Van de 40 Kansen zal die er wel een maken.quote:Op zondag 11 augustus 2019 21:53 schreef Longcat. het volgende:
Mooi man die spits Malen. Gaat er komen. Een echte afmaker
Bedankt. Ik heb er kijk op. Iemand zou eens een compilatie moeten maken. Weet nog vorig seizoen uit bij Feyenoord ging ie 4x achter elkaar hard op de keeper af rennen. Echt bizar.quote:Op zondag 11 augustus 2019 21:53 schreef GotenSSJ het volgende:
Scarface toch gelijk hoor, met z'n Malen op de keeper
Jij wil toch je gelijk halen? Maak dan zelf die kutcompilatie.quote:Op zondag 11 augustus 2019 21:58 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Bedankt. Ik heb er kijk op. Iemand zou eens een compilatie moeten maken. Weet nog vorig seizoen uit bij Feyenoord ging ie 4x achter elkaar hard op de keeper af rennen. Echt bizar.
Ja hoe. Ik heb de beelden niet.quote:Op zondag 11 augustus 2019 21:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jij wil toch je gelijk halen? Maak dan zelf die kutcompilatie.
Ik heb er in ieder geval weer iets meer vertrouwen in.quote:Op zondag 11 augustus 2019 21:57 schreef Buitendam het volgende:
Hopelijk wat zelfvertrouwen getankt.
En anderen wel?quote:Op zondag 11 augustus 2019 22:00 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ja hoe. Ik heb de beelden niet.
Vast wel. Er zijn altijd genoeg ventjes met te veel tijd die compilaties van spelers maken. Youtube staat er vol mee.quote:
REGEL HETquote:Op zondag 11 augustus 2019 22:14 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Vast wel. Er zijn altijd genoeg ventjes met te veel tijd die compilaties van spelers maken. Youtube staat er vol mee.
Heeft ie snel gezien. Is nu al afgeschreven blijkbaar. Ja die van der Vaart heeft er kijk op. Kwam met die Heiko Westermann aanzetten bij Ajax. Getipt door Rafael. Nemen we niet serieus.quote:Baumgartl niet goed genoeg'
Van aankoop Timo Baumgartl, voor tien miljoen euro overgenomen van VfB Stuttgart, is Van der Vaart niet onder de indruk. "Simpel, niet goed genoeg", aldus Van der Vaart.
Serieus genoeg om hem hier te quoten in ieder gevalquote:Op maandag 12 augustus 2019 04:29 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Heeft ie snel gezien. Is nu al afgeschreven blijkbaar. Ja die van der Vaart heeft er kijk op. Kwam met die Heiko Westermann aanzetten bij Ajax. Getipt door Rafael. Nemen we niet serieus.
Sow.quote:Op maandag 12 augustus 2019 06:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Serieus genoeg om hem hier te quoten in ieder geval
KOEKOEK.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 augustus 2019 08:42 schreef Gutanoth het volgende:
Schwaab wilt nog een keer kampioen worden.Vreemde move wel dit, z'n vrouw een nieuwe auto zeker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gisteren was een prima pot van hem inderdaad. Maar jouw schaamteloze lofzang bij zijn aanstellen is ook wel wat voorbarig gebleken.quote:Op zondag 11 augustus 2019 21:05 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Welke wedstrijd kijk jij? Guti speelt erg goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |