Zie edit.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 21:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Dus halen ze maar een speler die bij NEC en Zwolle niet eens opviel
Huur, alleen loopt het contract van Verdonk niet tot zomer 2020?quote:Op woensdag 14 augustus 2019 21:24 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik gok koop, was net vandaag dacht ik in het nieuws dat ze eindelijk spelers konden gaan kopen omdat ze een of ander spelersfonds hebben opgericht.
[..]
https://www.twenteinsite.(...)vervanger-matos.html
Ik lees weer eens half.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 21:27 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Huur, alleen loopt het contract van Verdonk niet tot zomer 2020?
Klopt.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 21:27 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Huur, alleen loopt het contract van Verdonk niet tot zomer 2020?
twitter:JeroenKapteijns twitterde op woensdag 14-08-2019 om 21:33:56FC Twente heeft bij Feyenoord een vervanger gevonden voor de ernstig geblesseerde José Matos. Met Calvin Verdonk, die gehuurd wordt, is de vacature op de linksbackpositie ingevuld. Verdonk zal in principe dit weekend tegen RKC al inzetbaar zijn maar is nu nog in Georgië. reageer retweet
Haha, die krijgt lekker in Georgië te horen dat tie mag vertrekken.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 21:35 schreef Caland het volgende:
Jaap Stam:
We presenteren Edgar Ie pas vrijdag omdat we onze focus willen houden op de voorronde EL
Sjaak Troost:twitter:JeroenKapteijns twitterde op woensdag 14-08-2019 om 21:33:56FC Twente heeft bij Feyenoord een vervanger gevonden voor de ernstig geblesseerde José Matos. Met Calvin Verdonk, die gehuurd wordt, is de vacature op de linksbackpositie ingevuld. Verdonk zal in principe dit weekend tegen RKC al inzetbaar zijn maar is nu nog in Georgië. reageer retweet
Laten we eerst maar eens een AD aanstellen. Dat duurt al lang genoeg.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 22:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik hoop echt dat we binnen een half jaar een nieuwe td hebben.
Ik verwacht dat Robert Eenhoorn pas aan het einde van dit seizoen wil instappen.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 22:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Laten we eerst maar eens een AD aanstellen. Dat duurt al lang genoeg.
twitter:FOXSportsnl twitterde op woensdag 14-08-2019 om 21:29:16😅 | Altijd leuk als de trainer meedoet met een rondo. Maar met Jaap Stam als trainer is het toch oppassen geblazen... #dtbfey #feyenoord https://t.co/NLBqd1QTjE reageer retweet
JaapGodquote:Op woensdag 14 augustus 2019 22:42 schreef Scrummie2.0 het volgende:
twitter:FOXSportsnl twitterde op woensdag 14-08-2019 om 21:29:16😅 | Altijd leuk als de trainer meedoet met een rondo. Maar met Jaap Stam als trainer is het toch oppassen geblazen... #dtbfey #feyenoord https://t.co/NLBqd1QTjE reageer retweet
Ja, dat zou kunnen. Maar lijkt me dat het dan wel bekend wordt uiteindelijk. Nu is alles nog zo onzeker.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 22:21 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik verwacht dat Robert Eenhoorn pas aan het einde van dit seizoen wil instappen.
Dus het moet iemand anders worden of we zitten heel lang zonder AD.
Hansson dus waarschijnlijk toch naar Hannover.twitter:RedRevolution13 twitterde op woensdag 14-08-2019 om 23:04:11Der Transfer von Emil #Hansson von #Feyenoord zu #Hannover96 soll jetzt schnell abgewickelt werden. Die Ablöse soll bei einer Million Euro liegen. #h96 @Feyenoord #NP reageer retweet
Uiteindelijk moet je het doen met de spelers die je tot je beschikking hebt.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 00:22 schreef De_Kraam het volgende:
Sjaak laat zich niet zeg maar in de maling nemen door een of andere Jaap Stam die zich zeg maar wil focussen op een Europees duel zeg maar.
quote:Op donderdag 15 augustus 2019 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Adolfo gaat de binnenstad van Rotterdam onveilig maken.
Wil je me nu vertellen dat Liverpool veel beter is dan Feyenoord? Deze klap moet ik even verwerken hoorquote:Op woensdag 14 augustus 2019 21:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik kijk nu de Supercup en dat Liverpool begint me daar gelijk in een tempo, tering.
Contrast met Feyenoord is echt dag en nacht. Wij hebben spelers die nog geen 60 minuten volhouden.
Dit is niet echt een catchy nummertje.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Adolfo gaat de binnenstad van Rotterdam onveilig maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |