abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_188408998
Je zou ook kunnen redeneren, goh wat een teringzooi. Laten we iets moois neerzetten _O_ (in plaats van bij AZ, Willem 2, trainer in China of Excelsior te blijven hangen)
blablablabla
pi_188409012
quote:
14s.gif Op maandag 12 augustus 2019 16:13 schreef aTypisch het volgende:
#AnnounceAdolf
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_188409019
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2019 16:57 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Misschien het stadiondossier dat hen afschrikt?
Ja 500 miljoen moet die ellende gaan kosten toch?
Je vraagt je af of dat niet wat veel is voor een club als Feyenoord. De Arena kostte bijvoorbeeld + inflatie nog niet de helft.
blablablabla
  maandag 12 augustus 2019 @ 17:06:16 #79
77227 SaferSephy
is een parodie op een user #1
pi_188409021
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2019 16:52 schreef Elan het volgende:
Waarom wil toch niemand in Feyenoord stappen? Hoewel het er momenteel bestuurlijk en sportief een zooitje is is het ook wel een mooie uitdaging en zitten we niet in de enorme schulden of zo.
Omdat de verwachtingen van de achterban zo ver van de realiteit verwijderd zijn dat je onmogelijk aan die verwachtingen kunt voldoen.

Met de huidige krachtverhoudingen en de afstand naar het grote geld voor Nederlandse clubs zal Feyenoord nooit meer een structurele concurrent zijn voor het kampioenschap in de Eredivisie.
Voor al uw FIFA lijstjes!
Op donderdag 7 november 2019 15:14 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb zó om je gelachen dinsdagavond, ouwe reus. :D
pi_188409023
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2019 17:01 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Dat is toch al lang bekend? Tenminste, ik meen me dat te herinneren vlak nadat Geel weg was, voor Troost interim werd.
Hebben ze toen die Nico Jan Hoogma al benaderd? Dat wist ik niet. Dacht dat dit vrij recent was.

Al is van Geel ook nog niet zolang weg natuurlijk. :P
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_188409039
quote:
14s.gif Op maandag 12 augustus 2019 17:05 schreef Caland het volgende:

[..]

DroombarakkenGoden.
  maandag 12 augustus 2019 @ 17:07:43 #82
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_188409043
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2019 17:06 schreef SaferSephy het volgende:

[..]

Omdat de verwachtingen van de achterban zo ver van de realiteit verwijderd zijn dat je onmogelijk aan die verwachtinge kunt voldoen.

Met de huidige krachtverhoudingen en de afstand naar het grote geld voor Nederlandse clubs zal Feyenoord nooit meer een structurele concurrent zijn voor het kampioenschap in de Eredivisie.
Welke verwachtingen zijn inmiddels zo ver van de realiteit verwijderd dan?

Dat is echt een fabeltje wat een eigen leven is gaan leiden. Niemand verwacht dat we zomaar even eerste of tweede worden. En derde is gewoon reëel (en waarschijnlijk).
  maandag 12 augustus 2019 @ 17:15:28 #83
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_188409108
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2019 17:06 schreef Elan het volgende:

[..]

Ja 500 miljoen moet die ellende gaan kosten toch?
Je vraagt je af of dat niet wat veel is voor een club als Feyenoord. De Arena kostte bijvoorbeeld + inflatie nog niet de helft.
400 miljoen dacht ik.

Komt natuurlijk deels door de veel duurdere locatie en het feit dat het een iconisch stadion moet worden. Rotterdam ziet er echt een publiekstrekker in, terwijl Amsterdam natuurlijk genoeg andere dingen te bieden heeft dan het stadion van het locale clubje. Daarnaast zijn de bouwkosten van dit soort projecten volgens mij harder gestegen dan de inflatie.
pi_188409141
Die 400-500 miljoen, is dat niet voor die gehele wijk + het stadion?
  maandag 12 augustus 2019 @ 17:17:49 #85
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_188409150
quote:
14s.gif Op maandag 12 augustus 2019 17:17 schreef aTypisch het volgende:
Nee dat was 1 miljard.
pi_188409190
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2019 17:17 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Nee dat was 1 miljard.
ah

pittig
pi_188409234
quote:
14s.gif Op maandag 12 augustus 2019 17:17 schreef aTypisch het volgende:
Was het maar zo'n feest.
https://www.ftm.nl/artikelen/feyenoord-city-goldman-sachs?share=1

quote:
Feyenoord City wordt een van de duurste stadions van Europa. De kosten voor de bouw, inrichting en financiering worden op 443,8 miljoen euro geraamd. En daar zit de prijs voor de grond, die de gemeente voor 60 miljoen aankoopt, nog niet eens bij in. In totaal betreft het een investering van een half miljard

blablablabla
pi_188409446
quote:
Waarvan 60 miljoen voor de gemeente dus.

Als de bouwkosten niet oplopen althans. :P
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_188409458
Gemeente die de grond koopt is altijd warm aan te bevelen.
Dit, dus.
pi_188409475
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2019 17:15 schreef hhh38 het volgende:

[..]

400 miljoen dacht ik.

Komt natuurlijk deels door de veel duurdere locatie en het feit dat het een iconisch stadion moet worden. Rotterdam ziet er echt een publiekstrekker in, terwijl Amsterdam natuurlijk genoeg andere dingen te bieden heeft dan het stadion van het locale clubje. Daarnaast zijn de bouwkosten van dit soort projecten volgens mij harder gestegen dan de inflatie.
Je gaat nu ook prijsafspraken maken op de toppen van een hoogconjunctuur. Ik begrijp de noodzaak voor een nieuw stadion maar voor hetzelfde geldt maak je over twee jaar bouwafspraken voor 25% lager. Dan ben je toch behoorlijk in de aap gelogeerd. _O-
pi_188409612
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2019 17:37 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Je gaat nu ook prijsafspraken maken op de toppen van een hoogconjunctuur. Ik begrijp de noodzaak voor een nieuw stadion maar voor hetzelfde geldt maak je over twee jaar bouwafspraken voor 25% lager. Dan ben je toch behoorlijk in de aap gelogeerd. _O-
Als je zo redeneert dan zal er wel nooit een stadion komen, want een paar jaar geleden was het juist de economische crisis die in de weg zat.
  maandag 12 augustus 2019 @ 18:04:54 #92
77227 SaferSephy
pi_188409927
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2019 17:07 schreef fetX het volgende:

[..]

Welke verwachtingen zijn inmiddels zo ver van de realiteit verwijderd dan?

Dat is echt een fabeltje wat een eigen leven is gaan leiden. Niemand verwacht dat we zomaar even eerste of tweede worden. En derde is gewoon reëel (en waarschijnlijk).
Het gros van de Feyenoord supporters vergelijkt de club nog steeds met Ajax en ziet hen als hun grote rivaal. Toen de Jonge aangesteld werd, sprak men over het zijn van de jager. De jacht om aan te haken bij de Nederlandse top was begonnen. Het gezwets van 5 prijzen winnen in drie jaar. De voorbeelden zijn legio.

Realiteit is dat je met 1 kampioenschap in de afgelopen 20, net zo succesvol bent geweest als FC Twente.

Als je net zoveel presteert als een club die vorig jaar nog Keukenkampioen Divisie speelde, en tegelijk jezelf vergelijkt met een club die vorig jaar halve finale CL speelde, kun je inderdaad stellen dat er wat verwachtingen gemanaged moeten worden. Ik snap wel dat niet veel mensen daar zin in hebben.
pi_188409931
Ik hoor bij FC Rijnmond dat Feyenoord gematst wordt door de KNVB;

De wedstrijd Feyenoord - AZ wordt verplaatst van 25 augustus naar 25 september in verband met het drukkere EL programma.

Kunnen we dus mooi met een ingespeelde selectie aantreden tegen AZ. :P
pi_188409936
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2019 18:04 schreef SaferSephy het volgende:

[..]

Het gros van de Feyenoord supporters vergelijkt de club nog steeds met Ajax en ziet hen als hun grote rivaal. Toen de Jonge aangesteld werd, sprak men over het zijn van de jager. De jacht om aan te haken bij de Nederlandse top was begonnen. Het gezwets van 5 prijzen winnen in drie jaar. De voorbeelden zijn legio.

Realiteit is dat je met 1 kampioenschap in de afgelopen 20, net zo succesvol bent geweest als FC Twente.

Als je net zoveel presteert als een club die vorig jaar nog Keukenkampioen Divisie speelde, en tegelijk jezelf vergelijkt met een club die vorig jaar halve finale CL speelde, kun je inderdaad stellen dat er wat verwachtingen gemanaged moeten worden. Ik snap wel dat niet veel mensen daar zin in hebben.
Hier staat zoveel onzin in.
  maandag 12 augustus 2019 @ 18:06:24 #95
77227 SaferSephy
pi_188409953
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2019 18:05 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Hier staat zoveel onzin in.
Reageer dan eens inhoudelijk?
pi_188409969
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2019 18:06 schreef SaferSephy het volgende:

[..]

Reageer dan eens inhoudelijk?
Zit mobiel, doe ik zo
  maandag 12 augustus 2019 @ 18:07:24 #97
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_188409971
quote:

[..]

_O-
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_188410017
quote:

[..]

Ben je serieus?

Oké; komt mijn opsomming:

- Feyenoord is de afgelopen 20 jaar 2x kampioen geweest (1999 en 2017).
- UEFA Cup in 2002
- 3 bekers de afgelopen 20 jaar
- 3 Johan Cruijff schalen de afgelopen 20 jaar.

en bijna structureel top 3.

Oké, maak het vergelijk met AZ of FC Twente nu nog maar eens dan.
  maandag 12 augustus 2019 @ 18:14:35 #99
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_188410107
quote:

[..]

Ajax en Feyenoord zijn van oudsher ook rivalen en zullen dat altijd blijven. Dat is iets anders dan een concurrent. Op dit moment is Ajax absoluut geen concurrent van ons en niemand, maar dan ook niemand, ziet dat zo. Elke Feyenoordsupporter weet dat Ajax ver van ons weg is. Ik weet niet precies hoe die beeldvorming die jij hierboven beschrijft is ontstaan, maar ik ervaar dit helemaal niet zo.

De rest is zo'n onzin, daar ga ik niet eens op in. :')
  maandag 12 augustus 2019 @ 18:18:42 #100
77227 SaferSephy
pi_188410186
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2019 18:09 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ben je serieus?

Oké; komt mijn opsomming:

- Feyenoord is de afgelopen 20 jaar 2x kampioen geweest (1999 en 2017).
- UEFA Cup in 2002
- 3 bekers de afgelopen 20 jaar
- 3 Johan Cruijff schalen de afgelopen 20 jaar.

en bijna structureel top 3.

Oké, maak het vergelijk met AZ of FC Twente nu nog maar eens dan.
19 jaar sorry, en mijn vergelijking was de Eredivisie.

14:39 :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')