Fipo gepaktquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:50 schreef Paul het volgende:
[..]
DE EERSTE SLOWCHAT IS ER:
https://frontpage.fok.nl/(...)ier-13-augustus.html
HAHAHA is de leeftijd. En volgens mij vallen kleuren als groen extra op vanwege de 'felheid'. Dat maakt ze extra nieuwsgierig.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja laatst toen hij in het gras zat, vrat hij zo een pluk gras met zand op!![]()
![]()
Meteen navraag gedaan bij het consultatiebureau, maar dat scheen echt elke baby te doen die ze daar over de vloer kregen!
Goed gedaan Polleke!quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:51 schreef Paul het volgende:
[..]
https://frontpage.fok.nl/(...)ier-13-augustus.html
Aha op die manier ja.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:52 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Neemaar vgm werd daar die iftar gehouden, maar ik kreeg vrij omdat ik geen moslim ben
Ze zijn hier niet zo sociaal, helaasquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:55 schreef stokj het volgende:
[..]
Aha op die manier ja.
Werden er geen zoete koekjes uitgedeeld of turks fruit?
Bij ons stond de tafel vol met zoetigheden die men had gemaakt.
Ik had hem een tuinslang gegeven waar een klein beetje water uit liep.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:54 schreef stokj het volgende:
[..]
HAHAHA is de leeftijd. En volgens mij vallen kleuren als groen extra op vanwege de 'felheid'. Dat maakt ze extra nieuwsgierig.
Maak hem moe dan!quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Mini-ToT hier denkt daar wel absoluut anders over!
Ja volgens mij zo een soort alleen uit check ding ofzo. ..zoiets als ga door start en je hoeft niet de gevangenis in..ik weet alleen niet hoe dat moet eigenlijkquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:44 schreef stokj het volgende:
[..]
Nou, ik reisde zoals je weet met jouw werkgever naar Scheveningen vandaag.
In Leiden stapte nog net een warrige gozer van een jaar of 23 in. Toen jouw collega kwam om de OV-controle te doen bleek dat de jongeman niet had kunnen inchecken omdat hij geen voldoende saldo had. Jouw collega gaf hem toen een papiertje o.i.d. mee en in DH mocht ie uitstappen (toevallig zei hij dat hij in DH moest zijn).
Iedereen dacht die jongen krijgt een boete maar jouw collega zei in het Engels tegen de jongen dat ie alleen zijn eindbestemming nodig had en dat voor zijn administratie moest opschrijven.
Aha, gelukkig. Ik dacht even dat jij die condu was.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:00 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja volgens mij zo een soort alleen uit check ding ofzo. ..zoiets als ga door start en je hoeft niet de gevangenis in..ik weet alleen niet hoe dat moet eigenlijk![]()
![]()
Ik zeg altijd je bent er toch ook door gekomen of niet ??
Ja hoe dan!quote:
Modderbadjequote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik had hem een tuinslang gegeven waar een klein beetje water uit liep.
Dat liep dus continu op 1 plaats, waar de grond dus in blubber veranderde!
Haha neequote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:02 schreef stokj het volgende:
[..]
Aha, gelukkig. Ik dacht even dat jij die condu was.Maar jij pakt ze streng aan?
Ja en het maakte het een stuk makkelijker om het gras er uit te trekken, samen met een lading modder!quote:
Je breng m'n kindernangst wel aardig omhoog zoquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hoe dan!![]()
Meneertje heeft al als een malle rond zitten racen in zijn loopstoeltje.
Net een hele tijd hem naar slaapliedjes laten kijken en luisteren op Youtube.
Daarna hem in mijn armen gehouden en wiegend door de kamer heengelopen en hem in bed gelegd; blèren geblazen!
Net opeen matje op de grond gelegd in het donker (ik typ nu ook in het pikkedonker) en meneertje kwam naar me toe gekropen en begon meteen aan een kabel op de grond te trekken.
WTF? Ik kan amper mijn toetsenbord zien, hoe heeft hij die kabel zo snel gevonden?![]()
Nou, bij ons houden mensen er van om te trakteren wanneer zij blij zijn.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:56 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ze zijn hier niet zo sociaal, helaas![]()
Doos baklava en meer niet. Maar goed, het is hun geloof, dus ik had ook geen verwachtingen.
Werk je ook op een buitenlands kantoor dan? Of is het gewoon heel geforceerd allemaal?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:04 schreef stokj het volgende:
[..]
Nou, bij ons houden mensen er van om te trakteren wanneer zij blij zijn.
De kat die jarig is, de hond die gecastreerd is, de verjaardag van een kind, eigen verjaardag, iemand die zijn zwemdiploma heeft gehaald. En dat terwijl men helemaal niet zo sociaal met elkaar omgaat maar het blijkbaar een ongeschreven regel is om te trakteren.
Ikzelf trakteer nooit op mijn verjaardag, heb het na een paar felicitaties al weer gehad om het continu (door iedereen) weer opnieuw te horen. Maar op een of andere manier zorgt iemand er altijd voor dat er taart aan iedereen wordt uitgedeeld op mijn verjaring.![]()
![]()
Man man man, lees gewoon voor uit pinkeltje ...quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hoe dan!![]()
Meneertje heeft al als een malle rond zitten racen in zijn loopstoeltje.
Net een hele tijd hem naar slaapliedjes laten kijken en luisteren op Youtube.
Daarna hem in mijn armen gehouden en wiegend door de kamer heengelopen en hem in bed gelegd; blèren geblazen!
Net opeen matje op de grond gelegd in het donker (ik typ nu ook in het pikkedonker) en meneertje kwam naar me toe gekropen en begon meteen aan een kabel op de grond te trekken.
WTF? Ik kan amper mijn toetsenbord zien, hoe heeft hij die kabel zo snel gevonden?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |