Wat een dronken nieuwsbericht trouwens.quote:
Nja dat is al behoorlijk gelukt.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 17:45 schreef aTypisch het volgende:
[..]
net als Schalke aan het proberen is bij Bayern
Vorige keer geen kampioen dacht ik? Weet niet precies hoe ver we nu zijn.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 17:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja dat is al behoorlijk gelukt.
2x in de laatste drie jaar kampioen en dan ook nog CL-winst.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 17:46 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Vorige keer geen kampioen dacht ik? Weet niet precies hoe ver we nu zijn.
quote:
ah die laatste had ik dan gemist, wist maar van 1 kampioenschapquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 17:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
2x in de laatste drie jaar kampioen en dan ook nog CL-winst.
Wat een beest, kolere.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 17:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hier Eric Yao trouwens, wajoo
[ afbeelding ]
Eigen jeugd nog welquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 17:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
Tijd voor Cerveza of Satoshi om te vertrekken zo te zien.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 17:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
3-4-3 genotquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 18:01 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Tijd voor Cerveza of Satoshi om te vertrekken zo te zien.
Of nog meer prijzen pakken en gewoon met drie spitsen gaan spelen.
Ze hebben alles gewonnen in 2022.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 18:01 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Tijd voor Cerveza of Satoshi om te vertrekken zo te zien.
Of nog meer prijzen pakken en gewoon met drie spitsen gaan spelen.
Ik had volgens mij de Duitse nationaliteit aangenomen. Raar.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 17:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een dronken nieuwsbericht trouwens.
Een terugkeer bij Spanje maar in de voorlaatste zin is hij ineens Italiaans international?
Blijkbaar speel je voor drie landen dus.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 18:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik had volgens mij de Duitse nationaliteit aangenomen. Raar.
Maximus Mr. Rome gaat voor Duitsland voetballen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 18:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik had volgens mij de Duitse nationaliteit aangenomen. Raar.
genotquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 18:05 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Ze hebben alles gewonnen in 2022.
CL, competitie, beker, supercup europa, supercup duitsland, club world cup
Konstantidisgod ook.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 17:43 schreef Lindgren. het volgende:
Knackebrot speelt weinigMaar als ie speelt scoort ie eigenlijk continu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |