Bij mensen die bezig zijn met persoonlijke rancunes. Kom met argumenten naar FB, daar kan ik later deze week op in gaan, maar gebruik daar niet deze SC voor.quote:Op maandag 12 augustus 2019 21:53 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Oi, doe eens slim.. struisvogel. Elke keer weer... ELKE KEER WEER.. waar gaat het fout denk je?
Het is niets persoonlijks, ik denk dat men mij lang genoeg kent om te weten hoe en waar ik voor sta. Zeker ADS.. en ja.. ADS dingen doen wij hier niet, zo ben ik dan ook wel weer. Maar kom op zeg, elke vorm van kritiek keihard uit de weg vegen omdat 1 (1!!!!! EINZ!!!!) er niet tegen kan? .. Huilon? echt? serieus? Op fucking FOK! dat niet eens FOK! meer is... je kan verwijderen wat je wilt maar overal zijn screenshots en streams van. Het is episch voor lul staan.. Echt EPISCH voor lul staan en dan heb ik niet over jou, beste iteejer, ook niet over yvonne, ook niet over Danny, jullie hebben dit huzaren stukje internet opgebouwd.. LAAT HET GODVERDOMME BESTAAN. En deze post ook aub.quote:Op maandag 12 augustus 2019 21:58 schreef iteejer het volgende:
[..]
Bij mensen die bezig zijn met persoonlijke rancunes. Kom met argumenten naar FB, daar kan ik later deze week op in gaan, maar gebruik daar niet deze SC voor.
Jij was al weg voordat de teleurstelling begon, ouwe webblogger. Met je kutfoto, dan ga je toch gewoon naar beneden en vraag je watskeburt? Ik ben van FOK.nl.quote:
Wrom weet ik daar nix van?quote:Op maandag 12 augustus 2019 22:59 schreef sp3c het volgende:
al heb ik ook gewoon goede teksten op de FP staan tegenwoordig want ik ben een enorme boss
eigen content alles
"goeie texten op de FP staan"quote:Op maandag 12 augustus 2019 23:02 schreef sp3c het volgende:
hoe wist je niet dat ik een enorme boss ben
das gewoon b ekend hier hoor
My nigga, mag ik dat zeggen? Ik denk het wel.. jij ziet de verwijderde posts en je weet misschien niet van het FP gedeelte en al, maar ik ben oprecht en altijd eerlijk.. je weet zelf.quote:Op maandag 12 augustus 2019 22:58 schreef sp3c het volgende:
ik heb sowieso geen idee waar dit over gaat jongons
doe het zoals iteejer zegt alstublieft ergens waar het relevant is want ik wil me eigenlijk niet verdiepen
Onbetwist, eindbaas level 9000quote:Op maandag 12 augustus 2019 23:02 schreef sp3c het volgende:
hoe wist je niet dat ik een enorme boss ben
das gewoon b ekend hier hoor
ik weet niets van de FP en ik zie verwijderde posts enkel als ik het topic toevallig open had op het moment van verwijderenquote:Op maandag 12 augustus 2019 23:04 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
My nigga, mag ik dat zeggen? Ik denk het wel.. jij ziet de verwijderde posts en je weet misschien niet van het FP gedeelte en al, maar ik ben oprecht en altijd eerlijk.. je weet zelf.
Da lètteraan eej, assik gevraagd ben om te checken doe ik dat, en assik toevallig een foutje zie ergens op de FP check ik dat ookquote:Op maandag 12 augustus 2019 23:06 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Als de texten niet goed op de FP staan dan heb jij je werk niet goed gedaan heh![]()
Geloof me, ik zoek geen ruzie en zeker ook geen narigheid. Dingen zijn gezegd, dingen zijn ook aangekomen. Het is alweer klaar ook. Ik zo vriendelijk dat dingen soms echt recht uit mijn hart komen.quote:Op maandag 12 augustus 2019 23:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik weet niets van de FP en ik zie verwijderde posts enkel als ik het topic toevallig open had op het moment van verwijderen
anders niet
maar je mag best my nigga zeggen, van jou kan ik dat hebben natuurlijk
Bisto Frysk of net?quote:Op maandag 12 augustus 2019 23:09 schreef maily het volgende:
[..]
Da lètteraan eej, assik gevraagd ben om te checken doe ik dat, en assik toevallig een foutje zie ergens op de FP check ik dat ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |