Echt he.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 15:58 schreef GGMM het volgende:
Sinds jullie "talenten" "doorbreken" in het Nederlands elftal verliezen we van elftallen als Estland.
Weinig verdedigers hè.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 15:58 schreef GGMM het volgende:
Sinds jullie "talenten" "doorbreken" in het Nederlands elftal verliezen we van elftallen als Estland.
Ik zit te wachten tot Feyenoord ze allebei weer terug kooptquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 16:37 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Suiker krijgt meer bij VVV dan Wilfred bij Lierse.
Maak nou die transfer Derksen.
Ja, dat zou wel genot zijn. Afsluiten bij Feyenoordquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 16:38 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Ik zit te wachten tot Feyenoord ze allebei weer terug koopt
AMC/ST van Schalkequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 17:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gaat 'ie of gaat 'ie niet?M'n eerste transferSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Children of the night. What music they make.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 17:37 schreef aTypisch het volgende:
Satoshigod.
Volgens mij was ie al een keer tweede voor de Gouden Bal, toch?
Maar wat heeft dat Schalke voor beesten elftal als ze drie favorieten voor de Gouden Bal leveren?
Ik checkte hem net, is echt een beest van een speler jaquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 17:42 schreef aTypisch het volgende:
Die Yao is ook een aardige regen aan zijn waarde te zien. Gaat gelijk op met Satoshi en Biertje
dat vraagt om een screenshot natuurlijkquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 17:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik checkte hem net, is echt een beest van een speler ja
net als Schalke aan het proberen is bij Bayernquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 17:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is toch leuk joh, de hegemonie van PSG doorbreken daar.
Wat een dronken nieuwsbericht trouwens.quote:
Nja dat is al behoorlijk gelukt.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 17:45 schreef aTypisch het volgende:
[..]
net als Schalke aan het proberen is bij Bayern
Vorige keer geen kampioen dacht ik? Weet niet precies hoe ver we nu zijn.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 17:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja dat is al behoorlijk gelukt.
2x in de laatste drie jaar kampioen en dan ook nog CL-winst.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 17:46 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Vorige keer geen kampioen dacht ik? Weet niet precies hoe ver we nu zijn.
quote:
ah die laatste had ik dan gemist, wist maar van 1 kampioenschapquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 17:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
2x in de laatste drie jaar kampioen en dan ook nog CL-winst.
Wat een beest, kolere.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 17:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hier Eric Yao trouwens, wajoo
[ afbeelding ]
Eigen jeugd nog welquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 17:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
Tijd voor Cerveza of Satoshi om te vertrekken zo te zien.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 17:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
3-4-3 genotquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 18:01 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Tijd voor Cerveza of Satoshi om te vertrekken zo te zien.
Of nog meer prijzen pakken en gewoon met drie spitsen gaan spelen.
Ze hebben alles gewonnen in 2022.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 18:01 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Tijd voor Cerveza of Satoshi om te vertrekken zo te zien.
Of nog meer prijzen pakken en gewoon met drie spitsen gaan spelen.
Ik had volgens mij de Duitse nationaliteit aangenomen. Raar.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 17:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een dronken nieuwsbericht trouwens.
Een terugkeer bij Spanje maar in de voorlaatste zin is hij ineens Italiaans international?
Blijkbaar speel je voor drie landen dus.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 18:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik had volgens mij de Duitse nationaliteit aangenomen. Raar.
Maximus Mr. Rome gaat voor Duitsland voetballen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 18:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik had volgens mij de Duitse nationaliteit aangenomen. Raar.
genotquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 18:05 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Ze hebben alles gewonnen in 2022.
CL, competitie, beker, supercup europa, supercup duitsland, club world cup
Konstantidisgod ook.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 17:43 schreef Lindgren. het volgende:
Knackebrot speelt weinigMaar als ie speelt scoort ie eigenlijk continu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |