Wees niet zo sip manquote:
Leuk zegquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:32 schreef kapiteintje het volgende:
Mijn vriendin hoort Youri Mulder praten.
'DAT IS DE FIFA-STEM!'/
Sowwwquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:33 schreef Coco. het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ken de vriendin van kapi zeer goed
Was hij lekker?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:33 schreef Coco. het volgende:
[..]
Nou hequote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:33 schreef Coco. het volgende:
[..]
Koekoek.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:33 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ken jij zijn rechterhand?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:33 schreef Coco. het volgende:
[..]
Een vriendin hebbenquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:32 schreef kapiteintje het volgende:
Mijn vriendin hoort Youri Mulder praten.
'DAT IS DE FIFA-STEM!'/
En toen? Vertel doorquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, ik was alleen verbaasd en moest lachen.
Knip, ik heb je daar bij de zijlijn.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:34 schreef Caland het volgende:
Mensen die Nederlands commentaar bij FIFA houden zijn niet serieus te nemen
Heb het vandaag geprobeerd maar lijkt wel alsof ze maar 200 zinnen hebben ingesproken. Elke keer hetzelfde.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:34 schreef Caland het volgende:
Mensen die Nederlands commentaar bij FIFA houden zijn niet serieus te nemen
Evert blijft mijn keeper steevast Cech noemen, terwijl het toch echt die dekselse De Gea is! HOHO ZEG.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:35 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Knip, ik heb je daar bij de zijlijn.
Als je de kick-off bug goal tegen krijgt in FUT zegt Youri altijd: "Ja daar waren ze totaal niet bij de les. Eerst zelf scoren en dan meteen een tegengoal. Duidelijk een gebrek aan communicatie"quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:36 schreef RipCity het volgende:
[..]
Heb het vandaag geprobeerd maar lijkt wel alsof ze maar 200 zinnen hebben ingesproken. Elke keer hetzelfde.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |