Dan werk je gewoon voor een ander en dat is wat anders dan op de pof iets meekrijgen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 11:32 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Meestal gaat zoiets ‘op de pof’ inderdaad. Dat is nog eens een bijkomend probleem na eventuele vrijlating.
Dan zit je op 1.400 euro voor 7000 pillen en 22.500 euro voor 15 kilo wiet.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 11:44 schreef ThePlaneteer het volgende:
XTC is denk 1.50 inkoop dacht ik, maar volgens dit artikel een waanzinnige 20 cent:
https://www.volkskrant.nl(...)%2Fwww.google.com%2F
Volgens mij begint de kiloprijs van wiet beetje bij 1500 euro als je normale kwaliteit hebt.
Zal wel niet de eerste klus zijn. In Nederland waarschijnlijk al wat gehandeld en wat winsten gemaakt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 12:09 schreef Bzzzzt het volgende:
Ik denk dat die jongens tussen de 30 á 40k aan spullen mee hadden. Dus of van hun spaargeld of op de pof mee gekregen
Als jij een beetje connecties hebt, dan is dit niets.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 12:17 schreef KillemWieft het volgende:
Mensen die denken dat je zoveel shit op de pof meekrijgt.
Gewoon je sporttas met Team-NL logo erop tot de rand toe volgooien met drugs.quote:
Okay.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 12:18 schreef Bzzzzt het volgende:
[..]
Als jij een beetje connecties hebt, dan is dit niets.
Of gewoon op krediet, dan staat er nu nog wat open bij de dealerquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 12:03 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dan zit je op 1.400 euro voor 7000 pillen en 22.500 euro voor 15 kilo wiet.
Totaal 23.900 euro.
Best een hoop geld voor 2 21-jarigen, maar ook weer zeker niet onmogelijk met werk/spaargeld.. Al helemaal niet met het oog op een 10-voudige makkelijke winst.
In theorie; de praktijk liep ietsjes anders
Ik vind het rechtssysteem in Hongarije primaquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:22 schreef TLC het volgende:
Als ze aan Nederland uitgeleverd gaan worden dan vinden we ze hier zielig en krijgen ze hooguit een weekje papierprikken.
Nee, laat ze maar eerst een tijdje in Hongarije hun zonden overdenken.
quote:Op maandag 12 augustus 2019 08:26 schreef Budapestenaar het volgende:
Wat ben je dom als je dat in Hongarije doet
quote:Op maandag 12 augustus 2019 15:53 schreef Hathor het volgende:
Eigenlijk hadden ze gewoon zo'n ijscokar moeten huren en volop bellend gaan rondrijden op dat terrein.
Met telefoonnummerquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 11:10 schreef ThePlaneteer het volgende:
[ afbeelding ]
De prijslijst. Kun je aardige winst mee maken. 15 euro per pil wow, 25 euro voor 1 gram wiet wow.
Die moeder had ook op Facebook gevraagd naar Nederlanders die in Hongarije wonen toch? Nu heeft ze d'r profiel verwijderdquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:40 schreef Sigaartje het volgende:
Je zou maar zo'n achtelijke zoon hebben
Dit denk ik ook. Ik denk dat ze het festival eerder bezocht hebben en dachten 'dat gaat makkelijk, zonder controles, dit gaan we ook doen'quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 11:18 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dit loopjongens voor een drugsbaas waren, maar gewoon 2 jonge gasten die dachten in een week tijd (dat festival duurt een week) wel even binnen te lopen op een festival waarop doorgaans blijkbaar een oogje dichtgeknepen werd mbt drugs).
Er wordt altijd gecontroleerd maar nooit enorm streng. Heel klein gebruik wordt getolereerd, ze zijn niet stom.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:47 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Dit denk ik ook. Ik denk dat ze het festival eerder bezocht hebben en dachten 'dat gaat makkelijk, zonder controles, dit gaan we ook doen'
Echter werd er dit jaar toevallig een keer wel actie ondernomen. Gegokt en verloren.
Het is wel olie dom, ook zo met prijslijsten en nummer erbij. Dan neem je een gigantisch risico.
Hoe zijn ze eigenlijk op het spoor gekomen?
In Nederland ga je voor zulke handel ook minimaal een jaar de bak in hoor.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:22 schreef TLC het volgende:
Als ze aan Nederland uitgeleverd gaan worden dan vinden we ze hier zielig en krijgen ze hooguit een weekje papierprikken.
Nee, laat ze maar eerst een tijdje in Hongarije hun zonden overdenken.
Omg.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:49 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Er wordt altijd gecontroleerd maar nooit enorm streng. Heel klein gebruik wordt getolereerd, ze zijn niet stom.
Echter is deze mate natuurlijk way te ver, dit is gewoon uitdagen en pikken ze daar absoluut niet.
Je geeft trouwens zelf al antwoord hoe ze ze op het spoor zijn gekomen.. Ze deelde fucking flyers uit. Lopen daar bewakers undercover voor dit soort zaakjes. Het was niet enorm veel speurwerk, 1 tentje was wel erg veel bezocht...
15 euro voor een voorgedraaidequote:Op dinsdag 13 augustus 2019 11:10 schreef ThePlaneteer het volgende:
[ afbeelding ]
De prijslijst. Kun je aardige winst mee maken. 15 euro per pil wow, 25 euro voor 1 gram wiet wow.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |