Speelt juist ouderwets goedquote:Op zondag 11 augustus 2019 20:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Lozano had ik altijd echt heel erg hoog zitten, maar die is ook niet zo goed meer
Welke wedstrijd kijk jij? Guti speelt erg goed.quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:25 schreef nickhguitar het volgende:
Hoeveel kutwedstrijden mag Guti nog spelen voordat hij op het eerste vliegtuig terug naar Mexico wordt gezet?
Malen.quote:Op zondag 11 augustus 2019 21:12 schreef TehRocks het volgende:
Recht op de keeper én Sadilek, scarlimero wordt gek.
Niet gezien. Stream faalt.quote:Op zondag 11 augustus 2019 21:12 schreef TehRocks het volgende:
Recht op de keeper én Sadilek, scarlimero wordt gek.
Er staat helaas alleen niemand meer die kan koppen of echt goed afwerken. Bergwijn valt me vooral op qua pover afwerken.quote:Op zondag 11 augustus 2019 21:28 schreef GotenSSJ het volgende:
Gakpo z'n voorzetten zijn meestal wel lekker hoor
Ja dat is wel een beetje kut, alleen maar kleine gasten voorin, buiten Gakpo zelf.quote:Op zondag 11 augustus 2019 21:32 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Er staat helaas alleen niemand meer die kan koppen of echt goed afwerken. Bergwijn valt me vooral op qua pover afwerken.
Dat is niet eens het probleem als er een goede afmaker zou tussen zitten, maar het zijn een voor een spelers die veel kansen nodig hebben om te scoren.quote:Op zondag 11 augustus 2019 21:32 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja dat is wel een beetje kut, alleen maar kleine gasten voorin, buiten Gakpo zelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |