quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 13:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hallon. Las ik nou goed dat jij het zusje van Superbadeendje bent?
Nee met jou.quote:
Feli.quote:
Wat?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 14:11 schreef mario390 het volgende:
ik moet er ijs kaken gaan heeft moedi gezegd
Lekkere warme douche nemen, dat doe ik dan.quote:
Nogmaals en dubbel proficiat !!quote:
Ook gefeliciteerd natuurlijkquote:
Gefeliciteerd !quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 14:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
2 schachtel eis in stiel was ik kopen
Jij denkt dat ik een marsepeingebakje laat staan?quote:
Prachtig, ze lijkt op mij, alleen is zij wel blondquote:
Halverwege, als het glazuur van je tanden springtquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 14:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik een marsepeingebakje laat staan?
Heb mij maar wat afgedroogdquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 14:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lekkere warme douche nemen, dat doe ik dan.
hoe lalt?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 14:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Prachtig, ze lijkt op mij, alleen is zij wel blond
Gisteren naar de tandarts geweest hè, dus alles is weer in orde.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 14:35 schreef D. het volgende:
[..]
Halverwege, als het glazuur van je tanden springt
quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 14:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ze een paar glazen wijn op heeft
quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 14:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ze een paar glazen wijn op heeft
Dan mag je mijn stukje ook hebbenquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 14:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gisteren naar de tandarts geweest hè, dus alles is weer in orde.
Dat vraag je niet aan een dame.quote:
Ik wou bijna een foute grap maken, maar zo ben ik nietquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 14:50 schreef Mrsloveable het volgende:
Heb mijn muggenbulten ingesmeerd met Azaron
ben je gek?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 15:12 schreef Ghostbuster het volgende:
Maar ik denk dat 150 kilo iets te zwaar is voor haar Mario sorry
okequote:Op vrijdag 9 augustus 2019 15:12 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Deissy is 52 mooie leeftijd of wah?
du nicht so en scheis reden ik heb helemal geen 110 kilo idiotquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 15:19 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Ik wou het eigenlijk geheim houden
Meer dan?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 15:20 schreef mario390 het volgende:
[..]
du nicht so en scheis reden ik heb helemal geen 110 kilo idiot
Ik zei ook geen 110 of wahquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 15:20 schreef mario390 het volgende:
[..]
du nicht so en scheis reden ik heb helemal geen 110 kilo idiot
Maak hem maar hoor, kan wel wat hebbenquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 15:10 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik wou bijna een foute grap maken, maar zo ben ik niet
En zijn buik?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 15:24 schreef Mrsloveable het volgende:
Mario weegt denk ik rond de 80 kilo
quote:
Leuk gedaan toch, ga ik ook eens proberen met twee gifjesquote:
Oh ja ze kwam mij al zo bekend voorquote:
Via https://giphy.com/upload daar upload twee gifjes die je gevonden hebtquote:
Leuke film welquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 16:10 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh ja ze kwam mij al zo bekend voor
Dat is een mooie film.quote:
Ik vermoedde al zoiets simpelsquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 16:11 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Via https://giphy.com/upload daar upload twee gifjes die je gevonden hebt
Hoeft niet.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 16:16 schreef Mrsloveable het volgende:
Mogen ze wel eens op Netflix zetten
Ik heb hem in de kast staan.quote:
Je moet bij uploaden, in windows allebei de afbeeldingen tegelijk toevoegen, dus 1 aanklikken en die andere even de control indrukken en aanklikkenquote:
Oh, maar daar heb ik niks aanquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 16:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb hem in de kast staan.
Wat een gedoequote:Op vrijdag 9 augustus 2019 16:24 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Je moet bij uploaden, in windows allebei de afbeeldingen tegelijk toevoegen, dus 1 aanklikken en die andere even de control indrukken en aanklikken
Sst.quote:
JEANNYquote:
life is not what it seemsquote:
Die nieuwslezer is wel zijn baan kwijt geraakt.quote:
zwaar belachelijk.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 16:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die nieuwslezer is wel zijn baan kwijt geraakt.
Was jij datquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 16:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die clip en een lied over een moord viel niet overal even goed.quote:
quote:
blijf ik het belachelijk vinden.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 16:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die clip en een lied over een moord viel niet overal even goed.
Nee hoor.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 16:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar is ie wel naakt opgenomen?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 16:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Tevens is de zangeres van Rock Steady Crew niet overleden na het breken van haar nek bij het breakdancen en is Paul uit The Wonder Years niet Marilyn Manson.
Is Eternal Flame dan nog wel naakt ingezongen??quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 16:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Tevens is de zangeres van Rock Steady Crew niet overleden na het breken van haar nek bij het breakdancen en is Paul uit The Wonder Years niet Marilyn Manson.
Tijdelijk ontslag of sanctie, het werd hem iig niet in dank afgenomen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 16:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee hoor.
https://en.wikipedia.org/wiki/Wilhelm_Wieben
quote:De medewerking van deze Wilhelm Wieben aan het nummer kwam hem later duur te staan. Jeanny schokte Duitsland zodanig dat het nummer in de ban werd gedaan. ,,Die nieuwslezer werd zelfs op non-actief gesteld''
quote:Al jaren gaat het gerucht dat de meidenband The Bangles hun album Everything naakt zouden hebben ingezongen. Dit blijkt nu gedeeltelijk waar te zijn. Susanna Hoffs van de Bangles heeft op de Britse tv, in het programma van Graham Norton, toegegeven dat ze de lead vocals van 'Eternal Flame' naakt heeft ingezongen. Volgens een ongemakkelijk ogende Hoffs heeft de producer haar overgehaald door te vertellen dat Olivia Newton-John dat ook eens voor een album heeft gedaan.
Waar zijn de opnamesquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 16:52 schreef Nizno het volgende:
https://www.npo3fm.nl/muziek/tracks/408-bangles-eternal-flame
[..]
voice onlyquote:
Gelul natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 16:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
Later heeft ze gezegd dat ze het nr naakt geschreven had.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 16:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik heb het naakt geluisterdquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 16:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Later heeft ze gezegd dat ze het nr naakt geschreven had.
dat snap ik, ik heb ook minder behoefte aan te weten hoe vaak een man naakt iets zingtquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 16:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Somebody van Depeche Mode schijnt ook naakt ingezongen te zijn door Martin Gore, maar daar kraait geen haan naar
Wie?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 16:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Somebody van Depeche Mode schijnt ook naakt ingezongen te zijn door Martin Gore, maar daar kraait geen haan naar
ook daar heb ik weinig behoefte aanquote:
Breng Mo niet op een ideequote:Op vrijdag 9 augustus 2019 16:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat snap ik, ik heb ook minder behoefte aan te weten hoe vaak een man naakt iets zingt
Aandachtshoer dusquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 16:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Later heeft ze gezegd dat ze het nr naakt geschreven had.
dickpics?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 17:00 schreef Charmian het volgende:
ze kunnen allemaal zoveel zeggen
pics or it didn't happen
Verkoopt het singeltje wat sneller.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 17:00 schreef Charmian het volgende:
pics or it didn't happen
Een soort van Dotan...alles om je platenverkoop op te schroevenquote:
dat zeg ikquote:
Die volg ik niet zoquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 17:01 schreef Charmian het volgende:
[..]
Een soort van Dotan...alles om je platenverkoop op te schroeven
niet persequote:
ik ook nietquote:
Ik denk dat mannen dat beter kunnen latenquote:
schijnt ook niet meer zo veel op twitter te zittenquote:
couldn't agree morequote:Op vrijdag 9 augustus 2019 17:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat mannen dat beter kunnen laten
Ik hoorde afgelopen week dat ie met een nieuw album gaat komen, dus vast ook met de nodige promotiequote:Op vrijdag 9 augustus 2019 17:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
schijnt ook niet meer zo veel op twitter te zitten
quote:
krijg je aambeien van volgens die dinges 2voor12quote:
uhuh and I don't care a bitquote:
Ik geloof niets meer.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 17:00 schreef Charmian het volgende:
pics or it didn't happen
Een dick pic zou een boel goedmakenquote:
dat is nu ook wel een puntje jaquote:
Dat is niet helemaal waar hoor, mannen zijn gewoon lelijk naaktquote:
Mee eens.quote:
verkeerde topic lurkerquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 17:06 schreef FreshFruit72 het volgende:
Thuis,thuis,thuis,elke zin van Mariska begint bijna met thuis.
Ik vind er ook niets aan, maar ik weet toevallig dat er vrouwen zijn die daar anders over denkenquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 17:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar hoor, mannen zijn gewoon lelijk naakt
Stond daar een dick picquote:
Ahhhhquote:
nee UTO geneuzelquote:
Nee.quote:
Potverdoriequote:
Quote me dan ook niet.quote:
waarom niet?quote:
quote:
punten?quote:
Krijg je dan een unban ofzo ?quote:
Ja jij hebt er 11208quote:
man3quote:
Te sneu voor woordenquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 17:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Elke FOK-er die je quote levert je extra panda-punten op
Ik wil het niet wetenquote:
ow dat, ik snap nog steeds het nut nietquote:
Je hebt er weer 1 bij!quote:
Ik verloor er duizenden een paar weken geleden.quote:
Ik ben nog niemand gezien die het wel snapt of het nut ervan inziet.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 17:12 schreef Charmian het volgende:
[..]
ow dat, ik snap nog steeds het nut niet
and they keep comin'quote:
1 op 1? Dan verlies je juist weer een punt..quote:
mee eensquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 17:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar hoor, mannen zijn gewoon lelijk naakt
Just my luckquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 17:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
1 op 1? Dan verlies je juist weer een punt..
Ja, achterlijk gedoe.quote:
dat zal het allemaal heel overzichtelijk makenquote:
Gezelligquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 17:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Bij 500 Quote-punten win je een date met Sander Schimmelpennick
Kom je dan in "De Opvolgers" ?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 17:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Bij 500 Quote-punten win je een date met Sander Schimmelpennick
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
nee?quote:
voor stats ookquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 17:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Voor gifjes krijg je ook extra punten.
nee want bij iedere 2e 1 op1 gaat er weer 1 afquote:
Gecondoleerd nog.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 17:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben nog niemand gezien die het wel snapt of het nut ervan inziet.
Minpuntenquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 17:18 schreef BoonDockSaint het volgende:
Voor slechte muziek youtubjes ook extra punten ?
Ook als het een gifje is van een dickpic?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 17:17 schreef Scrutinizer het volgende:
En YT`s.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 17:17 schreef Scrutinizer het volgende:
dan krijg je een paar dagen rust in elk gevalquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 17:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ook als het een gifje is van een dickpic?
Ok dan maar een puntquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 17:15 schreef Charmian het volgende:
[..]
dat zal het allemaal heel overzichtelijk maken
quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 17:17 schreef Scrutinizer het volgende:
*even gaat kijkenquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 17:19 schreef chufi het volgende:
ik heb er in deze korte periode weer 1 bij
Ja zeg?quote:
Tu.quote:
200 per stukquote:
quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 17:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan krijg je een paar dagen rust in elk geval
Mag dat niet meer?quote:
Ja hoorquote:
tokquote:
Alle de baas weet wie wat bijhoudt.. Zo krijgt Haags dagelijks de opbrengst aan punten van alle andere usersquote:
Ik wil niet weten welke hand-en-spandiensten ie daarvoor moet doenquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 17:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Alle de baas weet wie wat bijhoudt.. Zo krijgt Haags dagelijks de opbrengst aan punten van alle andere users
Dank je.quote:
Dick pic.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 17:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan krijg je een paar dagen rust in elk geval
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Doe eens niet zegquote:
quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 17:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dick pic.
die is best dik iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
En lelijkquote:
Weekend overwerken bvquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 17:29 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wil niet weten welke hand-en-spandiensten ie daarvoor moet doen
Danny, die staffelt zich sufquote:
Pip de kip op stap op stoelquote:
Hoeft ze niet op het terras te schijten.quote:
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 17:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hoeft ze niet op het terras te schijten.
Leuker dan een gazonnetje met een tegelpad daarlangs.quote:
Ieder zijn ding/smaakquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 18:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Leuker dan een gazonnetje met een tegelpad daarlangs.
die sparen alvast punten?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 18:09 schreef D. het volgende:
Baby panda's
[ afbeelding ]
https://nypost.com/2019/0(...)of-twin-baby-pandas/
quote:
zo zijn nog wel hastikke lelijkquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 18:09 schreef D. het volgende:
Baby panda's
[ afbeelding ]
maar wel erg angstaanjagend. Zelfs voor mamsquote:
Ja die beesten zijn te dom en te lui er voor te kunnen zorgenquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 18:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar wel erg angstaanjagend. Zelfs voor mams
Die blijft leuk.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 18:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar wel erg angstaanjagend. Zelfs voor mams
en dan hebben ze ook nog amper seksquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 18:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja die beesten zijn te dom en te lui er voor te kunnen zorgen
uhuhquote:
Ja het zijn er twee even opletten wanneer het nog maar één isquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 18:09 schreef D. het volgende:
Baby panda's
[ afbeelding ]
Het baren moet een makkie zijn. Kunnen er makkelijk 6 uitquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 18:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja die beesten zijn te dom en te lui er voor te kunnen zorgen
ja een poep of een scheet bij wijze van spreke..quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 18:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Het baren moet een makkie zijn. Kunnen er makkelijk 6 uit
Het baren is geen probleem maar het zwanger raken wel.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 18:52 schreef chufi het volgende:
[..]
ja een poep of een scheet bij wijze van spreke..
In de baarmoeder al te lui om te groeien. Darwinquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 18:09 schreef D. het volgende:
Baby panda's
[ afbeelding ]
1973 overleden... Was er toen al MMA .. en al die gasten zittend die aan het opnemen zijn.. klopt nietquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 18:55 schreef chufi het volgende:
[..]
dacht dat ie al lang dood was voor dit soort filmpjes gemaakt werden ...
geen aierstok , maar een bamboestok.......quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 18:56 schreef Soury het volgende:
[..]
In de baarmoeder al te lui om te groeien. Darwin
Wat klopt er niet dan?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 18:57 schreef chufi het volgende:
[..]
1973 overleden... Was er toen al MMA .. en al die gasten zittend die aan het opnemen zijn.. klopt niet
waarom zou er toen niet al MMA zijn geweest? en waarom mogen die lui niet zitten?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 18:57 schreef chufi het volgende:
[..]
1973 overleden... Was er toen al MMA .. en al die gasten zittend die aan het opnemen zijn.. klopt niet
Zie het niet goed, maar iedereen heeft een apparaat in zn handen om op te nemen ...quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 19:01 schreef Charmian het volgende:
[..]
waarom zou er toen niet al MMA zijn geweest? en waarom mogen die lui niet zitten?
gadverdammequote:Op vrijdag 9 augustus 2019 18:09 schreef D. het volgende:
Baby panda's
[ afbeelding ]
Zijn gewoon foto camera'squote:Op vrijdag 9 augustus 2019 19:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Zie het niet goed, maar iedereen heeft een apparaat in zn handen om op te nemen ...
quote:
ja van die 8 milimeter cameraatjesquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 19:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Zie het niet goed, maar iedereen heeft een apparaat in zn handen om op te nemen ...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 19:25 schreef TillyB het volgende:
Code geul!Het zal wel weer meevallen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Eng naar mens is dat. Hebben ze die balk uit haar ogen kunnen verwijderenquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 19:21 schreef chufi het volgende:
Bridget met een splinter in dr bil ...
beest wel zielig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |