andere, die van de grote voeten woont nu lekker met dr vieze grote voeten in Surinamequote:Op maandag 19 augustus 2019 21:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Was dat de opa van de oma met de grote voeten en de slipper?
Ik kan jou verzekeren dat ik dat van mijn levensdagen niet heb afgesprokenquote:Op maandag 19 augustus 2019 22:10 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Paracetamoll doet geen moer. Slecht voor je maag ook. Natuurlijke stofjes zijn beter, klinkt als een hippie maar het is gewoon waar. Hadden we niet al eens afgesproken om een keer een viking of mudrun te doen? Ik denk dat je niet eens waar je aan begint.. Elke ochtend stamp ik herten verder de natuur in opdat ze niet in een wildrooster vastlopen of goedkope auto's slopen, zo ben ik opgegroeid, zo heb ik heb gewerkt, en dat heb ik weer opgepakt en fuck yeah, dat voelt zo goed dat je de rest van de dag gewoon Rambo zijn moeder neukt. Probeer het eens, trap 15 kilo op je rug en ga 2 a 3 uurtjes met minimaal 5 km per uur stampen door de natuur.
o ik dacht dat die dood was joh, dat je dat eens zeiquote:Op maandag 19 augustus 2019 22:15 schreef sp3c het volgende:
[..]
andere, die van de grote voeten woont nu lekker met dr vieze grote voeten in Suriname
beetje krokodilletjes stukstampen en dan grillen enzo ... vind ze heerlijk
DANKJEDEKOEKOEK MAN!
Dan was het met David, die kan dat wel aan.quote:Op maandag 19 augustus 2019 22:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik kan jou verzekeren dat ik dat van mijn levensdagen niet heb afgesproken
het Nederlandse kamp is overleden, de Surinaamsen zijn in Surinamequote:Op maandag 19 augustus 2019 22:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
o ik dacht dat die dood was joh, dat je dat eens zei
Het stukje evolutie wat ons scheidt van de oermens en het daarmee gelinkte door de wildernis ploegen is bij @d4v1d wrs achtergeblevenquote:Op maandag 19 augustus 2019 22:24 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Dan was het met David, die kan dat wel aan.
Ik garandeer je van niet, Ik ken David een beetje en jou ook, het is lullig voor jou maar David is meer man dan jij tot nu bent geweest. Niet alleen omdat hij met blote handen huisjes heeft gebouwd in de jungle, David is een padjakker, en jij niet. Met je hotel.quote:Op maandag 19 augustus 2019 22:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het stukje evolutie wat ons scheidt van de oermens en het daarmee gelinkte door de wildernis ploegen is bij @:d4v1d wrs achtergebleven
Je hoeft bij mij inderdaad niet aan te komen met flauwekul als door de mud runnen en de rimboe in. Onze maatschappij is gelukkig wel wat verder dan dat dat soort flauwekulletjes nodig zijn. Dat soort trektochten zijn gelukkig al een jaar of 500 niet meer nodig, sinds de wegen dat soort viking runs overbodig hebben gemaakt.quote:Op maandag 19 augustus 2019 22:34 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Ik garandeer je van niet, Ik ken David een beetje en jou ook, het is lullig voor jou maar David is meer man dan jij tot nu bent geweest. Niet alleen omdat hij met blote handen huisjes heeft gebouwd in de jungle, David is een padjakker, en jij niet. Met je hotel.
Uitstekend.. Maar niet komen janken als de shit aan is, en al helemaal niet de man uit gaan hangen want je bent nog zwakker dan mijn moeder. Even goede vrienden alsnog. Je bent een toetsenbordheld, die heb ik zien ontstaan, er zijn er veel van. Ik neuk ze allemaal de moeder.quote:Op maandag 19 augustus 2019 22:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je hoeft bij mij inderdaad niet aan te komen met flauwekul als door de mud runnen en de rimboe in. Onze maatschappij is gelukkig wel wat verder dan dat dat soort flauwekulletjes nodig zijn. Dat soort trektochten zijn gelukkig al een jaar of 500 niet meer nodig, sinds de wegen dat soort viking runs overbodig hebben gemaakt.
Dat nu in een run doen om er een gevoel van accomplishment uit te halen zegt vooral veel over hoe zoekende je dan bent naar iets om het leven zin te geven. Best, als je daar gelukkig van wordt. Maar voor mij hoeven die flauwekulletjes niet zo. Ik zit lekker op het bankie en jullie moeten maar kijken met je blotemannenklauwen. Mijn toetsenbordhandjes hebben alleen eelt van het rukken en het gamen
Als de shit aan is laden we alsnog het breekijzer achterin de auto en gaan we met de FOK!knokploeg op pad. En dan sta ik ergens achteraan shit te roepen om de boel een beetje op te stoken.quote:Op maandag 19 augustus 2019 22:44 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Uitstekend.. Maar niet komen janken als de shit aan is, en al helemaal niet de man uit gaan hangen want je bent nog zwakker dan mijn moeder. Even goede vrienden alsnog. Je bent een toetsenbordheld, die heb ik zien ontstaan, er zijn er veel van. Ik neuk ze allemaal de moeder.
Nou ja dat klopt wel, het gaat inderdaad hartstikke goed met de wereld dus ik maak me daar weinig zorgen over.quote:Op maandag 19 augustus 2019 22:49 schreef YokiKloon het volgende:
Want als jij vertrouwde wereldje instort.. als internet en de infrastructuur in elkaar dondert.. Oeh.. Ja, man.. dat kan.. Het gebeurt al vaak genoeg trouwens, stukje bij beetje.. En dan breekt er nog chaos uit ook. Generatieverschilletje, en David... David is misschien nog jonger dan jij bent of even oud, maar die boy, die boy die gaat het redden.. En daar zit jij, met je dikke anus, en je ps4 joypad. Want het gebeurt toch niet toch?
Kijk hoe gek je wordt als je voedselbezorger niet op tijd is... Snap je? En de pleuris uitbreken gaat toch niet gebeuren want het gaat hartstikke goed met de wereld en alles. Toch?
Hoeveel blikken bonen en zakken rijst heb jij op voorraad?quote:Op maandag 19 augustus 2019 22:49 schreef YokiKloon het volgende:
Want als jouw vertrouwde wereldje instort.. als internet en de infrastructuur in elkaar dondert.. Oeh.. Ja, man.. dat kan.. Het gebeurt al vaak genoeg trouwens, stukje bij beetje.. En dan breekt er nog chaos uit ook. Generatieverschilletje, en David... David is misschien nog jonger dan jij bent of even oud, maar die boy, die boy die gaat het redden.. En daar zit jij, met je dikke anus, en je ps4 joypad. Want het gebeurt toch niet toch?
Kijk hoe gek je wordt als je voedselbezorger niet op tijd is... Snap je? En de pleuris uitbreken gaat toch niet gebeuren want het gaat hartstikke goed met de wereld en alles. Toch?
Wat is er nog over van de FOK! knokploeg, een oude iteejter en DJMO? Succes pik. Neem maandverband mee, je hebt het nodig.quote:Op maandag 19 augustus 2019 22:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als de shit aan is laden we alsnog het breekijzer achterin de auto en gaan we met de FOK!knokploeg op pad. En dan sta ik ergens achteraan shit te roepen om de boel een beetje op te stoken.
Ik ben namelijk niet alleen een toetsenbordheld, en het echt ben ik een even grote troll. Maar alleen als ik me daarna snel ergens kan verschuilen
Zit jij niet in de FOK!knokploeg? Dat valt me dan een beetje tegen, het zijn dus allemaal enkel stoere praatjes, als er echt deuren ingetrapt moeten worden ben jij degene die achter het toetsenbordje blijft zitten?quote:Op maandag 19 augustus 2019 22:52 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Wat is er nog over van de FOK! knokploeg, een oude iteejter en DJMO? Succes pik. Neem maandverband mee, je hebt het nodig.
Meer dan jij op kan, maar een onderkomen is sowieso belangrijker, en wapens en munitie ook. Niet dat ik een prepper ben maar ik ben geleid en ik weet mijn ding. En wat gewend, dat is belangrijker.quote:Op maandag 19 augustus 2019 22:51 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Hoeveel blikken bonen en zakken rijst heb jij op voorraad?
Ik trap geen deuren in voor FOK! dat ik hier post wil niet zeggen dat ik bij de crew hoor of zo heh.. ik ben er niet voor niets uitgestapt. Er is geen moer van over man.quote:Op maandag 19 augustus 2019 22:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zit jij niet in de FOK!knokploeg? Dat valt me dan een beetje tegen, het zijn dus allemaal enkel stoere praatjes, als er echt deuren ingetrapt moeten worden ben jij degene die achter het toetsenbordje blijft zitten?
De FOK!knokploeg is er niet voor FOK! maar ook voor FOK!kers. In welke gelegenheid zou je voor FOK! in 's hemelsnaam een deur in moeten trappen. Dat doet de FOK!knokploeg alleen met bijvoorbeeld jouw vervelende buurmanquote:Op maandag 19 augustus 2019 22:55 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Ik trap geen deuren in voor FOK! dat ik hier post wil niet zeggen dat ik bij de crew hoor of zo heh.. ik ben er niet voor niets uitgestapt. Er is geen moer van over man.
Ik heb niemand nodig om een deur te openen, echt niet, trust me. En als het nodig is voor iemand anders dan bepaal ik zelf of dat nodig, terecht, en gegund is.quote:Op maandag 19 augustus 2019 22:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De FOK!knokploeg is er niet voor FOK! maar ook voor FOK!kers. In welke gelegenheid zou je voor FOK! in 's hemelsnaam een deur in moeten trappen. Dat doet de FOK!knokploeg alleen met bijvoorbeeld jouw vervelende buurman
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |