Als 't mot, dan mot 't.quote:
't Is ook gewoon geen gezicht manquote:Op woensdag 13 november 2019 10:17 schreef Hojdhopper het volgende:
Stop mocking our grille, says BMW design boss
Haha, gewoon een "fuck you" van Van Hooydonk... lekker dan.
Is het ook niet... daarom vind ik het jammer dat er dan gewoon een "wen er maar aan" komt, van BMW.quote:
Ja, is die Adrian niet gewoon een eigenwijze Nederlander?quote:Op woensdag 13 november 2019 10:34 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Is het ook niet... daarom vind ik het jammer dat er dan gewoon een "wen er maar aan" komt, van BMW.
Ik wil een F11 525D. Helaas in NL nog te duur (en de garage is nog niet afquote:Op woensdag 13 november 2019 11:53 schreef spectrumanalyser het volgende:
m'n volgende zal wel weer een BMW worden.
prijzen november 2019:
6k voor een >2009 (facelift) E90
15k voor een F30
Haha ja vast wel!quote:Op woensdag 13 november 2019 11:14 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ja, is die Adrian niet gewoon een eigenwijze Nederlander?
Foto's, opties?quote:Op woensdag 13 november 2019 12:20 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Haha ja vast wel!
Mijn E87 116 staat ook te koop, maar niet echt veel animo voor.
Niet echt interessant voor jou denk ik: https://www.autoscout24.d(...)3e-87d7-a626f31a15d0quote:
Linkje?quote:Op woensdag 13 november 2019 12:16 schreef YoshiBignose het volgende:
Mijn volgende wordt een Model 3 en de M135i staat alweer te koopMoet wel dit jaar nog geleverd worden anders bijtelling naar 8%. Heb nog steeds m'n E36 cabrio maar misschien die ook maar weg doen, rij er te weinig mee. Dan heb ik niets meer te zoeken in dit topic
Nog geen 2 maanden verder en gisteren gebeurde ongeveer hetzelfde. Ik ben iemand aan het inhalen en die besluit wanneer ik ernaast zit dat ie ook gaat inhalen. Stuurt zo in mijn rechterkantquote:Op maandag 16 september 2019 10:49 schreef rival het volgende:
Iemand wilde mij rechts inhalen en probeerde hem er zo voor/tussen te gooien.
[ afbeelding ]
Is je toeter stuk?quote:Op donderdag 14 november 2019 08:47 schreef rival het volgende:
[..]
Nog geen 2 maanden verder en gisteren gebeurde ongeveer hetzelfde. Ik ben iemand aan het inhalen en die besluit wanneer ik ernaast zit dat ie ook gaat inhalen. Stuurt zo in mijn rechterkant
Kan weer langs het schadebedrijf vanmiddag
Ook kwestie van wennen die assistdingen.quote:Op donderdag 14 november 2019 11:39 schreef StretchingKoala het volgende:
Gisteren mijn nieuwe 330 Touring mogen ophalen.
Donker grijs met cognac van binnen en glazendak :-)
Wat rijdt dat toch weer anders en fijner dan de generatie ervoor, alleen dat lane assist is zwaar irritant. Zet dat maar uit denk ik voor nu....
Happy me :-)
Ze moeten wel goed zijn... in de Ioniq bij lane assist ga je ook als een dronkenlap van links naar rechts binnen de strook. Auto pilot bij Tesla werkt erg goed.quote:Op donderdag 14 november 2019 14:24 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Ook kwestie van wennen die assistdingen.
Tesla 3, of 4, keer zo duur als een Ionik?quote:Op donderdag 14 november 2019 15:18 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Ze moeten wel goed zijn... in de Ioniq bij lane assist ga je ook als een dronkenlap van links naar rechts binnen de strook. Auto pilot bij Tesla werkt erg goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |