quote:
quote:
Hoho, "mensen" is echt zo'n onderdrukkende term bedacht om diegenen die zich deels dier voelen te onderdrukken.quote:Op maandag 12 augustus 2019 15:41 schreef HSG het volgende:
Ik wil beroep op jullie doen om daar mee te stoppen en genderneutrale woorden te gebruiken zoals "mensen" want het is erg aanstootgevend voor mensen die met zichzelf in de knoop zitten.
Waar blijkt dat uit?quote:Op maandag 12 augustus 2019 15:41 schreef HSG het volgende:
want het is erg aanstootgevend voor mensen die met zichzelf in de knoop zitten.
Dus nitwit wordt nitblank?quote:Op maandag 12 augustus 2019 16:30 schreef xpompompomx het volgende:
Het allerleukste is als er ergens 'wit' in plaats van 'blank' gebruikt wordt. Lieden die normaal helemaal losgaan op slappe snowflakes gaan dan helemaal de gordijnen in.
Nigger.quote:
ik vind mensen inderdaad echt niet kunnen, zelf identificeer ik mij als parkiet en als iemand mij mens noemt wordt ik daar intens verdrietig vanquote:Op maandag 12 augustus 2019 15:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Hoho, "mensen" is echt zo'n onderdrukkende term bedacht om diegenen die zich deels dier voelen te onderdrukken..
Op zich heb je het dan vooral over de oudere generatie transgenders. Jonge transgenders hebben hier vaak meer begrip voor. 20, 30 jaar terug was de hiërarchie een stuk groter en keken transseksuelen meer neer op pre-op transgenders, travestieten, etc. Tegenwoordig worden personen die zich niet man of vrouw noemen serieuzer genomen. Ik denk dat het komt omdat de non-binaire transgenders steeds zichtbaarder worden in de transwereld en omdat de genderklinieken steeds betere inzichten krijgen.quote:Op maandag 12 augustus 2019 15:45 schreef BasEnAad het volgende:
Veel transgenders willen juist dat de begrippen man en vrouw bestaan. Ze worden bijvoorbeeld geboren als vrouw en willen een man worden. Zonder die begrippen kan dat niet en is er dus geen voldoening.
Zijn er ook referenties naar wetenschappelijke onderzoeken die jouw klacht ondersteunen?quote:Op maandag 12 augustus 2019 15:41 schreef HSG het volgende:
Het valt mij op dat op FOK! nog steeds gender-woorden woorden gebruikt, zoals "man", "vrouw" ect. Dit past natuurlijk niet meer in het plaatje van 2019 (en in de toekomst). Ik wil beroep op jullie doen om daar mee te stoppen en genderneutrale woorden te gebruiken zoals "mensen" want het is erg aanstootgevend voor mensen die met zichzelf in de knoop zitten. Gewoon niet nodig om hun te triggeren.
Gender-woorden zijn bedacht door de witte mens en daar moeten wij zo snel mogelijk vanaf.
Met uitzondering bij de Islam en moslims. Zij hebben nu eenmaal een ander cultuur en stigmatiseren kan absoluut niet. Daar kun je beter wel "dag/ja/nee mevrouw" of "dag/ja/nee meneer" zeggen.
Klacht: gender-woorden.
En we hebben een winnaar! U bent de winnaar van de dagprijs van de dagelijkse nichtenloterij! En Pierre, wat heeft hij gewonnen??quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
Mijn browser geeft bij een nieuw tabblad ook about:blank aan, en niet about:wit. Mijn browser heeft gelijk, en jij bent moslim, neger of helper whitney.quote:Op maandag 12 augustus 2019 16:30 schreef xpompompomx het volgende:
Het allerleukste is als er ergens 'wit' in plaats van 'blank' gebruikt wordt. Lieden die normaal helemaal losgaan op slappe snowflakes gaan dan helemaal de gordijnen in.
Geen darkmode gebruiken zodat er about:black staatquote:Op maandag 12 augustus 2019 18:10 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Mijn browser geeft bij een nieuw tabblad ook about:blank aan, en niet about:wit. Mijn browser heeft gelijk, en jij bent moslim, neger of helper whitney.
quote:
quote:
quote:Op maandag 12 augustus 2019 15:45 schreef BasEnAad het volgende:
Veel transgenders willen juist dat de begrippen man en vrouw bestaan. Ze worden bijvoorbeeld geboren als vrouw en willen een man worden. Zonder die begrippen kan dat niet en is er dus geen voldoening.
Zouden jullie gender-neutrale woorden kunnen gebruiken. Woorden als "man" of "vrouw" is niet netjes.quote:Op maandag 12 augustus 2019 17:46 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Op zich heb je het dan vooral over de oudere generatie transgenders. Jonge transgenders hebben hier vaak meer begrip voor. 20, 30 jaar terug was de hiërarchie een stuk groter en keken transseksuelen meer neer op pre-op transgenders, travestieten, etc. Tegenwoordig worden personen die zich niet man of vrouw noemen serieuzer genomen. Ik denk dat het komt omdat de non-binaire transgenders steeds zichtbaarder worden in de transwereld en omdat de genderklinieken steeds betere inzichten krijgen.
Een aantal jaar terug was het wel de bedoeling dat als je als man binnenkwam, dat je dan helemaal als vrouw weer naar buiten ging. Als je dan aangaf dat je je originele geslachtsdelen wilde behouden, dan keken de doktoren al moeilijkTegenwoordig komt dit vaker voor.
Ik ken in mijn post niemand een gender toe, HSG! Ik denk dat vrijwel geen non-binaire persoon het lastig vindt als mannen als man en vrouwen als vrouw worden aangesproken. Het is veel vervelender dat ze zelf telkens misgenderd worden.quote:Op maandag 12 augustus 2019 23:33 schreef HSG het volgende:
Zouden jullie gender-neutrale woorden kunnen gebruiken. Woorden als "man" of "vrouw" is niet netjes.
Kijk naar je eige:quote:Op maandag 12 augustus 2019 23:33 schreef HSG het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Zouden jullie gender-neutrale woorden kunnen gebruiken. Woorden als "man" of "vrouw" is niet netjes.
Dat zijn de woorden uit de bronvermelding dus ik heb daar niks mee te maken.quote:Op maandag 12 augustus 2019 23:49 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Kijk naar je eige:
NWS / Primeur: vader spant rechtszaak aan om schooladvies dochter
Dat moet "ouder" en "kind" zijn
Zijn jouw balletjes al ingedaald thuisscholiertje?quote:Op maandag 12 augustus 2019 16:37 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Haha wat leuk, een plaatje van @:pferdfahrer die aan zijn piemol ligt te sjorren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |