Jorgensen is gewoon een hele goede speler, altijd aanspeelbaar, als hij ze zelf niet maakt laat hij wel anderen scoren. Die zou bij Ajax in de basis staan.quote:Op maandag 12 augustus 2019 15:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jorgensen heeft 1 seizoen gepresteerd. Ik moet het met hem ook nog maar zien. Voetballen kan hij wel, maar of het echt een structurele topspits is kunnen we niet zeggen.
Dus enerzijds zeg je dat we moeten afwachten wat hij nog meer te bieden heeft, maar anderzijds beoordeel je hem in de eerst paar zinnen al. Welke van de twee is het?quote:Op maandag 12 augustus 2019 15:46 schreef Pleun2011 het volgende:
Stam is een beetje het cliché van de voetballer die trainer wordt. Tot in zijn vezels is hij beïnvloed door het conservatieve voetbalwereldje, een jongen van de gestampte pot die nog net geen analfabeet is en daardoor zijn diploma als coach heeft behaald (of heeft hij dat cadeau gekregen). Voetbal is een spelletje dat je vooral niet te ingewikkeld moet maken, maar trainers die uitstijgen boven het cliché en de aanpak / strategie vinden die bij een spelersgroep past, zijn vaak succesvol. Gio probeerde het tot op het laatst met people management, maar had verder weinig te bieden. Stam kan leuk schreeuwen langs de lijn, wat hij nog meer te bieden heeft moeten we even afwachten.
Op wie zijn positie precies?quote:Op maandag 12 augustus 2019 15:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Jorgensen is gewoon een hele goede speler, altijd aanspeelbaar, als hij ze zelf niet maakt laat hij wel anderen scoren. Die zou bij Ajax in de basis staan.
Als je twee van je betere spelers verkoopt en je krijgt er niks voor terug terwijl er wel geld is valt daar gewoon geen eer aan te halen.quote:Op maandag 12 augustus 2019 15:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar dat had hij voor aanvang van het seizoen ook wel kunnen zien en zeggen denk ik, nu komt het een beetje vreemd over na 2 wedstrijden
Dolberg wel, maar volgens mij zou Jorgensen met Huntelaar en Tadic concurreren en dat zie ik hem niet winnen.quote:
quote:Op maandag 12 augustus 2019 15:46 schreef Pleun2011 het volgende:
Stam is een beetje het cliché van de voetballer die trainer wordt. Tot in zijn vezels is hij beïnvloed door het conservatieve voetbalwereldje, een jongen van de gestampte pot die nog net geen analfabeet is en daardoor zijn diploma als coach heeft behaald (of heeft hij dat cadeau gekregen). Voetbal is een spelletje dat je vooral niet te ingewikkeld moet maken, maar trainers die uitstijgen boven het cliché en de aanpak / strategie vinden die bij een spelersgroep past, zijn vaak succesvol. Gio probeerde het tot op het laatst met people management, maar had verder weinig te bieden. Stam kan leuk schreeuwen langs de lijn, wat hij nog meer te bieden heeft moeten we even afwachten.
Laat ik het zo zeggen..ik vind Stam een weinig spannende keuze maar je hebt ook te maken met beschikbaarheid van anderen. Kennelijk is Stam de meest realistische keuze. Beoordeling is nog wat vroeg, hopelijk kan hij verrassen. Zijn interviews zijn overigens een vooruitgang t.o.v. Gio.quote:Op maandag 12 augustus 2019 15:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dus enerzijds zeg je dat we moeten afwachten wat hij nog meer te bieden heeft, maar anderzijds beoordeel je hem in de eerst paar zinnen al. Welke van de twee is het?
In een voetballende ploeg (wat Ajax is) komen zijn kwaliteiten als aanspeelpunt enorm naar voren. Daarin kan hij veel meer betekenen voor zo'n ploeg als een Huntelaar, wat veel meer een afmaker pur sang is. Ik volg Ajax ook verder niet zo hoor, Tadic speelt toch veelal vanaf rechts nu weer?quote:Op maandag 12 augustus 2019 15:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dolberg wel, maar volgens mij zou Jorgensen met Huntelaar en Tadic concurreren en dat zie ik hem niet winnen.
Tadic speelt vrijwel nooit vanaf rechts, daar staat Ziyech. Hij gaat dit seizoen alle belangrijke wedstrijden in de spits spelen verwacht ik. Als Dolberg nog wat wordt speelt hij vanaf links maar dat was ook vooral omdat Neres nog niet fit was. Dit terzijde, weer over Feyenoord.quote:Op maandag 12 augustus 2019 16:05 schreef Elan het volgende:
In een voetballende ploeg (wat Ajax is) komen zijn kwaliteiten als aanspeelpunt enorm naar voren. Daarin kan hij veel meer betekenen voor zo'n ploeg als een Huntelaar, wat veel meer een afmaker pur sang is. Ik volg Ajax ook verder niet zo hoor, Tadic speelt toch veelal vanaf rechts nu weer?
Bij Zwolle had ik dat idee eigenlijk absoluut niet. Heb meer t idee dat dit (Jaap is een simpele coach) juist een vooroordeel is vanuit zn voetbaltijd, maar dat idee heb ik van hem als coach niet.quote:Op maandag 12 augustus 2019 15:46 schreef Pleun2011 het volgende:
Als je niet teveel wil lezen tijdens je opleiding tot coach heb ik niet het idee dat hij daarna ineens de theorieën aan het onderzoeken is gegaan.quote:Op maandag 12 augustus 2019 16:26 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Bij Zwolle had ik dat idee eigenlijk absoluut niet. Heb meer t idee dat dit (Jaap is een simpele coach) juist een vooroordeel is vanuit zn voetbaltijd, maar dat idee heb ik van hem als coach niet.
Oh ja links dus ,bedoelde bijvoorbeeld in de CL tegen die Grieken. Beter dan Tadic is ie natuurlijk nietquote:Op maandag 12 augustus 2019 16:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Tadic speelt vrijwel nooit vanaf rechts, daar staat Ziyech. Hij gaat dit seizoen alle belangrijke wedstrijden in de spits spelen verwacht ik. Als Dolberg nog wat wordt speelt hij vanaf links maar dat was ook vooral omdat Neres nog niet fit was. Dit terzijde, weer over Feyenoord.
Nou juist door dat bestuurlijke en sportieve zooitje is het best onzeker wat je kunt gaan verwachten en is het afbreukrisico ook enorm.quote:Op maandag 12 augustus 2019 16:52 schreef Elan het volgende:
Waarom wil toch niemand in Feyenoord stappen? Hoewel het er momenteel bestuurlijk en sportief een zooitje is is het ook wel een mooie uitdaging en zitten we niet in de enorme schulden of zo.
Misschien het stadiondossier dat hen afschrikt?quote:Op maandag 12 augustus 2019 16:52 schreef Elan het volgende:
Waarom wil toch niemand in Feyenoord stappen? Hoewel het er momenteel bestuurlijk en sportief een zooitje is is het ook wel een mooie uitdaging en zitten we niet in de enorme schulden of zo.
Ik denk eerder dat ze worden afgeschrikt door muitende RvC die de neiging hebben zich overal tegenaan te bemoeien en de macht overnemen.quote:Op maandag 12 augustus 2019 16:57 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Misschien het stadiondossier dat hen afschrikt?
Dat is toch al lang bekend? Tenminste, ik meen me dat te herinneren vlak nadat Geel weg was, voor Troost interim werd.quote:Op maandag 12 augustus 2019 16:44 schreef Tomatenboer het volgende:
Iwan van Duren meldt dus dat Feyenoord (via een zgn 'headhunter') Nico Jan Hoogma van de KNVB zou hebben benaderd om Technisch Directeur te worden bij Feyenoord.
Uit de woorden van Iwan van Duren hoor ik tussen de regels door dat Nico Jan Hoogma waarschijnlijk zal hebben bedankt voor de functie.
Mwoah zelfs in een club als Twente die op sterven na dood was was en op een gegeven moment bijna dagelijks financiële lijken uit de kast vielen stapten destijds toch nog allerlei lui. Of hell, toen we zelf gered moesten worden een kleine 10 jaar geleden...quote:Op maandag 12 augustus 2019 16:54 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nou juist door dat bestuurlijke en sportieve zooitje is het best onzeker wat je kunt gaan verwachten en is het afbreukrisico ook enorm.
Leuk om bij Feyenoord in te stappen en binnen 6 maanden je carrière naar de klote te helpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |