SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
had je het niet doorquote:
Jawel, ik was bezig met een nieuw topic met een voor mij belangrijke titel.quote:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jawel, ik was bezig met een nieuw topic met een voor mij belangrijke titel.
Maar meneertje 11 kon niet wachten...
Wist ik niet. Vraag gerust een TT-wijziging aan.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jawel, ik was bezig met een nieuw topic met een voor mij belangrijke titel.
Maar meneertje 11 kon niet wachten...
Goed plan, met jouw naam als opener er bij.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:39 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Wist ik niet. Vraag gerust een TT-wijziging aan.
Dat is lang geleden. Dank je wel DJ11 voor deze weerbestendige show.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:42 schreef DJ11 het volgende:
En de slotsong van deze avond:Bruno Major - Places We Won't Walk
Bedankt voor het luisteren
Goedemorgen.quote:
Ja, ik heb ook lekker geslapen. Die benauwdheid uit de lucht is ook wel erg fijn.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 06:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Wat lag het lekker vanmorgen. Ik had moeite met opstaan.
Dat scheelt inderdaad enorm.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 06:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook lekker geslapen. Die benauwdheid uit de lucht is ook wel erg fijn.
quote:19.00 - 21.00: Melting - Golden oldies
quote:
Dat is altijd vervelend.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 17:51 schreef brother52 het volgende:
Verdorie, kom er achter dat ik met het reorganiseren van mijn muziek toch wel wat kwijt ben geraakt... Binnenkort maar eens uitzoeken.
Gaat tot nu toe om 2 albums. Eentje staat gelukkig nog op mijn iPod.quote:
Die zullen er vast tussen zitten.quote:
We gaan het horen/raden...quote:Op woensdag 14 augustus 2019 18:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Die zullen er vast tussen zitten.
Of misschien ook niet.
Maar je bent in ieder geval gewaarschuwd.
Sorry, moest even....... is een cover.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 19:07 schreef MadMaster het volgende:
Say, Say, Say, maar niet van Micha Jackson en Paul McCartney...
Dat idee had ik al...quote:Op woensdag 14 augustus 2019 19:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Sorry, moest even....... is een cover.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 19:09 schreef MadMaster het volgende:
Whitesnake - Is This Love
Of toch Vandenberg?
Vaak wel.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 19:10 schreef MadMaster het volgende:
Altijd op je eerste ingeving vertrouwen...
Zeg gewoon dat je niet thuis bent.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 19:14 schreef brother52 het volgende:
Zal weinig kunnen raden vandaag. Bezoek staat zo voor de deur.
Van 1980, dus zou zo maar kunnen.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 19:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken het, maar ik heb het een jaar of 35 niet gehoord, gok ik...
Meeraden, ja goed idee. Bezoek weet nog minder dan ikquote:Op woensdag 14 augustus 2019 19:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Zeg gewoon dat je niet thuis bent.
Of laat ze mee raden.
Hoi DDM.quote:
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 19:16 schreef brother52 het volgende:
[..]
Meeraden, ja goed idee. Bezoek weet nog minder dan ik
Ik ben net iets jonger...quote:Op woensdag 14 augustus 2019 19:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Van 1980, dus zou zo maar kunnen.
Die haakt vast straks nog wel aanquote:Op woensdag 14 augustus 2019 19:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoi DDM.
Is Symph de andere helft?
Top.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 19:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Die haakt vast straks nog wel aan
Goede avond.quote:
Nee, maar ben wel ontzettend moe.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 19:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Goede avond.
Toch niet in slaap gevallen?
Op tijd naar bed dan.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 19:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, maar ben wel ontzettend moe.
Ik hoop eigenlijk vanavond een opleving te krijgen.quote:
*geef wat speed*quote:Op woensdag 14 augustus 2019 19:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk vanavond een opleving te krijgen.
Als er geen plek meer is, ga ik wel op schoot bij livelink zitten.quote:
Roelf zit toch vast? Was jij zijn dealpartner?quote:
Hij was zo snel omdat ik hem had verteld dat de eindstreep van een ander soort poeder was..quote:Op woensdag 14 augustus 2019 19:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Roelf zit toch vast? Was jij zijn dealpartner?
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 19:27 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hij was zo snel omdat ik hem had verteld dat de eindstreep van een ander soort poeder was..
Melting begint te vroeg voor mij. Ik was om 19.00 pas thuis van mijn werk.quote:
Sorry.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 19:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Melting begint te vroeg voor mij. Ik was om 19.00 pas thuis van mijn werk.
Toen pas?quote:Op woensdag 14 augustus 2019 19:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Melting begint te vroeg voor mij. Ik was om 19.00 pas thuis van mijn werk.
Ik heb mijn voorraad heel netjes naar de apotheek gebracht.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 19:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik had goud geld kunnen verdienen met de voorraad Ritalin die ik tegenkwam
Jeetje, wat braaf.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 19:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb mijn voorraad heel netjes naar de apotheek gebracht.
Nee, lange reistijd nu in de vakantie door de vakantiedienstregeling. Gisteren ben ik 2 uur bezig geweest om thuis te komen.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 19:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toen pas?
Je begin toch ook altijd vroeg?
Russians - Sting
Ik ook hoor. En de voorraad was kennelijk zo goed verstopt dat de dochter ze nooit heeft gevonden, anders had ze het wel verpatstquote:Op woensdag 14 augustus 2019 19:28 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 19:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, lange reistijd nu in de vakantie door de vakantiedienstregeling. Gisteren ben ik 2 uur bezig geweest om thuis te komen.
Ik had het gewoon zelf moeten nemenquote:
Damnquote:Op woensdag 14 augustus 2019 19:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, lange reistijd nu in de vakantie door de vakantiedienstregeling. Gisteren ben ik 2 uur bezig geweest om thuis te komen.
Het is oneerlijk, ik heb nog nooit Ritalin gehad...quote:Op woensdag 14 augustus 2019 19:28 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 19:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik had het gewoon zelf moeten nemen
Pfff...quote:Op woensdag 14 augustus 2019 19:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze wisten zelf niet hoe ze het moesten spellen?quote:
Ik ook niet hoor. Mijn zoon wel, maar na een weekje hebben we besloten er beter mee te stoppen. Hij was altijd dag en nacht op de trampoline aan het springen en kwam na een weekje Ritalin huilend naar binnen dat hij zelfs trampolinespringen niet meer leuk vond. Dat was de druppel.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 19:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is oneerlijk, ik heb nog nooit Ritalin gehad...
Dat wilde ik laten zien. Ik denk dat de platenfirma's in de diverse landen het niet eens waren.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 19:31 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ze wisten zelf niet hoe ze het moesten spellen?
Ow, wat doet dat spul dan met je?quote:Op woensdag 14 augustus 2019 19:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. Mijn zoon wel, maar na een weekje hebben we besloten er beter mee te stoppen. Hij was altijd dag en nacht op de trampoline aan het springen en kwam na een weekje Ritalin huilend naar binnen dat hij zelfs trampolinespringen niet meer leuk vond. Dat was de druppel.
Voor een normaal mens schijnt het als speed te werken en voor hele drukke mensen en kinderen schijnt het rustgevend te zijn.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 19:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow, wat doet dat spul dan met je?
Bij mijn vroegere buurjongetje met ADHD werkte het nauwelijks, dus die zijn er ook mee gestopt en over gegaan op andere manieren om hem structuur en rust te geven.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 19:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Voor een normaal mens schijnt het als speed te werken en voor hele drukke mensen en kinderen schijnt het rustgevend te zijn.
Ik ben benieuwd wat het dan met mij zou doen...quote:Op woensdag 14 augustus 2019 19:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Voor een normaal mens schijnt het als speed te werken en voor hele drukke mensen en kinderen schijnt het rustgevend te zijn.
Omdat er toen waarschijnlijk nog geen toezicht was op wie hoeveel kreeg en gebruikte en men het als snoepjes uitdeelde.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 19:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Op diegene hier had het waarschijnlijk geen enkel effect. Geen idee waarom er zo’n enorme voorraad aanwezig was eigenlijk
Had me ook wel verbaasd als je deze had geweten.quote:
Ik twijfel of ik het ken.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 19:41 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik ken het nummer, maar dat was het.
Als er More Love moet komen, moet toch eigenlijk de No een Yes zijn?quote:
Het Trojan label is wel bekend als ska liefhebber...quote:Op woensdag 14 augustus 2019 19:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Had me ook wel verbaasd als je deze had geweten.
Nou ja, "kennen". Ik heb het eerder gehoord.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 19:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik het ken.
Qua stijl lijkt het op iets van Double Barrel...
Je moet de No nog altijd respecteren hequote:Op woensdag 14 augustus 2019 19:43 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als er More Love moet komen, moet toch eigenlijk de No een Yes zijn?
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 19:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Je moet de No nog altijd respecteren he
No.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 19:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Je moet de No nog altijd respecteren he
Is dat de broer van moutarde?quote:
Boaconstrictorquote:
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 19:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Is dat de broer van moutarde?![]()
Goede avond.
Ze weet dat het geen zingen was?quote:Op woensdag 14 augustus 2019 19:48 schreef livelink het volgende:
Mijn dochter over dit nummer: "nou, ik kan zelfs nog sneller zingen"
Jouw antwoord: "Maar dat wil écht niemand horen!"quote:Op woensdag 14 augustus 2019 19:48 schreef livelink het volgende:
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 19:48 schreef livelink het volgende:
Ik zei dat het rap was, maar voor haar is rap juist helemaal snel.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 19:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze weet dat het geen zingen was?
In letterlijke zin is rap snel, ja.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 19:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zei dat het rap was, maar voor haar is rap juist helemaal snel.
Rap is dan ook Vlaams voor snel.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 19:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze zei: "Dat was niet rap"?quote:Op woensdag 14 augustus 2019 19:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Klopt. Bitterzoet in Amsterdamquote:
Dát was pas rap.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 19:51 schreef MadMaster het volgende:
Ik was sneller met dezelfde (g)rap...
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 19:51 schreef brother52 het volgende:
Dat je bezoek een flesje wijn of een bos bloemen voor je meeneemt is vrij normaal maar een duif????
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 19:51 schreef MadMaster het volgende:
Ik was sneller met dezelfde (g)rap...
Gezamenlijk plukken en braden?quote:Op woensdag 14 augustus 2019 19:51 schreef brother52 het volgende:
Dat je bezoek een flesje wijn of een bos bloemen voor je meeneemt is vrij normaal maar een duif????
Levend of diepvries?quote:Op woensdag 14 augustus 2019 19:51 schreef brother52 het volgende:
Ohoh...... en de volgende dan?quote:Op woensdag 14 augustus 2019 19:52 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Bij Bob Geldof is ze nu helemaal afgehaakt. En wel terecht ook. Wat een zeiknummer zeg.
Is weer eens wat anders dan een vredespijpquote:Op woensdag 14 augustus 2019 19:51 schreef brother52 het volgende:
Of bepaal zelf maar of je veren in je reet wil steken...quote:Op woensdag 14 augustus 2019 19:52 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Gezamenlijk plukken en braden?
Levend. Beestje mag blij zijn dat ik geen vlees meer eetquote:
Ze is naar boven. En dat is maar goed ook, want ze wilde mij gaan laten horen wat echte rap was volgens haarquote:
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 19:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze is naar boven. En dat is maar goed ook, want ze wilde mij gaan laten horen wat echte rap was volgens haar
Scatman John!quote:Op woensdag 14 augustus 2019 19:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze is naar boven. En dat is maar goed ook, want ze wilde mij gaan laten horen wat echte rap was volgens haar
quote:
Wij hadden er vorige week een in de luxaflex hangen.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 19:51 schreef brother52 het volgende:
Harder op je muisknop drukken!quote:
quote:
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 20:00 schreef ok01 het volgende:
Ik dacht even dat dit een versnelde Immigrant Song was
Ah, daar is de Ritalin gebleven.quote:
Maar wil Symph dat ook aan?quote:Op woensdag 14 augustus 2019 20:02 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ga op zoek naar zo’n pak voor Symph, dat gele heeft mijn voorkeur
Arme Symphquote:Op woensdag 14 augustus 2019 20:02 schreef Doedezemaar het volgende:
Wel met dat gele shirtje van die vent rechts eronder hè?quote:Op woensdag 14 augustus 2019 20:02 schreef Doedezemaar het volgende:
In de stroom.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 20:07 schreef MadMaster het volgende:
Dolly & Kenny - Islands In The Sun
In 2002 door het Britse publiek verkozen tot het negendertigste beste Britse nummer van de voorgaande 50 jaar. Hoe dan?quote:Op woensdag 14 augustus 2019 20:06 schreef MadMaster het volgende:
Ik begrijp waarom niemand het ken...
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 20:08 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik verwacht dat Diaan en peaceman dit samen gaan Diaan-en tijdens de volgende meet.
Het Britse publiek heeft ook voor de Brexit gekozen. Niets verbaast me meer.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 20:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
In 2002 door het Britse publiek verkozen tot het negendertigste beste Britse nummer van de voorgaande 50 jaar. Hoe dan?
Dat 39e intrigeert me...quote:Op woensdag 14 augustus 2019 20:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
In 2002 door het Britse publiek verkozen tot het negendertigste beste Britse nummer van de voorgaande 50 jaar. Hoe dan?
Kan hij alvast z’n baard laten groeienquote:Op woensdag 14 augustus 2019 20:08 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik verwacht dat Diaan en peaceman dit samen gaan Diaan-en tijdens de volgende meet.
Met Piesmen dansend, uit de maat...quote:Op woensdag 14 augustus 2019 20:08 schreef spijkerbroek het volgende:
Mag ook nep zijn hè? Het is maar playback.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 20:09 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Kan hij alvast z’n baard laten groeien
Diaan heeft geen nep nodig...quote:Op woensdag 14 augustus 2019 20:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Mag ook nep zijn hè? Het is maar playback.
Vast een vrouwenquotum. Alleen Adele was niet genoeg.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 20:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Diaan geen blonde krullenquote:
Correct!quote:Op woensdag 14 augustus 2019 20:10 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Diaan geen blonde krullen![]()
Maar ook geen baard.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 20:10 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Diaan geen blonde krullen![]()
Hemel, hoeveel van dat soort bandjes zijn er toentertijd uit de grond gestampt?quote:Op woensdag 14 augustus 2019 20:12 schreef MadMaster het volgende:
Uit Leiden, geproduceerd dor de heren van Rubberen Robbie, Catapult etc.
Ze zingen ook: we were young and in love.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 20:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze zijn niet allemaal echt jong.
Geen idee, ze hebben 1 hitje gehad.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 20:13 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hemel, hoeveel van dat soort bandjes zijn er toentertijd uit de grond gestampt?
De tekst is dan ook in de verleden tijd. "We were young and in love".quote:Op woensdag 14 augustus 2019 20:13 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 20:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Ze zingen ook: we were young and in love.
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 20:13 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De tekst is dan ook in de verleden tijd. "We were young and in love".
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 20:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Ze zingen ook: we were young and in love.
Jullie letten duidelijk beter op.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 20:13 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De tekst is dan ook in de verleden tijd. "We were young and in love".
Zwarte Zaterdag.quote:
Vergelijk het eens met je huidige leeftijd nu...quote:Op woensdag 14 augustus 2019 20:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Jij hebt een excuus.... je bent moe.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 20:14 schreef livelink het volgende:
[..]
[..]
Jullie letten duidelijk beter op.
Dat zou teveel voor de hand liggen.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 20:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Had je de cover kunnen draaien, doe je dat niet
Ik heb nooit gezegd dat ik jong wasquote:Op woensdag 14 augustus 2019 20:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vergelijk het eens met je huidige leeftijd nu...
Kan nog steeds...quote:Op woensdag 14 augustus 2019 20:16 schreef Melting het volgende:
Van de volgende plaat had ik ook de cover kunnen draaien.
Eens was je jong, zo jong als die meiden toen.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 20:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat ik jong was![]()
En ook nooit gezongen.
Klopt. Maar ben benieuwd of jullie het origineel kennen.quote:
Ik denk dat ik de cover ook niet kenquote:Op woensdag 14 augustus 2019 20:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Klopt. Maar ben benieuwd of jullie het origineel kennen.
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 20:19 schreef spijkerbroek het volgende:
Denis Leary - Asshole
Of is dat de cover?
Kennen welquote:Op woensdag 14 augustus 2019 20:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Klopt. Maar ben benieuwd of jullie het origineel kennen.
Tja, die kende ik dus wel.quote:
Ohja, die ken ik ook.quote:
Ah, die ken ik dan weer wel...quote:
Even een allergiepilletje innemen, ben zo terugquote:
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 20:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Even een allergiepilletje innemen, ben zo terug
quote:
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 20:23 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
En dan maar zeggen dat hij een pilletje innemen is.........
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 20:23 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
En dan maar zeggen dat hij een pilletje innemen is.........
Ik heb deze woorden nog nooit in deze samenstelling gezien.quote:
Titel is goed.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 20:25 schreef MadMaster het volgende:
MArianne Faithfull - Angel In The Morning?
Melanie heeft (had) een wat schellere stem.quote:
Ik ga het in december met just me horen...quote:Op woensdag 14 augustus 2019 20:27 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Melanie heeft (had) een wat schellere stem.
Guys and Dollsquote:Op woensdag 14 augustus 2019 20:27 schreef MadMaster het volgende:
Wel een heel mooie song, weet alleen niet meer van wie ik he wel ken...
Tof!quote:Op woensdag 14 augustus 2019 20:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga het in december met just me horen...
Er zijn maar weinig zangers die op een instrumentaal nummer zingen.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 20:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Toch fijn dat Cliff even zijn giechel houdt
Ja, de laatste keren werden haar concerten hier steeds gecanceld.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |