Misschien door die 1 controversy dat hij niet gaat rellen om weg te kunnen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 18:28 schreef xminator het volgende:
Wat voor tard is Barbaros eigenlijk geworden? Al drie a vier jaar achter elkaar topscorert van de engelse divisie en niemand die hem overneemt of dat hij naar een team gaat waar ze niet voor spek en bonen meedoen.
Oké, dus dikke waarde, een van de hoogste salarissen. Keurig.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 16:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De shortlist per 1 december 2022!
[ afbeelding ]
Maar hij komt uit Hispania.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 18:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maximus Mr. Rome gaat voor Duitsland voetballen.
Nee, dit kan niet.
Maar goed dat er geen FM 40-45 is want dan weet ik wel hoe het afgelopen was met mijn mannetje.quote:
quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:01 schreef Asschen_sukar het volgende:
Hoe doet suiker het bij VVV? Gok dat er niet veel jupiler league nieuws langs komt?
quote:
quote:
Wat bedoel je te snel?quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 20:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ging te snel, dacht niet na over EL en CL, dus terug naar 1 mei, en gewoon van dag tot dag zien wat er gebeurt.
Op vakantie tot 1 juni.quote:
2x CL, 3x EL. Nederland staat 7e op de ranglijst.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 20:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoe is de UEFA ranking eigenlijk, Drizzt?
Hoeveel clubs vaardigen we af?
Hoera!quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 20:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
JUICHEN
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 20:58 schreef Aguero het volgende:
[..]
Hoera!
Kan je trouwens ook een carrièreoverzichtscreenshot van Wout maken?
Je zou maar van PSG houden zeg..quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 21:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Spaghettinieuws!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
KutCourt
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |