abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_188420826


quote:
No Man's Sky is een sciencefiction action-adventure- en survivalspel in een “oneindig” universum (procedurele generatie) ontwikkeld en uitgegeven door Hello Games. Er komen regelmatig gratis updates uit om het spel te verbeteren. Sinds update 1.5 Next is het mogelijk om met drie andere spelers te spelen. Na update 1.5 Next volgt het eerste seizoen van wekelijkse content en community events. Dit is gratis voor alle spelers. Het spel is verkrijgbaar voor de PC, PS4 (Pro) en Xbox One (S en X).
1.1 The Foundation Update:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1.2 The Path Finder Update:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1.3 The Atlas Rises Update:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1.5 Next Update:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1.7: The Abyss Update
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1.75: Visions Update
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2.0: Beyond

Volledige inhoud Beyond (Update)
Link nog niet beschikbaar

Handige links met meer informatie over No Man’s Sky (tips, bugs, updates, de inhoud van de patches en meer):

Officiële No Man’s Sky website

Galactic Atlas

Reddit

BUGreport Reddit - good read

Steam Community

NMS-wiki

[ Bericht 10% gewijzigd door Drankster op 13-08-2019 12:07:35 ]
pi_188420882
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2019 11:15 schreef Meike26 het volgende:
Wat maakt het uit?

Scenario 1 : Ik raak mijn savegames kwijt, moet wel opnieuw beginnen, maar ik heb weer wat 'feel' en hunkering naar meer in het spel, waar ik met mijn vorige save een beetje vast zat wat ik met mijn thuis basis wilde doen.

Scenario 2 : Ik behoud mijn save en kan ook met de nieuwe gestures en opties in het spel gelijk verder, terwijl ik dat Kobalt wereldje niet kwijt raak

En dan nu deel #14 : Waar Johan ook ergens op ons zit te wachten
Scenario 3: er veranderd zoveel met de update van morgen dat je weer overnieuw kan beginnen ;)
pi_188421154
Bedankt voor de OP ^O^

quote:
No Man's Sky is een sciencefiction action-adventure- en survivalspel in een “oneindig” universum (procedurele generatie) ontwikkeld en uitgegeven door Hello Games. Er komen regelmatig gratis updates uit om het spel te verbeteren. Sinds update 1.5 Next is het mogelijk om met drie andere spelers te spelen. Na update 1.5 Next volgt het eerste seizoen van wekelijkse content en community events. Dit is gratis voor alle spelers. Het spel is verkrijgbaar voor de PC, PS4 (Pro) en Xbox One (S en X).
Tekst kan nog aangepast worden morgen als we de inhoud echt precies weten van Beyond.
Meer spelers en VR zijn al duidelijk.
SOONY
pi_188421256
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2019 12:08 schreef DKUp het volgende:
Bedankt voor de OP ^O^
[..]

Tekst kan nog aangepast worden morgen als we de inhoud echt precies weten van Beyond.
Meer spelers en VR zijn al duidelijk.
Wachten op de patchnotes. 500 regels .... :D
pi_188421257
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2019 11:50 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Scenario 3: er veranderd zoveel met de update van morgen dat je weer overnieuw kan beginnen ;)
Klopt.. we zien het wel.. ;)
Voorlopig even gebruik maken van de kobalt voorraad :D
pi_188421272
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2019 11:50 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Scenario 3: er veranderd zoveel met de update van morgen dat je weer overnieuw kan beginnen ;)
Dit waarschijnlijk :+
Meestal kan je beter weer overnieuw beginnen met al die veranderingen.
SOONY
pi_188421534
Is de update vanavond om 0:00?
pi_188421540
quote:
99s.gif Op dinsdag 13 augustus 2019 12:36 schreef aTypisch het volgende:
Is de update vanavond om 0:00?
Nee ergens morgen :P
SOONY
pi_188421572
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2019 12:18 schreef DKUp het volgende:

[..]

Dit waarschijnlijk :+
Meestal kan je beter weer overnieuw beginnen met al die veranderingen.
Wel tof hoe NMS werkt, opnieuw beginnen voelt helemaal niet als een straf, je leert, je doet dingen anders, maar niet zoals in GTA of ander denkbaar spel dat je alles op zelfde manier nogmaals moet doorlopen ^O^
pi_188421611
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2019 12:36 schreef DKUp het volgende:

[..]

Nee ergens morgen :P
zonde
pi_188421858
Sinds jaar NMS in de digitale bibliotheek van m'n PS4 staan. Hooguit 2 uur gespeeld. Misschien weer een keer proberen met de nieuwe update.
pi_188423162
Deze gamer legt aan zijn collega uit wat PSVR gaat toevoegen aan NMS Beyond


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_188424655
NoMansSky twitterde op dinsdag 13-08-2019 om 14:36:07 Our community raised more money than they needed to put up a billboard to thank Hello Games...And they used the extra money to support an amazing charity 😭😭😭❤️❤️❤️ https://t.co/1gCHnVXVXc reageer retweet
_O_

Echt een toffe community :).

Achtergrond: Vanuit de community kwam het idee om HelloGames te bedanken voor de aanhoudende updates. Er werd bedacht om een billboard te huren vlak bij de kantoren van HelloGames in de UK, vrij simpel:



Dit billboard komt er vanaf vrijdag te hangen, toevallig in dezelfde week dat Beyond live gaat, maar niet bewust gekozen eigenlijk.

Echter, er kwamen veel meer donaties binnen dan noodzakelijk, en dus werd er besloten ook een lunch te organiseren voor HelloGames. Echter, er kwamen veel meer donaties binnen dan noodzakelijk, en dus is er voor gekozen om het overgebleven geld te spenderen aan een goed doel; een ziekenhuis in de buurt waar gisteren dit is afgeleverd:

quote:
6 consoles, 6 extra controllers, 6 headsets, 6 differ rent titles x6 (including NMS) so 36 games total, 6 double charging stations, and 6 ps+ subscriptions for 12 months
Echter, ook toen bleef er nog geld over, dus dat is een normale donatie voor dat goede doel geworden begreep ik.

Echter, ook toen bleef er nog geld binnenkomen, en ook dat gaat weer naar een nieuw goed doel dat nog besloten moet worden.

[ Bericht 32% gewijzigd door #ANONIEM op 13-08-2019 16:16:44 ]
pi_188425401
Staat mij iets van bij dat de community van Rollercoaster Tycoon vroeger ook zo hecht en trouw was.
Erg mooi dit soort initiatieven ^O^
pi_188425448
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2019 16:58 schreef Meike26 het volgende:
Staat mij iets van bij dat de community van Rollercoaster Tycoon vroeger ook zo hecht en trouw was.
Erg mooi dit soort initiatieven ^O^
Alleen is de huidige ontwikkelaar van Rollercoaster Tycoon niet zo hecht en trouw _O-
SOONY
pi_188429991
https://uploadvr.com/no-mans-sky-vr-interview/

quote:
There have been a quarter of a billion hours played of our game. Which is a big old number. As AAA games go, that’s still a lot of hours. This was pre-Next. Of the first galaxy, and there are many galaxies but of the first galaxy, there was less than 1% of the galaxy discovered. I don’t think we’ve broken that 1% yet. I know that the number of hours has gone up a great deal.
pi_188437783
Patchday *O* *O*
pi_188439437
Zit te twijfelen om een PS VR te halen hier voor :@
pi_188439477
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 10:36 schreef Sjemmert het volgende:
Zit te twijfelen om een PS VR te halen hier voor :@
Ik ga zo denk ik de stad in voor de ps moves :') Schijnt lekker te werken met de update
pi_188439830
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 08:34 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Patchday *O* *O*
UND UPDATEDAY JAAAA :B!
SOONY
pi_188439844
Nou hup uitrollen die update
Vandaag vrij en ik wil lekker zweten met die headset op
pi_188439872
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 11:01 schreef aTypisch het volgende:
Nou hup uitrollen die update
Vandaag vrij en ik wil lekker zweten met die headset op
NoMansSky twitterde op woensdag 14-08-2019 om 10:57:58 Hate that feeling when you know there was something you were supposed to do today reageer retweet
pi_188440211
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2019 16:09 schreef Scrummie2.0 het volgende:
NoMansSky twitterde op dinsdag 13-08-2019 om 14:36:07 Our community raised more money than they needed to put up a billboard to thank Hello Games...And they used the extra money to support an amazing charity 😭😭😭❤️❤️❤️ https://t.co/1gCHnVXVXc reageer retweet
_O_

Echt een toffe community :).

Achtergrond: Vanuit de community kwam het idee om HelloGames te bedanken voor de aanhoudende updates. Er werd bedacht om een billboard te huren vlak bij de kantoren van HelloGames in de UK, vrij simpel:

[ afbeelding ]

Dit billboard komt er vanaf vrijdag te hangen, toevallig in dezelfde week dat Beyond live gaat, maar niet bewust gekozen eigenlijk.

Echter, er kwamen veel meer donaties binnen dan noodzakelijk, en dus werd er besloten ook een lunch te organiseren voor HelloGames. Echter, er kwamen veel meer donaties binnen dan noodzakelijk, en dus is er voor gekozen om het overgebleven geld te spenderen aan een goed doel; een ziekenhuis in de buurt waar gisteren dit is afgeleverd:
[..]

Echter, ook toen bleef er nog geld over, dus dat is een normale donatie voor dat goede doel geworden begreep ik.

Echter, ook toen bleef er nog geld binnenkomen, en ook dat gaat weer naar een nieuw goed doel dat nog besloten moet worden.
Waar kan ik me opgeven?
Nait Soezn Moar Broezn
pi_188440843
NoMansSky twitterde op woensdag 14-08-2019 om 11:53:11 seriously, let's all agree to log off for a second, and we can upload this thing reageer retweet
_O-
pi_188441138
Update op PS4 schijnt uit te zijn.
pi_188441158
Ik ben aan het downloaden op ps4.

11GB
pi_188441165
Veel plezier iedereen die gaat spelen! Tot vanavond :).
pi_188441175
Downloaden nu ;)
SOONY
pi_188441188
Hoppa 45 minuten nog :P
pi_188441222
Als je een VR bril hebt en je gebruikt die move controller hoe loop je dan ? Druk je dan een knop in om te lopen ofzo ?
pi_188441281
quote:
1s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 12:20 schreef rickyszz het volgende:
Hoppa 45 minuten nog :P
Hier maar 28 minuten
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">Vereniging voor weerkunde en klimatologie</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">ESTOFEX</a>
pi_188441293
Mijne is al klaar 8-)
pi_188441299
Ik heb geen VR bril maar ik ben toch wel benieuwd naar deze game :@
pi_188441406


Genot.
pi_188441437
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 12:35 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[ afbeelding ]

Genot.
Hoe loop je ?
pi_188441501
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 12:37 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Hoe loop je ?
Geen idee.

Met Moves heb je de keuze tussen teleportation en ik gok gewoon lopen door een knop in te drukken.
pi_188441556

Je kan nu zelfs zitten _O_ _O_
pi_188441563
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 12:43 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Geen idee.

Met Moves heb je de keuze tussen teleportation en ik gok gewoon lopen door een knop in te drukken.
Thanks.

Ik ben onderweg naar de winkel :')
pi_188442724
Pffff volgens mij ben ik al een halve planeet over gerend.
Zonder mijn (nog beschadigde) schip te vinden
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">Vereniging voor weerkunde en klimatologie</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">ESTOFEX</a>
  woensdag 14 augustus 2019 @ 14:29:29 #41
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_188443133
quote:
1s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 12:47 schreef rickyszz het volgende:
[ afbeelding ]
Je kan nu zelfs zitten _O_ _O_
Beste feature ever.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_188443154
Veel meer ruimte voor grondstoffen in je invertory _O_
Raffinaderij is veel sneller klaar gelukkig _O-
SOONY
pi_188443340
Uhm, kan ik in VR ook uitzetten dat ik met bewegingen van mijn controller moet richten? :')

Ik wil gewoon met die helm op zitten en dan met mijn joysticks richten
pi_188443480
Misschien handig om groepen spelers per console te maken, eventueel voor in de OP?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_188443784
GO GO GO!!!
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_188444015
Wow wat gaaf zeg in VR!
Ongekend :D
pi_188444114
quote:
1s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 15:15 schreef rickyszz het volgende:
Wow wat gaaf zeg in VR!
Ongekend :D
de besturing met een controller verpest het voor mij
moet ik toch echt die move shit gaan halen
pi_188444395
Moves zijn echt een must!

En hierbij mijn eerste indrukken.

Ik heb zelf de base PS4 en daar vond ik het aanvankelijk in het begin echt enorm blurry maar naar mate je langer aan het spelen bent heb ik me er bijna niet meer aan geërgerd :) . De gameplay is echt zo geniaal gedaan, bijvoorbeeld; haal je linkerhand naast je bril en dan kijk je door een verrekijker dat maakt het wel echt te gek en maakt het ook wel wat realistischer. Net zoals het navigeer pop-up menu op je handen werkt bijzonder prettig en snel. Zodra je in je schip springt door je hand omhoog te bewegen en in je schip belandt en je hele dashboard ziet ben je echt compleet in een andere wereld. Je vergeet ff alles om je heen. Heb nu net 2 uurtjes gespeeld waarvan ik dacht dat ik net een halfuurtje bezig was haha. Echt tof wat ze hebben gemaakt, respect voor het team en verwacht nog wel updates waardoor het er nog net wat beter uit gaat komen te zien :D

[ Bericht 48% gewijzigd door rickyszz op 14-08-2019 15:58:26 ]
pi_188444624
quote:
1s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 15:43 schreef rickyszz het volgende:
Moves zijn echt een must!

En hierbij mijn eerste indrukken.

Ik heb zelf de base PS4 en daar vond ik het aanvankelijk in het begin echt enorm blurry maar naar mate je langer aan het spelen bent heb ik me er bijna niet meer aan geërgerd :) . De gameplay is echt zo geniaal gedaan, bijvoorbeeld; haal je linkerhand naast je bril en dan kijk je door een verrekijker dat maakt het wel echt te gek en maakt het ook wel wat realistischer. Net zoals het navigeer pop-up menu op je handen werkt bijzonder prettig en snel. Zodra je in je schip springt door je hand omhoog te bewegen en in je schip belandt en je hele dashboard ziet ben je echt compleet in een andere wereld. Je vergeet ff alles om je heen. Heb nu net 2 uurtjes gespeeld waarvan ik dacht dat ik net een halfuurtje bezig was haha. Echt tof wat ze hebben gemaakt, respect voor het team en verwacht nog wel updates waardoor het er nog net wat beter uit gaat komen te zien :D
_O_

Bedankt voor je ervaring, kan niet wachten om vanavond te spelen :).
  woensdag 14 augustus 2019 @ 16:03:02 #50
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_188444642
Ook leul op pc nu zonder VR? Ik wip mooie planeten ontdekken maar was na een week bingen op de ps4 er wel klaar mee
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')