Bedankt maat!quote:Op woensdag 14 augustus 2019 14:58 schreef maxi-mus het volgende:
@:ggmm is altijd behulpzaam als je een dm stuurt.
Ik vind dit een lastige stelling.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 15:02 schreef Doublepain het volgende:
Je hebt toch liever @:GGMM als FA dan zo'n schoothondje @:Tagliano
Spreek voor jezelf.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 15:02 schreef Doublepain het volgende:
Dat is je moeder ook als je genoeg geld betaalt.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 14:58 schreef maxi-mus het volgende:
@:ggmm is altijd behulpzaam als je een dm stuurt.
Ik vond Tagliano juist een prima FA. Beter wordt hij opnieuw FA.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 15:02 schreef Doublepain het volgende:
Opmerkelijk dat ik geen spelfout kan vinden.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 15:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is je moeder ook als je genoeg geld betaalt.
Een beetje vergezocht, maar toch een glimlach.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 15:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is je moeder ook als je genoeg geld betaalt.
Over acts gesprokenquote:Op woensdag 14 augustus 2019 15:03 schreef Elan het volgende:
onlogisch komt met gestrekt been het topic binnen
Daarvoor verwijs ik je graag naar nagenoeg alle posts van @Elan van dit topic.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 15:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Opmerkelijk dat ik geen spelfout kan vinden.
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 15:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daarvoor verwijs ik je graag naar nagenoeg alle posts van @:Elan van dit topic.
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 15:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daarvoor verwijs ik je graag naar nagenoeg alle posts van @:Elan van dit topic.
Goed dat je je daar niets van aantrekt. Ik focuste me ook niet op jou specifiek, meer over de keuze van FOK! om jou aan te stellen. Jammer dat Tjacka onnodig loopt te stoken.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 14:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah ik zie het
Hij mag zijn mening hebben. Eerlijk gezegd boeit het me niet zo dat hij mij geen goede mod vond en geen goede FA vindt.
Gelukkig, zo'n naam past ook niet bij een boerenlul.quote:
Wat is daar nou weer mis mee?quote:Op woensdag 14 augustus 2019 15:07 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Goed dat je je daar niets van aantrekt. Ik focuste me ook niet op jou specifiek, meer over de keuze van FOK! om jou aan te stellen. Jammer dat Tjacka onnodig loopt te stoken.
Het wordt tijd dat jij VBL weer komt versterken makker.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 15:07 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Goed dat je je daar niets van aantrekt. Ik focuste me ook niet op jou specifiek, meer over de keuze van FOK! om jou aan te stellen. Jammer dat Tjacka onnodig loopt te stoken.
Leer mij Tjacka kennenquote:Op woensdag 14 augustus 2019 15:07 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |