Lekker hoor. Colombiaantjequote:
Sinisterra ja. Draait lekker met die 3 voorinquote:Op donderdag 8 augustus 2019 21:52 schreef JanCees het volgende:
[..]
Die linksvoor?
Samba Sam was wel aardig
En Kokcu erachter. Wolfswinkel niet zo nodig als Jorgensen ook fit isquote:Op donderdag 8 augustus 2019 21:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sinisterra ja. Draait lekker met die 3 voorin
1-1 tegen trencin tochquote:Op donderdag 8 augustus 2019 21:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Eerste Europese punten sinds Napoli?
Wordt er weer `te' veel gekocht ja. Vind hem ook overbodigquote:Op donderdag 8 augustus 2019 21:55 schreef JanCees het volgende:
[..]
En Kokcu erachter. Wolfswinkel niet zo nodig als Jorgensen ook fit is
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 21:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Eerste Europese punten sinds Napoli?
quote:
Schoten: 28quote:
Ja, zal nog aardig aanpoten worden om daar niet in te komen Feyenoord zijndequote:Op donderdag 8 augustus 2019 22:02 schreef JanCees het volgende:
Over 2 seizoenen oid krijg je nog een derde Europees toernooi @:fok-it
Is dat die vrouw van baantjerquote:Op donderdag 8 augustus 2019 22:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De laatste aflevering van Flodder ooit.
Ja indd valt wel meequote:Op donderdag 8 augustus 2019 22:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sowieso niet zo aantrekkelijk.
@:El-Stinho is het met mij eens.
Sorry?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 22:40 schreef JanCees het volgende:
Waar slaat dit debiele postgedrag op van @:aloa, ??
Postcount opkrikkenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 22:40 schreef JanCees het volgende:
Waar slaat dit debiele postgedrag op van @:aloa, ??
Hij spreekt geen Chinees hoorquote:
Lekker opkenkeren naar MEN dan. Al sluiten ze dat gedrocht liever er ook meteen erbijquote:
Nou nou nou zeg.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 22:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker opkenkeren naar MEN dan. Al sluiten ze dat gedrocht ook meteen erbij
Eensquote:Op donderdag 8 augustus 2019 22:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker opkenkeren naar MEN dan. Al sluiten ze dat gedrocht liever er ook meteen erbij
Grote vriend van iedereen die normaal kan pratenquote:
Lekker de boel opfokken...ben je wel goed in.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 22:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker opkenkeren naar MEN dan. Al sluiten ze dat gedrocht liever er ook meteen erbij
Hoeveelste fles is het vandaag aloa?quote:
3e flesje colaquote:Op donderdag 8 augustus 2019 22:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoeveelste fles is het vandaag aloa?
Ja maar dat vieze onhygiënische Chieltjequote:
Hopelijk rook die hoer die hem pijpte op live radio wel wat anders dan bedorven macaroni. Ook zo sneu andersquote:Op donderdag 8 augustus 2019 23:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar dat vieze onhygiënische Chieltje![]()
Ruik gewoon bedorven macaroni als ik die kerel hoor of zie.
Die vroeg er extra omquote:Op donderdag 8 augustus 2019 23:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hopelijk rook die hoer die hem pijpte op live radio wel wat anders dan bedorven macaroni. Ook zo sneu anders
Zou ik sowieso doen bij dat enge scharminkel jaquote:
Ik denk dat de meeste hoeren bij wat extra centjes wel hetzelfde reageren als een paard een suikerklontje voeren.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 23:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hopelijk rook die hoer die hem pijpte op live radio wel wat anders dan bedorven macaroni. Ook zo sneu anders
4-0! heb genoten van die knotsgekke minuten waar alles mis ging bij hun.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 23:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou ik sowieso doen bij dat enge scharminkel ja
Lek is boven?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 23:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
4-0! heb genoten van die knotsgekke minuten waar alles mis ging bij hun.
Prima potje ja. Heb wel vertrouwen in de groepsfase halen.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 23:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
4-0! heb genoten van die knotsgekke minuten waar alles mis ging bij hun.
Sinisterraaaaquote:
was tegen een ploeg van niks natuurlijk maar wel postieve dingen gezien.quote:
Zeker ja. En voorin is ook gewoon prima. Ik zou van Wolfswinkel niet kopenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 23:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kokcu is wel een aardig spelertje.
Ze kunnen niks kopen tochquote:Op donderdag 8 augustus 2019 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zeker ja. En voorin is ook gewoon prima. Ik zou van Wolfswinkel niet kopen
St Juste verkocht he.quote:
Nee maar verkocht voor 9 mil en Basel vraagt 2. Dat moet toch wel lukken. Maar zou het niet doen verderquote:Op donderdag 8 augustus 2019 23:31 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Die centen gaan niet direct naar het transferbudget
Steek de centen die vrij zijn in je eigen jeugdopleiding. Ze hebben te weinig geld om goed in te kopenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 23:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee maar verkocht voor 9 mil en Basel vraagt 2. Dat moet toch wel lukken. Maar zou het niet doen verder
Voor 2 miljoen koop je toch niets meer tegenwoordigquote:Op donderdag 8 augustus 2019 23:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee maar verkocht voor 9 mil en Basel vraagt 2. Dat moet toch wel lukken. Maar zou het niet doen verder
Een Dennis Johnsen.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 23:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Voor 2 miljoen koop je toch niets meer tegenwoordig
Wist niet dat jij DTS zo'n warm hart toedroegquote:
Ze doen er verder geen vlieg kwaad meequote:Op vrijdag 9 augustus 2019 00:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wist niet dat jij DTS zo'n warm hart toedroeg
Mikey krijgt het nog wel voor elkaar om normaal te posten hier. Zolang het niet over politiek-maatschappelijke issues gaat.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 00:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ze doen er verder geen vlieg kwaad mee
En anders komen we hier niet van Mikey aloa af
Nee, zit nu meer in antieke Brabantsche ansichten, pre WW2...quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 00:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nog oude munten gekocht laatste tijd?
Is dat serieus iets wat mensen verzamelen?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 00:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, zit nu meer in antieke Brabantsche ansichten, pre WW2...
Uiteraard.. stukje geschiedenis.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 00:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Is dat serieus iets wat mensen verzamelen?
En betalen mensen daarvoor?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 00:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Uiteraard.. stukje geschiedenis.
Behoorlijk ja... Ik wel in ieder geval. Vooral gekleurde.quote:
Heb ik weer. Toen oma overleed dozen vol met van die kaarten bij oud papier gegooidquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 00:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Behoorlijk ja... Ik wel in ieder geval. Vooral gekleurde.
Ja maar was nog niet klaar met mijn games op de PS3quote:
quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 00:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb ik weer. Toen oma overleed dozen vol met van die kaarten bij oud papier gegooid
Hd ff overplaatsenquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 00:23 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja maar was nog niet klaar met mijn games op de PS3
Eén is genoeg toch.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 00:24 schreef Fok-it het volgende:
Mortaxx verzamelt alleen vrouwelijke veroveringen
Nou is niet alsof ze hier op zolder opgestapeld liggenquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 00:24 schreef Fok-it het volgende:
Mortaxx verzamelt alleen vrouwelijke veroveringen
Nee man...quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 00:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gaat na paar weken wel vervelen toch
Dat vraag je je af tegenwoordigquote:
Dat is nog minder jaquote:
Telefoon en tabletquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 00:33 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat is nog minder ja
Tenzij je een goede PC hebt natuurlijk
jawel is klaar helaas.quote:
is een prima oplossing maar kijk hoe het gegaan is. Daarmee bedoel ik de houding van de crew tegenover users.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 01:20 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Ander puntensysteem en gastmodden. Maar het moet moeilijk
quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 01:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
is een prima oplossing maar kijk hoe het gegaan is. Daarmee bedoel ik de houding van de crew tegenover users.
Zou note gevenquote:
wil best statement maken door dat te melden maar kost me een ban en de reactie zal binnen no time zomaar verdwenen zijnquote:
Dmquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 02:00 schreef Je.zusje het volgende:
[..]
wil best statement maken door dat te melden maar kost me een ban en de reactie zal binnen no time zomaar verdwenen zijn
de vakantie is weer voorbij. verder alles goed.quote:
Heb je van je vakantie genoten? En goed om te horen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 08:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de vakantie is weer voorbij. verder alles goed.
en hoe gaat het met u, jonge dame?
Hallo Kiidquote:
Nog even Flip en we kunnen gaan beginnen met de traditionele aftelling tot mijn verjaardagquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 08:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heb je van je vakantie genoten? En goed om te horen.
Met mij ook alles goed
[..]
Hallo Kiid
Dit weekend eindelijk rustquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 08:50 schreef Kiid het volgende:
Wie hebben er weer GROOTSE plannen voor dit weekend? Wie gaat los? Wie niet?
Ik kan nu al niet wachten tot het grote aftellen begintquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 08:50 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nog even Flip en we kunnen gaan beginnen met de traditionele aftelling tot mijn verjaardag
Bukkakefeestje.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 08:50 schreef Kiid het volgende:
Wie hebben er weer GROOTSE plannen voor dit weekend? Wie gaat los? Wie niet?
Nog slechts een maandje en daarna gaan we vlekkeloos over op Kerst aangezien dat dan ook om de hoek staatquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 08:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dit weekend eindelijk rust
[..]
Ik kan nu al niet wachten tot het grote aftellen begint
1 van mijn favoriete genres, maar wel 1 waar ik met walging op terugkijk wanneer ik over het hoogtepunt heen ben als je snapt wat ik bedoelquote:
Ben ik blij dat ik na mijn verjaardag minimaal 2 dingen heb om naar uit te kijkenquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 08:54 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nog slechts een maandje en daarna gaan we vlekkeloos over op Kerst aangezien dat dan ook om de hoek staat
ja, dat zeker.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 08:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heb je van je vakantie genoten? En goed om te horen.
Met mij ook alles goed
[..]
Hallo Kiid
Wanneer vier jij je bday dan?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 08:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik na mijn verjaardag minimaal 2 dingen heb om naar uit te kijken
Denemarken lijkt me prima. Niet te ver weg, best leuk landquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 08:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, dat zeker.
ik wil in de herfst nog een week weg, weet alleen nog niet waar heen.
ik denk naar Denemarken.
Binnenkortquote:
Enigszins herkenbaar.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 08:54 schreef Kiid het volgende:
[..]
1 van mijn favoriete genres, maar wel 1 waar ik met walging op terugkijk wanneer ik over het hoogtepunt heen ben als je snapt wat ik bedoel
Nee, ik snap niet wat je bedoelt.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 08:54 schreef Kiid het volgende:
[..]
1 van mijn favoriete genres, maar wel 1 waar ik met walging op terugkijk wanneer ik over het hoogtepunt heen ben als je snapt wat ik bedoel
Heb er echt een haat/liefde reactie mee. In de mood typ ik het gretig vol in, maar als ik er nu aan moet denken dan moet ik ervan kokhalzenquote:
Weiger ik te geloven alter ego van mijquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 09:19 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Nee, ik snap niet wat je bedoelt.
ja, is op zich nog wel met de auto te doen. dat vind ik altijd wel fijnquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 09:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Denemarken lijkt me prima. Niet te ver weg, best leuk land
[..]
Binnenkort
quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 09:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hebben jullie weleens met jullie maatjes vroeger samen afgetrokken, haha
Ik vraag dit voor een vriend.
Jaquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 09:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Verjaardagsfeestje bij flips!quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 09:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Binnenkort
Lijkt me ook wel leuk Denemarken. Zweden ook wel. Raar taaltje alleen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 09:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Binnenkort
Spreek voor jezelfquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 09:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Sommige dingen wil je gewoon niet meemaken/beleven. Daar is samen aftrekken er een van.
Ik ben een alter ego van iedereen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 09:20 schreef Kiid het volgende:
[..]
Weiger ik te geloven alter ego van mij
Nee, was altijd dan bang dat zijn lid dan de hoogte in spring en die van mij bleef rusten op die paar karige centimeters. Zie dat maar eens uit te leggenquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 09:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoe heet ook alweer dat spelletje met een stuk brood? Dat is echt een geniaal spelquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 09:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Sommige dingen wil je gewoon niet meemaken/beleven. Daar is samen aftrekken er een van.
Herkenbaar. Ik ben een allemansvriend dus men ziet mij al snel voor een ander aanquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 09:25 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Ik ben een alter ego van iedereen.
Ik ben van alles wat, maatje.
Witte boterhamquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 09:25 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hoe heet ook alweer dat spelletje met een stuk brood? Dat is echt een geniaal spel
Begrijpelijk.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 09:25 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nee, was altijd dan bang dat zijn lid dan de hoogte in spring en die van mij bleef rusten op die paar karige centimeters. Zie dat maar eens uit te leggen
Heb jij een bucketlistquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 09:29 schreef Kiid het volgende:
[..]
Staat nog wel op mijn bucketlist om eens te spelen
Degene zonder partner verliest vaak.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 09:29 schreef Kiid het volgende:
[..]
Staat nog wel op mijn bucketlist om eens te spelen
Had een vriendje vroeger en zijn slappe leuter was even groot als de mijne in erectie.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 09:30 schreef Kiid het volgende:
[..]
Bedoelde natuurlijk 'sprong' voordat heel FOK in een meltdown raakt.
Dat zullen zij ook over ons denkenquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 09:24 schreef JanCees het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel leuk Denemarken. Zweden ook wel. Raar taaltje alleen.
Je hebt in dezelfde topics gepost als mij.quote:
Ik ben net een paar uur terug van vakantie.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 09:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Moet jij niet een keer slapen?
Wat een bikkel ben jij zeg. Leuke vakantie gehad?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 09:45 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Ik ben net een paar uur terug van vakantie.
Ik ga gewoon nachtje doorhalen en dan vanavond vroeg onder de wol.
Meer de uitspraak dan de taal. Dingen als onze harde G, ui, dat soort dingen kennen zij niet.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 09:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat zullen zij ook over ons denken
Dat is correct.quote:[..]
Je hebt in dezelfde topics gepost als mij.
Dus ik moet je kennen, rip
Ik kom er nog wel achter.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 09:46 schreef Roepstand het volgende:
[..]
Meer de uitspraak dan de taal. Dingen als onze harde G, ui, dat soort dingen kennen zij niet.
[..]
Dat is correct.
Slapen is heerlijkquote:
Dochtertje van 3 die wel vaker spookt snachtsquote:
mijn werkritme komt niet overeen met mijn natuurlijk slaapritmequote:
Herkenbaar probleem.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 11:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn werkritme komt niet overeen met mijn natuurlijk slaapritme
Nee ik heb vakantiequote:Op vrijdag 9 augustus 2019 11:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ah ja jij hebt al weekend natuurlijk.
Zeker weten jaquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 11:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh dat is helemaal nice.
hmm balenquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 10:16 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Dochtertje van 3 die wel vaker spookt snachtsmaja als baby sliep ze vanaf dag 1 door, nu is dat feest afgelopen
Al die ritmes ook die niet op elkaar aansluitenquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 11:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn werkritme komt niet overeen met mijn natuurlijk slaapritme
Dat zijn tijdenquote:
Ritmoooooquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 11:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
hmm balen
[..]
Al die ritmes ook die niet op elkaar aansluiten
[..]
Dat zijn tijden
Heerlijk jaquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 11:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
hmm balen
[..]
Al die ritmes ook die niet op elkaar aansluiten
[..]
Dat zijn tijden
Volgende week is de laatste weekquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 11:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoelang heb je nog? We gaan volgende week de herfst in.
Ja beetje wel, maar aan de andere kant die hitte is ook niks aanquote:
Nee dan voer je verder ook geen reet meer uit nee.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 11:46 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja beetje wel, maar aan de andere kant die hitte is ook niks aan
Gaat wel, met jou? Niet zoveel zin de laatste tijd.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 11:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoi Sked, hoe gaat het met je? Tijd niet gezien.
Gaat goed. Snap het, rustig aan ouwe!quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 11:47 schreef Sked het volgende:
[..]
Gaat wel, met jou? Niet zoveel zin de laatste tijd.
Het is even wennen maar het is wel verfrissendquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 11:57 schreef Sked het volgende:
Mijn autisme kan het niet aan dat de helft van myAT nu roze is
Nee daarom, we maken er wel het beste vanquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 11:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee dan voer je verder ook geen reet meer uit nee.
Fifaquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 11:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Boys, welke game zal ik gaan spelen zo?
Monopolyquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 11:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Skedquote:
vrolijk nummer welquote:
Waar kunnen we uit kiezen?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 11:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb geen shooters.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 12:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sked
[..]
vrolijk nummer wel
[..]
Waar kunnen we uit kiezen?
Ik zou voor een shooter gaan
Hentai vrouw uitkleden 8quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 11:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb net al fapje gezet na het drinken van een halve fles mede en het eten van een mars ijsjequote:
Ik ben benieuwd. Als ik al ben lunchen dan duurt het even voor ik antwoord hoorquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 12:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb geen shooters.
Zal zo even een lijstje posten van games die ik nog uit moet spelen
bestaat dat?quote:
vóór 12 uur 's middags mede drinken? gossiequote:Op vrijdag 9 augustus 2019 12:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb net al fapje gezet na het drinken van een halve fles mede en het eten van een mars ijsje
geen idee of het bestaat, ik probeerde enkel de toon van de 18+ categorie op speeleiland op te wekkenquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 12:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Als ik al ben lunchen dan duurt het even voor ik antwoord hoor
[..]
bestaat dat?
Wat maakt deel 8 anders?
nerdje whahaquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 12:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dark Souls 2
Don't Starve
Witcher 3 op moeilijk
Marvel Ultimate Allience
Final Fantasy 7
Dragon Age Inquisition
Middle Earth Shadow of Mordor
Deadpool
Disney Afternoon Collection
Armello
Slain: Back from Hell
Dragon's Dogma: Dark Arisen
Darkest Dungeon
Darksiders 2
Torment: Tides of Numenera
Mega Man Legacy Collection
Aqua Kitty: Milk mine defender
Numantia
Thea the Awakening
88 heroes
Harvest Moon: Save the Homeland
Harvest Moon: A Wonderful Life
Lego Worlds
One More Dungeon
Ys Origin
Knowledge is Power (is multiplayer)
Farming Simulator 15
Gwent the Witcher Card game (multiplayer)
Fallen Legion: Flames of Rebellion
Divinity Original Sin
Goat Simulator (de uitbreidingen)
Tetris Ultimate
The Excapists
Portal Knights
Steamworld Dig
The Banner Saga 1
Crash Bandicoot 2
Heavy Rain
Detroit Become Human
The Last of Us
Pillars of Eternity
Bloodborne
Banner Saga 2
Banner Saga 3
Diablo 3
Divinity Original Sin 2
Witch and the Hundred Knight 1
ik ben ook best vrolijk voor mijn doenquote:
Gooeeeedquote:
misschien habbo hotelquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 12:11 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
geen idee of het bestaat, ik probeerde enkel de toon van de 18+ categorie op speeleiland op te wekken
Diablo 3quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 12:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dark Souls 2
Don't Starve
Witcher 3 op moeilijk
Marvel Ultimate Allience
Final Fantasy 7
Dragon Age Inquisition
Middle Earth Shadow of Mordor
Deadpool
Disney Afternoon Collection
Armello
Slain: Back from Hell
Dragon's Dogma: Dark Arisen
Darkest Dungeon
Darksiders 2
Torment: Tides of Numenera
Mega Man Legacy Collection
Aqua Kitty: Milk mine defender
Numantia
Thea the Awakening
88 heroes
Harvest Moon: Save the Homeland
Harvest Moon: A Wonderful Life
Lego Worlds
One More Dungeon
Ys Origin
Knowledge is Power (is multiplayer)
Farming Simulator 15
Gwent the Witcher Card game (multiplayer)
Fallen Legion: Flames of Rebellion
Divinity Original Sin
Goat Simulator (de uitbreidingen)
Tetris Ultimate
The Excapists
Portal Knights
Steamworld Dig
The Banner Saga 1
Crash Bandicoot 2
Heavy Rain
Detroit Become Human
The Last of Us
Pillars of Eternity
Bloodborne
Banner Saga 2
Banner Saga 3
Diablo 3
Divinity Original Sin 2
Witch and the Hundred Knight 1
Ik moest denken aan Costa.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 12:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben ook best vrolijk voor mijn doen
Zit nog in het plastic.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 12:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gooeeeed
[..]
misschien habbo hotel
[..]
Diablo 3
welke costa?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 12:28 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik moest denken aan Costa.
Maar dat liedje zul je vast niet bedoelen
Vond het zelf leuk om het te spelen met iemand,quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 12:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zit nog in het plastic.
Even installeren.
was dat die met katja en georgina?quote:
Jaquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 12:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
was dat die met katja en georgina?
truequote:Op vrijdag 9 augustus 2019 12:34 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja
Maar die spelen volgens mij ook allemaal in Volle maan en meer van die Nederlandse films van rond die tijd
M'n schatjequote:
Thanks Gianniquote:
tevens: Browniequote:
10,5 gb update bestand.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 12:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vond het zelf leuk om het te spelen met iemand,
Ga maar weer snel danquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 13:05 schreef Bitterlemon het volgende:
Laatste post was echt drie jaar geleden
Leuk niet, maar morgen een verjaardag. Verder rustig aan.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 13:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ook wel oké. Nog leuke plannen dit weekend?
Ja nu wil ik het weten ookquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 13:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Daar kunnen we het beter niet over hebben. Gelukkig is het weg
Weet niet precies wat je met "bij" bedoelt maar ja, dat kloptquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 13:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb ik je weleens gezien bij 2happy?
quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 13:34 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Weet niet precies wat je met "bij" bedoelt maar ja, dat klopt
Ik bedoelde bij hem thuis.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 13:39 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Was wel een van m'n bois toen ik nog een actieve poster was, lang geleden
Wat is dit nu weer?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 13:33 schreef Roepstand het volgende:
[..]
Jij bent dan ook heul mijn moeder niet.
Oh nee, doet hij meets? Was in die tijd ook niet echt iets voor mij.quote:
Een meet zonder overmatig alcoholgebruik is geen meet.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 13:44 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Oh nee, doet hij meets? Was in die tijd ook niet echt iets voor mij.
Wel een ander verhaal nu ik alcohol ontdekt heb natuurlijk
Sorry vriend.quote:
Helder.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 13:44 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Oh nee, doet hij meets? Was in die tijd ook niet echt iets voor mij.
Wel een ander verhaal nu ik alcohol ontdekt heb natuurlijk
Weet ik, kijk er al een paar dagen op rond.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 13:45 schreef El-Stinho het volgende:
@:JR-Style-93 Het equivalent van Ajax Netwerk is gelanceerd, brace yourselves.
Dat mag ik hopenquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 13:45 schreef Roepstand het volgende:
[..]
Een meet zonder overmatig alcoholgebruik is geen meet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |