hier heeft het vannacht best veel geregend. nu droogquote:Op woensdag 14 augustus 2019 08:58 schreef gcjoel het volgende:
regen? net nog in het zonnetje hardgelopen
Wat is daar nou leuk aan?quote:
Ik hou van koelere temperaturen en vind het altijd wel een gezellige sfeer hebben, binnen dan.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat is daar nou leuk aan?Naast die zeldzame keer dat je in een mooi bos kunt lopen zonder dat het regent.
Niemand..... is een binnenmens.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:04 schreef STING het volgende:
[..]
Ik hou van koelere temperaturen en vind het altijd wel een gezellige sfeer hebben, binnen dan.
De regen en de wind neem ik maar op de koop toe.
Wippen met ief onder de wol natuurlijk maar dat snap jij niet als incelquote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat is daar nou leuk aan?Naast die zeldzame keer dat je in een mooi bos kunt lopen zonder dat het regent.
Of hij hoeft zijn lief gewoon niet perse onder de wol te verstoppenquote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:06 schreef MCH het volgende:
[..]
Wippen met ief onder de wol natuurlijk maar dat snap jij niet als incel
Ok!quote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:07 schreef rival het volgende:
[..]
Of hij hoeft zijn lief gewoon niet perse onder de wol te verstoppen
Alsof yv seks wilquote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:06 schreef MCH het volgende:
[..]
Denk dat ik afgelopen weekend meer gewipt heb dan jij.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:06 schreef MCH het volgende:
[..]
Wat heb je uiteindelijk gekookt?quote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Denk dat ik afgelopen weekend meer gewipt heb dan jij.
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Z'n signature dishquote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:09 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wat heb je uiteindelijk gekookt?
Dat wat jij had voorgesteld, goed bevallenquote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:09 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wat heb je uiteindelijk gekookt?
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:11 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Tomatensoep en italiaanse bol
Die bulgur met paddenstoelen en feta?quote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat wat jij had voorgesteld, goed bevallen. En de dag erna eendenborst
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:11 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Tomatensoep en italiaanse bol
Die bulgur? Omg twinsies! dat at ik ookquote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat wat jij had voorgesteld, goed bevallen. En de dag erna eendenborst
Was jij vinnie z'n datequote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:12 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Die bulgur? Omg twinsies! dat at ik ook
Zo hoog?quote:
Ow nee ik bedoel die andere. Melanzane alla parmigianaquote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:12 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Die bulgur met paddenstoelen en feta?
gianni61 heeft inmiddels een vlam.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:14 schreef MCH het volgende:
Alleen Fax en Gianni61 blijven nu nog als happy single over hier
Een fietsquote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:15 schreef STING het volgende:
[..]
gianni61 heeft inmiddels een vlam.
Goede keus! Vond ze het lekker? of heeft ze mozzarella angst?quote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zo hoog?
[..]
Ow nee ik bedoel die andere. Melanzane alla parmigiana
nee, ik heb niks met botenquote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:16 schreef STING het volgende:
[..]
Ooh..nou.. whatever rocks his boat
Heeft ze je lekkere tomatensoep al uit je kippenborstje gelikt?quote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat?quote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:19 schreef MCH het volgende:
Seven de manager die 1 van haar collega's een direct report noemt
Je was in de speeltuin?quote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, vertel!quote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:14 schreef MCH het volgende:
Die heb ik live gezien.quote:
Nog 3 dagen dan is het weekendquote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:19 schreef CherryLips het volgende:
Gister een dagje vrij en nu helemaal in de war met de dagen.
Dr.Marten dan?quote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:14 schreef MCH het volgende:
Ik krijg niet eens 2x modaal, wat denk je zelf?quote:
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:16 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Goede keus! Vond ze het lekker? of heeft ze mozzarella angst?
Pillen? waarvoor? wat hou je nu weer verborgen?quote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik zo'n doosje met pillen heb waar de dagen opstaan.
Maar wel leuk vin, volgend jaar misschien niet meer alleen op vakantiequote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan had ik nu in een cel gezeten.
Oeh klinkt ook goed ja! Wist niet dat jij zo'n keukenprinses was?quote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik krijg niet eens 2x modaal, wat denk je zelf?
[..]Nee ze vond het erg lekker. Ik ook trouwens, maar dat is bijzaak.
Dit is trouwens ook een aanrader: https://www.jamieoliver.c(...)s/duck-orange-salad/
Ik wilde MCH even triggeren, maar jij bent hem voor.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:23 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Pillen? waarvoor? wat hou je nu weer verborgen?
Iedere man is een keukenprinses als er vagina te winnen is.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:24 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oeh klinkt ook goed ja! Wist niet dat jij zo'n keukenprinses was?
Ik heb de dagen op m'n onderbroeken staan, maar dat werkt niet helemaal foutloos.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik zo'n doosje met pillen heb waar de dagen opstaan.
Begrijpelijk. Een week zou eigenlijk 6 of 8 dagen moeten hebben als je ze ook een dag binnenstebuiten wil dragen.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb de dagen op m'n onderbroeken staan, maar dat werkt niet helemaal foutloos.
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:25 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Iedere man is een keukenprinses als er vagina te winnen is.
Ik beschouw jou hier als enige (ok, soms gcjoel ook nog wel) als normaal figuur.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik wilde MCH even triggeren, maar jij bent hem voor.
Wat is er mis met mij danquote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:27 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik beschouw jou hier als enige (ok, soms gcjoel ook nog wel) als normaal figuur.
Man die post hier wel 30% van alle Posts.quote:
is dat echt een vraag die je wil stellen?quote:
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:24 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oeh klinkt ook goed ja! Wist niet dat jij zo'n keukenprinses was?
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:25 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Iedere man is een keukenprinses als er vagina te winnen is.
Verveling en leedvermaak.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:30 schreef MCH het volgende:
[..]
Ja wat is er eigenlijk mis met jou dat je nog op fok zit, interessante vraag
Dat is zijn probleem, ik zorg altijd voor flow in deze SCquote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Man die post hier wel 30% van alle Posts.
En komt hier niet graag meer door jou.
Somsquote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:27 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik beschouw jou hier als enige (ok, soms gcjoel ook nog wel) als normaal figuur.
Voor 2-3 weken totdat de verveling weer toeslaat. Op www.fok.lu is ook niet zoveel te beleven.quote:
Ga je nog naar van Mollfest?quote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor 2-3 weken totdat de verveling weer toeslaat. Op www.fok.lu is ook niet zoveel te beleven.
1 weekquote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe lang zou het duren voordat hij terug is?
Om jouw zaterdagavond nog een beetje op te fleuren denk ik.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:30 schreef MCH het volgende:
[..]
Ja wat is er eigenlijk mis met jou dat je nog op fok zit, interessante vraag
Newbie, in het weekend is hij hier bijna nooitquote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:34 schreef rival het volgende:
[..]
Om jouw zaterdagavond nog een beetje op te fleuren denk ik.
Doe je dat soort vertaalwerk ook alquote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Allemaal liefdesbrieven van Tindr
Mods op FOK! die zitten er ook niet continue bovenop andersquote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:34 schreef Vinniiee het volgende:
Bewakers van Epstein zouden in slaap zijn gevallen, waardoor hij zelfmoord kon plegen.Tuurlijk joh
koop danquote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:38 schreef CherryLips het volgende:
https://nl.aliexpress.com(...)0.0.0.e0582e0ejbebDB
Willik
Na zoveel jaren ervaring in het zieken op internetfora krijg je vast een bepaalde flow ja.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:31 schreef MCH het volgende:
[..]
Dat is zijn probleem, ik zorg altijd voor flow in deze SC
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb wel tickets; maar twijfel nog of ik ga. Beetje speciaalbiermoe.
Goede vergelijkingquote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mods op FOK! die zitten er ook niet continue bovenop anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |