In Portugal nog meer.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 12:29 schreef Mani89 het volgende:
RockRacingsN2Fans heeft flink geschroeid deze race, amaai.
Ik loop een beetje achter, misschien was Bram Welten opstellen toch niet zon goed idee.quote:
Vandaag wordt een dag om nooit te vergeten m'n jongen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 12:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik loop een beetje achter, misschien was Bram Welten opstellen toch niet zon goed idee.
En ik ga het allemaal weer missen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 12:31 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Vandaag wordt een dag om nooit te vergeten m'n jongen.
Lekker voor je.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 12:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En ik ga het allemaal weer missen.
Ik met je. Wat een ongelofelijk gemis wordt dat.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 12:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En ik ga het allemaal weer missen.
twitter:sporza_koers twitterde op zaterdag 10-08-2019 om 13:25:18.@MerlierTim voor EK: "Kijk ernaar uit om me te meten met Viviani en co" & @JasperPhilipsen: "Ik vind het parcours EK-onwaardig" #EuroRoad2019 #Alkmaar2019 https://t.co/u3zls1uLaH https://t.co/uICad7WWvv reageer retweet
Maar wat heeft de hoofdstad van eilandstaat Malta met het team van bergstaatje Andorra te maken, vraag ik me dan af.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 13:16 schreef PippenScottie het volgende:
Mevrouw Pippen zag net de leden van het Andorrese team, die verdwaald waren tijdens een trainingsritje.
Eentje zat tegen een bushokje aan te pissen. Misschien is dat in La Valetta normaal, maar in Heerhugowaard doen we dat dus niet.![]()
Het stormt hier trouwens de tering. Thijs Zonneveld heeft vast al een dikke waaier in zijn broek.
Wuyts 2.0quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 14:29 schreef IbanMayo het volgende:
De Natte Wind heeft een lichte voorkeur voor Lotte Kopecky heb ik het idee. Maar ik kan het mis hebben.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 14:29 schreef IbanMayo het volgende:
De Natte Wind heeft een lichte voorkeur voor Lotte Kopecky heb ik het idee. Maar ik kan het mis hebben.
Ze moeten gewoon met twee NL erheen. Geen twee medailles is een farce. Pieters kan lekker de benen stilhouden zo..quote:
Waarschijnlijk vooral om het gat niet zo enorm groot te laten worden dat er niks meer mogelijk is als Pieters niet goed genoeg blijkt te zijn.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 14:43 schreef Steven184 het volgende:
Wie legt mij de Nederlandse taktiek uit?
Peloton niet terug laten komen, want ze zitten met 7 in de kopgroep en eerste achtervolgende groep. Peloton zat nog 'maar' anderhalve minuut achter de achtervolgers.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 14:43 schreef Steven184 het volgende:
Wie legt mij de Nederlandse taktiek uit?
Ik had gemist datver nog peloton achterzat, maargoed, dan nog ziet het er bijzonder uitquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 14:49 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Peloton niet terug laten komen, want ze zitten met 7 in de kopgroep en eerste achtervolgende groep. Peloton zat nog 'maar' anderhalve minuut achter de achtervolgers.
Ik zou het aan andere ploegen laten, Pieters is verreweg de snelste voor.
Wat ze net op Sporza nog melden is dat de Duitse en Italiaanse ploeggenoten zijn.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 14:54 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik had gemist datver nog peloton achterzat, maargoed, dan nog ziet het er bijzonder uit
Als Nederland 1 goede waaier trekt halve baan, rijden ze iedereen zo wegquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 14:59 schreef Tommeke het volgende:
Die prikjes op kop doen niks, je kunt beter met 4-6 rensters halve baan gaan rijden wanneer je wat wil.
Je kunt ook naar Joris en Roxane luisterenquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 14:54 schreef De_Verschoppeling het volgende:
'Bij België heb je toch echt het idee, dat ze er echt geen reet van kunnen'
Ik snap de tactiek van Sporza echt niet. Soppen Vlamingen nou echt op dit soort Wuytsiaanse figuren en omfloerst chauvinisme?
Net alsof die Viviani en Groenewegen er uit gaat sprintenquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 15:03 schreef Szura het volgende:
Natte Wind heeft de titel al bijna aan Merlier gegeven
Wat commentaar betreft vind ik het vandaag overal net niet.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 15:03 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Je kunt ook naar Joris en Roxane luisteren
Hij klopte wel van Aert op het BK en die klopte weer Viviani in de Tour he! Conclusie, Merlier gaat winnen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 15:04 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Net alsof die Viviani en Groenewegen er uit gaat sprinten
Hear, hearquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 15:08 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hij klopte wel van Aert op het BK en die klopte weer Viviani in de Tour he! Conclusie, Merlier gaat winnen.
twitter:MorenoHofland twitterde op zaterdag 10-08-2019 om 14:52:32Vrouwen wielrennen blijft voor mij een raadsel #EKWielrennen2019 reageer retweet
Waarom Hofland nog steeds in de World Tour fietst blijft voor mij ook een raadsel.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 15:19 schreef Momo... het volgende:
twitter:MorenoHofland twitterde op zaterdag 10-08-2019 om 14:52:32Vrouwen wielrennen blijft voor mij een raadsel #EKWielrennen2019 reageer retweet
lolquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 15:21 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Waarom Hofland nog steeds in de World Tour fietst blijft voor mij ook een raadsel.
Precies dat! De rest komt er dan waarschijnlijk toch nooit meer bij, dus waarom niet ff proberen? Gewoon ff 2-3 kilometer halve baan volle bak doorjakkeren.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 15:01 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Als Nederland 1 goede waaier trekt halve baan, rijden ze iedereen zo weg
Dank. Iets beter iddquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 15:03 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Je kunt ook naar Joris en Roxane luisteren
Mwah, dan zit je zo binnen de minuut. En het Italiaanse blok rij je er niet zomaar af. Al heeft Nederland dan alsnog de snelste sprinters met Wiebes en Wild.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 15:26 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Precies dat! De rest komt er dan waarschijnlijk toch nooit meer bij, dus waarom niet ff proberen? Gewoon ff 2-3 kilometer halve baan volle bak doorjakkeren.
De red snails of zo?quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 15:32 schreef TargaFlorio het volgende:
Red Dragons
Wat is de bijnaam van de Belgische wielerploeg?
Pieters in een zetel zetten? Die hoeft niet meer over te nemen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 15:53 schreef TargaFlorio het volgende:
Wat is het doel van NL aan kop in het peloton?
Vrouwenlogicaquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 15:53 schreef TargaFlorio het volgende:
Wat is het doel van NL aan kop in het peloton?
Maar net reed ze nog gewoon op kop.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 15:54 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Pieters in een zetel zetten? Die hoeft niet meer over te nemen.
Maar dat doet ze dus wel..quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 15:54 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Pieters in een zetel zetten? Die hoeft niet meer over te nemen.
quote:
In dat geval volstrekt onbegrijpelijk.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 15:55 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar net reed ze nog gewoon op kop.
En wie kookt er vanavond?quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 16:04 schreef De_Verschoppeling het volgende:
'En wie past er op het kind...?'
Wat een commentaar in de laatste 20 km van een vrouwen wedstrijd.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 16:07 schreef Koffieplanter het volgende:
God, wat zou het fantastisch zijn als Nederland dit niet wint.
Terecht ook welquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 16:06 schreef TheArt het volgende:
Ik denk dat Pieters hier wat orders aan het negeren is. Die ziet eindelijk een kans om zelf te winnen.
Eens.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 16:07 schreef Koffieplanter het volgende:
God, wat zou het fantastisch zijn als Nederland dit niet wint.
De Ruub zit toch gewoon in Brussel?quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 16:08 schreef Armani XL het volgende:
Sta hier langs het parcours maar flinke rukwinden
Ideaal scenario: die drie vooraan blijven met een tel of twee uit handen van het peloton, Pieters wordt in die sprint derde en in de pelotonsprint rijdt Wild de rest naar huis.quote:
quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 16:10 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ideaal scenario: die drie vooraan blijven met een tel of twee uit handen van het peloton, Pieters wordt in die sprint derde en in de pelotonsprint rijdt Bastianelli de rest naar huis.
Mijn ideaal scenario is dat ze net worden teruggepakt op 200 meter door het werk van Nederland en Wild en Wiebes 4 en 5 wordenquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 16:10 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ideaal scenario: die drie vooraan blijven met een tel of twee uit handen van het peloton, Pieters wordt in die sprint derde en in de pelotonsprint rijdt Wild de rest naar huis.
Zou ik ook direct voor tekenen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 16:11 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Mijn ideaal scenario is dat ze net worden teruggepakt op 200 meter door het werk van Nederland en Wild en Wiebes 4 en 5 worden
quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 16:10 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ideaal scenario: die drie vooraan blijven met een tel of twee uit handen van het peloton, Pieters wordt in die sprint derde en in de pelotonsprint rijdt Wild de rest naar huis.
Pieters had gewoon in het wiel moeten hangen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 16:14 schreef Slobeend het volgende:
Wat is nu het doel geweest van het gebeuk van Vos?
Brons is nog steeds mogelijk.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 16:15 schreef Koffieplanter het volgende:
Het droomscenario kan de prullenmand in.
Druk zetten zodat Pieters voorin niks hoefde te doen, lijkt me, denk niet of ze het echt dicht wilden rijden. Maar dan is het wel handig als Pieters de benen stilhoudtquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 16:14 schreef Slobeend het volgende:
Wat is nu het doel geweest van het gebeuk van Vos?
Eigen helm vergeten?quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 16:21 schreef Koffieplanter het volgende:
Waarom heeft mevrouw Viviani een Topsport Vlaanderen helm?
Misschien dat er daarom wel achtervolgd werd om het geen tactische race te laten worden en Pieters dan in het nadeel isquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 16:19 schreef Slobeend het volgende:
Ah Klein en Cecchini zijn teamgenoten.
Die twee ploeggenoten hadden dat wel iets beter uit kunnen spelen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 16:26 schreef Koffieplanter het volgende:
Lol, waarom vertrouwen op je sprint als je bij de eerste de beste aanzet direct op twee lengten zit?
De toekomstige Viviani juniors worden geen tactische meesters.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 16:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die twee ploeggenoten hadden dat wel iets beter uit kunnen spelen.
Inderdaad maar het is een landenwedstrijd dus dan liever geen teamtactieken.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 16:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die twee ploeggenoten hadden dat wel iets beter uit kunnen spelen.
Nee maar Pieters had altijd moeten reageren op één van die twee, speel dat uit. Dit is je naar de slachtbank laten leiden.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 16:28 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Inderdaad maar het is een landenwedstrijd dus dan liever geen teamtactieken.
Pieters de verdiende winnaar.
Ik verwacht een rare race met een onverwachte winnaar.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 16:36 schreef maxi-mus het volgende:
Verwachten jullie morgen een sprint of ook een ontsnapping die het haalt?
Ik verwacht Evenepoel met minuten voorsprong.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 16:36 schreef maxi-mus het volgende:
Kwaliteit in de ploegen is morgen wel een stuk meer verdeeld en er zijn wel heel veel grote landen met (ook) sprintbelangen. Frankrijk, Nederland, Duitsland, Italië denken vermoedelijk allemaal dat ze de snelste hebben.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 16:36 schreef maxi-mus het volgende:
Start Remco eigenlijk wel morgen, dacht dat hij alleen tijdrit deed ?quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 16:39 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik verwacht Evenepoel met minuten voorsprong.
Evenepoel is zojuist juichend over de streep gekomen, naar verwachting zal het peloton daar morgenmiddag ook gearriveerd zijn om af te sprinten voor het zilver.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 16:40 schreef Momo... het volgende:
[..]
Start Remco eigenlijk wel morgen, dacht dat hij alleen tijdrit deed ?
Je hebt gelijk, start nietquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 16:40 schreef Momo... het volgende:
[..]
Start Remco eigenlijk wel morgen, dacht dat hij alleen tijdrit deed ?
Laatste kans voor de rest om nog een EK te winnen, komende 10 jaar zal het er niet in zitten.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 16:45 schreef Momo... het volgende:
[..]
Natuurlijk om de rest ook wat medailles te gunnen
twitter:thijszonneveld twitterde op zaterdag 10-08-2019 om 16:38:00De uitleg van Marianne Vos over de Nederlandse tactiek: "We hadden vertrouwen in Amy. We gingen rijden om druk te houden. Ging er vanuit dat Amy vooraan zou sparen. Zonder oortjes weten we in het peloton niet of ze dat ook doet." reageer retweet
Mihkel waait wegtwitter:mihkelraim twitterde op zaterdag 10-08-2019 om 17:06:18So.... I’m born in very windy island and I know what’s crosswind but WTF is that 😂 ? https://t.co/XpTMD1TCkp reageer retweet
Gelukkig rijden ze daar geen rondjes in.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 18:08 schreef Momo... het volgende:
Een deel van het dak van het stadion van AZ is zaterdagmiddag ingestort.
En spelen ze niet thuis dit weekendquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 18:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Gelukkig rijden ze daar geen rondjes in.
twitter:wielerman twitterde op zondag 11-08-2019 om 11:12:44Live vanaf half 2 @een na Het Journaal van 13u @sporza_koers EK wegrit profs @Alkmaar2019 https://t.co/ar0r0NmpVd reageer retweet
Volgens mij wel, maar om het te zien moet ik erheen en daar heb ik dan net weer geen zin in. Even in een bocht staan om ze voorbij te zien vliegen...quote:
Ze starten zotwitter:wielerman twitterde op zondag 11-08-2019 om 11:31:01Team Belgium #ForBjorg Was de meest indrukwekkende minuut stilte ooit voor een sportgebeurtenis 😞@Alkmaar2019 @sporza_koers https://t.co/D81EH56aHP reageer retweet
Rond 11:30 zouden ze moeten zijn gestart.quote:
46 kmquote:Op zondag 11 augustus 2019 11:42 schreef Adrie072 het volgende:
Merci! Dan nog een, hoeveel km is dat buitenrondje?
46 km, daarna 11 locale rondjes.quote:Op zondag 11 augustus 2019 11:42 schreef Adrie072 het volgende:
Merci! Dan nog een, hoeveel km is dat buitenrondje?
'twitter:VanDerKloor twitterde op zondag 11-08-2019 om 11:35:41Zoals een typisch Nederlandse klassieker hoort te beginnen, met een nerveuze neutralisatie inclusief valpartij. #EuroRoad19 https://t.co/aB92Prh94S reageer retweet
Het moment dat je wist dat ging komentwitter:wielerman twitterde op zondag 11-08-2019 om 12:00:32Waaiersss! @Alkmaar2019 @sporza_koers reageer retweet
Gaat meteen lekker.quote:Op zondag 11 augustus 2019 12:12 schreef TheArt het volgende:
Enige Nederlanders in groep 1 zijn Groenewegen en Teunissen.
Met een kort fragment.twitter:wielerman twitterde op zondag 11-08-2019 om 12:13:57Peloton in 5 waaiers. Theuns, Lampaert & Philipsen de Belgen in de eerste waaier. @Alkmaar2019 @sporza_koers https://t.co/hI5k3CBt5N reageer retweet
Ik dacht hetzelfde jaquote:Op zondag 11 augustus 2019 12:21 schreef Pistolero het volgende:
En op het moment dat er beelden zijn zit alles zeker weer bij elkaar.
Het erge is nog dat er tv-beelden zijn, maar dat die tot 13.30 alleen in de perszaal te zien zijnquote:Op zondag 11 augustus 2019 12:21 schreef Pistolero het volgende:
En op het moment dat er beelden zijn zit alles zeker weer bij elkaar.
Hoeveel renners zitten vooraan denk je? 35/40?quote:Op zondag 11 augustus 2019 12:31 schreef TheArt het volgende:
Demare, Senechal, Mezgec en een hoop Italiaantjes en Deentjes ook in groep 1.
Grootste probleem is gewoon dat ze een stadscriterium gemaakt hebben. Waarom niet zoals woensdag een lus door het buitengebied? Heb je het draaien en keren in de binnenstad en kans op waaiers in het buitengebied.quote:Op zondag 11 augustus 2019 12:23 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het erge is nog dat er tv-beelden zijn, maar dat die tot 13.30 alleen in de perszaal te zien zijn
twitter:thijszonneveld twitterde op zondag 11-08-2019 om 12:34:18Dat er waaaaaaaaaaaierssssss zijn maar geen tv-beelden. https://t.co/GW2OgsJ48d reageer retweet
Hoeveel seconden zit er tussen de groepen? Meer 10 seconden of minuten?quote:Op zondag 11 augustus 2019 12:38 schreef PippenScottie het volgende:
Jullie reporter ter plaatse kan jullie vertellen dat er al zes groepen zijn.
Ik ken wielrenners niet goed genoeg om te zeggen wie waar zit, maar Nederlanders leken overal bij te zitten.
twitter:BicyclingNL twitterde op zondag 11-08-2019 om 12:25:45Wat wind en een dijk doet met profrenners... https://t.co/SSKwRycMZb reageer retweet
twitter:BELCyclingTeam twitterde op zondag 11-08-2019 om 12:36:28First group with @yveslampaert @JasperPhilipsen @EdwardTheuns on the local circuit. #euroroad19 #alkmaarcycling #ForBjorg https://t.co/9IoBKwcsgZ reageer retweet
Zeker Leezer ja, als bijna-wereldkampioen in Qatar!quote:Op zondag 11 augustus 2019 12:41 schreef Chiappucci het volgende:
Mannen als Leezer en Van Baarle hadden er zeker bij mogen zitten vooraan.
In totaal wel zo’n drie minuten, schat ik.quote:Op zondag 11 augustus 2019 12:39 schreef Momo... het volgende:
[..]
Hoeveel seconden zit er tussen de groepen? Meer 10 seconden of minuten?
twitter:Alkmaar2019 twitterde op zondag 11-08-2019 om 13:01:37Doorkomst van de kopgroep op de Munnikenweg. #alkmaarfietst #alkmaar2019 #alkmaarcycling #euroroad19 https://t.co/nyEVXw6QhJ reageer retweet
twitter:Kelio3800 twitterde op zondag 11-08-2019 om 12:41:47Belarus maakt er nu een leuk koffierondje van #Alkmaar2019 #Alkmaar #EKWielrennen2019 https://t.co/C0RJ9gIdoH reageer retweet
Eurosport 2 ook.quote:
Had enkel nog helm gezien, nu ik stijl zie is het duidelijkquote:
Maar hij is er ook al regelmatig afgereden ja, lijkt zich niet heel comfortabel te voelen als het echt losgaatquote:
Waren 2 dagen waarin het zowat de hele dag volle bak koers was toch? Toen was hij wel eventjes gelost inderdaad, maar dat zal vast voor veel renners gelden.quote:Op zondag 11 augustus 2019 14:02 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Die dag was die eerder in de rit wel gelost toch?
Waarom post je dit?quote:Op zondag 11 augustus 2019 14:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hopelijk heeft Philipsen zichzelf opgeblazen.
CC capuchon_jongenquote:Op zondag 11 augustus 2019 14:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hopelijk heeft Philipsen zichzelf opgeblazen.
Zeg ik niet, ik ben geen verrader.quote:
Vooral omdat ze natuurlijk al op of over de limiet zijn gegaan in de eerdere lus.quote:Op zondag 11 augustus 2019 14:08 schreef Van_Poppel het volgende:
Met die harde wind is het toch nog een selectief parcours.
Met het onderhoudende EK van vorig jaar in Glasgow en nu dit, heeft het ondertussen zijn plek op de kalender wel verdiend.quote:Op zondag 11 augustus 2019 14:08 schreef Van_Poppel het volgende:
Wel omdat er al flink gekoerst is voor het rondje, daardoor is iedereen al geslooptquote:Op zondag 11 augustus 2019 14:08 schreef Van_Poppel het volgende:
Klopt en er stond ook geen A-peloton aan de start.quote:Op zondag 11 augustus 2019 14:10 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wel omdat er al flink gekoerst is voor het rondje, daardoor is iedereen al gesloopt
Ja ik moet mijn kritiek toch gedeeltelijk intrekken.quote:Op zondag 11 augustus 2019 14:08 schreef Van_Poppel het volgende:
quote:
Ver. Heel ver.twitter:cyclingideas_ twitterde op zondag 11-08-2019 om 12:51:06@faustocoppi60 @laflammerouge16 No idea about Grosu. But for Estonia I saw Laas and Raim far behind reageer retweet
Ja, hij zou hier zelf toch ook kunnen winnen.quote:Op zondag 11 augustus 2019 14:17 schreef Momo... het volgende:
Toch wel compliment voor Trentin dat je je als regerend kampioen in vorm je zo opoffert voor Viviani
Zullen wel pech hebben gehad.quote:Op zondag 11 augustus 2019 14:18 schreef wimderon het volgende:
[..]Ver. Heel ver.twitter:cyclingideas_ twitterde op zondag 11-08-2019 om 12:51:06@:faustocoppi60 @:laflammerouge16 No idea about Grosu. But for Estonia I saw Laas and Raim far behind reageer retweet
Spanje heeft geen renners hier naartoe gestuurd.quote:Op zondag 11 augustus 2019 14:20 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Stond Cortina niet aan de start?
Stöpler vindt dat hij zich maar moet laten terugzakken.quote:Op zondag 11 augustus 2019 14:27 schreef VoMy het volgende:
Zit Sebas al eens van voren in een belangrijke race, mag hij niet rijden. Altijd tegen hem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |