Zoveel kindacteurtjes zie je daar niet.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:22 schreef JR-Style-93 het volgende: [..] Net5 is meer een zender voor GGMM.
Echt oogaids ja. Zelfs guti kam er niks meer vanquote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
PSV is een extreem lachwekkende ploeg. De bal meer dan 3x passen naar juiste kleur is te veel gevraagd. Domme dravers voorin
kamquote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Echt oogaids ja. Zelfs guti kam er niks meer van
Heeft die ooit meer dan een paar wedstrijden goed gevoetbald bij PSV danquote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Speel eens 5 minuten bal rond op middenveld. Haugesund beetje uitputten en dan prikken oid. Het is nu full retard aanvallenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Weinig lichtpuntjes idd.quote:
Jaquote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:25 schreef PicoMMP het volgende:
Ik had meer doelpunten verwacht vanavond
Fuck Pilzen.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als AZ door gaat kan het tegen Antwerp uitkomen. Zou een mooie verplaatsing zijn voor AZ.
Maar Antwerp moet eerst kunnen winnen van Pilzen.
Ik dacht dat ze daar juist vaak wel orthodox waren.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:26 schreef Dale__Cooper het volgende:
Die Oostblokploegen hebben altijd zo'n keeper die alles op een onorthodoxe wijze uit het doel tikt.
Hier heb je wel een punt.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja
Europa League wedstrijden worden pas leuk vanaf de kwartfinale
En dan alleen als er nog Nederlandse clubs in voor komen
Te snel :-(quote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:27 schreef RipCity het volgende:
Malmoe FF 2 - 0 Zrinjski Mostar
Utrechtse godenzonen
Vond het altijd wel leuk toen Derksen enz nog bij RTL zaten, vorig jaar heb ik amper wat gevolgd.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja
Europa League wedstrijden worden pas leuk vanaf de kwartfinale
En dan alleen als er nog Nederlandse clubs in voor komen
Ik heb vorig jaar enkel de finale gezien jaquote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vond het altijd wel leuk toen Derksen enz nog bij RTL zaten, vorig jaar heb ik amper wat gevolgd.
Hopelijk mogen jullie de volgende keer na de winterstop instromen dan!quote:
Welnee, roda is nog slechter. Het is meer dat de Nederlandse competitie het niveau van Slovenie nauwelijks ontstijgt.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Als die Noren het niveau van Roda JC hadden, was het nu 3-0.
Ik ook ja, en die was ook kut.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar enkel de finale gezien ja
Wat een troosteloos toernooi
Het toernooi waar Ajax in speelt is altijd het leukst.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:29 schreef Coco. het volgende:
Er waren tijden dat de EL leuker was dan de CL.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |