Met of zonder beveiliging, 15 seconden en je hebt geen deur meer. Tenzij het een scheepsdeur is, een echte heh niet zo'n homoding van een woonboot.. Anders had ik wel bootdeur gezegd. Een scheepsdeur duurt hooguit een minuutje, die moet ik rondom plakken.quote:Op maandag 19 augustus 2019 11:33 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Als succesvol zelfstandig ondernemer moet ik voortaan belasting ontwijken. Daar heb ik enkele fiscalisten voor in dienst. Tevens ook beveiliging voor de deur - voor je het weet staat er een autist met een mes.
sup broquote:
Nee.quote:Op maandag 19 augustus 2019 19:27 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
[..]
En dames? Zijn we weer een beetje bijgekomen?
Ik herken dit, mijn rug is ook gaar. Had ik vanmorgen ook, dan tyf ik ongeveer 17 kilo in mijn rugzak en dan ga ik 15 kilometer crossmarsen hier in het bos, dan trekt alles weer recht.quote:Op maandag 19 augustus 2019 19:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee.
Ik ben door mijn rug gegaan.
Nee dat laatste heb ik dus. Godsammequote:Op maandag 19 augustus 2019 19:33 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Ik herken dit, mijn rug is ook gaar. Had ik vanmorgen ook, dan tyf ik ongeveer 17 kilo in mijn rugzak en dan ga ik 15 kilometer crossmarsen hier in het bos, dan trekt alles weer recht.
Tenzij je echt niet meer op je poten kan staan of overeind komt, dat is fucked up en dan kan je ook niet veel meer.
Dat is echt kut, sterkte man.quote:Op maandag 19 augustus 2019 19:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee dat laatste heb ik dus. Godsamme
quote:Op maandag 19 augustus 2019 19:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb wat paracetamolletjes genomen haha.
Tuurlijk. Ik heb het ook een keer gehad toen mijn kind in bad zat. Toen kreeg ik haar er met geen mogelijkheid meer uit. Helemaal alleen thuisquote:
Aww.. Ik wilde zeggen dat een beetje inventieve vent wel een oplossing vind maar kinderen zijn geen speelgoed, hoe heb je dat uiteindelijk gefixt?quote:Op maandag 19 augustus 2019 19:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ik heb het ook een keer gehad toen mijn kind in bad zat. Toen kreeg ik haar er met geen mogelijkheid meer uit. Helemaal alleen thuis
Bellen naar mijn chick. Die kwam met spoed naar huis. Kon echt letterlijk niks meerquote:Op maandag 19 augustus 2019 19:47 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Aww.. Ik wilde zeggen dat een beetje inventieve vent wel een oplossing vind maar kinderen zijn geen speelgoed, hoe heb je dat uiteindelijk gefixt?
Goeien chickquote:Op maandag 19 augustus 2019 19:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bellen naar mijn chick. Die kwam met spoed naar huis. Kon echt letterlijk niks meer
Je kan zo'n meisje niet laten watertrappelen idd, godverdomme man.. dat is wel een verhaal.quote:Op maandag 19 augustus 2019 19:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gelukkig was het bad al leeg vlak voor het erin schoot.
Ja, was mijn laatste papa dag voor ik weer fulltime ging werken, op mijn verjaardagquote:Op maandag 19 augustus 2019 19:51 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Je kan zo'n meisje niet laten watertrappelen idd, godverdomme man.. dat is wel een verhaal.
Oh dat herken ik ook, verjaardagen doen het bij mij ook altijd heel erg goed. Van de 39 zijn er minstens 19 bijna dood ervaringen. Ik haat verjaardagen.quote:Op maandag 19 augustus 2019 19:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, was mijn laatste papa dag voor ik weer fulltime ging werken, op mijn verjaardag![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |