SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Als je het zo schrijft als ik zag, dan heb ik hem niet.quote:
Suzi Quatro & Chris Norman - Stumblin' Inquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 22:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Als je het zo schrijft als ik zag, dan heb ik hem niet.
Die heb ik.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 22:40 schreef anotherRandomdude het volgende:
Stumblin' In is volgens mij de exacte schrijf wijze, van Chris Norman en Suzi Quatro
Goedemorgen livelink.quote:
Jaquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 08:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen livelink.
Lekker uitgeslapen?
Ik werd om 5 uur wakker door de wind en het duurde daarna weer even voordat ik weer in slaap viel.quote:
Lekker hoor.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 09:44 schreef just me het volgende:
[..]
Ik werd om 5 uur wakker door de wind en het duurde daarna weer even voordat ik weer in slaap viel.
ja lekker hoor, die deuren die gingen klapperenquote:
quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 09:46 schreef just me het volgende:
[..]
ja lekker hoor, die deuren die gingen klapperen
Dan had ik niet mijn bed uitgemoeten om de deuren dicht te doenquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 09:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Beter dan een klapperend kunstgebit.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 09:54 schreef just me het volgende:
[..]
Dan had ik niet mijn bed uitgemoeten om de deuren dicht te doen
Is voor mij net iets te extreem. Maar wel leuk om Big Brother even terug te krijgen in mijn herinnering.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 10:02 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Test 1, 2, 3...
Ik zocht een enigzins Fok gerelateerde afbeelding om Imgur na alle wijzigingen daar te testen, vandaar...quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 10:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Is voor mij net iets te extreem. Maar wel leuk om Big Brother even terug te krijgen in mijn herinnering.
Ah, op die manier. Voor mij zal Fok en Big Brother inderdaad altijd met elkaar verbonden zijn.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 10:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zocht een enigzins Fok gerelateerde afbeelding om Imgur na alle wijzigingen daar te testen, vandaar...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |