abonnement Unibet Coolblue
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 16 augustus 2019 @ 16:02:53 #151
163650 Greys
pi_188478739
Dat was z'n antwoord op ijs_beer ook al. Zonde, want jullie hebben het allebei gewoon netjes verwoord. Minder briesend dan hij zelf in zijn oorspronkelijke tweet iig waarop je reageert. Nou ja, jammer. Tis niet anders. Lekker laten gaan maar. ^O^
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator vrijdag 16 augustus 2019 @ 16:03:06 #152
375570 crew  Cyan9
pi_188478741
Ik voel de behoefte om verder te gaan met de discussie, maar ik denk niet dat het wat oplevert. :P
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  vrijdag 16 augustus 2019 @ 16:03:51 #153
477691 Niels93
<3 Muziek in alle vormen
pi_188478751
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 16:03 schreef Cyan9 het volgende:
Ik voel de behoefte om verder te gaan met de discussie, maar ik denk niet dat het wat oplevert. :P
Same. Hij heeft een heel dik bord voor zijn kop.
Just do it »
pi_188478754
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 16:03 schreef Cyan9 het volgende:
Ik voel de behoefte om verder te gaan met de discussie, maar ik denk niet dat het wat oplevert. :P
Het gaat niets opleveren nee, daar kun je wel vanuit gaan :P Maar als je zin hebt om lekker te discussiëren, vooral verder aan :D
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 16 augustus 2019 @ 16:05:05 #155
163650 Greys
pi_188478777
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 16:01 schreef Em31 het volgende:

[..]

Echt ja _O- helaas zal de kritiek hier wel afgedaan worden als randstedelijke arrogantie etc. De meerderheid heeft niet eens door dat het nu tussen een concerthal en een gymzaal gaat en hoe raar de keuze zou zijn.

Helemaal ook omdat de media er geen fuck om lijkt te geven _O-
Ik vond vooral 'het is een tv show geen concert' best een beetje naar om te lezen. Tienduizenden mensen reizen van heinde en verre met hun dure kaarten om er live bij te zijn. Live bij een muziekshow. Voor alll die mensen die geld uitgeven in ons land is het gewoon een concert. Die wil je het beste geluid geven, nét als de kijkers thuis. Niet alléén de kijkers thuis.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator vrijdag 16 augustus 2019 @ 16:05:11 #156
375570 crew  Cyan9
pi_188478780
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 16:03 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Het gaat niets opleveren nee, daar kun je wel vanuit gaan :P Maar als je zin hebt om lekker te discussiëren, vooral verder aan :D
Zonde van m'n kostbare energie. :+
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 16 augustus 2019 @ 16:06:06 #157
163650 Greys
pi_188478804
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 16:03 schreef Cyan9 het volgende:
Ik voel de behoefte om verder te gaan met de discussie, maar ik denk niet dat het wat oplevert. :P
Heeft geen zin denk ik, dat merk je aan 'mag jij vinden'. Dan is er geen leuke of interessante discussie verder mogelijk. En bashen doen we niet aan dus dan houdt het gewoon op. ^O^
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_188478843
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 16:05 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik vond vooral 'het is een tv show geen concert' best een beetje naar om te lezen. Tienduizenden mensen reizen van heinde en verre met hun dure kaarten om er live bij te zijn. Live bij een muziekshow. Voor alll die mensen die geld uitgeven in ons land is het gewoon een concert. Die wil je het beste geluid geven, nét als de kijkers thuis. Niet alléén de kijkers thuis.
Helemaal mee eens. En daarnaast is het wel degelijk een concert. Dat daar dan een tv-show omheen wordt gemaakt, wil niet zeggen dat het dan gelijk geen concert meer is.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_188479091
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 16:05 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik vond vooral 'het is een tv show geen concert' best een beetje naar om te lezen. Tienduizenden mensen reizen van heinde en verre met hun dure kaarten om er live bij te zijn. Live bij een muziekshow. Voor alll die mensen die geld uitgeven in ons land is het gewoon een concert. Die wil je het beste geluid geven, nét als de kijkers thuis. Niet alléén de kijkers thuis.
Jup, je hebt gelijk. Ik denk alleen dat mensen die een sterke voorkeur hebben voor Maastricht niet te overtuigen zijn. Het is gewoon geen logische keuze als je daarnaast Ahoy hebt, iedereen moet dat ergens wel zien. Ik bedoel, zelfs de directeur van het MECC zei het :P maar het is dan dus een persoonlijke voorkeur die niet gebaseerd is op het neerzetten van de beste show, waar we het hier vooral steeds over hebben, maar meer alles eromheen.

Heb nog steeds goede hoop dat de commissie er wel zoals fans (hier en internationaal) naar kijkt.
  vrijdag 16 augustus 2019 @ 16:27:47 #160
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_188479190
Ik vind het heerlijk om te zien dat alle antwoorden op zijn tweet alleen maar woedende Fok!kers zijn _O_ ^O^

  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 16 augustus 2019 @ 16:34:25 #161
163650 Greys
pi_188479285
Woedend? Als iemand dit leest en niet op Twitter kijkt krijgen ze echt een verkeerd beeld. Iedereen heeft het keurig en beschaafd verwoord volgens mij juist. :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 16 augustus 2019 @ 16:36:41 #162
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_188479311
quote:
5s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 16:34 schreef Greys het volgende:
Woedend? Als iemand dit leest en niet op Twitter kijkt krijgen ze echt een verkeerd beeld. Iedereen heeft het keurig en beschaafd verwoord volgens mij juist. :D
Misschien niet woedend, maar sowieso wel lichtelijk geïrriteerd? :P

Ik ben dat namelijk wel op zijn manier van reageren, nota bene als journalist van de NOS.
pi_188479464
Hij komt zelf uit Den Bosch trouwens. Misschien dat hij graag wil dat het in het zuiden is en daarom ook meteen begint over Randstedelijke arrogantie.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 16 augustus 2019 @ 16:47:24 #164
163650 Greys
pi_188479470
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 16:36 schreef lashatumbai het volgende:

[..]

Misschien niet woedend, maar sowieso wel lichtelijk geïrriteerd? :P

Ik ben dat namelijk wel op zijn manier van reageren, nota bene als journalist van de NOS.
Een stuk minder geïrriteerd dan hij zelf iig. En echt álles behalve woedend. Ik zou me namelijk best schamen als mensen van het forum 'woedend' zouden gaan lopen doen op Twitter. Ook al staat het een ieder vrij. Maar die reputatie moeten we niet willen imho en ik ben er juist trots op dat 'onze' mensen juist keurig verwoorde reacties geven. _O_

Met woede en toestanden bereik je echt sowieso niks. Met nette tweets in dit geval ook niet echt maar proberen mag altijd.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator vrijdag 16 augustus 2019 @ 16:48:42 #165
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_188479492
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 16:47 schreef Em31 het volgende:
Hij komt zelf uit Den Bosch trouwens. Misschien dat hij graag wil dat het in het zuiden is en daarom ook meteen begint over Randstedelijke arrogantie.
Rotterdam is wel dichter bij Den Bosch dan Maastricht. :P
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 16 augustus 2019 @ 16:49:26 #166
163650 Greys
pi_188479500
Die opiniemeneer heeft Rotterdam geen plezier gedaan met z'n stuk denk ik. Als hij iets wilde bereiken als Rotterdammer heeft ie denk ik door z'n toon en/of de overdreven clickbait-kop eerder het omgekeerde bereikt en Maastricht een klein plezier gedaan. Gezien de reacties op de Volkskrant tweet.

https://twitter.com/volkskrant/status/1162318083844988928?s=19

Vraag me af of hij dat verwacht had.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_188479542
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 16:49 schreef Greys het volgende:
Die opiniemeneer heeft Rotterdam geen plezier gedaan met z'n stuk denk ik. Als hij iets wilde bereiken als Rotterdammer heeft ie denk ik door z'n toon en/of de overdreven clickbait-kop eerder het omgekeerde bereikt en Maastricht een klein plezier gedaan. Gezien de reacties op de Volkskrant tweet.

https://twitter.com/volkskrant/status/1162318083844988928?s=19

Vraag me af of hij dat verwacht had.
Maar als Maastricht het doet.. geen probleem :D we kregen al een pushmelding man _O-

Gezeik ook, hadden ze het deze week maar bekend gemaakt :')
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 16 augustus 2019 @ 17:02:58 #168
163650 Greys
pi_188479696
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 16:52 schreef Em31 het volgende:

[..]

Maar als Maastricht het doet.. geen probleem :D we kregen al een pushmelding man _O-

Gezeik ook, hadden ze het deze week maar bekend gemaakt :')
Dit stuk is de mening van een Rotterdammer, het 'Rotterdam mag best hopen maar WIJ krijgen het' was nota bene door de burgemeester van Maastricht. Maar dát is dan idd weer geen 'arrogantie'. :D

Kijk die kop van die pipo die dit Volkskrant-opinieding schreef vind ik zelf bv ook nogal overdreven, maar tis qua 'arrogantie!' roepen inderdaad wel allemaal maar één richting op. Ongeacht de juist bescheiden opstelling van Rotterdam, Ahoy, wethouder Kasmi etc.

Ach ja. Het wordt inderdaad tijd dat het bekend wordt. Want dan kan iedereen zich er gewoon op gaan verheugen ipv zo'n maandenlange strijd.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_188480321
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 16:49 schreef Greys het volgende:
Die opiniemeneer heeft Rotterdam geen plezier gedaan met z'n stuk denk ik. Als hij iets wilde bereiken als Rotterdammer heeft ie denk ik door z'n toon en/of de overdreven clickbait-kop eerder het omgekeerde bereikt en Maastricht een klein plezier gedaan. Gezien de reacties op de Volkskrant tweet.

https://twitter.com/volkskrant/status/1162318083844988928?s=19

Vraag me af of hij dat verwacht had.
De redactie kiest de titels uit hé? En dan kiezen ze voor de best scorende.. qua aandacht.
dag
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 16 augustus 2019 @ 17:54:06 #170
163650 Greys
pi_188480456
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 17:44 schreef Peter het volgende:

[..]

De redactie kiest de titels uit hé? En dan kiezen ze voor de best scorende.. qua aandacht.
True, vandaar dat ik het een clickbaitkop noemde, maar die kop staat ook gewoon als zin in het stuk zelf, dus het is in elk geval de mening van de schrijver ervan. ;) En die zin vind ik - zelfs als iemand die zelf voorkeur heeft voor Rotterdam als ESF stad - zelf ook vrij overdreven.

Maar verder heeft ie imho wel goede punten.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_188480467
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 17:02 schreef Greys het volgende:

[..]

Dit stuk is de mening van een Rotterdammer, het 'Rotterdam mag best hopen maar WIJ krijgen het' was nota bene door de burgemeester van Maastricht. Maar dát is dan idd weer geen 'arrogantie'. :D

Kijk die kop van die pipo die dit Volkskrant-opinieding schreef vind ik zelf bv ook nogal overdreven, maar tis qua 'arrogantie!' roepen inderdaad wel allemaal maar één richting op. Ongeacht de juist bescheiden opstelling van Rotterdam, Ahoy, wethouder Kasmi etc.

Ach ja. Het wordt inderdaad tijd dat het bekend wordt. Want dan kan iedereen zich er gewoon op gaan verheugen ipv zo'n maandenlange strijd.
Ja en super voorspelbaar dus ook nog, dat dit ging gebeuren. Van mij hoeft die titel ook niet, maar hij is wel de eerste die eens over de hal zegt wat we hier al weken roepen terwijl de rest dat compleet negeert.

Ja inderdaad, nog twee weken gelukkig. En als het dan wel Maastricht wordt weten we in ieder geval ook al dat we niet hoeven te verwachten dat ook maar iemand zich af gaat vragen of het allemaal eerlijk gegaan is :')
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 16 augustus 2019 @ 17:57:41 #172
163650 Greys
pi_188480515
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 17:55 schreef Em31 het volgende:

[..]

Ja en super voorspelbaar dus ook nog, dat dit ging gebeuren. Van mij hoeft die titel ook niet, maar hij is wel de eerste die eens over de hal zegt wat we hier al weken roepen terwijl de rest dat compleet negeert.

Ja inderdaad, nog twee weken gelukkig. En als het dan wel Maastricht wordt weten we in ieder geval ook al dat we niet hoeven te verwachten dat ook maar iemand zich af gaat vragen of het allemaal eerlijk gegaan is :')
Niemand van de NLse media misschien. Maar wel veel van de fans en de fanpers, zowel hier als in andere landen ben ik bang.
Maar goed als dat gebeurt kunnen ze daar gewoon hun schouders over ophalen en tegen de tijd dat de kaarten te koop zijn is iedereen daar al láng over uitgeluld. :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_188480892
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 16:49 schreef Greys het volgende:
Die opiniemeneer heeft Rotterdam geen plezier gedaan met z'n stuk denk ik. Als hij iets wilde bereiken als Rotterdammer heeft ie denk ik door z'n toon en/of de overdreven clickbait-kop eerder het omgekeerde bereikt en Maastricht een klein plezier gedaan. Gezien de reacties op de Volkskrant tweet.

https://twitter.com/volkskrant/status/1162318083844988928?s=19

Vraag me af of hij dat verwacht had.
Twitter is niet serieus te nemen joh, qua reacties. Daar zijn bijna alleen nog maar onderbuikdebielen te vinden. Kijk maar eens bij Jinek als er iemand te gast is wiens standpunten enigszins links zijn, gelijk tientallen reacties.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 16 augustus 2019 @ 18:37:53 #174
163650 Greys
pi_188481007
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 18:28 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Twitter is niet serieus te nemen joh, qua reacties. Daar zijn bijna alleen nog maar onderbuikdebielen te vinden. Kijk maar eens bij Jinek als er iemand te gast is wiens standpunten enigszins links zijn, gelijk tientallen reacties.
Dit heeft niks te maken met links of rechts, zullen we dat er dan ook niet steeds bij halen? En we weten inmiddels echt wel hoe je over Twitter denkt. Maar tussen degenen die we als ESF volgen op Twitter en degenen die ons volgen zitten geen merkbare 'onderbuikdebielen' namelijk, dus tis niet zo leuk om dat steeds te horen. Er zijn echt ook nog veel wél leuke mensen op Twitter. ;)

Maar ik snap wat je waarschijnlijk bedoelt met dat die reacties onder dat artikel niet per se representatief zijn voor hoe de meerderheid er over denkt. :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_188481061
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 18:37 schreef Greys het volgende:

[..]

Dit heeft niks te maken met links of rechts, zullen we dat er dan ook niet steeds bij halen? En we weten inmiddels echt wel hoe je over Twitter denkt. Maar tussen degenen die we als ESF volgen op Twitter en degenen die ons volgen zitten geen merkbare 'onderbuikdebielen' namelijk, dus tis niet zo leuk om dat steeds te horen.
Ik geef gewoon aan dat Twitter geen representatief beeld geeft. Daarom noem ik dat voorbeeld, niet omdat dit nu een links/rechts-kwestie zou zijn.

Edit: ah, dat begrijp je dus wel ;) Ja, dat er lieve mensen tussen zitten geloof ik best, het worden er verhoudingsgewijs alleen steeds minder.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')