En van Johnston moet eerst nog de kwaliteit uitvoerig geanalyseerd worden. En onze vriend Kelly, zal hij binnenkort aanspraak maken op een basisplaats?quote:Op woensdag 14 augustus 2019 17:32 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Geldt ook voor Karsdorp en Narsingh trouwens.
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 17:58 schreef KingRoland het volgende:
ik steun mijn vrienden van feyenoord
jullie weten wie jullie zijn
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 14:45 schreef Kerftminister het volgende:
Wordt Edgar Ié nog bevestigd officieel?
Blijkbaar heb je gelijk, Stam zegt dat er geen officiële #ANNOUNCE komt?quote:Op woensdag 14 augustus 2019 14:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, die komt er donderdag gewoon opeens in.
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 18:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
Blijkbaar heb je gelijk, Stam zegt dat er geen officiële #ANNOUNCE komt?
Ja, maar Stam zegt toch dat ze dat na de pot van morgen pas willen doen om de focus op de wedstrijd te houden? Dus dan heb jij toch gelijk dat hij er zomaar in staat morgen.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 18:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Elke (nieuwe) speler krijgt een officieel tekenmomentje.
Oh, jij denkt dat ‘ie mee is?quote:Op woensdag 14 augustus 2019 18:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, maar Stam zegt toch dat ze dat na de pot van morgen pas willen doen om de focus op de wedstrijd te houden? Dus dan heb jij toch gelijk dat hij er zomaar in staat morgen.
Oh geen idee joh, het leek me al vreemd dat hij mee zou gaan.quote:
Dat kon sowieso niet, deadline voor inschrijven deze ronde verliep vorige week al. Ook Karsdorp en Johnston mogen morgen niet spelen, die zijn ook niet mee volgens mij.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 18:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh geen idee joh, het leek me al vreemd dat hij mee zou gaan.
Jezus wat zijn jullie verwarrend en vermoeiend.
Stam > Troostquote:Op woensdag 14 augustus 2019 11:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Sjaak Troost laat zich anders ook niet in de maling nemen!
'Focus'quote:Op woensdag 14 augustus 2019 18:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, maar Stam zegt toch dat ze dat na de pot van morgen pas willen doen om de focus op de wedstrijd te houden? Dus dan heb jij toch gelijk dat hij er zomaar in staat morgen.
Meer dan 4 uur hoorquote:Op woensdag 14 augustus 2019 19:59 schreef Tomatenboer het volgende:
https://twitter.com/Feyen(...)Eserp%7Ctwgr%5Etweet
Kökcü "Het is een lange vlucht geweest, zullen we wel in de benen voelen denk ik..."
4 uurtjes vliegen.
Bij Rijnmond hadden ze het over 4 uur vliegen in ieder geval (vanaf Rotterdam / the Hague airport uiteraardquote:Op woensdag 14 augustus 2019 20:06 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Meer dan 4 uur hoor
If you are actually flying from Amsterdam, Netherlands to Tbilisi, Georgia or if you are just curious to know the flight time between Amsterdam and Tbilisi, this page will give you the information you are looking for.
Departure
Amsterdam Arrival
Tbilisi
Flight time from Amsterdam to Tbilisi is 6 hours 15 minutes
Niet de eerste keer dat ze bij Rijmond uit hun nek lullenquote:Op woensdag 14 augustus 2019 20:10 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Bij Rijnmond hadden ze het over 4 uur vliegen in ieder geval (vanaf Rotterdam / the Hague airport uiteraard).
Ik kijk nu de Supercup en dat Liverpool begint me daar gelijk in een tempo, tering.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 20:41 schreef fetX het volgende:
Wat een gelul zeg over die vermoeidheid elke keer. We zijn potdimme net begonnen
Bedankt, Hansquote:Op woensdag 14 augustus 2019 21:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik kijk nu de Supercup en dat Liverpool begint me daar gelijk in een tempo, tering.
Contrast met Feyenoord is echt dag en nacht. Wij hebben spelers die nog geen 60 minuten volhouden.
Ik gok koop, was net vandaag dacht ik in het nieuws dat ze eindelijk spelers konden gaan kopen omdat ze een of ander spelersfonds hebben opgericht.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 21:23 schreef Tomatenboer het volgende:
FC Twente wil Calvin Verdonk overnemen meldt Voetbal International.
Onduidelijk of het over huur of koop gaat.
https://www.twenteinsite.(...)vervanger-matos.htmlquote:FC Twente is voornemens Calvin Verdonk te presenteren als de vervanger van de zwaar geblesseerde Jose Matos. Het nieuws is afkomstig van een doorgaans goed betrouwbare bron van Twente Insite. Verdonk staat momenteel onder contract bij Feyenoord.
Toen afgelopen maandag bekend werd dat Matos dit kalenderjaar waarschijnlijk niet meer in actie gaat komen, moest de club snel op zoek naar een oplossing. Dit omdat Matos de enige linksback was binnen de selectie van trainer Gonzalo Garcia. Verdonk moet dit gat op gaan vullen.
Verdonk zou al medisch zijn gekeurd en de verwachting is dat hij uiterlijk vrijdag zal worden gepresenteerd als de nieuwe linksback van FC Twente. Hij zal worden gehuurd van Feyenoord waar Verdonk de derde linksback is achter Malacia en Haps.
Dus halen ze maar een speler die bij NEC en Zwolle niet eens opvielquote:Op woensdag 14 augustus 2019 21:24 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik gok koop, was net vandaag dacht ik in het nieuws dat ze eindelijk spelers konden gaan kopen omdat ze een of ander spelersfonds hebben opgericht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |