi_188459061
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 14:00 schreef Isabeau het volgende:
Over fitbit gesproken. Dat je halverwege het hardlopen ontdekt dat je run niet aan hebt gezet op je fitbit.helemaal voor niks hard gelopen :+
Registreert ie het toch automatisch als je langer dan een kwartier een bepaalde activiteit hebt gedaan? Of is dat alleen als je dat ergens automatisch instelt?
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_188459066
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 14:05 schreef LuNaTiC het volgende:

Registreert ie het toch automatisch als je langer dan een kwartier een bepaalde activiteit hebt gedaan? Of is dat alleen als je dat ergens automatisch instelt?
Dat moet je instellen :Y
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 15 augustus 2019 @ 14:07:02 #18
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_188459077
Lijkt me een handiger instelling om gewoon in stellen.. :+
Kan weinig kwaad denk ik zo.
pi_188459093
quote:
6s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 14:07 schreef Cue_ het volgende:
Lijkt me een handiger instelling om gewoon in stellen.. :+
Kan weinig kwaad denk ik zo.
Ooit alles uit gezet omdat ik iets (geen idee meer wat) deed en ik blijkbaar op een elliptical had gezeten :') Eh, nee.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_188459098
Of fietsen terwijl ik een rolstoel duw. Dag auto-detect zooi :W
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_188459130
Fair enough :P
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  donderdag 15 augustus 2019 @ 14:13:34 #22
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_188459160
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 14:08 schreef Isabeau het volgende:
Of fietsen terwijl ik een rolstoel duw
Beiden zijn een workout :P
  donderdag 15 augustus 2019 @ 14:28:32 #23
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_188459344
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 14:08 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ooit alles uit gezet omdat ik iets (geen idee meer wat) deed en ik blijkbaar op een elliptical had gezeten :') Eh, nee.
Maar dat kan je dan weer editten in de app. ;)

SPOILER: vies vrouwenpraatje
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
***
pi_188459706
Tromgeroffel....

Maat 46 spijkerbroek gekocht en hij past gewoon :B :B :B
Vanaf 2010 al maat 48/50 namelijk :o (daarvoor ook nog een tijdje maat 52 gedragen...)
  donderdag 15 augustus 2019 @ 15:02:12 #25
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_188459801
Lekker!!
  donderdag 15 augustus 2019 @ 15:02:46 #26
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_188459806
Wat goed Bluezz!!! *O*
***
pi_188459809
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 14:53 schreef Bluezz het volgende:
Tromgeroffel....

Maat 46 spijkerbroek gekocht en hij past gewoon :B :B :B
Vanaf 2010 al maat 48/50 namelijk :o (daarvoor ook nog een tijdje maat 52 gedragen...)
De ene maat 46 is de andere niet 8-)
pi_188459890
Gaaf Bluezz *O*
pi_188459964
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 14:53 schreef Bluezz het volgende:
Tromgeroffel....

Maat 46 spijkerbroek gekocht en hij past gewoon :B :B :B
Vanaf 2010 al maat 48/50 namelijk :o (daarvoor ook nog een tijdje maat 52 gedragen...)
Naaais!
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 15 augustus 2019 @ 15:17:56 #30
149959 SQ
snelle trees
pi_188459973
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 14:00 schreef Isabeau het volgende:
Over fitbit gesproken. Dat je halverwege het hardlopen ontdekt dat je run niet aan hebt gezet op je fitbit.helemaal voor niks hard gelopen :+
Ai, geen autodetect? Wat zuur, had je net zo goed op de bank Tony kunnen schransen -O-
disclaimer
  donderdag 15 augustus 2019 @ 15:18:46 #31
149959 SQ
snelle trees
pi_188459979
Sterkte, sjeen en Brighteyes! ;)

En hoera voor bluezz!
disclaimer
pi_188459992
Hier weer gezakt op de weegschaal. Nu ben ik benieuwd of ik nog onder de 74 ga komen deze vakantie. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_188460046
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 15:17 schreef Stormqueen het volgende:

Ai, geen autodetect? Wat zuur, had je net zo goed op de bank Tony kunnen schransen -O-
Nou, inderdaad. Zolang ik die Tony niet invoer in Cronometer huh, want dan telt het namelijk niet.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_188460052
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 14:53 schreef Bluezz het volgende:
Tromgeroffel....

Maat 46 spijkerbroek gekocht en hij past gewoon :B :B :B
Vanaf 2010 al maat 48/50 namelijk :o (daarvoor ook nog een tijdje maat 52 gedragen...)
Yes, nice en zo *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 15 augustus 2019 @ 15:29:10 #35
149959 SQ
snelle trees
pi_188460075
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 15:26 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nou, inderdaad. Zolang ik die Tony niet invoer in Cronometer huh, want dan telt het namelijk niet.
Precies, jij snapt het!

Ik moest vandaag ook weer de trap nemen, want ik heb weer een fitbit...
disclaimer
pi_188460094
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 15:29 schreef Stormqueen het volgende:

Precies, jij snapt het!

Ik moest vandaag ook weer de trap nemen, want ik heb weer een fitbit...
_O- helaas, de fitbitvakantie is voorbij
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_188460578
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 15:29 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Precies, jij snapt het!

Ik moest vandaag ook weer de trap nemen, want ik heb weer een fitbit...
Shit 🤪😂
pi_188461711
Wat goed bluez!! *O*


En ben jij zo kort dan? Wij gaan gelijk op qua gewicht, maar ik zit toch wel een kledingkast kleiner.. :@
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_188461755
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 17:22 schreef Barreltje het volgende:
Wat goed bluez!! *O*

En ben jij zo kort dan? Wij gaan gelijk op qua gewicht, maar ik zit toch wel een kledingkast kleiner.. :@
Ik ben 175. (en een stuk ouder :+ )
En alle vet zit nog rondom heup en kont en buik en maag. Ben een peer met dunne armpies en eigenlijk ook niet heel dikke benen.
D100 bh.. maar die beginnen ook wat beter te passen _O-
pi_188461790
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 17:24 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ik ben 175. (en een stuk ouder :+ )
En alle vet zit nog rondom heup en kont en buik en maag. Ben een peer met dunne armpies en eigenlijk ook niet heel dikke benen.
D100 bh.. maar die beginnen ook wat beter te passen _O-

Ahh. Op die manier.. we zijn wel even groot ja.. Ik heb ben net gekrompen naar 90 F. Dus NET even andere verhoudingen :+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_188461915
Ja, daar zal het aan liggen. (en wie weet ben ik wel aan het krimpen!!! )
Als ik vertel hoeveel ik weeg staat men me vaak :o aan te kijken, dat verwachten ze denk ik niet, mss juist door die verhoudingen/geen dik tonende armen, hoofd nek en zo :? geen idee.
Maakt me ook niet uit, het is gewoon gezonder om nog wat af te vallen, daarom vind ik het belangrijk.. niet om er 'beter' uit te zien.
Ik háát dat eigenlijk.. dat 'oooh ben je afgevallen, wat zie je er goed uit!!'. Ik heb liever dat ze zien dat ik weer gezonder aan het worden ben ;)
pi_188462132
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 17:33 schreef Bluezz het volgende:

Ik háát dat eigenlijk.. dat 'oooh ben je afgevallen, wat zie je er goed uit!!'. Ik heb liever dat ze zien dat ik weer gezonder aan het worden ben ;)
QFT

Hemel wat heb ik een hekel aan die uitspraak :X
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_188462674
|:( serieus?

Sorry hoor maar dat is gewoon krom.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_188462725
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 18:24 schreef V1z0R het volgende:
|:( serieus?

Sorry hoor maar dat is gewoon krom.
Ja, serieus. Ik vind het erg onaangenaam als iemand me maar prijst omdat ik gewicht kwijt ben en dat ik 'nu veel mooier' ben. Alsof dat iets over mij zegt. Ik hecht heel weinig waarde aan uiterlijk en uiterlijk prijzen vind ik stom.

Misschien komt het omdat ik zo uitgebreid werd geprezen terwijl ik in een diepe depressie zat en geen hap meer kon eten en daardoor heel 'mooi slank' werd. Diep ongelukkig, niemand die daar op in durfde te gaan (ze wisten het wel), maar wel mijn dunnere kont prijzen :r (die ik dus had ķmdat ik zo ongelukkig was!)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_188462804
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 18:27 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, serieus. Ik vind het erg onaangenaam als iemand me maar prijst omdat ik gewicht kwijt ben en dat ik 'nu veel mooier' ben. Alsof dat iets over mij zegt. Ik hecht heel weinig waarde aan uiterlijk en uiterlijk prijzen vind ik stom.


Helemaal mee eens :Y
pi_188462919
Dat zijn overigens dezelfde mensen die je vervolgens pushen diepvries gebak te eten omdat je anders niet gezellig bent :') Ze geven heus niets om je gezondheid en als ik was afgevallen met een ahornsiroopdieet dan was dat zelfs beter geweest, want dan maak je ze niet zo zelfbewust van hun eigen verkeerde keuzes.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_188462939
Het is juist leuk om dan een opmerking te maken als ‘ja eindelijk zie ik er nu wél goed uit he?’ Of iets in die trant. Vaak schrikt men dan wel van de eigen opmerking _O-

Maak er dan natuurlijk wel weer een extra grapje overheen, want ik doe het ook weer niet om ze lullig te laten voelen want ik weet ook wel dat ze het positief bedoelen. En #zelfspot enzo. ;)
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_188462977
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 18:37 schreef LuNaTiC het volgende:
Het is juist leuk om dan een opmerking te maken als ‘ja eindelijk zie ik er nu wél goed uit he?’ Of iets in die trant. Vaak schrikt men dan wel van de eigen opmerking _O-

Maak er dan natuurlijk wel weer een extra grapje overheen, want ik doe het ook weer niet om ze lullig te laten voelen want ik weet ook wel dat ze het positief bedoelen. En #zelfspot enzo. ;)
Die ga ik onthouden 8-)

En ik snap wel dat zij het positief bedoelen, maar het komt vaak zo lullig over. En het is een soort 'ik heb niks beters te zeggen en altijd maar over het weer praten is ook zo afgezaagd, laten we het nu maar weer over Isa's gewicht/kont hebben' :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_188463048
Ik hoor liever dat ik er goed uitzie vanwege mijn met zorg uitgekozen outfit of omdat ik er overall blij uitzie, dat heeft verder weinig met de dikte van mijn kont te maken. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_188463160
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 18:36 schreef Isabeau het volgende:
Dat zijn overigens dezelfde mensen die je vervolgens pushen diepvries gebak te eten omdat je anders niet gezellig bent :') Ze geven heus niets om je gezondheid en als ik was afgevallen met een ahornsiroopdieet dan was dat zelfs beter geweest, want dan maak je ze niet zo zelfbewust van hun eigen verkeerde keuzes.
Maar dan moet je er toch juist van genieten?

Jij weet hoe je het gedaan hebt en waarom je het doet, dat telt toch 1000x meer dan welke bedoeling zij erachter hebben zitten, helemaal als die negatief is.

Dat van toen je depressief was kan ik inkomen, maar dat ligt hopelijk achter je :*
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_188463461
Genieten van opmerkingen van lui die niet verder kijken dan hun neus lang is?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_188463953
Ja, de reden erachter blijft toch altijd gissen. Beter om het dan zelf maar in te vullen met iets positiefs dan dwalen over de mogelijk negatieve bijbedoelingen.

Zelfde als een feestje waar je geen zin aan hebt, die vallen altijd mee als je enigszins je best doet ervan te genieten. Het is in ieder geval minder vermoeiend dan wanneer je er chagrijnig bij blijft doen.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_188464162
Mja, "ze bedoelen het goed" vind ik bij een hoop lui gewoon geen excuus. Die kunnen dan ook een opmerking ala die van Luna verwachten, wellicht denken ze er dan een volgende keer wat beter over na.

Het zijn in mijn ervaring toch nooit vrienden of goede kennissen die het op zo'n manier brengen. En ik waardeer het niet als mensen me gebruiken als manier om een gesprek gaande te houden. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_188464920
Ik ga ook niet zeggen dat het mij altijd lukt want dan lieg ik. Maar ik weet ook dat als ik lang genoeg zoek ik achter alles wel iets negatiefs kan vinden, en daar wordt ik zelf nou ook niet bepaald vrolijker van.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_188465701
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 18:37 schreef LuNaTiC het volgende:
Het is juist leuk om dan een opmerking te maken als ‘ja eindelijk zie ik er nu wél goed uit he?’ Of iets in die trant. Vaak schrikt men dan wel van de eigen opmerking _O-

Maak er dan natuurlijk wel weer een extra grapje overheen, want ik doe het ook weer niet om ze lullig te laten voelen want ik weet ook wel dat ze het positief bedoelen. En #zelfspot enzo. ;)
^O^
pi_188465852
Als ik ook echt afgevallen ben, dan vind ik het wel fijn eigenlijk om te horen dat mensen dat ook zien.

Ik vind het alleen zo frustrerend wanneer mensen dat ook zeggen wanneer ik gewoon weer alles ben aangekomen. Want dan twijfel ik wel heel erg aan de oprechtheid van het eerdere compliment. :')
pi_188465985
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 20:32 schreef Myraela het volgende:
Als ik ook echt afgevallen ben, dan vind ik het wel fijn eigenlijk om te horen dat mensen dat ook zien.

Ik vind het alleen zo frustrerend wanneer mensen dat ook zeggen wanneer ik gewoon weer alles ben aangekomen. Want dan twijfel ik wel heel erg aan de oprechtheid van het eerdere compliment. :')
Ik heb het ook vaak gehoord terwijl ik dus niks was afgevallen of zelfs was aangekomen :Y Het is soms gewoon een opmerking omdat mensen blijkbaar denken dat ik dat wil horen. :?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 15 augustus 2019 @ 20:47:18 #58
149959 SQ
snelle trees
pi_188466179
Ik hoor eigenlijk best graag dat ik er goed uit zie hoor. #shallowhal
disclaimer
pi_188466237
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 20:47 schreef Stormqueen het volgende:
Ik hoor eigenlijk best graag dat ik er goed uit zie hoor. #shallowhal
Ik ook hoor. Ik heb er echt geen problemen mee. Kom maar op met die egoboosts 8-) mag het eens, na meer dan 35 jaar :+

Al komen de echte egoboosts niet van zulke opmerkingen van vrienden, familie, collega’s. Wel van wildvreemde vrouwen die je ineens interessant blijken te vinden :@
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  donderdag 15 augustus 2019 @ 20:57:59 #60
149959 SQ
snelle trees
pi_188466534
Oh, ik vind het van iedereen fijn :')
Maar die hernieuwde aandacht is wel leuk ja. Tot ze me op mijn moederfiets met 2 kinderzitjes zien stappen, maar dan was het tķch eventjes leuk.
disclaimer
  donderdag 15 augustus 2019 @ 20:59:48 #61
149959 SQ
snelle trees
pi_188466587
En ik ben nu aan het wandelen omdat ik anders de 10k niet haal. Deze nieuwe Fitbit telt ook helemaal niets voor keihard fietsen :( geen stappen, geen exercise en geen actieve minuten :{w
disclaimer
pi_188467452
Herkenbaar, SQ. Ik ben ook klusjes aan het doen om mijn bureauwerkdag te compenseren.
pi_188468701
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 20:47 schreef Stormqueen het volgende:
Ik hoor eigenlijk best graag dat ik er goed uit zie hoor. #shallowhal
Tuuk!
Maar dat heeft niks te maken met je gewicht. Tenminste ik zou willen dat mensen dat er niet 'aan' hangen.. maar ja.. zo werkt het nu eenmaal.
  donderdag 15 augustus 2019 @ 22:36:44 #64
149959 SQ
snelle trees
pi_188469340
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 22:13 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Tuuk!
Maar dat heeft niks te maken met je gewicht. Tenminste ik zou willen dat mensen dat er niet 'aan' hangen.. maar ja.. zo werkt het nu eenmaal.
Nou, ja, nee, niet helemaal mee eens. GEwicht hangt er wel degelijk mee samen.
Natuurlijk heb je echt massa's te zware mensen die er prachtig uitzien, maar vaak is het ook wel zo dat mensen door het verliezen van gewicht zich fitter, gezonder en aantrekkelijker voelen. Dat straal je ook uit. En dat maakt je vaak mooier.

Dus als je heel sec zou zeggen "dunner is altijd mooier" dan zou ik het er niet mee eens zijn, maar er is wel degelijk een zeer sterke correlatie :)
disclaimer
pi_188472581
Helemaal mee eens :Y
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_188472766
Ja ik sluit me ook bij SQ aan geloof ik..

Maandag ochtend eens kijken of sporten voor mijn werk bevalt. Collega vroeg of ik mee wil naar circuittraininggroepje onder fysio begeleiding.
Vanavond mijn donateurschap van de fitness maar eens opzeggen ook. Op mijn werk sport ik gratis dus als ik dan toch niet ga is dat ook gratis :+
pi_188475939
Ik heb er een nuance bij, maar ik krijg 'm niet goed verwoord. :')

Enfin, niks tegen opmerkingen dat ik er goed uitzie, maar dan gaarne wel gebaseerd op mijn totale plaatje, waar minder gewicht onderdeel van is, maar niet Het Alles. Dus ik waardeer het als het ook niet als voornaamste oorzaak bestempeld wordt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 16 augustus 2019 @ 13:58:24 #68
149959 SQ
snelle trees
pi_188476780
Oh ja, dat zonder meer, maar dat is zelden de insteek volgens mij ;)

Ik had net een lezing met onverwacht gratis lunch. Ik had mijn sla wel bij me maar die eet ik dan vanavond wel. Kan nog steeds niet aanzien dat al dat eten anders weggegooid wordt :@

L: zacht kaasbolletje met kipfilet, zacht bolletje ham, halve ciabatta tonijn, 100gr blauwe bessen
T: 5 kleine wilde perziken
D: maaltijdsalade warme zalm
disclaimer
pi_188476946
Ik ken wellicht meer lompe horken irl dan. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_188481312
Ik heb de hele dag al de neiging om te vreten. En het feit dat vandaag alle maaltijden zo'n beetje uit een kant en klaar plastic bakje kwamen, hielp vast niet. Ik heb al maagpijn, maar moet mezelf toch inhouden geen patat te maken. :')

Nu zit ik qua kcal nog wel prima, dus ik schrijf het lijstje maar op zodat het definitief is. Kan ik hopelijk tegen mezelf blijven zeggen dat ik nu echt klaar ben met eten voor vandaag.

O: volkoren boterham met roerei van 2 eieren en een handje aardbeien
L: Couscous falafel salade
T: 2 enorme kommen pompoensoep
T: zakje Pombar
T: Sweet chili popcorn
D: Pasta met ham en roomsaus

Zo'n kant en klaar pastaatje doe ik nooit meer. Ik was lui en nieuwsgierig en vond het met 400 kcal wel een makkelijke optie. Maar de salade bij de lunch was wel echt lekker, die ga ik vaker halen.

  vrijdag 16 augustus 2019 @ 19:05:16 #71
149959 SQ
snelle trees
pi_188481334
K&K pasta is inderdaad zelden bevredigend. Succes met weerstand bieden! Tip: poets nu even je tanden en ga een stuk wandelen ;)
disclaimer
  vrijdag 16 augustus 2019 @ 19:30:01 #72
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_188481614
30000 stappen vandaag :+
pi_188481877
Ze hebben hier in Engeland gewoon op de menukaarten het aantal calorieën van alle gerechten staan O+. Dat helpt wel goed bij het maken van ‘betere’ keuzes. Heb voor de vakantie mijn kcal doel op 2200 ipv 1650 gezet zodat ik zonder schuldgevoel kan genieten maar niet kilos zwaarder thuiskom. En als het een keer niet in die 2200 past, ook prima!
pi_188482011
En bijgelezen: mijn laagste gewicht de laatste jaren was toen ik het minst gelukkig was. Ben nu wel naar de andere kant doorgeschoten (en ook gelukkiger dan ooit) maar merk dat ik met al-weer-wat-minder-kilos me toch wel beter in mijn vel voel, en daardoor ook echt beter oog. Maar dat ongelukkige gewicht, ook al kan het blijkbaar dus wel, dat hoeft voor mij echt niet meer. Ook al zag dat er dan het ‘beste’ uit.
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 08:26:26 #75
149959 SQ
snelle trees
pi_188487827
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 19:52 schreef Tuindier het volgende:
Ze hebben hier in Engeland gewoon op de menukaarten het aantal calorieën van alle gerechten staan O+. Dat helpt wel goed bij het maken van ‘betere’ keuzes. Heb voor de vakantie mijn kcal doel op 2200 ipv 1650 gezet zodat ik zonder schuldgevoel kan genieten maar niet kilos zwaarder thuiskom. En als het een keer niet in die 2200 past, ook prima!
Ooh dat is handig :D ik mis dat hier soms wel, die optie :@

Deze hele week is goed verlopen qua eten, ik ben trots! Gewicht is het laagst nu sinds eind mei, dus nu lekker doorpakken en weer terug naar de 70 *O*
disclaimer
pi_188488317
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 19:52 schreef Tuindier het volgende:
Ze hebben hier in Engeland gewoon op de menukaarten het aantal calorieën van alle gerechten staan O+. Dat helpt wel goed bij het maken van ‘betere’ keuzes. Heb voor de vakantie mijn kcal doel op 2200 ipv 1650 gezet zodat ik zonder schuldgevoel kan genieten maar niet kilos zwaarder thuiskom. En als het een keer niet in die 2200 past, ook prima!
Dat is wel echt ideaal. Zou ik hier ook wel willen. Soms vind ik het echt lastig om keuzes te maken. Zo dacht ik een keer verstandig te zijn met een tomatensoepje. Zat er echt een heel doosje creme fraiche ofzo in. :') Fijne vakantie!

Gisteren trouwens in kunnen houden, niet gaan vreten. *O* De weegschaal was vanochtend dan ook lief.
pi_188488624
Gister 4 gangen diner met wijnarrangement :9 Weegschaal uiteraard iets minder lollig maar dat trekt wel weer recht :Y)

Hele week enorme honger gehad }:| ik wijt het echt aan het feit dat ik brood mee had naar mijn werk ipv salades. Deze week dus maar weer salade preppen en mee. Is stiekem ook veel lekkerder..
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 10:17:46 #78
149959 SQ
snelle trees
pi_188488652
Goed zo, myr! Was de weegschaal het waard?

Ik had tot nu toe wat moeite met het volhouden van IF, vorig weekend dus ook niet aan gehouden omdat op de camping. Ik heb nu dus een streak van 5 dagen, maar dag zes nu valt me weer zwaar. Misschien is het omdat ik op mijn werk meer afleiding en dingen te doen heb, maar zo in het weekend thuis lijkt het stuk van 07:00 tot 12:00 echt een dag te duren :')
disclaimer
pi_188488974
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 10:17 schreef Stormqueen het volgende:
Goed zo, myr! Was de weegschaal het waard?
Zeker! Ik stond al een paar dagen stil, maar dan is het toch fijn om zo'n daling net te hebben wanneer je een wat 'moeilijkere' dag hebt gehad.

En sowieso was het onzin om te gaan vreten. Ik ben maandag jarig, dus ik eet dit weekend al meer dan zat lekkers. Maar dan lekkere dingen die het ook gewoon een keer waard zijn. Waar ik gewoon van ga genieten. O+ Vanavond Koreaans barbecuen, morgen doen we hapjes en ik heb in plaats van gebak een bak Ben en Jerry's uitgekozen. O+

quote:
Ik had tot nu toe wat moeite met het volhouden van IF, vorig weekend dus ook niet aan gehouden omdat op de camping. Ik heb nu dus een streak van 5 dagen, maar dag zes nu valt me weer zwaar. Misschien is het omdat ik op mijn werk meer afleiding en dingen te doen heb, maar zo in het weekend thuis lijkt het stuk van 07:00 tot 12:00 echt een dag te duren :')
Kan ik me heel goed voorstellen! Ik vind het op mijn werk ook veel makkelijker om structuur te houden, en dan eet ik wel gewoon de hele dag door. Ik weet niet hoe jouw dagen er in het weekend uitzien, maar misschien is er een beetje in te schuiven zodat je 's ochtends juist meer te doen hebt en daarna wat rustiger aandoet?
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 10:58:25 #80
149959 SQ
snelle trees
pi_188489010
Nou ja, ik zit elk weekend alleen thuis met de kinderen en die krijgen om 12 uur hun derde maaltijd van de dag, dus dát helpt vooral niet mee _O-
disclaimer
pi_188490261
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 10:14 schreef Sunnythesun het volgende:
Gister 4 gangen diner met wijnarrangement :9 Weegschaal uiteraard iets minder lollig maar dat trekt wel weer recht :Y)

Hele week enorme honger gehad }:| ik wijt het echt aan het feit dat ik brood mee had naar mijn werk ipv salades. Deze week dus maar weer salade preppen en mee. Is stiekem ook veel lekkerder..
Brood O+ _O_ of ik nou brood eet of een salade, trek heb ik nog steeds nooit :? Ik snap daar echt niks van.

Als ik uit eten ga, zoals vanavond (happie voor concertgebouw) vul ik ook mijn app niet in met de rest.. dat sla ik dan gewoon lekker over. Jullie ook? Ik kan dat niet goed berekenen en heb er ook geen zin in dan.
pi_188490493
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 10:58 schreef Stormqueen het volgende:
Nou ja, ik zit elk weekend alleen thuis met de kinderen en die krijgen om 12 uur hun derde maaltijd van de dag, dus dát helpt vooral niet mee _O-
Kinderen ook maar op dieet dan. :D

quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 13:03 schreef Bluezz het volgende:
Als ik uit eten ga, zoals vanavond (happie voor concertgebouw) vul ik ook mijn app niet in met de rest.. dat sla ik dan gewoon lekker over. Jullie ook? Ik kan dat niet goed berekenen en heb er ook geen zin in dan.
Ik vul het wel in tot het avondeten. Vanavond ook uiteten, maar de rest wel ingevuld zodat ik daar nog wel een beetje controle over hou en niet de hele dag meteen afschrijf als mislukt en maar ga vreten.

En ook gewoon omdat ik nu bijvoorbeeld weet dat ik 750 kcal heb gegeten tot het avondeten, dus dan weet ik dat er best wat ruimte is. Zonder het al te gek te maken is dit dan nog steeds een prima dagje.
pi_188490554
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 13:03 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Brood O+ _O_ of ik nou brood eet of een salade, trek heb ik nog steeds nooit :? Ik snap daar echt niks van.
Ik heb bijna altijd trek :X Maar met saladelunches wel iets minder..
pi_188490607
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 13:03 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Brood O+ _O_ of ik nou brood eet of een salade, trek heb ik nog steeds nooit :? Ik snap daar echt niks van.
Ik heb ook bijna nooit een honger gevoel, maar dat vind ik soms wel lastig. Ik kan gewoon echt vergeten te eten :o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_188490694
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 13:31 schreef Puala het volgende:

[..]

Ik heb ook bijna nooit een honger gevoel, maar dat vind ik soms wel lastig. Ik kan gewoon echt vergeten te eten :o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is je streefgewicht
pi_188490878
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 13:21 schreef Myraela het volgende:

[..]

Kinderen ook maar op dieet dan. :D
[..]

Ik vul het wel in tot het avondeten. Vanavond ook uiteten, maar de rest wel ingevuld zodat ik daar nog wel een beetje controle over hou en niet de hele dag meteen afschrijf als mislukt en maar ga vreten.

En ook gewoon omdat ik nu bijvoorbeeld weet dat ik 750 kcal heb gegeten tot het avondeten, dus dan weet ik dat er best wat ruimte is. Zonder het al te gek te maken is dit dan nog steeds een prima dagje.
Ik weet door het nu al een tijdje bijhouden ong hoeveel kcals ik binnen heb. 'Maar gaan vreten' ken ik gelukkig niet. Heb uitgebreid gebrunched met bekende dingen die ik vaak eet en eet alleen nog een banaantje straks en dan alleen nog een lekker bordje + glas wijn in t restaurant. Zal wel meevallen dan.
pi_188490894
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 13:31 schreef Puala het volgende:

[..]

Ik heb ook bijna nooit een honger gevoel, maar dat vind ik soms wel lastig. Ik kan gewoon echt vergeten te eten :o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook hoor. Eet niet altijd 3x op een dag en dan ook geen tussendoortjes/fruit. Vergeet ik dan gewoon.

Lekkere grafiek *O*
pi_188490929
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 13:57 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ik ook hoor. Eet niet altijd 3x op een dag en dan ook geen tussendoortjes/fruit. Vergeet ik dan gewoon.

Lekkere grafiek *O*
Ik eet meestal ook maar 1 tussendoortje of zo. Zeker wanneer ik weet dat ik genoeg gegeten heb en mijn buik zich gewoon aanstelt. Ik kan het meestal wel negeren.. gelukkig anders zou ik de hele dag door eten :')
pi_188490943
Aanstellerige buiken }:| :{w
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 15:14:26 #90
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_188491580
Fijn ook die reclame "ijs bij je pizza" O+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_188500974
Hier vandaag -0,5 en dat ondanks een grote portie echte Vlaamse frieten gisteren (was gisteren een dagje in België), dus dat viel mee!
Voor vandaag nog geen plannen voor de lunch, moet nog even de koelkast induiken om te kijken wat we kunnen maken.
Lijstje:
O sneetje meergranenbrood met gerookte kipfilet
L ?
D kip met aardappels uit de oven sperziebonen
T kwark met granola en haverzemelen en blauwe bessen
pi_188515657
Hoppa -0,6 in een weekend _O_
pi_188515700
Lekker!
Hier - 0,3 t.o.v. vorige week maandag. O+
Ook 's avonds tik ik nog maar nauwelijks de 90 aan.. dat is echt zoooo lang geleden.. ik denk zo ong. 2009 _O_
  maandag 19 augustus 2019 @ 07:44:20 #94
248821 Rauw.
op je bord.
pi_188515719
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 19:03 schreef Myraela het volgende:
Ik heb de hele dag al de neiging om te vreten. En het feit dat vandaag alle maaltijden zo'n beetje uit een kant en klaar plastic bakje kwamen, hielp vast niet. Ik heb al maagpijn, maar moet mezelf toch inhouden geen patat te maken. :')

Nu zit ik qua kcal nog wel prima, dus ik schrijf het lijstje maar op zodat het definitief is. Kan ik hopelijk tegen mezelf blijven zeggen dat ik nu echt klaar ben met eten voor vandaag.

O: volkoren boterham met roerei van 2 eieren en een handje aardbeien
L: Couscous falafel salade
T: 2 enorme kommen pompoensoep
T: zakje Pombar
T: Sweet chili popcorn
D: Pasta met ham en roomsaus

Zo'n kant en klaar pastaatje doe ik nooit meer. Ik was lui en nieuwsgierig en vond het met 400 kcal wel een makkelijke optie. Maar de salade bij de lunch was wel echt lekker, die ga ik vaker halen.

[ afbeelding ]
Waar haal je die couscous? Ziet er best eetbaar uit.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_188515766
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 07:44 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Waar haal je die couscous? Ziet er best eetbaar uit.
Er staat een logo van de AH op }:|
  maandag 19 augustus 2019 @ 08:03:08 #96
248821 Rauw.
op je bord.
pi_188515797
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2019 07:53 schreef MCH het volgende:

[..]

Er staat een logo van de AH op }:|
Wow, intelligent hoor.
zie hem nu, had hem niet als zodanig herkent want AH = blauw wit normaal en ik kom er vrijwel nooit ook al heb ik er eentje relatief dichtbij.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  maandag 19 augustus 2019 @ 08:13:05 #97
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_188515857
Hier weer 1 kilo erbij na een actief weekend in de ardennen (met af en toe patat helaas...)
:(
pi_188516013
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 07:44 schreef Rauw. het volgende:
Waar haal je die couscous? Ziet er best eetbaar uit.
Albert Heijn inderdaad. Ik vond het wel echt een aanrader. Beetje zurige couscous, daar moet je wel van houden. Maar alles bij elkaar echt top.
pi_188516085
Ik kon me dit weekend toch iets minder goed inhouden dan ik had gehoopt. Schade na 1 verjaardagsweekend is +0.4. Daar kan ik niet echt wakker van liggen.

Vandaag bakken om morgen te kunnen trakteren. Dus waarschijnlijk eet ik morgen ook nog wel mee van m'n traktatie, maak muffins. Maar voor de rest wel echt weer netjes, het feestje is voorbij. En om heel eerlijk te zijn, ben ik daar ook wel weer blij om. Mijn buik is er helemaal onrustig van. :')

O: Banaan
L: 3 volkoren boterhammen kipfilet en smeerkaas
T: Blauwe bessen en frambozen
D: Rijst, witvis, sperziebonen
  maandag 19 augustus 2019 @ 09:42:09 #100
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_188516704
Batterij van de weegschaal is leeg, dus ik heb geen echt post-vakantiegewicht. ;(

Jammer voor de statistiekjes wel. Verder niet heel spannend, het vermist zijn van m'n sportfles stoort me meer. :') "Gelukkig" heb ik meer dan één flesje, dus vanmiddag geen smoesje om het sporten over te slaan. (Normaliter zou ik vanavond hardlopen, maar iets raars gedaan met m'n voet, dus in plaats daarvan maar naar de sportschool. It's something.)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')