Ja dat dus, bijna letterlijk. Woon direct aan de kust, dan schijnt het allemaal sneller te rotten heb ik mij laten vertellen. Ook wel grappig dat steeds meer mensen in de buurt hier ook overstappen op kunststof.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 15:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien vielen de oude kozijnen uit elkaar
zou zelf ook nooit houten kozijnen willen.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 15:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja dat dus, bijna letterlijk. Woon direct aan de kust, dan schijnt het allemaal sneller te rotten heb ik mij laten vertellen. Ook wel grappig dat steeds meer mensen in de buurt hier ook overstappen op kunststof.
Ja dat ziet er ook tof uit ja. Vond de prijs van kunststof al best wel hoog trouwensquote:Op woensdag 14 augustus 2019 16:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou zelf ook nooit houten kozijnen willen.
heb zelf kunststof, maar heb ook bij een bedrijf stage gelopen die stalen en aluminium kozijnen maken. dat is eigenlijk mooier.
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 15:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien vielen de oude kozijnen uit elkaar
Oh ja, dan kan het niet anders.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 15:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het houtwerk was zwaar verrot, viel niet meer tegenaan te schilderen. Dat was ik ook een beetje zat.
Geldt ook voor de mensen.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 15:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Woon direct aan de kust, dan schijnt het allemaal sneller te rotten heb ik mij laten vertellen.
wat kost leasen voor een gemiddeld polootje ofzo?quote:Op woensdag 14 augustus 2019 16:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Oh ja, dan kan het niet anders.
Ik zat eerst ook te denken aan leasen, want begin dit jaar was ik de reparatiekosten van de oude auto ook zat (a 1000 euro) en hij was toen nog niet gemaakt. Hij kon toen gemaakt worden voor 2500- 3000 euro, ja echt dikke doei hé.
Haha daar koop je je bijna een tweedehands voorquote:Op woensdag 14 augustus 2019 16:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Ik zat eerst ook te denken aan leasen, want begin dit jaar was ik de reparatiekosten van de oude auto ook zat (a 1000 euro) en hij was toen nog niet gemaakt. Hij kon toen gemaakt worden voor 2500- 3000 euro, ja echt dikke doei hé.
normaal doenquote:Op woensdag 14 augustus 2019 16:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geldt ook voor de mensen.
Privé rond de 300, maar dan zal je wel de basic Polo hebbenquote:Op woensdag 14 augustus 2019 16:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat kost leasen voor een gemiddeld polootje ofzo?
Hij is kapot ingeruild voor 3000 jaquote:Op woensdag 14 augustus 2019 16:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha daar koop je je bijna een tweedehands voor
Moet jij zeggenquote:
Mooi kudt.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 16:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hij is kapot ingeruild voor 3000 ja
Voor mij niet, voor degene die hem heeft gekocht wel.quote:
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 16:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voor mij niet, voor degene die hem heeft gekocht wel.
Niet mijn probleem
Ja hallo, misschien een autokeuring doen, voordat je iets koopt?quote:
Dat doen er heel veel, kijken amper naar schades e.d. en kopen toch de auto op. Heb dat nooit zo gesnapt.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 16:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja hallo, misschien een autokeuring doen, voordat je iets koopt?
Dan is het nu op de blaren zitten.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 16:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat doen er heel veel, kijken amper naar schades e.d. en kopen toch de auto op. Heb dat nooit zo gesnapt.
Kweetnie.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 16:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan is het nu op de blaren zitten.
Foeiquote:Op woensdag 14 augustus 2019 16:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voor mij niet, voor degene die hem heeft gekocht wel.
Niet mijn probleem
Is gewoon via een garage gegaanquote:
Ok je bent lief.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 20:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is gewoon via een garage gegaan
Niet particulier
Financial lease doen.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 16:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Ik ga liever werken. Daar geniet je nog van.quote:
Precies, slapen doen we wel als we dood zijn.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 09:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik ga liever werken. Daar geniet je nog van.
quote:Op donderdag 15 augustus 2019 09:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Precies, slapen doen we wel als we dood zijn.
quote:
Heb nu lease via werkgever, is ongeveer de helft voordeliger dan dat ik het particulier zou doenquote:Op woensdag 14 augustus 2019 21:08 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Financial lease doen.
Aan het eind van de rit is de auto van jou en geld kost geen flikker op dit moment
Net zoals huren.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 11:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb nu lease via werkgever, is ongeveer de helft voordeliger dan dat ik het particulier zou doen
Ik ga echt geen auto kopen als ik op vakantie benquote:Op donderdag 15 augustus 2019 11:21 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Net zoals huren.
Weggegooid geld.
Hee buufquote:Op donderdag 15 augustus 2019 11:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga echt geen auto kopen als ik op vakantie benIk zit nu in een huurauto, maar de werkgever betaald gedeeltelijk, dus prima
Buurman,quote:
Voor jou altijdquote:Op donderdag 15 augustus 2019 11:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Buurman,
ga je nu vandaag weer lief doen ?
Zoals altijd?
Kijk, dit is beterquote:
Ah. Naja het gaat hoe het gaat, en als het niet gaat dan gaat het toch wel door.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 14:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee maar komt goed, hoort erbij blablabla
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |