Wees niet zo sip manquote:
Leuk zegquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:32 schreef kapiteintje het volgende:
Mijn vriendin hoort Youri Mulder praten.
'DAT IS DE FIFA-STEM!'/
Sowwwquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:33 schreef Coco. het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ken de vriendin van kapi zeer goed
Was hij lekker?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:33 schreef Coco. het volgende:
[..]
Nou hequote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:33 schreef Coco. het volgende:
[..]
Koekoek.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:33 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ken jij zijn rechterhand?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:33 schreef Coco. het volgende:
[..]
Een vriendin hebbenquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:32 schreef kapiteintje het volgende:
Mijn vriendin hoort Youri Mulder praten.
'DAT IS DE FIFA-STEM!'/
En toen? Vertel doorquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, ik was alleen verbaasd en moest lachen.
Knip, ik heb je daar bij de zijlijn.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:34 schreef Caland het volgende:
Mensen die Nederlands commentaar bij FIFA houden zijn niet serieus te nemen
Heb het vandaag geprobeerd maar lijkt wel alsof ze maar 200 zinnen hebben ingesproken. Elke keer hetzelfde.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:34 schreef Caland het volgende:
Mensen die Nederlands commentaar bij FIFA houden zijn niet serieus te nemen
Evert blijft mijn keeper steevast Cech noemen, terwijl het toch echt die dekselse De Gea is! HOHO ZEG.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:35 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Knip, ik heb je daar bij de zijlijn.
Als je de kick-off bug goal tegen krijgt in FUT zegt Youri altijd: "Ja daar waren ze totaal niet bij de les. Eerst zelf scoren en dan meteen een tegengoal. Duidelijk een gebrek aan communicatie"quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:36 schreef RipCity het volgende:
[..]
Heb het vandaag geprobeerd maar lijkt wel alsof ze maar 200 zinnen hebben ingesproken. Elke keer hetzelfde.
LASK?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
Leuk potje gezien. LASK zou makkelijker moeten zijn.
Daar speel je niet eens tegenquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
Goed nieuws dan, Sierd heeft 16 miljoen teksten ingesproken: https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=355125quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:36 schreef RipCity het volgende:
[..]
Heb het vandaag geprobeerd maar lijkt wel alsof ze maar 200 zinnen hebben ingesproken. Elke keer hetzelfde.
Moet PSV daar niet tegen?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What can change the nature of a man?
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
[ afbeelding ]NOLLESED.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook!quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:30 schreef Coco. het volgende:
Donderdag juichen @:KingRoland @:Karina en ik voor PSV
Hoeveel kudo's geef je die Griekse keeper voor zijn kapsel?quote:
Moest er wel om lachen dat die Griekjes bij de 2-1 van Tagliafico pas gingen voetballen. Dachten zeker bij 1-1 te houden en pas in de 93e minuut toe te slaan.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:44 schreef Wereldgozer het volgende:
PAOK maakt dit wel goed in de return
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hoeveel kudo's geef je die Griekse keeper voor zijn kapsel?
Mwah, dat viel toch wel mee.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Moest er wel om lachen dat die Griekjes bij de 2-1 van Tagliafico pas gingen voetballen. Dachten zeker bij 1-1 te houden en pas in de 93e minuut toe te slaan.
Miserable loves company.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh wacht, die verloren van Basel.
Er kwam wel veel meer essentie in hun spel na die goal. Let's be honest. Al had het vast wel succesvol geweest. Momenteel is Ajax zien verdedigen als Michael Jackson die zijn kind over het balkon naar beneden laat hangen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |