hier heeft het vannacht best veel geregend. nu droogquote:Op woensdag 14 augustus 2019 08:58 schreef gcjoel het volgende:
regen? net nog in het zonnetje hardgelopen
Wat is daar nou leuk aan?quote:
Ik hou van koelere temperaturen en vind het altijd wel een gezellige sfeer hebben, binnen dan.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat is daar nou leuk aan?Naast die zeldzame keer dat je in een mooi bos kunt lopen zonder dat het regent.
Niemand..... is een binnenmens.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:04 schreef STING het volgende:
[..]
Ik hou van koelere temperaturen en vind het altijd wel een gezellige sfeer hebben, binnen dan.
De regen en de wind neem ik maar op de koop toe.
Wippen met ief onder de wol natuurlijk maar dat snap jij niet als incelquote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat is daar nou leuk aan?Naast die zeldzame keer dat je in een mooi bos kunt lopen zonder dat het regent.
Of hij hoeft zijn lief gewoon niet perse onder de wol te verstoppenquote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:06 schreef MCH het volgende:
[..]
Wippen met ief onder de wol natuurlijk maar dat snap jij niet als incel
Ok!quote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:07 schreef rival het volgende:
[..]
Of hij hoeft zijn lief gewoon niet perse onder de wol te verstoppen
Alsof yv seks wilquote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:06 schreef MCH het volgende:
[..]
Denk dat ik afgelopen weekend meer gewipt heb dan jij.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:06 schreef MCH het volgende:
[..]
Wat heb je uiteindelijk gekookt?quote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Denk dat ik afgelopen weekend meer gewipt heb dan jij.
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Denk dat ik afgelopen weekend meer gewipt heb dan jij.
Z'n signature dishquote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:09 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wat heb je uiteindelijk gekookt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |