Oneens.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 14:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vroeger was hij leuker, hij komt nu altijd zo gefrustreerd over en staat niet meer open voor een gesprek.
Vroeger was hij constant lijdend voorwerp en pikte hij alle stront die men over hen heen flikkerde. Begrijpelijk dat je dat niet blijft accepteren. Vond hem alleen als moderator compleet lachwekkend.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 14:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vroeger was hij leuker, hij komt nu altijd zo gefrustreerd over en staat niet meer open voor een gesprek.
Staat genoteerd.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 14:47 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik vind je alleen in het Switch topic een leuke user. Dan ben je fijn jezelf.
Mwa, ik ga me niet anders gedragen dan voorheen.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 14:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nu moet je serieus doen als FA.
Ok, dit klopt wel. In die tijd hebben we hem ook regelmatig uit de wind gehouden.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 14:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Vroeger was hij constant lijdend voorwerp en pikte hij alle stront die men over hen heen flikkerde. Begrijpelijk dat je dat niet blijft accepteren. Vond hem alleen als moderator compleet lachwekkend.
In tegenstelling tot sommigen gedraagt GGMM zich wel normaal met een kleurtje.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 14:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nu moet je serieus doen als FA.
Ik ga direct kijken.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 14:51 schreef Tjacka het volgende:
@:el-stinho is ziek mad op je aan het gaan in tour lavenir topic @:ggmm
Ziedendquote:Op woensdag 14 augustus 2019 14:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zo'n user waarvan je je afvraagt; waar gáát dit over. Eerst mod worden, dan je nest hevig onderschijten en uitgekotst worden, dan FA worden.
KOEKOEK.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 14:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
In tegenstelling tot sommigen gedraagt GGMM zich wel normaal met een kleurtje.
Ah ik zie hetquote:Op woensdag 14 augustus 2019 14:51 schreef Tjacka het volgende:
Het is een crewbash. Ga je werk eens doen.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 14:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah ik zie het
Hij mag zijn mening hebben. Eerlijk gezegd boeit het me niet zo dat hij mij geen goede mod vond en geen goede FA vindt.
NSB gedrag Jort.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 14:51 schreef Tjacka het volgende:
Stijn is al wat jaartjes aan het puberenquote:Op woensdag 14 augustus 2019 14:56 schreef Elan het volgende:
Zag GGMM altijd een beetje als Stijn zijn mentor op FOK!
Mwa vind ik geen crewbash. Stijn is gewoon een beetje passievolquote:Op woensdag 14 augustus 2019 14:55 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Het is een crewbash. Ga je werk eens doen.
Relatie tussen @El-Stinho en @GGMM kan je het beste omschrijven als die van vPersie en Pi Airquote:Op woensdag 14 augustus 2019 14:56 schreef Elan het volgende:
Zag GGMM altijd een beetje als Stijn zijn mentor op FOK!
Dit zielige gestookquote:Op woensdag 14 augustus 2019 14:55 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Het is een crewbash. Ga je werk eens doen.
Wat ben je toch ook een goede FA.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 14:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa vind ik geen crewbash. Stijn is gewoon een beetje passievol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |