Ik gooi t er waarschijnlijk te onvriendelijk uit.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 15:38 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik heb mijn Twitter op privé en als ik ‘m open doe is te achterhalen wie ik ben en blijf verder liever anoniemdus als iemand anders zich geroepen voelt
Terwijl hij net in een tweet zegt “ik heb gene voorkeur”.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 15:40 schreef Em31 het volgende:
Die man heeft dus gewoon ook een duidelijke voorkeur voor Maastricht. Alle praktische en technische dingen die hier besproken en toegelicht zijn maken toch geen donder voor ze uithebben nou eenmaal die voorkeur.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 15:37 schreef Greys het volgende:
twitter:gaypalace twitterde op vrijdag 16-08-2019 om 15:32:09@:vanderzande @:NSchepers93 @:Chris_Touring Iets akoestisch aanpassen pakt ook geregeld verkeerd uit..De Arena is al 25 jaar een galmput..Ahoy heeft dat probleem niet, de nagalmtijd is nagenoeg perfect. reageer retweet
twitter:vanderzande twitterde op vrijdag 16-08-2019 om 15:33:05@:gaypalace @:NSchepers93 @:Chris_Touring Het songfestival is geen concert maar een TV-show reageer retweet
Haha ja geloof er niks van, anders had hij ook wel zo fel steeds gereageerd op eerdere berichten over Maastricht.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 15:41 schreef Niels93 het volgende:
[..]
Terwijl hij net in een tweet zegt “ik heb gene voorkeur”.
Dan zijn deze reacties nog niets in vergelijking met de storm die los zou barsten. Niet per se nationaal, maar internationaal.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 15:45 schreef Em31 het volgende:
[..]
Haha ja geloof er niks van, anders had hij ook wel zo fel steeds gereageerd op eerdere berichten over Maastricht.
Ach ja, niets aan te doen. Hopelijk is het niet omdat hij al meer weet en de keuze alvast loopt te verdedigen.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 15:48 schreef Cyan9 het volgende:
Dit is netjes verwoord toch?
Edit: wth, waarom werkt de link niet?
twitter:Cyan_9 twitterde op vrijdag 16-08-2019 om 15:47:06@vanderzande Los van het artikel in de Volkskrant, waarom wordt er zo snel geroepen dat er sprake is van randstedelijke arrogantie? Rotterdam lijkt zich rustig en behoudend op te stellen. Dit artikel in het AD met de burgemeester van Maastricht vind ik eerder arrogant.. https://t.co/JEdFH68J68 reageer retweet
Ik heb ruzie met Fok..quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 15:53 schreef ijs_beer het volgende:
[..]twitter:Cyan_9 twitterde op vrijdag 16-08-2019 om 15:47:06@:vanderzande Los van het artikel in de Volkskrant, waarom wordt er zo snel geroepen dat er sprake is van randstedelijke arrogantie? Rotterdam lijkt zich rustig en behoudend op te stellen. Dit artikel in het AD met de burgemeester van Maastricht vind ik eerder arrogant.. https://t.co/JEdFH68J68 reageer retweet
In Twitter "tweet-url kopiere" vinden en dan hier plakken doet het voor mij.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 15:52 schreef Cyan9 het volgende:
Telkens als ik een url invoeg met het twitter icoontje, krijg ik een hele andere tweet?
Een antwoord dat idd helemaal nergens over gaat.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 15:54 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb ruzie met Fok..
Hij heeft ook al gereageerd trouwens. Vrij nietszeggend antwoord.
Wie het snapt mag het zeggen.twitter:vanderzande twitterde op vrijdag 16-08-2019 om 15:50:06@Cyan_9 De kop says het all!! Verder snap ik dat de burgemeester van Maastricht Maastricht de meest geschikte stad vindt, mag hopen dat de burgemeester van Rotterdam ook zo over zijn stad denkt reageer retweet
Ja heb ik ook steeds als ik link kopiëren doe, werkt dan weer wel als ik gewoon de link uit de adresbalk gebruikquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 15:56 schreef Cyan9 het volgende:
Op een of andere manier werkt het niet, en het irriteert me mateloos.
Hij is nog niet van me af.twitter:Cyan_9 twitterde op vrijdag 16-08-2019 om 15:57:09@vanderzande Ik vind dat wel een klein beetje met twee maten meten. Het is beide opinie. reageer retweet
“Dat mag jij vinden”.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 15:58 schreef Cyan9 het volgende:
TestHij is nog niet van me af.twitter:Cyan_9 twitterde op vrijdag 16-08-2019 om 15:57:09@:vanderzande Ik vind dat wel een klein beetje met twee maten meten. Het is beide opinie. reageer retweet
Echt jaquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 15:46 schreef Niels93 het volgende:
[..]
Dan zijn deze reacties nog niets in vergelijking met de storm die los zou barsten. Niet per se nationaal, maar internationaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |