Voetnoten zijn ook evilquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 20:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja denk dat het vooral om details gaat, en een ander verduidelijken. Voetnoten werken we niet mee
Proeflezen is vooral kijken naar taal/spelling/grammatica toch?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 20:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Voetnoten zijn ook evilHeb ooit eens publicatie van iemand moeten proeflezen (niet mijn veld, kunstgeschiedenis) en daar was op 1 pagina 50% voetnoot
Ja en in dit geval of het ook begrijpelijk wasquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 20:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Proeflezen is vooral kijken naar taal/spelling/grammatica toch?
Doe je ook peer reviews?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 20:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja en in dit geval of het ook begrijpelijk was
Man man man, zoveel had ik er geeneens op 1 pagina bij mijn proefschrift.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 20:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Voetnoten zijn ook evilHeb ooit eens publicatie van iemand moeten proeflezen (niet mijn veld, kunstgeschiedenis) en daar was op 1 pagina 50% voetnoot
Tegenwoordig amper nog, vroeger wel ja. Vaak voor conferenties en een enkele keer voor een vaktijdschrift. In Computer Science zijn conferenties vaak belangrijker dan tijdschriften vanwege de snelheid waarin het vak soms ontwikkelt. Nu mag ik af en toe nog wel eens voor een review panel opdraven voor de NSF (Amerikaanse NWO).quote:
matige garp 5,5/10quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 20:40 schreef ToT het volgende:
[..]
"De conference smaakt zwaar kut.
Stoofpeertjes zijn helemaal passé."
ah, wel interessantquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 20:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Tegenwoordig amper nog, vroeger wel ja. Vaak voor conferenties en een enkele keer voor een vaktijdschrift. In Computer Science zijn conferenties vaak belangrijker dan tijdschriften vanwege de snelheid waarin het vak soms ontwikkelt. Nu mag ik af en toe nog wel eens voor een review panel opdraven voor de NSF (Amerikaanse NWO).
Ik had iets van 120 referenties, maar ook amper voetnoten. En voor een proefschrift ben je toch iets van 4 jaar bezig, dus artikelen lezen doe je toch wel ruim.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 20:39 schreef stokj het volgende:
[..]
Man man man, zoveel had ik er geeneens op 1 pagina bij mijn proefschrift.
Wat ook vervelend werd op een gegeven moment was dat je al die artikelen moest lezen. Je moet jezelf een techniek aanleren dat je snel kan bepalen of een artikel relevant is of niet.
En je moet je supervisors voor zijn in al dat commentaar (want het is nooit goed genoeg want zij willen scoren).
Ik had volgens mij rond de 150 referenties. Als ik sommige stukken lees van stagiaires die literatuur uit 1900 - 1950 gebruiken over bijvoorbeeld een IT-onderwerp dan denk ik: man man man...in hedendaagse tijd heb je actuelere artikelen die beter aansluiten.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 20:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had iets van 120 referenties, maar ook amper voetnoten. En voor een proefschrift ben je toch iets van 4 jaar bezig, dus artikelen lezen doe je toch wel ruim.
Oh nee kut, dat was LOL+LOL=hihi!quote:
Ik d8 alquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 20:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh nee kut, dat was LOL+LOL=hihi!
Ja kut, middelbare schooltijd is inmiddels ook al weer een tijd achter me!
En naar wat voor eettentje ben je geweest voor dat etentje?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 20:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat was een prima etentje zeg.
Een Griek.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 20:46 schreef ToT het volgende:
[..]
En naar wat voor eettentje ben je geweest voor dat etentje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |