Klopt. Alleen is die van mij weggelopenquote:Op zondag 11 augustus 2019 22:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Eckte fokkers hebben minimaal 40 tot 45 miljard op hun lopende rekening staan
Zie je deze @ToTquote:Op zondag 11 augustus 2019 22:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Eckte fokkers hebben minimaal 40 tot 45 miljard op hun lopende rekening staan
Daar had je rekening mee moeten houden.quote:Op zondag 11 augustus 2019 22:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Klopt. Alleen is die van mij weggelopen
Die van mij is ook aardig hard leeg getrokken sinds ik een steady relatie hebquote:Op zondag 11 augustus 2019 22:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Klopt. Alleen is die van mij weggelopen
Wel je scherm en daar gaat het om in de digitale wereldquote:Op zondag 11 augustus 2019 22:40 schreef ToT het volgende:
Digitaal geld.
Met al die eentjes
en nullen
kun je niet
je broekzak vullen.
Hoogmoef komt voor de falquote:Op zondag 11 augustus 2019 22:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Daar had je rekening mee moeten houden.
Beetje met cash lopen te schermen is wel erg patserig!quote:Op zondag 11 augustus 2019 22:41 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Wel je scherm en daar gaat het om in de digitale wereld
Externe relaties zijn er niet goedkoper op geworden .quote:Op zondag 11 augustus 2019 22:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die van mij is ook aardig hard leeg getrokken sinds ik een steady relatie heb
Gewoon creditcard swipen tochquote:Op zondag 11 augustus 2019 22:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Beetje met cash lopen te schermen is wel erg patserig!
Blijf gewoon op FOK! Gaat die gestaag weer klimmenquote:Op zondag 11 augustus 2019 22:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In de loop der jaren is het er niet echt goedkoper op geworden inderdaadquote:Op zondag 11 augustus 2019 22:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Externe relaties zijn er niet goedkoper op geworden .
Waarom denk je dat ik nog steeds hier benquote:Op zondag 11 augustus 2019 22:43 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Blijf gewoon op FOK! Gaat die gestaag weer klimmen
Hoeveel kost die ware liefde per kwartier dan?quote:Op zondag 11 augustus 2019 22:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |