Wordt een heel lastige wedstrijd inderdaad. Daarna een formaliteit in Georgië en dan hebben we een sterker elftal met Karsdorp en Toornstra erbij. Ben benieuwd hoe het dan gaat.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 09:43 schreef Tomatenboer het volgende:
Heerenveen oprollen?
Tegen Heerenveen wordt het gewoon weer heel moeizaam en billenknijpen verwacht ik.
dat komt wel goedquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 09:43 schreef Tomatenboer het volgende:
Heerenveen oprollen?
Tegen Heerenveen wordt het gewoon weer heel moeizaam en billenknijpen verwacht ik.
Dat ja.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 09:49 schreef satecl het volgende:
[..]
Wordt een heel lastige wedstrijd inderdaad. Daarna een formaliteit in Georgië en dan hebben we een sterker elftal met Karsdorp en Toornstra erbij. Ben benieuwd hoe het dan gaat.
Dit.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 09:43 schreef Tomatenboer het volgende:
Heerenveen oprollen?
Yeah rightquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 09:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit.
Tiblisi is het niveau Spakenburg.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 09:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 10:17 schreef aTypisch het volgende:
Feyenoord wint 4-0 in Europa en men weet het nog negatief te maken.
Vorig jaar ging je er met die cijfers af tegen een kutclubje.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 09:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit.
Je zeikt over het feit dat het spel traag was en noemt de tegenstander "niveau Spakenburg". Dat is wel vrij negatiefquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 10:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Negatief te maken??? Waar héb jij het over?
Ik merk op dat het traag was ja. Want dat was het behoudens de 1-0 & 4-0 ookquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 10:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je zeikt over het feit dat het spel traag was en noemt de tegenstander "niveau Spakenburg". Dat is wel vrij negatief
Als je dat zelfs niet ziet ben je zelf misschien wel van het niveau Spakenburg..quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 10:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Negatief te maken??? Waar héb jij het over?
Ehm, ok goeie!quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 10:30 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Als je dat zelfs niet ziet ben je zelf misschien wel van het niveau Spakenburg..
@Oldground is hiermee bezigquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 11:10 schreef ThePlaneteer het volgende:
Wordt er trouwens aan een nieuwe OP gewerkt?
Is 'ie nou in slaap gesukkeld? Hij had van de week een keer slecht geslapen, las ik ergens.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 10:52 schreef jorienvdherik het volgende:
Hoogtepunt van de wedstrijd was toch echt wel KarsGOD
[ afbeelding ]
Denk niet dat hij zondag al speelt eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 11:12 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Is 'ie nou in slaap gesukkeld? Hij had van de week een keer slecht geslapen, las ik ergens.
Als hij zondag maar wakker is dan.
Nee, kan helaas het gifje niet plakken hierquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 11:12 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Is 'ie nou in slaap gesukkeld? Hij had van de week een keer slecht geslapen, las ik ergens.
Als hij zondag maar wakker is dan.
Mwoah Dinamo speelde best open. Alleen kregen ze de bal nauwelijks over de middellijn gespeeld.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 10:28 schreef Thunder0x het volgende:
Nu is Tblisi niet echt een tegenstander van formaat. Maar ze stonden wel met 11 man achter de bal telkens. Daar moet je ook maar doorheen voetballen. Daar kan je het tegen elke ploeg lastig tegen krijgen.
Wat me positief stemt is het geduld en de discipline die het elftal op heeft gebracht. Met een behoorlijk nieuw elftal en een aantal spelers die niet altijd spelen of hebben gespeeld moet het toch maar goed uitpakken. Er zaten wat vlotte combinaties tussen en wat leuke goals. Dat mensen nu al verwachten dat er op een supersnel tempo de tegenstanders maar even oprollen is lachwekkend. Wat verwacht je serieus na 2 a 3 wedstrijden?
Blij met de winst. Goed voor het zelfvertrouwen. Het kan denk ik alleen maar beter.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 11:28 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Nee, kan helaas het gifje niet plakken hier
Zie het filmpje, lekker op je mobiel, Insta stories van Astrid kijken, gelijk heeft die...
https://twitter.com/cuyahoga_/status/1159529061649125378
Wat een achterlijke reactie van Karsdorp.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 11:33 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zal ik de AKA van Larsson ook paste?
edit: ik gooi hem er gewoon in.
[ afbeelding ]
Die hebben een paar jaar terug wel de groepsfase gehaald en van Inter gewonnen, maar dat moet te doen zijn inderdaad.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 11:25 schreef fetX het volgende:
Grote kans dat we Beer Sheva krijgen. Uit 1-1 tegen Norrkoping (nr 7 Zweden, lol). Dit is toch echt een uitgelezen kans om de groepsfase te halen.
karsGODquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 11:37 schreef PIETR het volgende:
[..]
Wat een achterlijke reactie van Karsdorp.
sinds wanneer hebben jullie geld?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 12:00 schreef satecl het volgende:
[ afbeelding ]
6 miljoen geboden; ze willen 10 miljoen.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 12:02 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
sinds wanneer hebben jullie geld?
En mensen hier maar zeuren over de slaapmomentjes van stJuste, maar Rick is niks beter!quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 11:33 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zal ik de AKA van Larsson ook paste?
edit: ik gooi hem er gewoon in.
[ afbeelding ]
Al een tijdje. Alleen laten ze niet lekken naar de media. Met de verkoop van Bilal, Boetius, Gustafson, Amrabat, St. Juste en Vilhena heeft Feyenoord toch +/- 26 miljoen overgehouden(netto minder natuurlijk) en alleen nog Sinisterra van gehaald.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 12:02 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
sinds wanneer hebben jullie geld?
ik probeer de wedstrijd zo objectief mogelijk te bekijken, en het was een vrij laag niveau van alle spelers. het is erg vertekend tegen een tegenstanders als dit, die de bal net vooruit kunnen trappen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 12:17 schreef satecl het volgende:
Ben ik trouwens de enige die Larsson gisteren juist niet zo goed vond spelen? Iedereen is vol lof maar ik vond het juist heel bang wat ie allemaal deed. Durfde zijn man tot de 85e minuut niet te passeren. Ik kan het mis hebben want ik had al genoeg op.
Hij had die kans binnen 3 minuten wel af mogen makenquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 12:17 schreef satecl het volgende:
Ben ik trouwens de enige die Larsson gisteren juist niet zo goed vond spelen? Iedereen is vol lof maar ik vond het juist heel bang wat ie allemaal deed. Durfde zijn man tot de 85e minuut niet te passeren. Ik kan het mis hebben want ik had al genoeg op.
@Calandtwitter:RijnmondSport twitterde op vrijdag 09-08-2019 om 11:47:27📺⚽️ | Vandaag is het weer tijd om lekker te babbelen over voetbal! Jan Everse is te gast in #fcrijnmond! https://t.co/L4KtuPHtRF reageer retweet
Ik hoop dat ze genoeg bitterballen hebben.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 12:59 schreef Zipportal het volgende:
@:calandtwitter:RijnmondSport twitterde op vrijdag 09-08-2019 om 11:47:27📺⚽️ | Vandaag is het weer tijd om lekker te babbelen over voetbal! Jan Everse is te gast in #fcrijnmond! https://t.co/L4KtuPHtRF reageer retweet
Goed plan. Maar dat was toch al zo?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 12:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Larsson of Sinnistera laten starten vanaf links voortaan?
quote:Lazio Roma en Feyenoord zijn slachtoffer geworden van oplichting. De clubs waren akkoord over een transfersom van 8,5 miljoen euro voor Stefan de Vrij in 2014 met de afspraak dat de Italianen de transfersom in termijnen kon betalen.
Tijdens de laatste betaling ging het echter mis. Lazio heeft geprobeerd twee miljoen euro over te boeken, maar dat geld belandde nooit bij Feyenoord. In plaats daarvan kwam het restbedrag terecht in een hack-systeem.
De internetcriminelen zouden de officiële documenten van een ander rekeningnummer hebben voorzien. Op het moment dat Lazio de miljoenen overmaakte, verdween dat geld van de rekening en was het niet meer te traceren.
Feyenoord is naar het het sporttribunaal CAS gestapt om het laatste deel van de transfersom van Lazio Roma te kunnen innen. De oude club van De Vrij was van mening dat ze niet schuldig waren en voelde zich niet verantwoordelijk voor de oplichting.
In Nyon heeft CAS uitspraak gedaan. Lazio Roma moet één miljoen euro overmaken naar de Rotterdammers. De stadionclub loopt hierdoor één miljoen euro mis en heeft in totaal 7,5 miljoen euro ontvangen voor de transfer van De Vrij. De zaak is volgens Italiaanse media hiermee afgesloten.
Blijf het vreemd vinden dat die Italiaantjes hier blijkbaar mee wegkomenquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 13:33 schreef Divje het volgende:
Jaaaaa geld van Lazio.
Wel een miljoen te weinig..
[..]
Huh?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 13:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mwah, Feyenoord heeft er nog mazzel mee ook. Zij zijn gehackt, Roma heeft zich laten phishen,
Uh, nee.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 13:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mwah, Feyenoord heeft er nog mazzel mee ook. Zij zijn gehackt, Roma heeft zich laten phishen,
quote:
twitter:MikosGouka twitterde op dinsdag 25-09-2018 om 13:54:51@vincwie Ja. Feyenoord gehackt. reageer retweet
Ja leuk, en nu?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 14:42 schreef HetDonkertAan het volgende:
https://nos.nl/artikel/22(...)ldman-sachs-aan.html
quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 14:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]twitter:MikosGouka twitterde op dinsdag 25-09-2018 om 13:54:51@:vincwie Ja. Feyenoord gehackt. reageer retweet
twitter:MikosGouka twitterde op dinsdag 25-09-2018 om 15:05:08@vincwie Ja. Maar door het hacken ging het fout. En dat gebeurde bij Feyenoord, denken ze reageer retweet
Ah, oke.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 15:04 schreef Caland het volgende:
[..]twitter:MikosGouka twitterde op dinsdag 25-09-2018 om 15:05:08@:vincwie Ja. Maar door het hacken ging het fout. En dat gebeurde bij Feyenoord, denken ze reageer retweet
Tapia lijkt al 3 jaar dronken.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 15:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ah, oke.
Lijkt mij echter dat Feyenoord niet het tegendeel kon bewijzen, anders hadden ze denk ik alles wel teruggekregen.
Verder las ik vandaag iets dat Troost dronken zou zijn geweest toen hij vertelde dat hij zich niet in de maling liet nemen door Tapia. Niet een betrouwbare bron oid maar het zou wel wat zijn.
Je zou kunnen zeggen dat de netten boetes besparen en op die manier weer geld vrijmaakt voor wat betere cybersecurity.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 16:09 schreef Haringkop het volgende:
Toch de volgende keer maar geld uitgeven aan een goede fitewall ipv netten om het veld..
Van dat miljoentje dat je nu misloopt, had je ook best wat boetes kunnen betalenquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 16:12 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Je zou kunnen zeggen dat de netten boetes besparen en op die manier weer geld vrijmaakt voor wat betere cybersecurity.
Haha, ja vast.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 16:57 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
En nu blijven we gewoon en gelukkig in De Kuip
Gewoon niet goed genoeg voor het niveau van Roma dus.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 14:03 schreef satecl het volgende:
Ook wel een interessant iets: Rick Karsdorp heeft gisteren aangegeven dat hij lang niet zo vaak geblesseerd was als in de media is aangegeven. Hij zat toen gewoon niet bij de selectie van AS Roma.
Interview:
maar welke van de twee ?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 13:06 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Goed plan. Maar dat was toch al zo?
lief dagboekquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 17:40 schreef Bolasie het volgende:
Ik zit nu naar FC Rijnmond te kijken (vraag mij niet waarom) en er zit een of andere gast aan tafel Dinamo Tbilisi op te hemelen en wat voor wereldprestatie Feyenoord heeft geleverd.
Hij dacht natuurlijk nu pas na over zijn uitspraak over het kampioenschap.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 17:35 schreef De_Kraam het volgende:
Karsdorp keek alsof hij al spijt had dat hij was teruggekomen tijdens de wedstrijd.
Mwah, werd toch wel aardig genuanceerd. Vooral positief over de spelopvattingquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 17:40 schreef Bolasie het volgende:
Ik zit nu naar FC Rijnmond te kijken (vraag mij niet waarom) en er zit een of andere gast aan tafel Dinamo Tbilisi op te hemelen en wat voor wereldprestatie Feyenoord heeft geleverd.
Door die kale gelukkig wel jaquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 17:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, werd toch wel aardig genuanceerd. Vooral positief over de spelopvatting
Valentijn Diessen noemde het ook de moeilijkste tegenstander van de Nederlandse clubs. Vraag me af waar ie het op baseerde.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 17:40 schreef Bolasie het volgende:
Valentijn Driessen moet je niet zo serieus nemenquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 18:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Valentijn Diessen noemde het ook de moeilijkste tegenstander van de Nederlandse clubs. Vraag me af waar ie het op baseerde.
Speelde laatst een paar wedstrijden wel basis en hield een Florenzi op de bank. Daarna is 'ie weer of op de bank of op de tribune gaan zitten.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 17:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gewoon niet goed genoeg voor het niveau van Roma dus.
Als de geruchten kloppen wil San Lorenzo 10 miljoen euro (of zijn het dollars?) hebben voor Senesi.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 19:06 schreef Caland het volgende:
Roma wil die Senesi ook hebben. Toon en Sjaak moeten dus even opschieten. Gr gr
Investeerders gok ik. Toongod is meegegaan.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 19:11 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Als de geruchten kloppen wil San Lorenzo 10 miljoen euro (of zijn het dollars?) hebben voor Senesi.
Er zit vast nog wat in onze transferpot, maar ik vraag me af waar we zo'n bedrag vandaan gaan halen.
Als het allemaal waar is zou het wel een recordtransfer opleveren.
St. Juste?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 19:16 schreef PIETR het volgende:
Geloof er helemaal niks van. Die Amerikanen zijn nog niet eens binnen, dus hoe kan Feyenoord ineens 6 miljoen bieden op één speler?
En die weten doorgaans van de hoed en de randquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 19:33 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Bij Rjimond werd ook geroepen dat Wolfswinkel geen 2, maar 6 miljoen zou kosten. Koekoek.
Hoorde ik ook, maar daar geloof ik dus geen reet van hé.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 19:33 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Bij Rjimond werd ook geroepen dat Wolfswinkel geen 2, maar 6 miljoen zou kosten. Koekoek.
Je bent niet meer blauw.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 19:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En die weten doorgaans van de hoed en de rand
Oei, Onlogisch zal wel niet zo lekker slapen vanavond.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 19:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat krijg je met een jood als FA, die werkt alle Feyenoordmods eruit
veel geld hoop het niet.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 19:11 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Als de geruchten kloppen wil San Lorenzo 10 miljoen euro (of zijn het dollars?) hebben voor Senesi.
Er zit vast nog wat in onze transferpot, maar ik vraag me af waar we zo'n bedrag vandaan gaan halen.
Als het allemaal waar is zou het wel een recordtransfer opleveren.
Rijnmond:quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 19:33 schreef Scrummie2.0 het volgende:
En Sensi?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 20:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Senesi heeft nog maar een 1-jarig contract lees ik.
die zit net bij pownews gaat niet snel een overstap maken.quote:
Thanks maat. Maar nu @GGMM met de scepter zwaait weet ik heus wel dat ook mijn tijd is gekomen.quote:
Ik ben nog een excuus aan het bedenken.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 20:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Thanks maat. Maar nu @:GGMM met de scepter zwaait weet ik heus wel dat ook mijn tijd is gekomen.
quote:De komst van Rick van Wolfswinkel naar Feyenoord lijkt klein. Volgens clubwatcher Martijn Krabbendam is de spits van FC Basel geblesseerd geraakt.
Feyenoord is op zoek naar een nieuwe aanvaller, door de blessure van Nicolai Jørgensen. "Ik hoorde dat Van Wolfswinkel geblesseerd is. Een blessure van de duur van die van Jørgensen. Dus dan lijkt het me sterk als dat doorgaat", zegt Krabbendam vrijdagavond bij Veronica Inside.
Volgens Krabbendam is Feyenoord nog altijd op zoek naar nieuwe spelers, en kijkt het inderdaad rond in Argentinië. "De agenten van Stam proberen spelers naar voren te schuiven, maar er moet eerst geld zijn."
3 of 3,5 miljoen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:13 schreef hhh38 het volgende:
Hoe duur was die Dervisoglu nou ook alweer?
Ik roep al een paar maanden de naam Novakovich.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:14 schreef hhh38 het volgende:
Overigens heb ik een paar topics terug al twee spitsen aangedragen met transfermarkt.com scouting. Dat ze daar even naar kijken
Hij zal nu ook wel niet meer komen denk ik.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:27 schreef Haringkop het volgende:
Van Wolfswinkel moet je helemaal niet halen. Dat gaat toch niet werken als back-up spits.
Je hebt dan ook geen plan B, want Vente en Bannis zijn geen aanspeelpunten. Toch fijn om iemand te hebben die een bal voorin vast kan houden of in kan koppen als je de laatste 10 minuten nog iets moet forceren.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:30 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Hij zal nu ook wel niet meer komen denk ik.
Ik hoop alleen niet dat ze hierbij de zoektocht naar een back-up spits dan maar staken en meegaan in de hype dat spelen met "een valse 9" ook prima werkt, want het ontbreekt nog wel aan scorend vermogen.
Precies.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je hebt dan ook geen plan B, want Vente en Bannis zijn geen aanspeelpunten. Toch fijn om iemand te hebben die een bal voorin vast kan houden of in kan koppen als je de laatste 10 minuten nog iets moet forceren.
Een soort Michiel Kramer maar dan met een professionele instelling zou al niet verkeerd zijn. Mits goedkoop.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:33 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Precies.
Alleen is het wel belangrijk dat ze dan niet bij types als Michiel Kramer uitkomen ofzo.
Waarom niet? Kramer was in ieder geval beter dan Ventequote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:33 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Precies.
Alleen is het wel belangrijk dat ze dan niet bij types als Michiel Kramer uitkomen ofzo.
Ja, maar als dat het criterium moet zijn dan kunnen we ook heel NAC wel leegkopen, allemaal beter dan Vente.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waarom niet? Kramer was in ieder geval beter dan Vente
Nou neequote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:37 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ja, maar als dat het criterium moet zijn dan kunnen we ook heel NAC wel leegkopen, allemaal beter dan Vente.
En iemand die wel kan voetballen, ook niet heel onbelangrijkquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Een soort Michiel Kramer maar dan met een professionele instelling zou al niet verkeerd zijn. Mits goedkoop.
Er zijn wat mij betreft 2 opties.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:42 schreef Tomatenboer het volgende:
Sowieso snap ik mensen niet die vinden dat we het seizoen wel in kunnen met alleen Jorgensen als volwaardige spits.
Jorgensen heeft vorig seizoen eigenlijk ook niet echt het beoogde niveau gehaald, dus 2 volwaardige spitsen vind ik echt geen overbodige luxe.
Je vergeet de meest voor hand liggende optiequote:Op vrijdag 9 augustus 2019 23:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er zijn wat mij betreft 2 opties.
Je kan investeren in een opvolger van Jørgensen en dan moet het een spits zijn van onder de 25 en die mag dan best wat kosten. Of je haalt een zo goedkoop mogelijke noodoplossing die duidelijk beter is dan Vente.
99 lira met welkomskorting.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:13 schreef hhh38 het volgende:
Hoe duur was die Dervisoglu nou ook alweer?
Dat ja. Als Kramer niet zo achterlijk was geweest is dat ook een perfecte tweede spits. Wij hadden zo ooit Mols, en Ajax had Bulykin. Dat zijn echt perfecte tweede spitsen, ze werken zowel als stormram als reservespeler.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Een soort Michiel Kramer maar dan met een professionele instelling zou al niet verkeerd zijn. Mits goedkoop.
Too soon, mag je echt geen grappen over maken. Die is nog geen vier jaar wegquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 23:59 schreef De_Kraam het volgende:
Gewoon Immers terughalen. Die was ook ooit als spits gehaald.
Kramer was toch ook geen stormram, die wint geen enkel duel.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 03:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat ja. Als Kramer niet zo achterlijk was geweest is dat ook een perfecte tweede spits. Wij hadden zo ooit Mols, en Ajax had Bulykin. Dat zijn echt perfecte tweede spitsen, ze werken zowel als stormram als reservespeler.
twitter:btsportfootball twitterde op vrijdag 09-08-2019 om 14:07:02What I Wore: Robin van Persie🙌 Learning from Henry🔴 Choosing United over City 🇳🇱 World Cup highs and lowsEvery football shirt means something...#WIW https://t.co/wtJ36EDhdU reageer retweet
Maakte vooral veel overtredingen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 08:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Kramer was toch ook geen stormram, die wint geen enkel duel.
Zit ie nog bij Sittard dan? Heb ook al een paar keer geopperd dat ze die moesten halen. Speelde vorig jaar in de Kuip ook een beste pot.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:16 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik roep al een paar maanden de naam Novakovich.
Ook omdat ik weet dat Jaap Stam die graag ziet (of zag) komen, volgens een nieuwsbericht uit maart 2019 althans.
Maar ik denk dat Novakovich een stuk duurder zal zijn dan van Wolfswinkel.
Novakovich was gehuurd van Reading en is nu weer terug naar Reading.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 10:44 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Zit ie nog bij Sittard dan? Heb ook al een paar keer geopperd dat ze die moesten halen. Speelde vorig jaar in de Kuip ook een beste pot.
Niet geklikt.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 08:58 schreef Caland het volgende:
Tof filmpjetwitter:btsportfootball twitterde op vrijdag 09-08-2019 om 14:07:02What I Wore: Robin van Persie🙌 Learning from Henry🔴 Choosing United over City 🇳🇱 World Cup highs and lowsEvery football shirt means something...#WIW https://t.co/wtJ36EDhdU reageer retweet
Waar gaat het over??quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 10:33 schreef Caland het volgende:
Net voor het eerst dat studio Feyenoord gezien. Wat hemeltergend slecht zeg.
John de Wolf had het vandaag over geopolitieke verhoudingen.quote:
Was Ziyech niet afgeketst omdat hij Immers voor zich zou moeten dulden op zijn favoriete positie? 🤔quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 23:59 schreef De_Kraam het volgende:
Gewoon Immers terughalen. Die was ook ooit als spits gehaald.
80 miljoen mogen ze ‘m hebben.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 13:07 schreef CR7 het volgende:
Ben zeer benieuwd naar het seizoen van Kokcu. Zou mij niet verbazen dat volgend seizoen Ajax achter hem aan gaat.
doet toch een beetje pijn dat de enige bij ons met potentiële kwaliteiten voor het Nederlands elftal voor het Turkse elftal kiest.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 13:07 schreef CR7 het volgende:
Ben zeer benieuwd naar het seizoen van Kokcu. Zou mij niet verbazen dat volgend seizoen Ajax achter hem aan gaat.
zou leuk zijn als Feyenoord er zo'n bedrag voor vangt maar ik denk dat het ook na een topseizoen max 30 zal zijnquote:
Nee, omdat hij bij FC Twente meer kon verdienen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 13:08 schreef TC03 het volgende:
[..]
Was Ziyech niet afgeketst omdat hij Immers voor zich zou moeten dulden op zijn favoriete positie? 🤔
Dan moet ie echt een fantastisch seizoen spelen, want Ajax zal nog steeds niet gauw meer dan 20 miljoen bieden.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 13:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
zou leuk zijn als Feyenoord er zo'n bedrag voor vangt maar ik denk dat het ook na een topseizoen max 30 zal zijn
ik bedoel ook niet Ajax, zal een buitenlandse club moeten zijnquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 13:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dan moet ie echt een fantastisch seizoen spelen, want Ajax zal nog steeds niet gauw meer dan 20 miljoen bieden.
Lijkt me ook wel ongeveer de max ja.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 13:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
zou leuk zijn als Feyenoord er zo'n bedrag voor vangt maar ik denk dat het ook na een topseizoen max 30 zal zijn
Hij moet geen wannabe Frenkie de Jong worden.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 13:35 schreef macca728 het volgende:
Burger zit elke keer een acie te maken zonder tegenstanders in de buurt.
VI napraten genotquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 13:35 schreef macca728 het volgende:
Burger zit elke keer een acie te maken zonder tegenstanders in de buurt.
Zelden zoveel onzin gehoord als bij VI. Eerst was die Kökcu niks bijzonders en nu kan hij al Nederlands elftal halen en speelt hij alsof hij alsof hij al 5 jaar in de basis staat. En dan mag die Krabbendam keer op keer komen opdraven om alle 'naar het schijnt, 'blijkbaar', 'vermoedelijk', 'wellicht', 'in de lijn der verwachting' zelfgemaakte deducties te komen vertellen.quote:
Ja ach. Het is VI he, zodra je dat aanzet weet je dat je op voetbalgebied het niet zo serieus moet nemen en verder gewoon genieten van slechte grappen en dom geouwehoer.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 13:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zelden zoveel onzin gehoord als bij VI. Eerst was die Kökcu niks bijzonders en nu kan hij al Nederlands elftal halen en speelt hij alsof hij alsof hij al 5 jaar in de basis staat. En dan mag die Krabbendam keer op keer komen opdraven om alle 'naar het schijnt, 'blijkbaar', 'vermoedelijk', 'wellicht', 'in de lijn der verwachting' zelfgemaakte deducties te komen vertellen.
Beschrijf je nu het Feyenoord topic?quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 14:48 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ja ach. Het is VI he, zodra je dat aanzet weet je dat je op voetbalgebied het niet zo serieus moet nemen en verder gewoon genieten van slechte grappen en dom geouwehoer.
Nee, als je kan lezen zie je dat er staat "Het is VI he". Het lijkt me dus overduidelijk dat ik niet het Feyenoord topic beschrijf maar het TV programma Veronica Inside.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 14:59 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Beschrijf je nu het Feyenoord topic?
Het is Jesuisdroppie, die etaleert op vrij constante wijze dat hij het wiel niet heeft uitgevonden.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 15:00 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Nee, als je kan lezen zie je dat er staat "Het is VI he". Het lijkt me dus overduidelijk dat ik niet het Feyenoord topic beschrijf maar het TV programma Veronica Inside.
Zo dan, koekoekquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 15:00 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Nee, als je kan lezen zie je dat er staat "Het is VI he". Het lijkt me dus overduidelijk dat ik niet het Feyenoord topic beschrijf maar het TV programma Veronica Inside.
#Feyenoord uit Holland komt door Gaich. Een zeer belangrijk aanbod wordt verwacht #SanLorenzoquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 16:41 schreef Tomatenboer het volgende:
Iemand die Spaans kan?
https://twitter.com/lea_alves/status/1160198024615923715?s=21
Volgens mij gaat het over interesse in spits Adolfo Gaich.
Nooit serieus genomen, want veel te duur lijkt mij.
Maar het begint er haast op te lijken alsof Feyenoord al investeerders achter de hand heeft.
Kan me haast niet voorstellen dat dit waar is.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 16:55 schreef Slobeend het volgende:
[..]
#Feyenoord uit Holland komt door Gaich. Een zeer belangrijk aanbod wordt verwacht #SanLorenzo
Maar dat eerste is juist niet meer toegestaan (third party ownership).quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 17:24 schreef CR7 het volgende:
Een investeerder puur en alleen voor de speler zelf heb ik niet zoveel problemen mee. Bijvoorbeeld dat ze 30% meebetalen in ruil voor 30% van de rechten. Maar voor de rest moeten ze ver van de club wegblijven.
Zit Feyenoord in de positie dan dat het logisch is om spitsen van 12 miljoen aan te trekken?quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 17:03 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Kan me haast niet voorstellen dat dit waar is.
Die gast kost een vermogen (ik las ergens geruchten dat hij 15 miljoen dollar zou moeten kosten) en ook clubs als Lazio Roma en Eintracht Frankfurt schijnen interesse te hebben.
Die gast die dit tweet is echter van Fox sports Argentinië en dat lijkt me een behoorlijk betrouwbare bron.
Er moeten investeerders zijn, anders kan dit niet kloppen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 18:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zit Feyenoord in de positie dan dat het logisch is om spitsen van 12 miljoen aan te trekken?Ik vind het een beetje de omgekeerde wereld, ineens kunnen die spelers serieus benaderd worden. Zijn die investeerders geruisloos betrokken en al een voldongen feit of wat?
quote:
twitter:BerendAptroot twitterde op zaterdag 10-08-2019 om 18:02:12Het ontlopen van een stadiondossier is geen reden meer voor Eenhoorn om Az te verkiezen boven Feyenoord...... reageer retweet
goede tweetquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:28 schreef Caland het volgende:
[..]twitter:BerendAptroot twitterde op zaterdag 10-08-2019 om 18:02:12Het ontlopen van een stadiondossier is geen reden meer voor Eenhoorn om Az te verkiezen boven Feyenoord...... reageer retweet
Deze is dan wel weer komischquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:28 schreef Caland het volgende:
[..]twitter:BerendAptroot twitterde op zaterdag 10-08-2019 om 18:02:12Het ontlopen van een stadiondossier is geen reden meer voor Eenhoorn om Az te verkiezen boven Feyenoord...... reageer retweet
Uit Argentinie ook nog eens. In zoveel toeval geloof ik niet hoor.quote:
Hehehequote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Uit Argentinie ook nog eens. In zoveel toeval geloof ik niet hoor.
Die heb je daar ook ja.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:52 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Hehehe
Je hebt in Brazilië hele nederzettingen waar ze gewoon voornamelijk Duits spreken. Die zijn opgericht door gevluchte nazi's/Duitsers. De keeper van Liverpool komt daar vandaan geloof ik, spreekt beter Duits dan een andere taal.
Van Argentinië weet ik niet of ze ook officieel van die gebieden hebben.
Echt een kenner hier. Ik ook .quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:52 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Hehehe
Je hebt in Brazilië hele nederzettingen waar ze gewoon voornamelijk Duits spreken. Die zijn opgericht door gevluchte nazi's/Duitsers. De keeper van Liverpool komt daar vandaan geloof ik, spreekt beter Duits dan een andere taal.
Van Argentinië weet ik niet of ze ook officieel van die gebieden hebben.
Dat had ik al wel eerder gelezen inderdaad. Hij wilde graag komen. Zal wel een vrij zware hersenschudding zijn, dat hij er zo lang uit ligt.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 22:19 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik weet niet of dat al bekend was, maar Ricky van Wolfswinkel schijnt persoonlijk akkoord te zijn met Feyenoord wat betreft een 3-jarig contract. Hij verwacht zelf dat de transfer echter niet meer doorgaat vanwege zijn hersenschudding.
Bron: vtbl.nl
Ik wist niet dat Ricky van Wolfswinkel echt al persoonlijk akkoord was met Feyenoord.
Benieuwd wat Feyenoord gaat doen.
Lijkt me erg sterk dat een persoonlijke vriend die hem bezoekt in het ziekenhuis dit op twitter slingert.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 22:19 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik weet niet of dat al bekend was, maar Ricky van Wolfswinkel schijnt persoonlijk akkoord te zijn met Feyenoord wat betreft een 3-jarig contract. Hij verwacht zelf dat de transfer echter niet meer doorgaat vanwege zijn hersenschudding.
Bron: vtbl.nl
Ik wist niet dat Ricky van Wolfswinkel echt al persoonlijk akkoord was met Feyenoord.
Benieuwd wat Feyenoord gaat doen.
Ah, dat is dezelfde. Nee, dat klinkt niet erg geloofwaardig inderdaad.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 22:24 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Een levendige fantasie zullen we maar zeggen
twitter:BultenYu twitterde op zondag 28-07-2019 om 11:11:59Zo'n misselijke man die Mark van Bommel.Hij heeft altijd gelijk vindt hij. Hij had mijn schoonmoeder kunnen zijn. reageer retweet
twitter:BultenYu twitterde op zaterdag 20-07-2019 om 21:49:29Mijn Turkse vriend Önder belde me vandaag met de mededeling dat @EljeroElia terugkeert bij #Feyenoord.. zijn volgens hem in gesprek.#elia #Feyenoord reageer retweet
twitter:
Die is aardig koekoek zegtwitter:BultenYu twitterde op zaterdag 15-06-2019 om 15:54:51Voor mijn werk heb ik een afspraak met #halsema in haar ambtswoning.Nog vragen die ik moet stellen? reageer retweet
quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 22:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Althans. Als die daar de waarheid over spreekt natuurlijk.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 22:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Althans. Als die daar de waarheid over spreekt natuurlijk.
Week eerder voor vond die Van Bommel nog irritant.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 22:24 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
De altijd irritante Mark van Bommel.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 22:24 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Schoonhoven > Romequote:Karsdorp over oude liefde Feyenoord: Dit is de plek waar ik wil zijn
INTERVIEW Rick Karsdorp (24) is weer thuis. Althans, zo ervaart de door Feyenoord van AS Roma gehuurde verdediger het zelf. Na twee magere Italiaanse jaren wil hij nu vooral vlammen in de Kuip.
Door Dennis van Bergen
Je hebt mensen die zich maanden voor een trip naar Rome al kunnen verheugen op al die leuke fonteintjes, waarvan het in de Italiaanse hoofdstad wemelt. Of op Colosseum. Of op het Pantheon. Datzelfde heeft Rick Karsdorp wanneer hij denkt aan Schoonhoven. Begin met de Feyenoord-verdediger over zijn geboorteplaats en het is alsof zijn helderblauwe ogen nog eens extra fonkelen. ,,Heerlijk om terug te zijn, ja’’, zegt hij. ,,Het klinkt allemaal heel mooi, voetballen voor AS Roma. En dat is het natuurlijk ook. Maar het buitenland is echt niet alles, hoor. Man, ik ben zo blij nu.’’
De regen heeft het deze vrijdagmiddag gemunt op trainingscomplex 1908, waar Feyenoord zojuist de voorlaatste training heeft afgewerkt voor de uitwedstrijd tegen Heerenveen van morgenmiddag. ,,Typisch Nederlands weer’’, merkt Karsdorp op. Lachend: ,,Maar alles beter dan die 40 graden in Italië.’’ De 24-jarige verdediger geeft het openlijk toe: hij wist niet hoe snel hij Rome moest verlaten, toen zijn oude liefde zich voor hem meldde. ,,Ik kon naar clubs in de Premier League, in de Bundesliga. En ik kon naar Feyenoord. Nou, dan weet ik het wel. De fans, met wie ik een klik heb. De Kuip. Dit is de plek waar ik wil zijn.”
Vrouw en kind landen morgen op Rotterdam Airport, hond Teddy is al gearriveerd. Omdat Karsdorp niet zonder zijn viervoeter kan, heeft zijn broer hem met de auto opgehaald in Rome, een luttele 3400 kilometer op en neer vanuit Schoonhoven. ,,Ik wil een nieuwe start maken met mijn gezinnetje’’, zegt de drievoudig international. ,,Daar horen mijn vrouw, kind en Teddy bij.’’
Blessureleed
Mede door blessureleed kwam Karsdorp bij AS Rome in twee jaar tijd nauwelijks aan spelen toe: slechts vijftien wedstrijden, waarbij hij tien keer in de basis begon . Het frustreerde hem, zegt hij. ,,Maar fit zijn en niet aan de bak komen is nog veel erger, zoals in de laatste maanden het geval was. Ik hing er maar wat bij. Op een bepaald moment verloor ik zelfs het vertrouwen in mezelf. Echt, ik ging toen gewoon met tegenzin naar de club. Je wilt voetballen!’’
Die speeltijd krijgt hij bij Feyenoord waarschijnlijk wel. ,,Natuurlijk moet ik het allemaal nog laten zien en vanzelfsprekend is er bij deze club ook concurrentie. Maar de kans dat ik hier wekelijks ga spelen, is uiteraard een stuk groter dan bij AS Roma, ja. En daar gaat het me om. Ik wil eindelijk weer eens veertig wedstrijden spelen. Ik ben fit en klaar om te vlammen.’’
Schoonhoven
Het is heus niet zo dat hij verpieterde in Rome, benadrukt Karsdorp. Want, zegt hij: ,,Er zijn goede restaurantjes en het strand daar is ook best aardig.’’ Alleen: het is er geen Schoonhoven. De plaats waar hij onaangekondigd even een bakkie kan doen in het garagebedrijf van zijn vader of lekker een broodje kan pakken in cafetaria De Veerpoort. Zoals AS Roma geen Feyenoord is.
,,Mijn ambities hier? Het is heel simpel. Ajax en PSV zullen ook hun puntjes verspelen. We moeten ons niet bij voorbaat neerleggen bij plek 3. In mijn laatste seizoen in de Kuip (2016/2017, red.) dacht ook niemand dat we kampioen zouden worden. We werden het wél. Dat bedoel ik. Als je alles geeft, is er van alles mogelijk.’’
Karsdorp laat zijn blik nog eens goedkeurend over het Rotterdamse trainingscomplex glijden. Dan zegt hij: ,,Als je daar in dat buitenland zit, besef je weer hoe mooi Feyenoord is. Hier weet ik wat ik heb. Jongens als Leroy Fer, die ik al jaren ken. Mijn maatje Carlo de Leeuw (de ernstig zieke materiaalverzorger, red.) niet te vergeten. Man, toen ik voor het eerst weer bij de Kuip aankwam, dacht ik: yes, eindelijk thuis.’’
Misschien als ie eerst een half jaar heel goed speelt en dan weer een paar maanden geblesseerd raakt.quote:Op zondag 11 augustus 2019 09:46 schreef aTypisch het volgende:
Ik zie geen scenario waarin hij goed speelt en overgenomen kan worden helaas.
Wel een lekkere versterking voor een jaartje. Mis wel zijn knotje
Over het paard getilde kutvoetballers ook héquote:Op zondag 11 augustus 2019 08:35 schreef Bugno2 het volgende:
"Vrouw en kind landen morgen op Rotterdam Airport, hond Teddy is al gearriveerd. Omdat Karsdorp niet zonder zijn viervoeter kan, heeft zijn broer hem met de auto opgehaald in Rome, een luttele 3400 kilometer op en neer vanuit Schoonhoven"
Ok.
Ik hoop gewoon dezelfde als donderdag, misschien Karsdorp of Johnston als een van de twee al kanquote:Op zondag 11 augustus 2019 11:08 schreef hhh38 het volgende:
Al iets bekend over de opstelling vandaag?
Gaan echt niet meteen basis staan hoor, hebben net 2 trainingen met de groep meegetraind.quote:Op zondag 11 augustus 2019 11:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nieuwkoop wordt Karsdorp. Vd Heijden wordt Johnston.
Voor de rest hetzelfde.
2 trainingen genoeg dus.quote:Op zondag 11 augustus 2019 11:22 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Gaan echt niet meteen basis staan hoor, hebben net 2 trainingen met de groep meegetraind.
Dus dat zou me heel erg verbazen.
Ik verwacht Karsdorp wel volgende week in de basis. Johnston kan ik nog niet inschatten.
Ié, Johnston en Karsdorp niet genoeg?quote:Op zondag 11 augustus 2019 11:24 schreef fetX het volgende:
Volgende week nog een verdediger en een spits erbij en we zijn wel compleet lijkt me.
Vanmiddag gaat nog wel een zware dobber worden denk ik. Achterin is allemaal niet top en ik blijf vinden dat we voorin moeizaam scoren ondanks dat we er 4 hebben gemaakt afgelopen donderdag (waaronder een pingel en een eigen goal). Dat hadden er ook 8 kunnen zijn namelijk.
Voorin zou ik graag Sinisterra - Berghuis - Narsingh zien.
Ié is toch niet rond nog?quote:Op zondag 11 augustus 2019 11:25 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ié, Johnston en Karsdorp niet genoeg?
Spitsje nog wel graag ja
Bij rust had het al 3-0 moeten staan.quote:Op zondag 11 augustus 2019 11:24 schreef fetX het volgende:
Volgende week nog een verdediger en een spits erbij en we zijn wel compleet lijkt me.
Vanmiddag gaat nog wel een zware dobber worden denk ik. Achterin is allemaal niet top en ik blijf vinden dat we voorin moeizaam scoren ondanks dat we er 4 hebben gemaakt afgelopen donderdag. Dat hadden er ook 8 kunnen zijn namelijk.
Mwah, leuk, maar trainers doen dat over het algemeen nooit.quote:Op zondag 11 augustus 2019 11:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
2 trainingen genoeg dus.
Ié is er nog niet en ik zou graag nog een verdediger kopen anders zit je volgend jaar met hetzelfde probleem.quote:Op zondag 11 augustus 2019 11:25 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ié, Johnston en Karsdorp niet genoeg?
Spitsje nog wel graag ja
Zoals altijd; na vanmiddag kunnen we de club weer opdoeken, is Heerenveen ons mijlenver voorbij, en kan niemand er nog iets van.quote:Op zondag 11 augustus 2019 11:28 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Benieuwd hoe opportunistisch iedereen weer gaat reageren dan.
Na Sparta was het niks, ineens is iedereen weer optimistisch na donderdag en na vanmiddag is het misschien toch weer niks.
Als er twee verdedigers bijkomen, hoop ik wel dat Jan Arie vertrekt. En ik wil überhaupt nog spelers zien vertrekken, zoals zo'n Ayoub, en het liefst ook wat jeugd in de verhuur.quote:Op zondag 11 augustus 2019 11:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Ié is er nog niet en ik zou graag nog een verdediger kopen anders zit je volgend jaar met hetzelfde probleem.
Ja eens hoor, maar ik verwacht dat er nog wel spelers vertrekken en worden verhuurd. Gebeurt bij ons vaak in de laatste week/twee weken.quote:Op zondag 11 augustus 2019 11:33 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Als er tweee verdedigers bijkomen, hoop ik wel dat Jan Arie vertrekt. En ik wil überhaupt nog spelers zien vertrekken, zoals zo'n Ayoub, en het liefst ook wat jeugd in de verhuur.
Ik vind het vooral gek dat we Vente dan wel nog rond hebben lopen, die lijkt echt minder dan hij.quote:Op zondag 11 augustus 2019 11:33 schreef fetX het volgende:
Zit trouwens net even een uitgebreide samenvatting te kijken van Excelsior, maar ik blijf het toch wel apart vinden dat we die Zwarts hebben laten gaan. Prima spits. Sterk, kan goed koppen, heeft een actie in huis en een goede afmaker. Ook vorig jaar bij Dordrecht deed hij het prima.
Zou me niets verbazen als die jongen volgend jaar al bij een Utrecht/Vitesse speelt.
Ja voor mijn gevoel ook.quote:Op zondag 11 augustus 2019 11:34 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ik vind het vooral gek dat we Vente dan wel nog rond hebben lopen, die lijkt echt minder dan hij.
Heb meegekregen dat het voornamelijk met zijn professionele houding te maken heeft, en dat hij kampt met overgewicht.quote:Op zondag 11 augustus 2019 11:33 schreef fetX het volgende:
Zit trouwens net even een uitgebreide samenvatting te kijken van Excelsior, maar ik blijf het toch wel apart vinden dat we die Zwarts hebben laten gaan. Prima spits. Sterk, kan goed koppen, heeft een actie in huis en een goede afmaker. Ook vorig jaar bij Dordrecht deed hij het prima.
Zou me niets verbazen als die jongen volgend jaar al bij een Utrecht/Vitesse speelt.
Moet wel zoiets zijn, want het is gewoon een goede, talentvolle spits.quote:Op zondag 11 augustus 2019 11:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heb meegekregen dat het voornamelijk met zijn professionele houding te maken heeft, en dat hij kampt met overgewicht.
Vooralsnog een weinig enerverende wedstrijd met Dinamo met 11 man teruggezakt op eigen helft. Een nogal Gio-esque spelbeeld waarbij eindeloos van de linksback naar de rechtsback wordt gespeeld via de centrale verdedigers. Al lijkt er nu wat meer ruimte te komen af en toe.quote:
Vente speelt vanwege zijn achternaam. Als hij Bakker had geheten dan was hij allang doorgeselecteerd.quote:Op zondag 11 augustus 2019 11:34 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ik vind het vooral gek dat we Vente dan wel nog rond hebben lopen, die lijkt echt minder dan hij.
Ik vind dat zo'n onzin.quote:Op zondag 11 augustus 2019 12:13 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Vente speelt vanwege zijn achternaam. Als hij Bakker had geheten dan was hij allang doorgeselecteerd.
quote:Op zondag 11 augustus 2019 12:13 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Vente speelt vanwege zijn achternaam. Als hij Bakker had geheten dan was hij allang doorgeselecteerd.
Leen Vente, maker van de eerste goal in de Kuip. Is een oudoom van 'm volgens mijquote:Op zondag 11 augustus 2019 12:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
is hij familie van wie? Nog nooit eerder van die naam gehoord
Dat bedoel ik, 50% van de supporters kent die hele familie niet joh.quote:Op zondag 11 augustus 2019 12:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
is hij familie van wie? Nog nooit eerder van die naam gehoord
OK dan lijkt het me inderdaad stugquote:Op zondag 11 augustus 2019 12:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Leen Vente, maker van de eerste goal in de Kuip. Is een oudoom van 'm volgens mij
ik ook nietquote:Op zondag 11 augustus 2019 12:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, 50% van de supporters kent die hele familie niet joh.
Als je de zoon van de trainer bent of van een clubicoon is het een ander verhaal, maar bij hem kan ik me dat inderdaad niet voorstellen.quote:
Vorige keer had je het juist, makker.quote:Op zondag 11 augustus 2019 12:21 schreef Elan het volgende:
Wat is jullie voorspelling? Ik denk/hoop 1-2
1-1quote:Op zondag 11 augustus 2019 12:21 schreef Elan het volgende:
Een reden kan ook zijn dat Vente speelt omdat hij bij Wasserman (Rob Janssen) zit. Die heeft uiteraard belang bij het spelen van spelers die onder zijn management vallen, en in de media wordt nog weleens gesuggereerd dat Rob Janssen zo ongeveer de lakens uitdeelt bij Feyenoord.quote:Op zondag 11 augustus 2019 12:15 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Kan geen andere reden bedenken aangezien we allemaal zien dat Vente er weinig van kan.
Klopt, maar dat fit blijven is wel een dingetje. Verder is het direct beste rb van de Eredivisie. Toch had ik Tete ook wel graag gezien. Die vond ik verdedigend altijd erg sterk. Aanvallend wat minder.quote:Op zondag 11 augustus 2019 12:28 schreef kapiteintje het volgende:
Mensen die haten op Karsdorp zijn niet goed snik. Als hij fit blijft heb je daar een geweldige deal mee gedaan, beste rechtsback van de Eredivisie teruggehaald. Waar gaat het over. Hopelijk kunnen we hem overnemen na dit jaar.
Ik denk niet dat Rob Janssen de opstelling bepaalt bij Feyenoord. Stam gaat zelfs in tegen het beleid van Sjaak Troost door Tapia gewoon op te stellen.quote:Op zondag 11 augustus 2019 12:33 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Een reden kan ook zijn dat Vente speelt omdat hij bij Wasserman (Rob Janssen) zit. Die heeft uiteraard belang bij het spelen van spelers die onder zijn management vallen, en in de media wordt nog weleens gesuggereerd dat Rob Janssen zo ongeveer de lakens uitdeelt bij Feyenoord.
Overigens niet wat ik denk, maar als we toch met theorietjes aan het strooien zijn, dan lijkt bovenstaande me waarschijnlijker dan dat het met zijn achternaam te maken heeft.
Ik zou Berghuis in de spits wel wat langer willen zien eigenlijk.quote:Op zondag 11 augustus 2019 12:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Rob Janssen de opstelling bepaalt bij Feyenoord. Stam gaat zelfs in tegen het beleid van Sjaak Troost door Tapia gewoon op te stellen.
Ik denk zelf dat het heel simpel is: Je wilt gewoon spelers op hun vaste posities zetten en laten spelen. Er gaat toch een bepaalde mate aan conditionering bij kijken wil je een bepaalde positie goed invullen. Zodra Jorgensen dan weer terug is heb je de automatismes in ieder geval al in je team geslepen op de andere posities. Daarnaast geeft het gewoon vastigheid voor de overige spelers om één speler aan te wijzen waar je het mee gaat doen ipv telkens iemand anders.
2-0quote:Op zondag 11 augustus 2019 12:21 schreef Elan het volgende:
0-3 winst. Gaat goedkomenquote:Op zondag 11 augustus 2019 12:21 schreef Elan het volgende:
Eens. Sowieso moet je alles wat goed speelt, jong is en eigendom van de club prioriteit geven, dus ben helemaal pro sinisterra op het moment.quote:Op zondag 11 augustus 2019 12:41 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ik zou Berghuis in de spits wel wat langer willen zien eigenlijk.
Met twee vleugelflitsers als Narsingh en/of Sini heb je ook diepgang.
Bullshit.quote:Op zondag 11 augustus 2019 12:33 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Een reden kan ook zijn dat Vente speelt omdat hij bij Wasserman (Rob Janssen) zit. Die heeft uiteraard belang bij het spelen van spelers die onder zijn management vallen, en in de media wordt nog weleens gesuggereerd dat Rob Janssen zo ongeveer de lakens uitdeelt bij Feyenoord.
Overigens niet wat ik denk, maar als we toch met theorietjes aan het strooien zijn, dan lijkt bovenstaande me waarschijnlijker dan dat het met zijn achternaam te maken heeft.
Inderdaad, meldt Rijnmond, en Burger ipv Fer.quote:
Johnston niet hoor?quote:Op zondag 11 augustus 2019 13:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Karsdorp en Johnston spelen dus.
Hoplaateee
GEKOLONISEERDtwitter:Feyenoord twitterde op zondag 11-08-2019 om 13:09:29Feyenoord = in Friesland!👀 @RKarsdorp2 #heefey https://t.co/hRsXJC6k8v reageer retweet
Johnston? Zit die ook bij de selectie?quote:Op zondag 11 augustus 2019 13:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Karsdorp en Johnston spelen dus.
Hoplaateee
Hopelijk kan die Schot Jan-Arie vervangen.quote:
Fer krijgt gewoon even rust. 2 wedstrijden in 3 dagen tijd is voor hem wat veel op dit moment waarschijnlijk.quote:Op zondag 11 augustus 2019 13:19 schreef hhh38 het volgende:
Ben benieuwd wie dit middenveld in juni of zelfs twee weken geleden had voorspeld
Tapia nu boven Fer in de pikorde?
Fer zit niet bij de selectie. Rust.quote:Op zondag 11 augustus 2019 13:19 schreef hhh38 het volgende:
Ben benieuwd wie dit middenveld in juni of zelfs twee weken geleden had voorspeld
Tapia hoort boven iedereen in de pikorde te staanquote:Op zondag 11 augustus 2019 13:19 schreef hhh38 het volgende:
Hopelijk doet Burger het gewoon goed zoals tegen Southampton.quote:Op zondag 11 augustus 2019 13:21 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Hopelijk doet Burger bij elk balcontact een pirouette.
4 dagen, maar goed, begrijpelijk inderdaadquote:Op zondag 11 augustus 2019 13:20 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Fer krijgt gewoon even rust. 2 wedstrijden in 3 dagen tijd is voor hem wat veel op dit moment waarschijnlijk.
edit: verkeerde topicquote:Op zondag 11 augustus 2019 13:15 schreef Zipportal het volgende:
GEKOLONISEERDtwitter:Feyenoord twitterde op zondag 11-08-2019 om 13:09:29Feyenoord = in Friesland!👀 @:RKarsdorp2 #heefey https://t.co/hRsXJC6k8v reageer retweet
Rens? Is dat de broer van Jens?quote:
Dat denk ik ook ja, 2 wedstrijden terug kon hij nog maar een helft spelen.quote:Op zondag 11 augustus 2019 13:20 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Fer krijgt gewoon even rust. 2 wedstrijden in 3 dagen tijd is voor hem wat veel op dit moment waarschijnlijk.
Ik moet het nog zien, ik vind dit wel een heel gewaagd middenveld waarbij je eigenlijk Tapia die nooit speelt bij Feyenoord en standaard 2 á 3 gekke momentjes heeft per wedstrijd met twee ex-jeugdspelers combineert. Kan of heel goed gaan of heel fout heb ik het idee.quote:Op zondag 11 augustus 2019 13:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Hopelijk doet Burger het gewoon goed zoals tegen Southampton.
Ik vind dat we best een lekker elftal krijgen. Zeker als er nog een verdediger en een spits bij komt.
RensAjacied.quote:Op zondag 11 augustus 2019 13:24 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Rens? Is dat de broer van Jens?
Kokcu en Burger speelden tegen Southampton vrij behoorlijk. Kan ook zomaar heel frivool zijn.quote:Op zondag 11 augustus 2019 13:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik moet het nog zien, ik vind dit wel een heel gewaagd middenveld waarbij je eigenlijk Tapia die nooit speelt bij Feyenoord en standaard 2 á 3 gekke momentjes heeft per wedstrijd met twee ex-jeugdspelers combineert. Kan of heel goed gaan of heel fout heb ik het idee.
Aanvallend staat het volgens mij best leuk bij Heerenveen. Dus het zal mij benieuwen.quote:Op zondag 11 augustus 2019 13:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Kokcu en Burger speelden tegen Southampton vrij behoorlijk. Kan ook zomaar heel frivool zijn.
We gaan het zien. Heerenveen is geen beste ploeg dus die moeten we gewoon kunnen pakken. Maak me meer zorgen om of we de kansen wel af gaan maken.
Toch wel logisch? Karsdorp wordt gezien als een directe versterking, Johnston is er nog maar net en heeft totaal geen ervaring. Laat hem eerst even wennen.quote:Op zondag 11 augustus 2019 13:37 schreef kapiteintje het volgende:
Wel raar dat Karsdorp wel speelt en Johnston nog niet.
Echt bizar, onder Gio vrijwel geen kansen gekregen en bij Stam staat hij direct zowat bovenaan de pikorde. Denk dat hij intern toch verkeerd beoordeeld is.quote:
Waarom is dat raar. We weten nog totaal niet hoe goed die Johnston is.quote:Op zondag 11 augustus 2019 13:37 schreef kapiteintje het volgende:
Wel raar dat Karsdorp wel speelt en Johnston nog niet.
We weten wel hoe goed onze huidige duo is. En wat erachter zit.quote:Op zondag 11 augustus 2019 13:42 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Waarom is dat raar. We weten nog totaal niet hoe goed die Johnston is.
Ok, maar dat betekent dat er dus nog een extra LCV komt. Want Jan-Arie moest weg en Johnston is niet goed genoeg, maar wel op het moment gehaald dat Jan-Arie weg moest.quote:Op zondag 11 augustus 2019 13:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Toch wel logisch? Karsdorp wordt gezien als een directe versterking, Johnston is er nog maar net en heeft totaal geen ervaring. Laat hem eerst even wennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |