SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 16:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
De TT zegt me nietsIs zeker en vast een Fi
e Emblem quote?
SPOILER: In-game momentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 16:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heeft iemand al Oninaki gespeeld trouwens? Ik vind het een stuk boeiender dan I am Setsuna, maar overtuigd ben ik niet.De demo bedoel je? Nee, wilde ik dit weekend eens voor gaan zittenSPOILER: In-game momentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Yup, de demo. De volledige game is nog niet uit.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 16:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
De demo bedoel je? Nee, wilde ik dit weekend eens voor gaan zitten
20 uur later..quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 16:34 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
Vandaag eens beginnen aan Fire Emblem.
Yup, dit gaat een flinke verslaving worden ben ik bangquote:
Ik ben Ingrid aan het groomenquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 19:48 schreef speknek het volgende:
Wat is iedereens waifu en waarom is het Petra? (Of husbando en Claude/Linhardt...Nouja duidelijk waarom het Linhardt is).
Bernadetta is mijn skatje.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 19:48 schreef speknek het volgende:
Wat is iedereens waifu en waarom is het Petra? (Of husbando en Claude/Linhardt...Nouja duidelijk waarom het Linhardt is).
Het is echt groomen heh? Mijn Byleth is echt een vuige pedo.quote:
Dan moet je die Lysithea nemen, niet alleen je studentjes uit elkaar trekken maar dan ook de jongstequote:Op vrijdag 9 augustus 2019 20:17 schreef speknek het volgende:
[..]
Het is echt groomen heh? Mijn Byleth is echt een vuige pedo.
Ik vind het een leuke game maar speel het pas weer als de pleps wegzijnquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 20:58 schreef Qunix het volgende:
En, spelen we de GRATIS game voor een week Mario Tennis Aces?
Ik vind hem na 1 uurtje spelen wel genoeg. Ik blijf niet vast plakken dus leuk omdat 'ie nu gratis is, maar niet dat ik 60 euro er voor neerleg.
Ik ben al wegquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:06 schreef Tailless het volgende:
[..]
Ik vind het een leuke game maar speel het pas weer als de pleps wegzijn
Hoe kun je Fire emblem niet waarderen...? Wat een godenspel.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 16:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
De TT zegt me nietsIs zeker en vast een Fi
e Emblem quote?
Maatje van me was er altijd gek van op de 3DS, ik hou zelf wel van turn based strategy dus ga hem oppikken na Dragon Quest Builders 2quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 17:44 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hoe kun je Fire emblem niet waarderen...? Wat een godenspel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |