quote:Op maandag 12 augustus 2019 16:29 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Tel daarbij op dat ik gezegend ben met een omvangrijk geslachtsdeel en dat dat goed te zien is in mijn gymshorts.
Beter net zoals Questular op de bank chips vreten in je smoezelige onderbroek met een PS4 controller in je vettige worstenvingers en ondertussen op fok je gal spuwen op mensen die minimaal 4 keer per week trainenquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:01 schreef Questular het volgende:
Bij basic fit trainen wat ben jij een pauper zeg. Vast nog steeds skinnyfat met manboobs.
Geen home gym hebben om paupers zoals jij uit de weg te gaan. 4x trainen maar? Wees eens eerlijk jij draagt ook vast handschoentjes? Schattig hoor.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 18:57 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Beter net zoals Questular op de bank chips vreten in je smoezelige onderbroek met een PS4 controller in je vettige worstenvingers en ondertussen op fok je gal spuwen op mensen die minimaal 4 keer per week trainen
[ afbeelding ]
Home gymquote:Op woensdag 14 augustus 2019 19:02 schreef Questular het volgende:
[..]
Geen home gym hebben om paupers zoals jij uit de weg te gaan. 4x trainen maar? Wees eens eerlijk jij draagt ook vast handschoentjes? Schattig hoor.
Zorg je er wel voor dat je handschoentjes matchen bij je handtas?quote:Op woensdag 14 augustus 2019 19:11 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Home gym![]()
Met je 125 in 1 crappy trainingscenter 2e hands op marktplaats voor ¤150,- zeker?
Iedereen die een beetje serieus gewicht pakt draagt handschoentjes. Als je geen handschoenen nodig hebt train je niet zwaar genoeg.
Jij moet je realiseren dat wat voor jou normaal is niet de standaard is. De meeste mannen dragen geen handtas.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 19:13 schreef Questular het volgende:
[..]
Zorg je er wel voor dat je handschoentjes matchen bij je handtas?
Beetje zwakke comeback, jammer hoor.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 19:15 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Jij moet je realiseren dat wat voor jou normaal is niet de standaard is. De meeste mannen dragen geen handtas.
Dat dacht je vader ook toen hij jou voor het eerst in zijn armen gedrukt kreeg.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 19:16 schreef Questular het volgende:
[..]
Beetje zwakke comeback, jammer hoor.
Handschoenen dragenquote:Op woensdag 14 augustus 2019 19:11 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Home gym![]()
Met je 125 in 1 crappy trainingscenter 2e hands op marktplaats voor ¤150,- zeker?
Iedereen die een beetje serieus gewicht pakt draagt handschoentjes. Als je geen handschoenen nodig hebt train je niet zwaar genoeg.
Geen idee waar je het over hebt.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:44 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Handschoenen dragen![]()
Jij bent zeker ook z'n type die zo'n pussypillow gebruikt tijdens het squatten.
Zo'n kussen die je om de stang doet zodat je iets zachts in je nek hebt, in plaats van die harde stang.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:36 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt.
Nee ik doe het vooral zodat ik nog 20 jarige meisjes mijn bed in krijg.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:02 schreef sp3c het volgende:
4x naar per week naar zo'n budgetklapper is ook wel overdreven hoor
zeker als je vooral 20 jarige jongetjons jaloers wil maken
Nee daar doe ik niet aan.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:39 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Zo'n kussen die je om de stang doet zodat je iets zachts in je nek hebt, in plaats van die harde stang.
is het al gelukt?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 20:03 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Nee ik doe het vooral zodat ik nog 20 jarige meisjes mijn bed in krijg.
Ja, maar merk dat het toch lastiger wordt naarmate ik ouder word.quote:
Thee drinken in de sportschoolquote:Op woensdag 28 augustus 2019 23:28 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Nou, ik twijfelde even om een nieuw topic aan te maken maar ik plaats gewoon een update.
Ik ging gisteravond weer sporten met mijn matties Clyde en Genius. Lekker bezig met die gewichten, en opeens zie ik datzelfde mannetje van de vorige keer. Bleek, armen als wilgentwijgjes etc.
En weer zat hij heel de tijd naar ons te kijken. Maar dit keer zag ik een soort verbetenbeid in zijn blik. Een ondragelijke afgunst en of jaloezie zag ik in die blik. Ik vroeg me af wat ik hem misdaan had. Was het omdat ik hem vorige keer heb afgewezen?
Goed, later staan we onder de douche, en net zoals de vorige keer kwam hij direct binnen toen ik mijn boxershort uittrok. Ik dacht:"als hij het nu weer flikt schop ik hem lam".
Maar wat er toen gebeurde....
Hij kleedde zich uit, en kwam met een volle erectie aanlopen. Ik was echt helemaal flabbergasted. Alle blikken draaiden in zijn richting. Hij keek er zelf heel zelfvoldaan bij. Alsof hij trots was op wat hij deed. En zoveel om trots op te zijn was er niet. Zijn penis leek net op een beef jerky en kon niet meer dan 12 cm meten. We hebben ons aangekleed en zijn aan de bar een kop thee gaan drinken. Inmiddels had iedereen het al over die rare gozer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |