quote:
Heb nu lease via werkgever, is ongeveer de helft voordeliger dan dat ik het particulier zou doenquote:Op woensdag 14 augustus 2019 21:08 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Financial lease doen.
Aan het eind van de rit is de auto van jou en geld kost geen flikker op dit moment
Net zoals huren.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 11:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb nu lease via werkgever, is ongeveer de helft voordeliger dan dat ik het particulier zou doen
Ik ga echt geen auto kopen als ik op vakantie benquote:Op donderdag 15 augustus 2019 11:21 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Net zoals huren.
Weggegooid geld.
Hee buufquote:Op donderdag 15 augustus 2019 11:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga echt geen auto kopen als ik op vakantie benIk zit nu in een huurauto, maar de werkgever betaald gedeeltelijk, dus prima
Buurman,quote:
Voor jou altijdquote:Op donderdag 15 augustus 2019 11:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Buurman,
ga je nu vandaag weer lief doen ?
Zoals altijd?
Kijk, dit is beterquote:
Ah. Naja het gaat hoe het gaat, en als het niet gaat dan gaat het toch wel door.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 14:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee maar komt goed, hoort erbij blablabla
ah ouiquote:Op donderdag 15 augustus 2019 14:34 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ah. Naja het gaat hoe het gaat, en als het niet gaat dan gaat het toch wel door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |