Dat is het van mijn part elke dag.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 22:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:Allures @:Elvi @:CherryLips @:gcjoel het is vandaag gewoon national s'mores day
Oeh gemiste kans vandaag dusquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 22:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:Allures @:Elvi @:CherryLips @:gcjoel het is vandaag gewoon national s'mores day
Omg neem mij mee!quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 22:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 22:18 schreef Elvi het volgende:
Ik heb vandaag churro's met witte chocolade saus op
Ja waarom komt dat niet gewoon op hart van Nederland?quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 22:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gemiste kans vandaag. Ik moet het gewoon op Facebook lezen!
Schande!quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 22:28 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb heel beschaafd gegeten vandaaggeen gekkigheid. O wacht, de laatste paar M&Ms met jalapeno.
Teveel dildo's gegoogledquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 22:46 schreef CherryLips het volgende:
Waarom word ik op m'n telefoon nu al een paar keer doorgestuurd naar lpserverdomain ofzo. Waardoor ben ik nu weer gehackt.
Daar heb je je hond toch niet voor nodig?quote:Op zondag 11 augustus 2019 08:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
Goeiemorgen. Onderweg met mijn hond en straks maar een goede plek om te ontbijten zoeken.
Mag hij dan zijn chick magnet skills weer laten zien.
quote:Op zondag 11 augustus 2019 09:14 schreef Elvi het volgende:
[..]
Daar heb je je hond toch niet voor nodig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |