Hier maar 28 minutenquote:
Geen idee.quote:
Thanks.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 12:43 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Geen idee.
Met Moves heb je de keuze tussen teleportation en ik gok gewoon lopen door een knop in te drukken.
Beste feature ever.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 12:47 schreef rickyszz het volgende:
[ afbeelding ]
Je kan nu zelfs zitten![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de besturing met een controller verpest het voor mijquote:
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 15:43 schreef rickyszz het volgende:
Moves zijn echt een must!
En hierbij mijn eerste indrukken.
Ik heb zelf de base PS4 en daar vond ik het aanvankelijk in het begin echt enorm blurry maar naar mate je langer aan het spelen bent heb ik me er bijna niet meer aan geërgerd. De gameplay is echt zo geniaal gedaan, bijvoorbeeld; haal je linkerhand naast je bril en dan kijk je door een verrekijker dat maakt het wel echt te gek en maakt het ook wel wat realistischer. Net zoals het navigeer pop-up menu op je handen werkt bijzonder prettig en snel. Zodra je in je schip springt door je hand omhoog te bewegen en in je schip belandt en je hele dashboard ziet ben je echt compleet in een andere wereld. Je vergeet ff alles om je heen. Heb nu net 2 uurtjes gespeeld waarvan ik dacht dat ik net een halfuurtje bezig was haha. Echt tof wat ze hebben gemaakt, respect voor het team en verwacht nog wel updates waardoor het er nog net wat beter uit gaat komen te zien
![]()
Zeker, tabbladen met discoveries etc zijn een stuk beter geworden, je krijgt nu te zien wanneer je nieuwe grondstoffen ontdekt hebt en beste van alles, de count van max 250 eenheden per grondstof is verhoogd naar 10.000 !quote:Op woensdag 14 augustus 2019 16:19 schreef Strani het volgende:
Wel mooi om te zien dat er ook veel leuke nieuwe dingen zijn voor mensen die niet zo nodig multiplayer hoeven te spelen, en ook geen VR hebben.
Stel je voor wat voor spieren je daar van krijgtquote:Op woensdag 14 augustus 2019 17:13 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Zeker, tabbladen met discoveries etc zijn een stuk beter geworden, je krijgt nu te zien wanneer je nieuwe grondstoffen ontdekt hebt en beste van alles, de count van max 250 eenheden per grondstof is verhoogd naar 10.000 !
Dat wordt zeulen met 10k goud + 10k zilver op je rug
En dat nog allemaal voor één persoon..(heb je er wel beschermhoesjes voor je 'dildo's' ?)quote:Op woensdag 14 augustus 2019 17:23 schreef aTypisch het volgende:
nou die moves zijn binnen
2 dildo's 1 helmet vanavond
beschermhoesjes zijn niet nodigquote:Op woensdag 14 augustus 2019 17:33 schreef Meike26 het volgende:
[..]
En dat nog allemaal voor één persoon..(heb je er wel beschermhoesjes voor je 'dildo's' ?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |